mooiquote:Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
ik 26-8 bij dezelfde GM en ook nog niets gehad.
Je kan in hun bek plassenquote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kun je trouwens weer hoertjes oppikken? Anders annuleer ik m'n pre-order.
Vannacht 1 omhoog gegaan. tot nu toe nog niksquote:Op zondag 15 september 2013 14:30 schreef All-out het volgende:
gister 10 en eergisteren 11 topics, we halen de 100 wel voor dinsdag
Vraag de verkoopster ( een vrouw dus ) of je iets speciaals mag doen om hem eerder te krijgen? Lukt vast welquote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ga hem gewoon ergens halen, denk dat ik het wachten op de postbode niet aankan. Loop dan liever een paar winkels langs.
Lol je kan zelfs strippers versieren en mee naar huis nemen om ze vervolgens te datenquote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kun je trouwens weer hoertjes oppikken? Anders annuleer ik m'n pre-order.
"Oooooh, spannend! Ik wil dan..... dat je even wacht tot dinsdag".quote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef J03llV het volgende:
[..]
Vraag de verkoopster ( een vrouw dus ) of je iets speciaals mag doen om hem eerder te krijgen? Lukt vast wel
Als je hem bij een fysieke winkel preordert en niet in the middle of nowhere woont moet je sowieso langsgaan om hem op te halen. Dan heb je hem vanaf dinsdag 10:00.quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ga hem gewoon ergens halen, denk dat ik het wachten op de postbode niet aankan. Loop dan liever een paar winkels langs.
Als ik er achter kom dat de pb dat heeft gedaan met mijn GTA5quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je hem bij een fysieke winkel preordert en niet in the middle of nowhere woont moet je sowieso langsgaan om hem op te halen. Dan heb je hem vanaf dinsdag 10:00.
De post moet deze dinsdag ook alle items van maandag bezorgen, dus met een beetje pech zit je tot 16:00 te wachten en kom je erachter dat de postbode je game heeft gejat.
Gelukkig krijg ik hem van selektvracht en niet van PostNL.quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je hem bij een fysieke winkel preordert en niet in the middle of nowhere woont moet je sowieso langsgaan om hem op te halen. Dan heb je hem vanaf dinsdag 10:00.
De post moet deze dinsdag ook alle items van maandag bezorgen, dus met een beetje pech zit je tot 16:00 te wachten en kom je erachter dat de postbode je game heeft gejat.
De winkels afgaan, en je pre-order pas daarna retourneren?quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben inderdaad bang dat ik tot smiddags laat moet wachtenMaar ben te schijterig om te cancellen, en de shops af te gaan
Nu heb ik die blimp, en waarschijnlijk zit die niet in de games in winkels.quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef Flixxy het volgende:
[..]
De winkels afgaan, en je pre-order pas daarna retourneren?
Don't jinx itquote:Op zondag 15 september 2013 14:37 schreef Hartigan het volgende:
Dinsdag is sowieso een drukke dag voor de post, aangezien ze dan ook reclamefolders samen met de post bezorgen. Als daar dan ook nog eens talloze pakketjes bijzitten met GTA V, dan kan het inderdaad erg laat worden voordat je GTA V binnen hebt.
Tussen 11 en 3 komt Selektvracht.quote:Op zondag 15 september 2013 14:35 schreef RobertNL het volgende:
Hoop dat Whekamp hem een beetje vroeg laat bezorgen
Gelukkig selektvracht? Die gasten zijn altijd te laatquote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik hem van selektvracht en niet van PostNL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |