quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Dit topic word hilarisch dinsdag/woensdag als iedereen boos gaat worden op webshops/postbodes
Hebben ze wel.quote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, heeft intertoys ook geen pre-order blimp?
Ja klopt ookquote:Op zondag 15 september 2013 15:11 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
dan snap ik het nog niet, diegene die gewoon gepre-orderd hebben, spelen dinsdag ook gewoon, met pre-order blimp.
Is 20 euro duurderquote:Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik zit te denken, als ik het niet gewoon pre orderen op de PS store? geen gezeik met jattende postbodesen ik heb em zeker dinsdag avond
vannacht al volgens mijquote:Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik zit te denken, als ik het niet gewoon pre orderen op de PS store? geen gezeik met jattende postbodesen ik heb em zeker dinsdag avond
Ja, maar die van de intertoys... denk dat het wel mee zal vallen met de drukte tov die van GM.quote:Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef Eenskijken het volgende:
zijn er mensen die naar de nachtrelease gaan? Denken jullie dat het druk wordt?
Dat vind ik heel knap want de CE is echt een fucking grote doos!quote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef J03llV het volgende:
Brievenbus extra groot gemaakt voor CE
Geen probleemquote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap want de CE is echt een fucking grote doos!
Dus je hebt gewoon de deur open gezet?![]()
Ik zou er wel zeker om 9:00 voor de deur staan dan. Voor het geval dat ze niet ontbeten heeft, honger krijgt, en jouw GTA V ruilt voor een zak paprika chips.quote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die wil je niet.
Is 17, 1m56 130 kg
Kun je beter naar dolfinarium. Zien de zeekoeien er beter uit.
quote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zou er wel zeker om 9:00 voor de deur staan dan. Voor het geval dat ze niet ontbeten heeft, honger krijgt, en jouw GTA V ruilt voor een zak paprika chips.
Haha lol wat een zakkenwassers bij PSquote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zit net te kijken in de PS store, maar zie geen vermelding van de blimp
Bij whekamp komen ze tussen 11 of 6 uur en dan kan het in de avond ook nogquote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tussen 11 en 3 komt Selektvracht.
zeg dat welquote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha lol wat een zakkenwassers bij PS
Harde strugglesquote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef themole het volgende:
Ik wil de streams niet zien en zelf gaan kutten in de game, aan de andere kant kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Sowieso voor 70 een game verkopen die je voor 55 hebtquote:
Nog 1 dag en 9 uurtjesquote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef themole het volgende:
Ik wil de streams niet zien en zelf gaan kutten in de game, aan de andere kant kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Ja, ik dacht wel zo handigquote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap want de CE is echt een fucking grote doos!
Dus je hebt gewoon de deur open gezet?![]()
dat ding wordt bezorgd voor de pakketdienst en die bellen aan. Koop anders een slaaf die op je pakketje wacht.quote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef J03llV het volgende:
Brievenbus extra groot gemaakt voor CE
Ach je bent tenminste niet zo erg gehyped als sommige anderen hier (zoals ik). Dus het spel kan je nu moeilijk tegenvallenquote:Op zondag 15 september 2013 15:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb alleen de eerste trailer gezien, verder vrij weinig. Spel doet me dan ook vrij weinig op het moment, te druk met school
Ja dus wat bereik je daar mee?quote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
je kunt hem al wel pre loaden in de store
Kon gister ook alquote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Als je eenmaal bezig bent heb je het te druk met GTAquote:Op zondag 15 september 2013 15:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb alleen de eerste trailer gezien, verder vrij weinig. Spel doet me dan ook vrij weinig op het moment, te druk met school
Dan kan je m op de seconde dat het 17 September wordt installerenquote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dus wat bereik je daar mee?
Dat wil ik niet eens, ga niet de hele nacht zitten gamen. Ik slaap lekker uit en kan vervolgens dinsdag gewoon overdag gamen.quote:Op zondag 15 september 2013 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan je m op de seconde dat het 17 September wordt installeren
Beste stream je?quote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Yessss
Ik ga skeere GTA IV spelen!!!!!!
quote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Yessss
Ik ga skeere GTA IV spelen!!!!!!
quote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dus wat bereik je daar mee?
meh wacht wel op de postbodequote:Op zondag 15 september 2013 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan je m op de seconde dat het 17 September wordt installeren
staat ook totaal niet in de op ofzo.quote:Op zondag 15 september 2013 15:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan iemand even een linkje van een freeroam doorpaassen? Ben ze kwijt
ik ga dinsdag naar school, spijbel de laatste paar uurtjes en dan haal ik het heilige pakketje uit de brievenbusquote:Op zondag 15 september 2013 15:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens, ga niet de hele nacht zitten gamen. Ik slaap lekker uit en kan vervolgens dinsdag gewoon overdag gamen.
alleen jammer dat die games duurder zijn op PSNquote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Inderdaad, bij mij staat ie altijd rond 7 uur voor de deur. Vind dat zelf wel prettig ivm werkquote:Op zondag 15 september 2013 15:17 schreef delano.888 het volgende:
Postnl kan officieel tot 21:00 komen dacht ik.
fylquote:Op zondag 15 september 2013 15:20 schreef Noppie2000 het volgende:
zeg dat wel. Dief van je eigen portemonnee ben je danquote:Op zondag 15 september 2013 15:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
alleen jammer dat die games duurder zijn op PSN
Waar dan kill?quote:Op zondag 15 september 2013 15:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
staat ook totaal niet in de op ofzo.
Gewoon je screen filmenquote:Op zondag 15 september 2013 15:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
geen idee hoe dat moet manG
Laatste regel?quote:
laatste regelquote:
Ach zodra hij hem heeft doet hij niks anders meer met z'n levenquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef johnnyblaze11 het volgende:
JA WAT LAATSTE REGEL KAN DEZE NIET VINDEN PAAS DIE LINK DOOR
Jezus wat ben jij een idioot. Ik ga je echt niet helpen als je niet de laatste regel van de op kunt vinden.quote:Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef johnnyblaze11 het volgende:
JA WAT LAATSTE REGEL KAN DEZE NIET VINDEN PAAS DIE LINK DOOR
Vet stoer mattiequote:Op zondag 15 september 2013 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach je bent tenminste niet zo erg gehyped als sommige anderen hier (zoals ik). Dus het spel kan je nu moeilijk tegenvallen
Dank G.quote:Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/
quote:
Vet stoer ben je. Met je Wheekamp.quote:Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een idioot. Ik ga je echt niet helpen als je niet de laatste regel van de op kunt vinden.
wehkamp is ook kutquote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben toch benieuwd of je bij Wehkamp nou die blimp krijgt of dat die medewerkers gewoon mongols zijn.
De klantenservice is in iedergeval kut, had laatst mn GTA bestelling geannuleerd (vanwege de blimp dus) en moest godverdomme aandringen om mn 50 ballen terug te krijgen
vraag me af hoe laat ik zal gaan. heb niet zo'n zin om een half uur in de rij te staan. maar misschien dat als je om 24;.00 aankomt je meteen door kan lopen. ik heb geen idee.quote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ja, maar die van de intertoys... denk dat het wel mee zal vallen met de drukte tov die van GM.
Dat is van Coolblue, heb daar alleen maar goede ervaringen mee.quote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef variobariomario het volgende:
weet iemand hoe consoleshop.nl is ?
had ze vandaag opgebeld en ze hebben nog niks binnen
Als ze morgen die lading binnenkrijgen zal je m dinsdag wel hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef variobariomario het volgende:
weet iemand hoe consoleshop.nl is ?
had ze vandaag opgebeld en ze hebben nog niks binnen
Jatoch, vandaar die TT van mij een paar dagen geledengisteren (de tijd gaat me toch langzaam)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |