Is ook een manier van profileren natuurlijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:57 schreef Aponi het volgende:
Maar goed, ik heb onderhand zoveel vragen dat ik aan dat hele profileren niet toe ga komen :-)
Ik woon bij m'n moeder en ik kan momenteel geen werk vinden. Werk nu een beetje op opdracht, maar dat kan ik wel tijdelijk stil zetten. Er zijn bij dat bedrijf vaker mensen tijdelijk weggeweest.quote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ook een manier van profileren natuurlijk![]()
Hoe kunnen jullie trouwens een jaar vrij nemen hiervoor?Ik zou best willen maar ga dat echt niet redden hoor
Nathanaël van DGK?quote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef Liyu het volgende:
Nathanael Heres is door de eerste auditie, Sylvia gaat ook auditie doen en Huub werkt achter de schermen
Je gaat meedoen aan de nieuwste rlsoap maar weet niet wie Huub is? Huub van De Gouden Kooi. De kleine driftkikker.quote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Aponi het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar wie was Huub ook al weer, dacht dat ik het wist, maar die ik in mijn hoofd heb, heet toch anders!
Hoe weet je dat allemaal?quote:Op maandag 16 september 2013 16:42 schreef Liyu het volgende:
Lol Natasia heeft geen uitnodiging gehad
Succes!!!quote:Op maandag 16 september 2013 16:42 schreef Aponi het volgende:
En of ik mee ga doen, zal ik morgen weten (of nog later...)
Mag ook in DM hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Liyu het volgende:
Ga ik niet zeggen straks hebben ze mij door, beequeen
Dit.quote:Op maandag 16 september 2013 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
En astemblieft, niet weer die ouwe hap.
Jammer dit.quote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef Liyu het volgende:
Nathanael Heres is door de eerste auditie, Sylvia gaat ook auditie doen en Huub werkt achter de schermen
Ik denk dat Gert wel even met John de Mol belt om te zeggen dat wij op FOK! dat geen goed idee vinden.quote:Op maandag 16 september 2013 18:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jammer dit.
Waarom mensen die al aan een rls hebben mee gedaan, erin zetten?
dit dusquote:Op maandag 16 september 2013 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Asjeblieft geen GK-ers. Ik haak nu al af bij het idee dat Nathanael de hele avond verhalen uit DGK gaat zitten vertellen.
Dank je.quote:
Ik ben helemaal voorstander van jouw deelname.quote:Ik ben geen fok forum schrijfster, maar ik vond het niet leuk te lezen dat iemand van de gouden kooi door is; is dan toch al een bn-er...terwijl de charme van Utopia juist is dat het om onbekende mensen gaat....
Van mij mogen ze alle BN'ers wel op dat eiland dumpen. Zijn we daar weer van af.quote:Op maandag 16 september 2013 19:32 schreef Aponi het volgende:
Scrutinizer, gefeliciteerd!!!
Ik ben geen fok forum schrijfster, maar ik vond het niet leuk te lezen dat iemand van de gouden kooi door is; is dan toch al een bn-er...terwijl de charme van Utopia juist is dat het om onbekende mensen gaat....
Ik zou het echt armoede vinden.quote:Op maandag 16 september 2013 19:40 schreef Disana het volgende:
Voor mij zou de lol er behoorlijk af zijn als er BN'ers of oud-rls'ers meedoen. Ik wil een frisse rls met frisse mensen die voor de uitdaging gaan en niet voor alweer hun smoel in de media.
thanksquote:van harte scrutinizer
Dank je. Vlemmix gaat ook weer wat beginnen maar denk niet dat ik daar nog eens aan begin. Das war einmal.quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Liyu het volgende:
Gefeliciteerd Scrutinizer,ken je nog van Vlemmix wat een lol was dat
RLS / De Vlem gaat eerdaags weer op stream, vanuit het Spookhuis!!!!!quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Liyu het volgende:
Gefeliciteerd Scrutinizer,ken je nog van Vlemmix wat een lol was dat
Daarom verheugde ik me ook op dit nieuwe concept. Alleen is de lol er nu wel een beetje af.quote:Op maandag 16 september 2013 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dank je. Vlemmix gaat ook weer wat beginnen maar denk niet dat ik daar nog eens aan begin. Das war einmal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |