SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
inkopperrrrrrquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
Gaat ze straks terug backstage en vragen ze "en, wie Coosje?"![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
Gaat ze straks terug backstage en vragen ze "en, wie Coosje?"![]()
Hoe slecht een seizoen ook is, gouden regel in talentenjachten is dat altijd, ALTIJD wordt gezegd dat het huidige seizoen het beste ooit is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:32 schreef tralalala het volgende:
Sjon vindt dit het beste seizoen tot nu toe
die heeft niet gewonnen, maar die boert het beste van alle Voice kandidaten (en terecht)quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Saaaaaandraaaaa vaaaaaan nieeeuuuuwwwlaaaaaand
We hebben niet elk jaar un Tessa hèquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:46 schreef iBenny het volgende:
Ik mis nog steeds dé artiest dit seizoen.
Tessa wint het sowieso. Vind het nog steeds jammer dat ze in het beste team zat en te weinig aandacht kreeg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
We hebben niet elk jaar un Tessa hè
Dat wil Anouk, die is een nummer voor haar aan het schrijven.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik weet wel wat ik daar van vind geloof ik
Stuur dan gewoon de winnaar van deze voice. Als ze dat is, mag ze van mij prima gaan. Tot die tijd:
Ooh, maar die heeft niks te willen toch? Hartelijk dank voor het naar de finale slepen, maar 't is ook weer niet alsof ze daardoor Johnny Logan is geworden of zoquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wil Anouk, die is een nummer voor haar aan het schrijven.
Zelfs als ze The Voice wint weet ik nog niet zo zeker of ik het wel tof vind.
Ik ga het maar even laten bezinken
Ik weet niet of ze niets heeft te willen, misschien had ze het als voorwaarde bij haar deelname dit jaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooh, maar die heeft niks te willen toch? Hartelijk dank voor het naar de finale slepen, maar 't is ook weer niet alsof ze daardoor Johnny Logan is geworden of zo![]()
Ik zou er geen probleem mee hebben als zo'n talentenjacht leidt tot deelname aan het Songfestival. Kennelijk lukt het hier niet om een goede voorronde te organiseren (want anders waren ze ook nu al wel bezig geweest), dus waarom niet, voor een keertje?
Neequote:Op zaterdag 14 september 2013 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze niets heeft te willen, misschien had ze het als voorwaarde bij haar deelname dit jaar![]()
Ze zei op de radio dat ze 'nu d'r mond voorbij lulde' toen ze zei dat ze een nummer voor Shirma schrijft. Geen idee of ze de boel loopt te fucken of dat het echt zo is.
Dank jequote:Oh en hier ook nog even:
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!![]()
![]()
Ik moest heel hard lachenquote:Op zaterdag 14 september 2013 08:04 schreef Grunsfan het volgende:
Is Shirma die dikke schreeuwnegerin? Waarvan er dertien in een dozijn gaan?
Schreeuwen deed ze volgens mij totaal niet juistquote:Op zaterdag 14 september 2013 08:04 schreef Grunsfan het volgende:
Is Shirma die dikke schreeuwnegerin? Waarvan er dertien in een dozijn gaan?
Ligt eraan waar je van houdt.quote:
Laat maar zitten danquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je van houdt.
-Als je van zielige verhaaltjes houdt: jazeker. Kon niet op, gisterenavond.
-Als je graag diep geraakt wordt door muziek:
Moeder dood? Van Coosje of nog meer? En Trijntje Oosterhoos die geen idee had wat ze mee had gemaaktquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:10 schreef female81 het volgende:
-Opspelend maagzuur (waardoor de stem voor een tijdje een paar octaafjes minder hoog kon)
-Dik geweest als klein jochie (en je nu onoverwinnelijk wanen)
-Ma overleden (o.k., dit is wel echt erg, maar dan houd ik nóg niet van zulke verhalen, zéker niet als ze er zo'n tranentrekkend muziekje onder zetten)
Wat hadden we gisterenavond nog meer?
Die intro van EDquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:50 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit optreden van Coosje echt knap.
Slechts tien weken na het overlijden van Roos, in het 'Sta op tegen Kanker' programma.
Dat ze nog wat zegt na afloop. Oef. *slik*
Nou sjeg, nou moet ik ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:50 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit optreden van Coosje echt knap.
Slechts tien weken na het overlijden van Roos, in het 'Sta op tegen Kanker' programma.
Dat ze nog wat zegt na afloop. Oef. *slik*
Ik moest bij haar allerlaatste zinnetje dat ze na het liedje zegt echt enorm snotteren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou sjeg, nou moet ik ook![]()
Wel heel mooi gezongen!
</tvoh-lurker sinds vorige week>
Ja toen brak ik ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest bij haar allerlaatste zinnetje dat ze na het liedje zegt echt enorm snotteren.
Mariaaaaaaaaaaaaaa
Niet meer lurken he, je bent nu uit de TVOH-kast.
Jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moeder dood? Van Coosje of nog meer? En Trijntje Oosterhoos die geen idee had wat ze mee had gemaakt
...na de uitzending nog eens bekeken te hebben:quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:10 schreef female81 het volgende:
-Opspelend maagzuur (waardoor de stem voor een tijdje een paar octaafjes minder hoog kon)
-Dik geweest als klein jochie (en je nu onoverwinnelijk wanen)
-Ma overleden (o.k., dit is wel echt erg, maar dan houd ik nóg niet van zulke verhalen, zéker niet als ze er zo'n tranentrekkend muziekje onder zetten)
Wat hadden we gisterenavond nog meer?
Jaaaaaaaaaa dat is tof.quote:
Dat laatste niet, volgens mij. Maar ze mogen hooguit 1x iemand stelen.quote:Op zondag 15 september 2013 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa dat is tof.
Als bv Trijntje twee tegen elkaar laat battlen van haar team, en ze kiest daarvan een winnaar, mag een van de andere juryleden de 'afvaller' uit die battle stelen als ze dat willen. (Stel dat er twee heel goede tegenover elkaar moeten, dan is het kut dat een van die twee goeden dus afvalt). Maar als ze er eentje stelen, dan moeten ze daar wel iemand van hun eigen team voor wegdoen, zoiets is het geloof ik
Zijn er niet al meer landen die dat doen, winnaars van Voice/idols etc sturen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik weet wel wat ik daar van vind geloof ik
Stuur dan gewoon de winnaar van deze voice. Als ze dat is, mag ze van mij prima gaan. Tot die tijd:
Het klinkt leuk!quote:Op zondag 15 september 2013 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa dat is tof.
Als bv Trijntje twee tegen elkaar laat battlen van haar team, en ze kiest daarvan een winnaar, mag een van de andere juryleden de 'afvaller' uit die battle stelen als ze dat willen. (Stel dat er twee heel goede tegenover elkaar moeten, dan is het kut dat een van die twee goeden dus afvalt). Maar als ze er eentje stelen, dan moeten ze daar wel iemand van hun eigen team voor wegdoen, zoiets is het geloof ik
Das wel heul snel...quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:11 schreef chansadres het volgende:
Volgende week komt Nicole van X-Factor 5 auditie doen. Fijn detail: ze ging in X-Factor door en kwam in team Ali-B terecht....
Ja, die July moet echt nokken. Die heeft op Popstars na, alle talentenjachten al gehad, geloof ik. Zelfs in het buitenland. En ze is geen slechte zangeres, maar heeft wel een stem waar niemand een hele cd van kan aanhoren. Tenminste, ik niet. Heb al moeite me 1 nummer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zag in de promo's al 3 ex-talentenjacht kandidaten. July, Nicole en nog eentje waar ik de naam niet van weet.
Ze kon naar de liveshows van X-factor UK. Heeft ze afgewezen omdat ze blijkbaar iets belangrijkers had.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, die July moet echt nokken. Die heeft op Popstars na, alle talentenjachten al gehad, geloof ik. Zelfs in het buitenland. En ze is geen slechte zangeres, maar heeft wel een stem waar niemand een hele cd van kan aanhoren. Tenminste, ik niet. Heb al moeite me 1 nummer.
Ik moet er niet aan denkenquote:The Voice duurt in Spanje 3,5 uur
RTL 4 schotelt de kijker elke vrijdag twee uur The Voice of Holland voor, maar in Spanje hebben ze meer zitvlees. Daar kan een uitzending wel 3,5 uur duren. Dat vertelt Richard Rietveld van Talpa vandaag in het AD. Rietveld is een van de zeven consultants die over de wereld reist om het format van The Voice te bewaken. “Zo zit ik nu in Spanje. Een land waar de emotie doorgaans meer regeert dan in Nederland. Er wordt per uitzending heel wat af gehuild en gesnotterd.“
De coaches doen daar vrolijk aan mee. “Coaches komen op het toneel om kandidaten te troosten of te knuffelen. Al die momenten laten we hier in het programma zitten waardoor een uitzending zo’n 3,5 uur duurt: van tien tot half twee ‘s nachts. Dat zou in Nederland ondenkbaar zijn.”
Hij heeft ook andere landen onder zijn hoede. “Voor de Pan-Arabische editie kwamen er meer mensen in formele kleding het podium op. Ook zag je minder Engelstalige liedjes voorbij komen. Er werd vaker gekozen voor Arabische traditionele toonsoorten.”
Zo heeft ieder land zijn gebruiken, aldus Rietveld. “In Australië wilden de tv-makers meer reality uitzenden dan hier in Nederland.“
Bron
quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan vanavond weer meekijken, jeeeeeeee
quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:00 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het irritant dat ze de helft al laten horen tijdens de promo's.
Ik wil verrast worden.
Mee eensquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:00 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het irritant dat ze de helft al laten horen tijdens de promo's.
Ik wil verrast worden.
Ik heb alles al in huisquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:50 schreef MissJ het volgende:
Vanavond
Zo eerst even wat te snacken halen
Wat heb je?quote:
Ik heb chocolate chip koekjes en melkquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat heb je?
Ik heb Bugles en Chocolait chips gehaaldmijn gebruikelijke recept is dat eigenlijk
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik heb chocolate chip koekjes en melk
O die heb ik ook nog liggen, maar dan van die half wit/half rood bakjesquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:09 schreef hexje het volgende:
Witte druiven. 2 halen 1 betalen bij de appie.
Van de week gehaald en waren al weer op. Nu maar alleen de witte gedaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O die heb ik ook nog liggen, maar dan van die half wit/half rood bakjes
Mitchell is dan ook de uberbaaschquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:02 schreef Cee het volgende:
Jeuzus, meer dan 3 miljoen views voor Mitchell.
Heul veeulquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
Komen er deze week weer 'Kinderen van...' of 8ste rangs artiesten die we ergens van moeten kennen?
Iemand die er op leek. In GTST.quote:
ja, maar het is 'm niet, dus?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand die er op leek. In GTST.
Als het goed is zien we sowiesoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel geinigquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand al een haribo dragibus geprobeerd? Is het wat?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het goed is zien we sowiesoHm, misschien was het die dan die ik voorbij dacht te zien flitsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik wou hetzelfde suggererenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
Gaby Boterkoper, is dat familie van Maaike Ouboter?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het goed is zien we sowiesoAh, tof! Die heeft ook nog aan Xfactor UK meegedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het genoteerd, je weet immers maar nooit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
ze heeft een kat die heet plons... goed om te weten
Daarvan zou ik wel willen dat ze nog eens meedoetquote:
Ja precies. Zit er tenminste iemand in met persoonlijkheidquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarvan zou ik wel willen dat ze nog eens meedoet
Ik bedoel, als Floortje het kon en mocht, dan zij ook!
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ohw jongens, ik heb gelijk zin om bij de IKEA te shoppen..!111!1!!!einz!
Nee, laat dat hysterisch wijf lekker zingen op braderieënquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarvan zou ik wel willen dat ze nog eens meedoet
Ik bedoel, als Floortje het kon en mocht, dan zij ook!
Dank je, dat was het.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Precies dit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
Bloedirritant kind maar ze is niet slecht.
tot negen uur open, moet lukken!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Shit, ik dacht dat het KPN was.. Had al mijn telefoon in de handquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
jouw.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
niemand wil bij jou trijntje....
Ze drukt voor kandidaten waar andere niet voor drukken zodat ze geen andere keuze hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe komt Trijntje aan kandidaten eigenlijk? Geeft ze ze geld?
Denk ook dat ze daarvoor kiestquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Tactisch gezien kan ze beter bij de Trijn
Ik had de naam al ingetypt, maar toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:46 schreef iBenny het volgende:
*geadopteerd
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
Verstandige keuze, denk ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had de naam al ingetypt, maar toch maar niet gedaan.
TeamCoosjeNikitaGaby gaat winnenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had de naam al ingetypt, maar toch maar niet gedaan.
ik ben blij dat je het "grapje" (jouw trijntje) doorhadquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:45 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als je het doet wel goed doen he
Ik erger me ook niet aan hem hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Door deze opmerking bedenk ik me dat ik me helemaal niet erger aan Marcowwww
Nikita gaat niet naar de live-shows.quote:
Zijn/komen er nog genoegquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef CherryOnTop het volgende:
ik heb geen adoptiekind, ben kinderloos
het kan nog makkelijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef CherryOnTop het volgende:
Klopt. Geen idee waarom ik die ook alweer had geadopteerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Nikita gaat niet naar de live-shows.
Jazeker, toen vond ik het minderquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken vanaf het begin?
In de Duitse versie van The Voice won een Brit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:48 schreef CherryOnTop het volgende:
zou toch leuk zijn als er een buitenlander wint, net als toen die belgen hoe heet het ook alweer..... holland's got talent wonnen
Ja, maar ik heb me tot op heden wel aan hem geërgerd, kennelijk is de rest gewoon veel irritanter?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik erger me ook niet aan hem hoorsterker nog, ik ben groot fan van hem!
#1quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZielig verhaal
Wij houden ervan Engels te praten.quote:
Wees blij, dan kan je nog meedoenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind van wel, ik vind Ali echt heel irritant.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb me tot op heden wel aan hem geërgerd, kennelijk is de rest gewoon veel irritanter?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef Clavis het volgende:
Twee weken in een auto geslapen en Wendy reageert alsof hij een burgeroorlog in Afrika heeft overleefd en hierheen is komen lopen. Tssss.
Ja die had ik ook bijna geadopteerd, geluk bij een ongeluk dat jij me voor wasquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij, dan kan je nog meedoen
Ik kan al niet meer adopteren, mijn faalhazen liggen er al bijna allemaal uit.
(Lees: ik adopteerde lui die niet eens doorgingen)
nou, dan kan het nog wel *iets* beter zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Iedereen praat engels tegen 'm denk ik
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij, dan kan je nog meedoen
Ik kan al niet meer adopteren, mijn faalhazen liggen er al bijna allemaal uit.
(Lees: ik adopteerde lui die niet eens doorgingen)
Ja, zelfs als je Nederlands wil praten en ze horen een Engels accent.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen enkele noodzaak ook, ze praten wel Engels tegen je hier
En nu iets te chubby het nogmaals probeertquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:50 schreef Cee het volgende:
Hij ziet er uit als iemand die in de jaren '90 in een boyband heeft gezeten. Niet een specifiek iemand, maar zo'n 'look' heeft ie.
Hij is precies chubby genoegquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:51 schreef Clavis het volgende:
[..]
En nu iets te chubby het nogmaals probeert
ditquote:
Als ik hier naar de AH ga hoor ik ook veel Engels (bij de klanten dan).quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:52 schreef hexje het volgende:
In Amsterdam zijn er zat winkels in het centrum waar het personeel geen nederlands maar engels spreekt.
Amsterdam in toeristenseizoen is.. Raar O.oquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik hier naar de AH ga hoor ik ook veel Engels (bij de klanten dan).
Die arme kinderen hebben meteen een kutjeugdquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:52 schreef Clavis het volgende:
"Ik doe het voor m'n dochters". Nou die heb je dan mooi laten zitten lamlul.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:52 schreef Clavis het volgende:
Vind je dit echt?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Wie heeft 'm ooit verteld dat het een goed idee was hieraan mee te doen?
Tenenkrommend.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef CherryOnTop het volgende:
ali weer met z'n stone coalen engels
skande!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik hier naar de AH ga hoor ik ook veel Engels (bij de klanten dan).
Zijn dochter.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Wie heeft 'm ooit verteld dat het een goed idee was hieraan mee te doen?
Voor het leven getekendquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die arme kinderen hebben meteen een kutjeugd
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:52 schreef Clavis het volgende:
en zijn steenkolen nederlands dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef CherryOnTop het volgende:
ali weer met z'n stone coalen engels
Het klonk echt nergens naar, vond ik. De toon, dat geconstipeerde, dat gehijg.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je dit echt?
Ik heb (veel) slechtere voorbij zien komen. Het was nooit een winnaar geworden, maar geen schande, toch?
Het was alsof er een schorre dronken cafebezoeker aan het karaoken was.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je dit echt?
Ik heb (veel) slechtere voorbij zien komen. Het was nooit een winnaar geworden, maar geen schande, toch?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef hexje het volgende:
Ja want iedereen in dit topic praat perfect Engels.
Ja en we zingen ook allemaal perfectquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef hexje het volgende:
Ja want iedereen in dit topic praat perfect Engels.
Nee die wonen hier in de buurt. Bij de huisarts ook vaak. Of Fransen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Amsterdam in toeristenseizoen is.. Raar O.o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |