SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kan ja, maar volgens mij leveren ze nu in de middag.quote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier ook wel eens om 20.00 geweest
http://selektvracht.nl/index.jsp?ACTION=GOCOMBO&MID=925Bij mij zelden.quote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gelukkig selektvracht? Die gasten zijn altijd te laat![]()
Die 100 topics niet gehaald zo.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Btw ook hier gepreordered via bol.. Maar ik hoop dat ze gewoon via brievenbuspost doen :p Heb school tot laat namelijk![]()
Waarom afhankelijk zijn van de bezorger als je hem gewoon zelf ergens kunt gaan halen wanneer je wilt? (En evt. bij nachtrelease)Flesje bier![]()
Hier is het meer regel dan uitzondering dat selektvracht pas de volgende dag of zelfs de dag erna levert. Terwijl Track & Trace aangeeft dat het al is afgeleverd.quote:Op zondag 15 september 2013 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan ja, maar volgens mij leveren ze nu in de middag.
http://selektvracht.nl/index.jsp?ACTION=GOCOMBO&MID=925
[..]
Bij mij zelden.![]()
Nee is weer beetje rustig hé...moet weer ff iets nieuws komen. Hele shipment van exemplaren in de fik ofzo. Dan gaat het hier wel weer losquote:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Voor een nachtrelease ben je al te laat....... Alle preorders zijn al weg bij de winkels die ik belde die snachts open zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 14:40 schreef Gezicht het volgende:
Waarom afhankelijk zijn van de bezorger als je hem gewoon zelf ergens kunt gaan halen wanneer je wilt? (En evt. bij nachtrelease)![]()
Dit. Ik ga dinsdag om 9 uur de stad in...vind ik er heus wel een ergens en hoef ik niet te wachten tot mister mailman komt.quote:Op zondag 15 september 2013 14:40 schreef Gezicht het volgende:
Waarom afhankelijk zijn van de bezorger als je hem gewoon zelf ergens kunt gaan halen wanneer je wilt? (En evt. bij nachtrelease)Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ik denk dat de lokale Intertoys misschien nog wel voorraad heeft.quote:Op zondag 15 september 2013 14:42 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Voor een nachtrelease ben je al te laat....... Alle preorders zijn al weg bij de winkels die ik belde die snachts open zijn.![]()
Jij hebt het hele land afgebeld?quote:Op zondag 15 september 2013 14:42 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Voor een nachtrelease ben je al te laat....... Alle preorders zijn al weg bij de winkels die ik belde die snachts open zijn.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Heb zelf al een preorder bij de MM hoor, maar als je toch op tijd kunt bestellen dat 'ie bezorgt wordt ben je waarschijnlijk ook op tijd om te preorderen waar je hem zelf kunt afhalen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:42 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Voor een nachtrelease ben je al te laat....... Alle preorders zijn al weg bij de winkels die ik belde die snachts open zijn.Flesje bier![]()
Gisteren nog een pre-order voor de intertoys nachtrelease in Utrecht kunnen fixen, ps3.quote:Op zondag 15 september 2013 14:42 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Voor een nachtrelease ben je al te laat....... Alle preorders zijn al weg bij de winkels die ik belde die snachts open zijn.ze zijn fucking nice.![]()
Heb enkel met ophalen van pakketten ervaring met selektvracht. Wat een waardeloos bedrijf, nooit op komen dagen. Dus zelf pakketten naar postkantoor moeten brengen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hier is het meer regel dan uitzondering dat selektvracht pas de volgende dag of zelfs de dag erna levert. Terwijl Track & Trace aangeeft dat het al is afgeleverd.MentionedDCMJ![]()
Ah okay. Ik zie het wel. Anders wacht ik nog wel een dagje.quote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hier is het meer regel dan uitzondering dat selektvracht pas de volgende dag of zelfs de dag erna levert. Terwijl Track & Trace aangeeft dat het al is afgeleverd.![]()
![]()
![]()
Ging gewoon bij de Mediamarkt in Maastricht. Is niet echt een preorder hoor, ze bewaren er gewoon eentje voor je en als je die niet afhaalt binnen een paar dagen verkopen ze dat exemplaar alsnog. Is gewoon voor de zekerheid dat ze hem nog hebben, want voor hetzelfde geld is 'ie overal uitverkocht.quote:Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef Zuivelkoe het volgende:
Waar kun je pre-orderen en vervolgens afhalen dan?Flesje bier![]()
Zijn er mensen die gelijk met de multiplayer van start zullen gaan en daarna pas de singleplayer?geen shampoo maar ik zit in haar![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan ja, maar volgens mij leveren ze nu in de middag.
http://selektvracht.nl/index.jsp?ACTION=GOCOMBO&MID=925
[..]
Bij mij zelden.Ach zie het wel; als hij er donderdag maar isquote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hier is het meer regel dan uitzondering dat selektvracht pas de volgende dag of zelfs de dag erna levert. Terwijl Track & Trace aangeeft dat het al is afgeleverd.(vrij).
Helaas geen BLIMP als ik zo lees op de wehkamp site. Nouaja heb hem toen voor ¤38 besteld, je kan niet alles hebben
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Online komt pas 1 oktober.quote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef djgrasveld het volgende:
Zijn er mensen die gelijk met de multiplayer van start zullen gaan en daarna pas de singleplayer?![]()
Multiplayer komt pas 2 weken laterquote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef djgrasveld het volgende:
Zijn er mensen die gelijk met de multiplayer van start zullen gaan en daarna pas de singleplayer?![]()
Nope. De multiplayer is trouwens nog niet beschikbaar tot ergens in Oktober dacht ik?quote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef djgrasveld het volgende:
Zijn er mensen die gelijk met de multiplayer van start zullen gaan en daarna pas de singleplayer?Flesje bier![]()
Ik heb besteld bij bol.com en ga hem ophalen bij een AH. Iemand enig idee of de post bij de AH een beetje op tijd wordt afgeleverd?![]()
1 oktoberquote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nope. De multiplayer is trouwens nog niet beschikbaar tot ergens in Oktober dacht ik?![]()
Dacht direct in de ochtend.quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef KennySteppe het volgende:
Ik heb besteld bij bol.com en ga hem ophalen bij een AH. Iemand enig idee of de post bij de AH een beetje op tijd wordt afgeleverd?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
De vraag zal zijn, hoe laat wordt de vracht geleverd bij de AH je zal vast niet de enige zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef KennySteppe het volgende:
Ik heb besteld bij bol.com en ga hem ophalen bij een AH. Iemand enig idee of de post bij de AH een beetje op tijd wordt afgeleverd?![]()
Ochtend.quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef KennySteppe het volgende:
Ik heb besteld bij bol.com en ga hem ophalen bij een AH. Iemand enig idee of de post bij de AH een beetje op tijd wordt afgeleverd?MentionedDCMJ![]()
Nee, sorry. laat maar:quote:quote:Als u voor 23.00 uur uw bestelling heeft geplaatst, dan kunt u de meeste artikelen de volgende dag vanaf 15.00 uur bij het bol.com afhaalpunt ophalen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ligt eraan hoe laat ze zijn met de crossaintjes bakken......quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef KennySteppe het volgende:
Gaat via de post, niet met de vracht die de AH krijgt.quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef J03llV het volgende:
[..]
De vraag zal zijn, hoe laat wordt de vracht geleverd bij de AH je zal vast niet de enige zijn.Flesje bier![]()
Als het goed is zit de blimp er gewoon bij, zit bij de hele eerste levering.quote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Ach zie het wel; als hij er donderdag maar is(vrij).
Helaas geen BLIMP als ik zo lees op de wehkamp site. Nouaja heb hem toen voor ¤38 besteld, je kan niet alles hebben![]()
Hmm, hier bij de AH is de post direct in de ochtend afgeleverd. Verschilt waarschijnlijk gewoon per route in bepaalde steden oid.quote:MentionedDCMJ![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het goed is zit de blimp er gewoon bij, zit bij de hele eerste levering.Aldus wehkampquote:Hallo GTA123, er wordt geen pre-order bonus bij de Sony - Grand theft auto V (GTA V) bij wehkamp.nl uitgeleverd. Vriendelijke groet, AnnetvanwehkampOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Quote Annetvanwehkamp:quote:Op zondag 15 september 2013 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het goed is zit de blimp er gewoon bij, zit bij de hele eerste levering.Maar ik sta er niet van te kijken als dat inderdaad fout isquote:Nee, helaas er wordt geen pre-order bonus bij deze game uitgeleverd.
Antwoord gegeven op 19 juni 2013
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat na 15.00 zal wel zijn omdat de post ergens voor 15.00 wordt bezorgd. Kan dus ook zijn dat ze hem gewoon 's ochtends al hebben.Flesje bier![]()
Blimp zit wel bij de intertoys pre-order, evenals een poster en een giftcard van 5 euro.ze zijn fucking nice.![]()
In mijn ervaring hebben ze het pakketje soms pas een dag later binnen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef Gezicht het volgende:
Dat na 15.00 zal wel zijn omdat de post ergens voor 15.00 wordt bezorgd. Kan dus ook zijn dat ze hem gewoon 's ochtends al hebben.
Niet altijd serieus![]()
En een beetje indekken kan ook nooit kwaad bij die bedrijvenquote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef Gezicht het volgende:
Dat na 15.00 zal wel zijn omdat de post ergens voor 15.00 wordt bezorgd. Kan dus ook zijn dat ze hem gewoon 's ochtends al hebben.Hoe meer speling hoe beter.
MentionedDCMJ![]()
Nice! Special Edition?quote:Op zondag 15 september 2013 14:53 schreef themole het volgende:
Zojuist even gepreorderd en laten bezorgen bij de Dixons om de hoek.![]()
quote:Naar mijn weten zit het gewoon echt in elk doosje van de eerste levering. Maar we zien het wel, vind ik ook niet zo belangrijk eigenlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Quote Annetvanwehkamp:
[..]
Maar ik sta er niet van te kijken als dat inderdaad fout is![]()
Dat wordt dus naar de Saturn met de nachtrelease. Game Mania kan niet met zekerheid zeggen dat de pre-orders na 11 september uitgeleverd worden. Dit melden ze echter pas sinds vrijdag op hun website. Veels te laat dus.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Ik ga mn geluk gewoon in een winkel beproeven, mss dat media markt, game mania, bart smit of intertoys nog voorraad heeft. Kan ik morgenvroeg lekker optijd beginnen met game!!![]()
overmorgenquote:Op zondag 15 september 2013 14:57 schreef Sterrezaat het volgende:
Ik ga mn geluk gewoon in een winkel beproeven, mss dat media markt, game mania, bart smit of intertoys nog voorraad heeft. Kan ik morgenvroeg lekker optijd beginnen met game!!![]()
Bij GTA V zie ik een dermate grote hype dat ik dat niet echt durf, vrees dat het redelijk snel uitverkocht is.quote:Op zondag 15 september 2013 14:57 schreef Sterrezaat het volgende:
Ik ga mn geluk gewoon in een winkel beproeven, mss dat media markt, game mania, bart smit of intertoys nog voorraad heeft. Kan ik morgenvroeg lekker optijd beginnen met game!!Niet altijd serieus![]()
Ik deed dit bij IV en hier was die toen overal uitverkocht vandaar dat ik al maanden geleden heb gepreordered.quote:Op zondag 15 september 2013 14:59 schreef themole het volgende:
[..]
Bij GTA V zie ik een dermate grote hype dat ik dat niet echt durf, vrees dat het redelijk snel uitverkocht is.![]()
Iemand ervaringen met bart smit pre-orders? ze zeggen aflevering op releasedatum dus dat moet ik maar als garantie nemen?
![]()
Jaquote:Op zondag 15 september 2013 15:01 schreef J03llV het volgende:
Iemand ervaringen met bart smit pre-orders? ze zeggen aflevering op releasedatum dus dat moet ik maar als garantie nemen?
![]()
en anders kan je claim indienenquote:Op zondag 15 september 2013 15:01 schreef J03llV het volgende:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Idd overmorgen, vandaag tel ik al niet meer mee ;-)
Denk ook dat ie snel uitverkocht is maar had geen geld om n pre-order te bestellen en heb nu net wat geld binnen dus dan kan ik dat meteen uitgeven!!![]()
Dit topic word hilarisch dinsdag/woensdag als iedereen boos gaat worden op webshops/postbodes
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Heb de game maanden geleden bij Wehkamp gepreordered. Ben benieuwd wanneer ik 'm op de mat heb liggen.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Dit topic word hilarisch dinsdag/woensdag als iedereen boos gaat worden op webshops/postbodes![]()
Bart smit op dinsdag![]()
![]()
Je moet rond die tijd de Facebook pagina van Bol etc. gaan bekijken.. Na a die berichten over wanneer hun GTA's komen en kritiek.quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Dit topic word hilarisch dinsdag/woensdag als iedereen boos gaat worden op webshops/postbodes![]()
![]()
Ben ik even blij met een buurmeisje welke bij de intertoys werkt.
Hebben gisteren een hele zooi gekregen, en dinsdag 9 uur heb ik hem
Niks geen preorder blimpbonus. Gewoon een lieve buurmeid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef fotostarter het volgende:
![]()
![]()
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Wat bedoel je, heeft intertoys ook geen pre-order blimp?quote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef fotostarter het volgende:
![]()
Die berichten op Bolquote:Op zondag 15 september 2013 15:04 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
Je moet rond die tijd de Facebook pagina van Bol etc. gaan bekijken.. Na a die berichten over wanneer hun GTA's komen en kritiek.![]()
Mensen doen echt alsof het daar een forum is.![]()
Ik vind t trouwens wel vreemd dat ze zoveel werk steken ineen compleet ander nieuw voertuig, die blimp dus, alleen maar voor de pre-orders. Zou me niks verbazen als het over een paar maanden DLC is (betaald natuurlijk).Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
pics van je buurmeisjequote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef fotostarter het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja deze zal den ik wel als DLC komen.. Ik hoop ook dat de extra bonus tatoeages en kleding als DLC komen die de CE krijgt.quote:Op zondag 15 september 2013 15:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind t trouwens wel vreemd dat ze zoveel werk steken ineen compleet ander nieuw voertuig, die blimp dus, alleen maar voor de pre-orders. Zou me niks verbazen als het over een paar maanden DLC is (betaald natuurlijk).![]()
Jawel. Maar daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, heeft intertoys ook geen pre-order blimp?
Was van plan om hem gewoon in de winkel te halen aangezien ik de laatste 2x preordereren pech had, en dus beide keren een dag later de game pas had![]()
![]()
Die wil je niet.quote:
Is 17, 1m56 130 kg
Kun je beter naar dolfinarium. Zien de zeekoeien er beter uit.![]()
Ik heb je buurmeisje dit topic laten zien en er ligt geen GTA meer voor je klaar.quote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die wil je niet.
Is 17, 1m56 130 kg
Wie mailt dit even naar zijn buurmeisje zodat hij NIKS meer krijgtquote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die wil je niet.
Is 17, 1m56 130 kg
Kun je beter naar dolfinarium. Zien de zeekoeien er beter uit.
17jarige buurmeisjesquote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die wil je niet.
Is 17, 1m56 130 kg
oh wacht
'Expand my brain, learning juice!'
Gewoon niet doen. Je wil de game op release spelen? Loop naar de winkel.quote:Op zondag 15 september 2013 15:01 schreef J03llV het volgende:
![]()
dan snap ik het nog niet, diegene die gewoon gepre-orderd hebben, spelen dinsdag ook gewoon, met pre-order blimp.quote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jawel. Maar daar doe ik niet aan.
Was van plan om hem gewoon in de winkel te halen aangezien ik de laatste 2x preordereren pech had, en dus beide keren een dag later de game pas had![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 15:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik heb je buurmeisje dit topic laten zien en er ligt geen GTA meer voor je klaar.!
Dan loop ik wel naar 1 van de andere 7 gameshops hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |