Ik denk dat ik dan toch streams neem, voor dat ene, inktzwarte nachtje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:10 schreef Disana het volgende:
Nee, die liggen al onthoofd op de slaapkamervloer. Dat is het script voor als alle kandidaten saai zijn.
Met 1000 kandidaten kun je een hele hoop leuke dingen doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan toch streams neem, voor dat ene, inktzwarte nachtje.
Dat de andere kandidaten 's ochtends wakker worden en Jaap 's nachts de koeien opgegeten heeft.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:12 schreef Disana het volgende:
Ja da's waar, bij Brian was het veel geschreeuw en weinig wol. We nemen gewoon Jaap, dan weten we zeker dat ze binnen de kortste keren omkomen van de honger.
Waarop de groep hem boven het spit roostert.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat de andere kandidaten 's ochtends wakker worden en Jaap 's nachts de koeien opgegeten heeft.
Om vervolgens te sterven aan maagtyfus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:16 schreef Disana het volgende:
Waarop de groep hem boven het spit roostert.
Hoppa, nieuwe lichting deelnemers.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om vervolgens te sterven aan maagtyfus.
Ik word al onpasselijk bij het idee Jaap op te moeten eten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarop de groep hem boven het spit roostert.
Of is het 'aan het spit'?
Nee, het is 'aan het spit rijgen'.
Lekkere buikvetkwabbetjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word al onpasselijk bij het idee Jaap op te moeten eten.
Constant blubber af scheppen, lijkt me geen pretje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter trekken ze 35000 liter bouillon van hem.
Is goede tv.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Constant blubber af scheppen, lijkt me geen pretje.
volgens mij weet jij meer dan je wilt loslatenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:15 schreef iBenny het volgende:
Misschien krijgen we wel Das Experiment-capriolen
Want die vreet het hele rantsoen op. Ranzig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:12 schreef Disana het volgende:
Ja da's waar, bij Brian was het veel geschreeuw en weinig wol. We nemen gewoon Jaap, dan weten we zeker dat ze binnen de kortste keren omkomen van de honger.
We hebben Jaap alweer geschrapt. Ik ga nu voor een gestoorde dokter. Dat mensen 's morgens wakker worden en dat hun oor dan op hun buik is genaaid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want die vreet het hele rantsoen op. Ranzig.
Dat is nog veel leuker! Dr. Freakensteinquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben Jaap alweer geschrapt. Ik ga nu voor een gestoorde dokter. Dat mensen 's morgens wakker worden en dat hun oor dan op hun buik is genaaid.
Huub zou hier meelezen, dus ik neem aan dat hij deze suggestie noteert.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nog veel leuker! Dr. Freakenstein
Het is al zo goed als geregeld, denk ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub zou hier meelezen, dus ik neem aan dat hij deze suggestie noteert.
quote:Ik ga er een nachtje over denken
Slaap lekker en laat ons morgen je nieuwe ideeën wetenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub zou hier meelezen, dus ik neem aan dat hij deze suggestie noteert.
Ik ga er een nachtje over denken
Ik zie de discussie al voor me "Jongens, gaan we condooms aanschaffen of gokken we erop dat we over 9 maanden wel genoeg eten hebben verbouwd om een extra mond te kunnen voeden?"quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:36 schreef Disana het volgende:
Waar ik op hoop, meer dan op intriges, zijn liefdesverhalen. Niet van die rare sekstoestanden zoals met Amanda en Brian of Dennis en Nadia (?), maar gewoon leuke verliefdheden met vertederende toestanden en alles. Ik bedacht dat er in een jaar zelfs een liefdesbaby mogelijk is.
Zo'n baby drinkt de eerste maanden toch alleen moedermelk?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:45 schreef Operc het volgende:
Ik zie de discussie al voor me "Jongens, gaan we condooms aanschaffen of gokken we erop dat we over 9 maanden wel genoeg eten hebben verbouwd om een extra mond te kunnen voeren?"
Goed punt, al moet de moeder dan misschien wel extra voedsel binnenkrijgen ofzo. (Nog buiten alle andere babykosten.)quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n baby drinkt de eerste maanden toch alleen moedermelk?
En wie doet de nachtverslagen bij de IR-cams?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:19 schreef Toverheks het volgende:
geen streamlocks, leuke mensen,leuke opdrachten, leuke gesprekken, af en toe herrie in de tent en bloed aan de muur dan wordt Utopia een groot succes
ligt eraan wat het schuift, maar mijn schare fans zijn ook met bosjes afgehaakt, ik schrijf niet in perfect Nederlands hequote:Op zaterdag 14 september 2013 23:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wie doet de nachtverslagen bij de IR-cams?
Dus de deelnemers van Utopia hoeven niet te rekenen op cadeau-actiesquote:Op zondag 15 september 2013 03:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben voor het eerst in lange tijd weer eens stiekem over het muurtje van het Nowlive-getto geklommen, maar dat is nu echt op sterven na dood. Sly schijnt spoorloos te zijn en heeft zich al tijden niet meer laten zien. Volgens mij wordt de toko nog door één mod overeind gehouden, wat niet verder gaat dan het knippen en plakken van nieuwsberichtjes, waarop vervolgens vier pro-PVV'ers en vier anti-PVV'ers reageren. Meer leven zit er niet meer in.
Jammer, het zal toch wennen worden: een RLS zonder sparren met Sly en zijn legertje aarsmaden.
quote:
Hij werkt er natuurlijk hard voor met zijn hoge humorfactor.quote:Op zondag 15 september 2013 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Mocht de redactie van Talpa meelezen:
[ afbeelding ]
Deze man, Peter Nuninga, in je programma en je hebt een instant hit. Die bestelt gelijk de eerste week voor 25.000 euro aan haargel.
Precies. Ik snap niet waarom Gert 'm nog niet in de OP heeft gezet.quote:Op zondag 15 september 2013 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij werkt er natuurlijk hard voor met zijn hoge humorfactor.
quote:Op zondag 15 september 2013 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Ik snap niet waarom Gert 'm nog niet in de OP heeft gezet.
Hoi Evaquote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef evaxsis het volgende:
Kom ik weer eens snuffelen aan FOK
Utopia?? wat lees ik nuvolgbaar 24 uur per dag, dat ik het nog mag meemaken...
Ik ben van de partij
Dat spreekt voor zichquote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi pullup![]()
Hey wat leuk ik word herkend
Ik vind het een te gek concept om te volgen dus dat komt vast goedquote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zichen hoe meer zielen hier weer terug hoe meer vreugd
Eva!!!!!!quote:Op zondag 15 september 2013 19:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het een te gek concept om te volgen dus dat komt vast goed
Waar ga jij jezelf mee profileren op de casting ?quote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef Aponi het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op nadere info, dinsdag is de casting al... morgen maar eens bellen?!
Anderen hier die de casting al gehad hebben, kregen jullie ook zo kort van te voren pas de rest van de info (welke studio je moet wezen enz...)?
Is ook een manier van profileren natuurlijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:57 schreef Aponi het volgende:
Maar goed, ik heb onderhand zoveel vragen dat ik aan dat hele profileren niet toe ga komen :-)
Ik woon bij m'n moeder en ik kan momenteel geen werk vinden. Werk nu een beetje op opdracht, maar dat kan ik wel tijdelijk stil zetten. Er zijn bij dat bedrijf vaker mensen tijdelijk weggeweest.quote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ook een manier van profileren natuurlijk![]()
Hoe kunnen jullie trouwens een jaar vrij nemen hiervoor?Ik zou best willen maar ga dat echt niet redden hoor
Nathanaël van DGK?quote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef Liyu het volgende:
Nathanael Heres is door de eerste auditie, Sylvia gaat ook auditie doen en Huub werkt achter de schermen
Je gaat meedoen aan de nieuwste rlsoap maar weet niet wie Huub is? Huub van De Gouden Kooi. De kleine driftkikker.quote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Aponi het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar wie was Huub ook al weer, dacht dat ik het wist, maar die ik in mijn hoofd heb, heet toch anders!
Hoe weet je dat allemaal?quote:Op maandag 16 september 2013 16:42 schreef Liyu het volgende:
Lol Natasia heeft geen uitnodiging gehad
Succes!!!quote:Op maandag 16 september 2013 16:42 schreef Aponi het volgende:
En of ik mee ga doen, zal ik morgen weten (of nog later...)
Mag ook in DM hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Liyu het volgende:
Ga ik niet zeggen straks hebben ze mij door, beequeen
Dit.quote:Op maandag 16 september 2013 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
En astemblieft, niet weer die ouwe hap.
Jammer dit.quote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef Liyu het volgende:
Nathanael Heres is door de eerste auditie, Sylvia gaat ook auditie doen en Huub werkt achter de schermen
Ik denk dat Gert wel even met John de Mol belt om te zeggen dat wij op FOK! dat geen goed idee vinden.quote:Op maandag 16 september 2013 18:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jammer dit.
Waarom mensen die al aan een rls hebben mee gedaan, erin zetten?
dit dusquote:Op maandag 16 september 2013 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Asjeblieft geen GK-ers. Ik haak nu al af bij het idee dat Nathanael de hele avond verhalen uit DGK gaat zitten vertellen.
Dank je.quote:
Ik ben helemaal voorstander van jouw deelname.quote:Ik ben geen fok forum schrijfster, maar ik vond het niet leuk te lezen dat iemand van de gouden kooi door is; is dan toch al een bn-er...terwijl de charme van Utopia juist is dat het om onbekende mensen gaat....
Van mij mogen ze alle BN'ers wel op dat eiland dumpen. Zijn we daar weer van af.quote:Op maandag 16 september 2013 19:32 schreef Aponi het volgende:
Scrutinizer, gefeliciteerd!!!
Ik ben geen fok forum schrijfster, maar ik vond het niet leuk te lezen dat iemand van de gouden kooi door is; is dan toch al een bn-er...terwijl de charme van Utopia juist is dat het om onbekende mensen gaat....
Ik zou het echt armoede vinden.quote:Op maandag 16 september 2013 19:40 schreef Disana het volgende:
Voor mij zou de lol er behoorlijk af zijn als er BN'ers of oud-rls'ers meedoen. Ik wil een frisse rls met frisse mensen die voor de uitdaging gaan en niet voor alweer hun smoel in de media.
thanksquote:van harte scrutinizer
Dank je. Vlemmix gaat ook weer wat beginnen maar denk niet dat ik daar nog eens aan begin. Das war einmal.quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Liyu het volgende:
Gefeliciteerd Scrutinizer,ken je nog van Vlemmix wat een lol was dat
RLS / De Vlem gaat eerdaags weer op stream, vanuit het Spookhuis!!!!!quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Liyu het volgende:
Gefeliciteerd Scrutinizer,ken je nog van Vlemmix wat een lol was dat
Daarom verheugde ik me ook op dit nieuwe concept. Alleen is de lol er nu wel een beetje af.quote:Op maandag 16 september 2013 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dank je. Vlemmix gaat ook weer wat beginnen maar denk niet dat ik daar nog eens aan begin. Das war einmal.
Huub leest hier mee en het duurt nog ruim drie maanden voor het begint, dus wellicht doet hij wat met de input hier.quote:Op maandag 16 september 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom verheugde ik me ook op dit nieuwe concept. Alleen is de lol er nu wel een beetje af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |