Is ook een manier van profileren natuurlijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:57 schreef Aponi het volgende:
Maar goed, ik heb onderhand zoveel vragen dat ik aan dat hele profileren niet toe ga komen :-)
Ik woon bij m'n moeder en ik kan momenteel geen werk vinden. Werk nu een beetje op opdracht, maar dat kan ik wel tijdelijk stil zetten. Er zijn bij dat bedrijf vaker mensen tijdelijk weggeweest.quote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ook een manier van profileren natuurlijk![]()
Hoe kunnen jullie trouwens een jaar vrij nemen hiervoor?Ik zou best willen maar ga dat echt niet redden hoor
Nathanaël van DGK?quote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef Liyu het volgende:
Nathanael Heres is door de eerste auditie, Sylvia gaat ook auditie doen en Huub werkt achter de schermen
Je gaat meedoen aan de nieuwste rlsoap maar weet niet wie Huub is? Huub van De Gouden Kooi. De kleine driftkikker.quote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Aponi het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar wie was Huub ook al weer, dacht dat ik het wist, maar die ik in mijn hoofd heb, heet toch anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |