Heeft het nog zin om hem te bestellen daar? Intertoys heeft hem voor 52 maar bol.com is al helemaal uitverkocht..quote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef Tinos85 het volgende:
Ik vraag me echt af hoe druk de nachtopening is van Mediamarkt. Scheelt dat ik al betaald heb maar je zal wel alsnog in de rij moeten staan
Jawel je hebt gelimiteerde benzinequote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef dolf1010 het volgende:
extra mods : fuel tank
wat doet dit precies? Je hoefde toch niet steeds te tanken of wel...?
Serieus joh?quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef delano.888 het volgende:
& vliegtuigen pleuren gewoon uit de lucht als de kerosine op isik vind het geen goede vooruitgang..
quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef delano.888 het volgende:
& vliegtuigen pleuren gewoon uit de lucht als de kerosine op isik vind het geen goede vooruitgang..
Ik had 'm 12 september besteld, gekozen voor ophalen omdat nachtrelease. Ze hadden gewoon nog op voorraad.quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om hem te bestellen daar? Intertoys heeft hem voor 52 maar bol.com is al helemaal uitverkocht..
quote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef fetss het volgende:
Iemand die al op XBOX live speelt en achievements heeft behaald? wil geen ban![]()
Ja echt. Ik heb nog niet gezien van auto's hoe lang een tank mee gaat, maar heb al wel een vliegtuig zien uitvallen in de lucht.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef delano.888 het volgende:
Jup, stuk of 3.quote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef fetss het volgende:
Iemand die al op XBOX live speelt en achievements heeft behaald? wil geen ban
quote:Let op!
Vanwege de beperkte beschikbaarheid van het spel GTA V is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 12 september heeft geplaatst. De leverdatum van de bestellingen die na 12 september 2013 zijn geplaatst is onbekend. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik had 'm 12 september besteld, gekozen voor ophalen omdat nachtrelease. Ze hadden gewoon nog op voorraad.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/GTA5.html
Nog op voorraad dus.
OT: Auto's hebben echt belachelijke namenquote:Vanwege de beperkte beschikbaarheid van het spel GTA V is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 12 september heeft geplaatst. De leverdatum van de bestellingen die na 12 september 2013 zijn geplaatst is onbekend. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af.
:/ dus het heeft geen zin om hem daar te bestellenquote:
Yuri! Ga je weer streamenquote:Op zondag 15 september 2013 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ubernacht Oracle is ook hard.Beetje BMW-achtig.
Geen idee. Yuri vertel eens hoe dat werkt allemaal als je wil?quote:Op zondag 15 september 2013 16:43 schreef boffer69 het volgende:
Kun je die kerosine van vliegtuigen wel bijvullen dan?
Thnxquote:Op zondag 15 september 2013 16:21 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
http://www.se7ensins.com/(...)-weapons-map.984641/
Ik hoop daar toch echt om 1 uur wel weer weg te zijn. Met spel. Anders cancel ik, geld terug en ga ik wel naar Makro voor 48 euro.quote:Op zondag 15 september 2013 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat met de nachtrelease gaan fixen..
Echt he, dan zou ik beter daarheen kunnen rijden en in de rij gaan staan.quote:Op zondag 15 september 2013 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat met de nachtrelease gaan fixen..
volgens mij hoeven auto's niet te tanken, maar weet niet zekerquote:Op zondag 15 september 2013 16:45 schreef dolf1010 het volgende:
Kan je ook zien als je aan het rijden bent hoeveel benzine je nog hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |