SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
Ik zou het er niet voor over hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Maastoren het volgende:
Ik kan 'm voor 90 ergens ophalen.Dilemma![]()
waar?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Maastoren het volgende:
doen. Anders waar ga ik welquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Maastoren het volgende:
![]()
PS3 of 360?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Maastoren het volgende:
Beetje jammer dat na 5 jaar hard werken aan zo'n top game Rockstar inkomsten mis gaat lopen door dit soort geintjes. Tenzij je hem alsnog legaal kooptquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Maastoren het volgende:
Ik kan 'm voor 90 ergens ophalen.Dilemma"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ja ik ga 'm 2 keer kopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje jammer dat na 5 jaar hard werken aan zo'n top game Rockstar inkomsten mis gaat lopen door dit soort geintjes. Tenzij je hem alsnog legaal koopt![]()
![]()
![]()
kut neequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef Gezicht het volgende:
Checkpoint in missie als je doodgaat.
Kut, ik zit toch een missie te kijken.![]()
![]()
Prijs?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks man.
Als iemand in de buurt van Den Haag hem wilt, DM mij dan stuur ik je het nummer.![]()
Als ik in de buurt woonde stapte ik nu nog in de auto en ging ik 'm halen. Ga echter geen 3 uur heen en 3 uur terug rijden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks man.
Als iemand in de buurt van Den Haag hem wilt, DM mij dan stuur ik je het nummer.Flesje bier![]()
zelfde hier.hIk heb de 2de generatie met de 40gb hdd. Ding is dus al oud. Heb er al eens een ssd in gezetquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef Poffert het volgende:
Angst dat mn ps3 er één dezen dagen geen zin meer in heeft ofzo![]()
![]()
Euh, die dude heeft ze toch gewoon opgekocht ergens? Als ie origineel is, is er hoe dan ook voor betaald.quote:![]()
Idem, zorg er al weken voor dat m'n ps3 geen minuut langer moet opstaan dan nodigquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef Poffert het volgende:
Angst dat mn ps3 er één dezen dagen geen zin meer in heeft ofzo![]()
![]()
Hardcore, wel zonde van de benzine. Als je een OV hebt zou ik het nog overwegen though.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als ik in de buurt woonde stapte ik nu nog in de auto en ging ik 'm halen. Ga echter geen 3 uur heen en 3 uur terug rijden.If not now, then when.![]()
Keep on dreamin'...quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef Seconde het volgende:
[..]
Verleidelijk maar denk dat hij morgen overal te krijgen is..Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Geen idee of men het nog wat boeit, maar de laatste secties van de Rockstar website zijn open:
http://www.rockstargames.com/V/![]()
Doet bij mij al 3 jaar niks, dat is ook een gevaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef kristyle het volgende:
[..]
Idem, zorg er al weken voor dat m'n ps3 geen minuut langer moet opstaan dan nodig![]()
![]()
Ik dus ook..quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef kristyle het volgende:
[..]
Idem, zorg er al weken voor dat m'n ps3 geen minuut langer moet opstaan dan nodig
De angst..![]()
![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Was de vorige GTA al voor de release verkrijgbaar?![]()
Zeker!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
Geen idee of men het nog wat boeit, maar de laatste secties van de Rockstar website zijn open:
http://www.rockstargames.com/V/![]()
![]()
Heb gratis OV maar dat red ik niet meer denk ik, woon in zuid-Limburg dus dan is het half 12 voordat ik überhaupt in Den Haag ben. En dan nog terugkomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hardcore, wel zonde van de benzine. Als je een OV hebt zou ik het nog overwegen though.Flesje bier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK DIT..![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK DIT..![]()
![]()
en nachtopening ? dat zou ook 12 uur zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb gratis OV maar dat red ik niet meer denk ik, woon in zuid-Limburg dus dan is het half 12 voordat ik überhaupt in Den Haag ben. En dan nog terugkomen.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK DIT..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn broer gaat Maandag naar de nachtrelease in Maastricht en neemt me eentje mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Morgen- het volgende:
[..]
en nachtopening ? dat zou ook 12 uur zijnFlesje bier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast al gepost.
Maar OMG.
Rockstar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]Aan het beeld te zien gewoon een trip-sessie, na drugs ofzo. Waarschijnlijk dat je dan aparte toffe shit tegenkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MentionedDCMJ![]()
ah okequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mijn broer gaat Maandag naar de nachtrelease in Maastricht en neemt me eentje mee.![]()
Hij gaat nu een heist doen denk ik, die ga ik ook niet kijken. Dalijk maar eens de kroeg induiken om de tijd maar te doden.
Flesje bier![]()
Ik ga meequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef Gezicht het volgende:
Hij gaat nu een heist doen denk ik, die ga ik ook niet kijken. Dalijk maar eens de kroeg induiken om de tijd maar te doden.![]()
![]()
weet er iemand toevallig waar je nog een SE voor de 360 kunt pre-orderen?"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Als je terug kan komen, sja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb gratis OV maar dat red ik niet meer denk ik, woon in zuid-Limburg dus dan is het half 12 voordat ik überhaupt in Den Haag ben. En dan nog terugkomen.If not now, then when.![]()
Hoe?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef hocico het volgende:
net 2 uurtjes gespeeld, wat een vet spel weerFlesje bier![]()
Hoe ervaar jij de gfx? Welke versie? AA?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef hocico het volgende:
net 2 uurtjes gespeeld, wat een vet spel weer![]()
Magic Mike is terug. Alleen free roam
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-RevivalMentionedDCMJ![]()
Hoe loopt het eigenlijk in zijn geheel? Beetje vloeiend of last van haperingen à la IV?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef hocico het volgende:
net 2 uurtjes gespeeld, wat een vet spel weer![]()
ik kan me niet langer inhouden, ik ga kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef sjonnie1990 het volgende:
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revival![]()
Ja kut dan moet ik wel verder kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef sjonnie1990 het volgende:
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-RevivalFlesje bier![]()
Go Girl.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
ik kan me niet langer inhouden, ik ga kijken.![]()
Deze hapert gelukkig niet net als die Russische.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef sjonnie1990 het volgende:
Heb je nog iets nuttigs te melden naast het blijven zeiken over de graphics?quote:
Nu weten we het wel.Flesje bier![]()
Ik ga 'm morgen proberen te halen bij de Game Mania, een vriend werkt daar. Laat jullie weten morgenavond of het gelukt is of niet.quote:![]()
![]()
Is al weer even oud. Hij is hem al aan het spelenquote:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zoek het zelf allemaal uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus het is mooi scherp? Welke versie gaat het om? PS3 of Xdoos..
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revival
Alleen free-roam![]()
Mooi, PS3 of 360?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef hocico het volgende:
geweldig afgewerkt, dat wel met weer engine![]()
![]()
Ja, goeie kwaliteit stream, maar niet goed genoeg om dat goed te kunnen oordelenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Poffert het volgende:
[..]
Zoek het zelf allemaal uit.
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revival
Alleen free-roam![]()
![]()
Je bent een perfectionist dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, goeie kwaliteit stream, maar niet goed genoeg om dat goed te kunnen oordelen..
![]()
Triest ja............quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet niet of het gepost is, maar wel jammer van het Nederlands.
[ afbeelding ]![]()
Hoe heb jij je PS3 ingesteld? De beeldinstellingen, vinkje enkel bij 1080p of ook 720p? Pakt ie aan begin 1080p of gaat hij dan naar 57*p als je probeert op te starten..quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]![]()
huh ??quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe heb jij je PS3 ingesteld? De beeldinstellingen, vinkje enkel bij 1080p of ook 720p? Pakt ie aan begin 1080p of gaat hij dan naar 57*p als je probeert op te starten..![]()
Kan het zijn ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:50 schreef Poffert het volgende:
[..]
Je bent een perfectionist dus..
![]()
![]()
eerste wat ik ga doen een vrachtwagen jatten en de hele map rondracen, aka poolse vrachtwagen chauffeur![]()
hihi![]()
Liever inhoudelijk zeiken over de game, dan zeiken over iemand anders zijn mening over de beelden die hij ziet van de game.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb je nog iets nuttigs te melden naast het blijven zeiken over de graphics?
Nu weten we het wel.
Daarnaast wordt de game gewoon geweldig. De graphics zijn dat echter niet. En dat is zonde, of jij nou met die genuanceerde kritiek om kunt gaan, of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vond de gameplay trouwens leuk, wel auto aim wat er dus nog inzit.
heb tot nu toe hoofdzakelijk met de neger moeten spelen. je kan later volgensmij vrij wisselen tussen de 3 characters..FOK zeg...![]()
Ik ben nog niet thuis, maar die van mij staat standaard op 1080p. Echter van wat ik begrepen heb is het 720p met een upscale naar 1080p. Zal eens kijken zo dadelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe heb jij je PS3 ingesteld? De beeldinstellingen, vinkje enkel bij 1080p of ook 720p? Pakt ie aan begin 1080p of gaat hij dan naar 57*p als je probeert op te starten..If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Liever inhoudelijk zeiken over de game, dan zeiken over iemand anders zijn mening over de beelden die hij ziet van de game.
Daarnaast wordt de game gewoon geweldig. De graphics zijn dat echter niet. En dat is zonde, of jij nou met die genuanceerde kritiek om kunt gaan, of niet.Ik respecteer je mening hoor, als jij je eraan stoort dat de graphics niet altijd perfect zijn moet je dat fijn zelf weten. Maar je hoeft niet hier om de haverklap een opmerking over de pop-up/AA te komen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
Jij die game, hij jouw auto?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen proberen te halen bij de Game Mania, een vriend werkt daar. Laat jullie weten morgenavond of het gelukt is of niet.![]()
![]()
ZEG NOU OF JE EEN PS3 OF EEN XBOX360 HEBT !!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef hocico het volgende:
ben half aan het typen half aan het gamen vandaar![]()
Boeien dat het grafisch niet super mooi is. Als het maar leuk is om te spelen.
Ik speel Fallout 3 nog bijna dagelijks en dat is ook zeker geen prachtige game hoor, maar de gameplay en sfeer is hetgeen wat mij trekt.![]()
Oh piraat, 360 dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ZEG NOU OF JE EEN PS3 OF EEN XBOX360 HEBT !!!!![]()
17 septquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef hocico het volgende:
wat is de niet piraten release date eigenlijk?![]()
Kun jij nog wel online dan over 2 weken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef hocico het volgende:
wat is de niet piraten release date eigenlijk?Dit is gewoon raar :l![]()
Intertoys. Vijfenzeventig euro, volgens mij.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:41 schreef All-out het volgende:
weet er iemand toevallig waar je nog een SE voor de 360 kunt pre-orderen?![]()
iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Pakspul het volgende:
Damn, als je hem zo een tijdje ziet vliegen kom je er pas echt achter hoe groot de map is.![]()
Jij kijkt mee en meldt enthousiast dat er vrachtwagens met aanhangers rijden, en ik kijk mee en merk iets op waar ik weer wat minder enthousiast over ben...quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening hoor, als jij je eraan stoort dat de graphics niet altijd perfect zijn moet je dat fijn zelf weten. Maar je hoeft niet hier om de haverklap een opmerking over de pop-up/AA te komen maken.
Heel simpel.
Volgens mij begrijp jij niet helemaal het concept van een forum waar verschillende mensen verschillende meningen uiten, ongeacht of een ander dat nou bijster boeiend vindt of niet...![]()
Tuurlijk zijn er mooiere games, maar in die games kan je niet overal heen en alles ontdekken. Wat je ziet kan mooi zijn, maar loopt dan tegen die onzichtbare muur op. Daarom is het ten eerste al niet eerlijk om een GTA te vergelijken met dergelijke games.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Boeien dat het grafisch niet super mooi is. Als het maar leuk is om te spelen.
Ik speel Fallout 3 nog bijna dagelijks en dat is ook zeker geen prachtige game hoor, maar de gameplay en sfeer is hetgeen wat mij trekt.![]()
kloptquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Intertoys. Vijfenzeventig euro, volgens mij.heb em net besteld
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ZEG NOU OF JE EEN PS3 OF EEN XBOX360 HEBT !!!!lol ik speel op 360 met xkey maar je hebt de zelfde ombouwmethode nu ook voor ps3 hoorquote:voor alle mensen die dat leuk vinden.. je kan ook gewoon online gamen met illegale games
FOK zeg...![]()
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revivalquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:59 schreef Morgen- het volgende:
omg stop met discussies dit is saai... post wat gameplay ofzo mensen die hem al hebben![]()
kijk ik al maar, yuri ofzo, die moeten postenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
meer gebouwen waar je in kan!
veel betere besturing van voertuigen (had ik altijd last van bij de vorige delen)
betere map/gpsFOK zeg...![]()
tweakersquote:Allemachtig man, ik dacht; ik kijk gewoon alleen hier en klik niet op die links e.d. dan zie (ervaar) ik het maandagnacht lekker zelf. En meteen lees ik iets over dat je eerst Franklin hebt, daarna Michael vrijspeelt.. Dat zijn gewoon MEGA-spoilers (!!!). Ik kom hier echt maar liever niet meer, sjonge jonge..![]()
![]()
Het ging mij ook niet om iets te vergeleken, maar meer puur om het zeiken over graphics.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er mooiere games, maar in die games kan je niet overal heen en alles ontdekken. Wat je ziet kan mooi zijn, maar loopt dan tegen die onzichtbare muur op. Daarom is het ten eerste al niet eerlijk om een GTA te vergelijken met dergelijke games.
Ik speel een game voor de gameplay en sfeer en niet perse voor de graphics.![]()
je moet gta ook niet spelen voor het grafische aspect.
het is een sandbox game.. die zijn nooit het mooistFOK zeg...![]()
Mooi.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef Puzom het volgende:
Ik cancel mijn pre-order denk ik...........pop-in...........pop-up............geen airbags.......![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef Puzom het volgende:
Ik cancel mijn pre-order denk ik...........pop-in...........pop-up............geen airbags.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat verheug ik me erop om lekker te cruisen met open dakje.
- Dearest (UI)![]()
Ik speel genoeg games met veel plezier die grafisch niet geweldig zijn, en dat ook niet hoeven te zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Het ging mij ook niet om iets te vergeleken, maar meer puur om het zeiken over graphics.
Ik speel een game voor de gameplay en sfeer en niet perse voor de graphics.
Dat is het punt ook niet.
Het punt is hier dat deze game qua content en gameplay gewoon geweldig gaat zijn, en dan is het jammer dat de huidige consoles het moeilijk hebben om die geweldige ambitie volledig tot zijn recht te laten komen. Het is dus jammer wanneer je door een stad loopt of rijdt waar heel erg weinig NPC's zijn, omdat de console dat helaas niet aankan. Of dat je frame-drops hebt, of pop-ins, of matige textures, etc etc.
Dat haalt je gewoon toch uit de game, met een gevoel van 'Tof, maar zonde...'![]()
soms wel blij dat ik in een dorp woon waar verder niemand komt, er zijn altijd wel games beschikbaarWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Doet die stream van Magic Mike het nog? Of ga ik gewoon niet kijken en wachten tot dinsdag. Hmmmm...![]()
heb net voor de grap een freak out uitgevoerd, hoop agenten + al het vuurwerk eromheen en geen frame-rate drops gehadquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef Yi-Long het volgende:
es het moeilijk hebben om die geweldige ambitie volledig tot zijn recht te laten komen. Het is dus jammer wanneer je door een stad loopt of rijdt waar heel erg weinig NPC's zijn, omdat de console dat helaas niet aankan. Of dat je frame-drops hebt, of pop-ins, of matige textures, etc etc.
FOK zeg...![]()
Ja perfectquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Xa1pt het volgende:
Doet die stream van Magic Mike het nog? Of ga ik gewoon niet kijken en wachten tot dinsdag. Hmmmm...Dit is gewoon raar :l![]()
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revival nieuwe streamquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Xa1pt het volgende:
Doet die stream van Magic Mike het nog? Of ga ik gewoon niet kijken en wachten tot dinsdag. Hmmmm...![]()
Yi-Long is wel ongeveer de enige die nog met enige regelmaat intelligente reacties achter laat op de frontpage dus ik zal hem wel missenquote:![]()
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revivalquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Xa1pt het volgende:
hou je muil lul. Teringspoiler.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:53 schreef hocico het volgende:
vond de gameplay trouwens leuk, wel auto aim wat er dus nog inzit.
heb tot nu toe hoofdzakelijk met de neger moeten spelen. je kan later volgensmij vrij wisselen tussen de 3 characters..Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Dat is de enige die op de games subsite van FOK! inderdaad nog wat nuttigs toevoegt ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Yi-Long is wel ongeveer de enige die nog met enige regelmaat intelligente reacties achter laat op de frontpage dus ik zal hem wel missen![]()
Nee, maar die pop-up, bergen in de verte die ineens verschijnen.. dat kan gewoon niet. Bekijk de muur maar eens vanaf 5cm, low-res textures. Zoiets haalt je gewoon uit de game.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef hocico het volgende:
[..]
heb net voor de grap een freak out uitgevoerd, hoop agenten + al het vuurwerk eromheen en geen frame-rate drops gehad![]()
ga jij even bij je moeder huilenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
hou je muil lul. Teringspoiler.![]()
het is een game
FOK zeg...![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, maar die pop-up, bergen in de verte die ineens verschijnen.. dat kan gewoon niet. Bekijk de muur maar eens vanaf 5cm, low-res textures. Zoiets haalt je gewoon uit de game.Flesje bier![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:10 schreef hocico het volgende:
[..]
ga jij even bij je moeder huilen![]()
het is een game
het is gta v ja, dat is niet zomaar een game.
![]()
pop-ups boeien me niet zo heel veel. De game is gewoon tof, en wat ik gezien heb, is ook echt heel tof.
ik blijf het zeggen, en er van balen dat ze niet de besturing van 4 gehouden hebben.
dit ziet eruit als saints row, true-crime. En dat zuigt als een afgekeurde hoer die golfballen door een tuinslang aan het slurpen is.![]()
![]()
Jammer dat je geen mensen in dat busje zaten, die lagen te slapen ofzo. Wat gebonk zou tof geweest zijn.quote:![]()
Dat biedt dan in ieder geval hoopquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef hocico het volgende:
[..]
heb net voor de grap een freak out uitgevoerd, hoop agenten + al het vuurwerk eromheen en geen frame-rate drops gehad![]()
Zoals ik al meerdere malen aangaf, de game lijkt me geweldig, maar ik ben vrij geduldig, dus als er over een half jaartje ofzo een betere versie uitkomt voor next-gen, dan wacht ik persoonlijk toch misschien liever daarop.
In de tussentijd nog een fucking grote backlog met toffe games.
... maar zoals ik ook al aangaf, als ik de PS3 versie hier volgende week zie liggen voor 35 euro ofzo, kan ik makkelijk alsnog 'bezwijken'.![]()
![]()
geen last van persoonlijk, al snap ik wel wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, maar die pop-up, bergen in de verte die ineens verschijnen.. dat kan gewoon niet. Bekijk de muur maar eens vanaf 5cm, low-res textures. Zoiets haalt je gewoon uit de game.
het blijft sandbox, dus ze moeten of veel laadpunten creëren of ander tricks gebruikenFOK zeg...![]()
Heb je hem al gespeeld dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:12 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap echt niet hoe iemand kan klagen over deze gamedit is letterlijk de beste game ooit gemaakt
![]()
van kleding veranderen gaat -THANK GOD- ook snel nu, en niet zo godverdomme traag zoals in san andreas en gta iv![]()
![]()
Klagen gebeurt altijd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:12 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap echt niet hoe iemand kan klagen over deze gamedit is letterlijk de beste game ooit gemaakt
- Dearest (UI)![]()
Haha, wauw. Voel de boiling points weer opkomenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:13 schreef TwyLight het volgende:
van kleding veranderen gaat -THANK GOD- ook snel nu, en niet zo godverdomme traag zoals in san andreas en gta iv
MentionedDCMJ![]()
wat lopen mensen toch te janken over spoilers, oeeeh ik wou zelf ontdekken dat ik later pas kan switchen tussen characters
hihi![]()
... maar destijds vond jij DAT de allerbeste games ooit gemaakt, en mocht niemand er over klagen...!?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:13 schreef TwyLight het volgende:
van kleding veranderen gaat -THANK GOD- ook snel nu, en niet zo godverdomme traag zoals in san andreas en gta iv![]()
Klopt, halfuur bezig om even wat leuks te kopen. 30 sec laadtijd om wat te passen. :")quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:13 schreef TwyLight het volgende:
je hoeft hem niet eens gespeeld te hebben om dat te wetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heb je hem al gespeeld dan?![]()
IV had altijd wel gebreken, maar voor die tijd was dat wel een revolutionaire game ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... maar destijds vond jij DAT de allerbeste games ooit gemaakt, en mocht niemand er over klagen...!?![]()
Is meestal toch wel handig, als je een beetje een onderbouwde mening wilt hebben, ipv over te komen als een 6-jarig kind.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je hoeft hem niet eens gespeeld te hebben om dat te weten![]()
En niemand die ziet dat de laatste 4 vakjes open zijn op de GTA site<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
/carequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef -CRASH- het volgende:
En niemand die ziet dat de laatste 4 vakjes open zijn op de GTA site
met deze gameplay beelden![]()
en je hebt stats voor elk van de 3 characters, dus je ontwikkeld kwaliteiten die aan andere niet heeft
voor stealth/racen ect..FOK zeg...![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef -CRASH- het volgende:
En niemand die ziet dat de laatste 4 vakjes open zijn op de GTA site![]()
Godver heb nu echt zo een pakjesavond gevoel dat ik als kind altijd had. En 17 september is dan sinterklaas.![]()
Ik vond GTA4 geweldigquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
IV had altijd wel gebreken, maar voor die tijd was dat wel een revolutionaire game ja.Mijn punt was meer dat hij nou loopt te zeiken over een minpuntje van die games, terwijl hij destijds hoogstwaarschijnlijk net zo liep te janken als er iemand anders dat puntje van kritiek had opgenoemd...
![]()
Dat een game leuk is betekend niet dat er niet irritaties zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... maar destijds vond jij DAT de allerbeste games ooit gemaakt, en mocht niemand er over klagen...!?![]()
![]()
ik snap het geklaag over pop-ups en lage resolutie textures niet hoor, wat verwacht je nou, dat rockstar de ps3 en xbox updaten ofzo? in de next-gen versie komt het spel pas volledig tot zijn recht denk ik"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
1 die wakker isquote:<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Ik heb gekeken. Die vakjes hebben toch weer info die je van die streams alleen krijgt als je ze urenlang kijkt.. en om dat te doen moet je toch een beetje weinig van jezelf houden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef -CRASH- het volgende:
En niemand die ziet dat de laatste 4 vakjes open zijn op de GTA site![]()
ja en trouwens stream quality is echt niet vergelijkbaar als je dit spel straks op je 40 inch 1920p scherm speelt.![]()
.... dat probeer ik nou juist de hele tijd uit te leggen, Harry, maar jij begrijpt mij bewust verkeerd, heb ik het idee...quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat een game leuk is betekend niet dat er niet irritaties zijn![]()
Tja, true. Maar IV kende ook enorme drops op de ps3, totaal gebrek aan anti-aliasing. Deze V loopt gewoon smooth en is als product gewoon af. Het kan altijd beter, maar nu is het daadwerkelijk acceptabel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond GTA4 geweldigMijn punt was meer dat hij nou loopt te zeiken over een minpuntje van die games, terwijl hij destijds hoogstwaarschijnlijk net zo liep te janken als er iemand anders dat puntje van kritiek had opgenoemd...
![]()
Ok sorry danquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... dat probeer ik nou juist de hele tijd uit te leggen, Harry, maar jij begrijpt mij bewust verkeerd, heb ik het idee...![]()
![]()
Ik heb een 1080p screen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef PowerPants het volgende:
ja en trouwens stream quality is echt niet vergelijkbaar als je dit spel straks op je 40 inch 1920p scherm speelt.![]()
Nou zeg!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Te laat. Ik heb al een boze brief geschreven.![]()
![]()
Verwacht de Yakuza Vrijdag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Te laat. Ik heb al een boze brief geschreven.Women with dicks and weak men with vaginas.
Framerate drops, pop-ups etc. nemen toch wel van de gameplay weg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef nattermann het volgende:
Klagen over pop-ups etcdat is wel het ALLERLAATSTE wat me interesseert.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Hij verdween in de andere autoquote:![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Voor current-gen is het prima, maar zoals ik al aangaf, next-gen staat op de drempel, dus dan hadden ze hem WAT MIJ BETREFT nog best ietsjes mogen uitstellen, om dan dus een schitterende next-gen game af te leveren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, true. Maar IV kende ook enorme drops op de ps3, totaal gebrek aan anti-aliasing. Deze V loopt gewoon smooth en is als product gewoon af. Het kan altijd beter, maar nu is het daadwerkelijk acceptabel.
Gaan ze ook wel doen uiteraard, maar dan is dit over een paar maanden toch een beetje het lelijke eendje, net als destijds met San Andreas.![]()
Er zal vast een hypetrain zijn geweest maar die kan nooit zo enorm zijn geweest als deze. Al is het maar omdat de reputatie van Rockstar toen nog niet zo groot was als die van nu (al heel groot maar momenteel is het buitenaards), en omdat er minder sociale media waren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef Poffert het volgende:
Had GTA IV net zo'n hypetrain? Ik was toen 13/14 dus niet heel veel van meegekregen destijds.![]()
Al zag het eruit alsof het GTA:SA was, dan nog kocht ik hem. En speelde ik hem met liefde. Dat neem ik allemaal voor lief, want GTAquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Framerate drops, pop-ups etc. nemen toch wel van de gameplay weg.
Tics van je petten.![]()
Ik geloof niet dat Next-Gen er meteen 10 keer zo mooi uit gaat zien als dit. De developers zijn ook niet ineens 10 keer zo goed. Het is meer dat next-gen voor de komende vijf tot acht jaar meer mogelijkheden gaat bieden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor current-gen is het prima, maar zoals ik al aangaf, next-gen staat op de drempel, dus dan hadden ze hem WAT MIJ BETREFT nog best ietsjes mogen uitstellen, om dan dus een schitterende next-gen game af te leveren.
Gaan ze ook wel doen uiteraard, maar dan is dit over een paar maanden toch een beetje het lelijke eendje, net als destijds met San Andreas.![]()
Een hert op de snelweg![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
godver streams kijken of niet, Wil niet straks het spel spelen en de hele stad al uit mijn hoofd kennen omdat ik de streams heb gezien. Maar het is zo moeilijk om te weerstaan...![]()
gewoon kijken, zo groot dat je nog veel zelf kunt zienquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef PowerPants het volgende:
godver streams kijken of niet, Wil niet straks het spel spelen en de hele stad al uit mijn hoofd kennen omdat ik de streams heb gezien. Maar het is zo moeilijk om te weerstaan...![]()
![]()
Ik ben ook weer gestopt met kijken. Hou vol!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef PowerPants het volgende:
Tja, ik verwacht niet dat Rockstar die versie zoveel mooier gaat maken, hebben ze namelijk nog nooit gedaan. Ze maken waarschijnlijk gewoon een 1080p versie en that's it, het gaat ze puur om het uitbrengen op dat platform om zo een dubbele omzet te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor current-gen is het prima, maar zoals ik al aangaf, next-gen staat op de drempel, dus dan hadden ze hem WAT MIJ BETREFT nog best ietsjes mogen uitstellen, om dan dus een schitterende next-gen game af te leveren.
Gaan ze ook wel doen uiteraard, maar dan is dit over een paar maanden toch een beetje het lelijke eendje, net als destijds met San Andreas.
Waarschijnlijk maken ze die versie op de pc en dan zetten ze die over op de One en de PS4, de PC is in mijn optiek de enige echte Next-gen versie aangezien je daar alles handmatig kan aanpassen.
Nu PS3, zonder te hoeen wachten, later de PC versie en je hebt the best of both worlds.![]()
Gewoon af en toe een paar seconden kijken, dat kan toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef PowerPants het volgende:
Sowieso geen streams kijken, maar er is ook geen hol op de televisie. Dat duurt nog wel een uurtje of 2-3. En gewoon wegblijven uit dit topic eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef PowerPants het volgende:
godver streams kijken of niet, Wil niet straks het spel spelen en de hele stad al uit mijn hoofd kennen omdat ik de streams heb gezien. Maar het is zo moeilijk om te weerstaan...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ach, je hebt nu toch al gegluurd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik ben ook weer gestopt met kijken. Hou vol!Kijk gewoon lekker door!
![]()
Ah gaaf de lading laat loshttp://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revival
En weer vastmaken.............haha nice!![]()
Was in San Andreas al zo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:28 schreef Puzom het volgende:
Ah gaaf de lading laat loshttp://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revival
En weer vastmaken.............haha nice!Flesje bier![]()
Magic "Country" Mike
Besloten na kijken van de streams dat ik niet op een ps4 release ga wachten ,zo snel mogelijk kopen .
Morgen hier is rondvragen .![]()
Alsof een stream afbreuk doet op jouw eigen ervaringen dadelijk.De beleving is niet weg als je die controller in je handen drukt hoor, porno kijken voelt toch ook niet hetzelfde als de praktijk?
![]()
![]()
Plant die vrachtwagen nou eens op het spoor
Het hoeft er ook niet meteen 10x beter uit te zien, maar high-res textures, snellere/geen laadtijden (tussen characters), geen pop-ins, veel meer NPC's en poly's enzo, dat maakt toch al heel snel een zeer groot verschil.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Next-Gen er meteen 10 keer zo mooi uit gaat zien als dit. De developers zijn ook niet ineens 10 keer zo goed. Het is meer dat next-gen voor de komende vijf tot acht jaar meer mogelijkheden gaat bieden.
Ik ben het met je eens dat het de eerste jaren gewoon nog voornamelijk een 'overgangsperiode' zal zijn, dus gewoon hogere resolutie enzo, terwijl iedereen nog een beetje het water test van wat er allemaal kan enzo, maar het visuele design achter GTA5 is prima. Dat is het probleem niet.
Het zijn de technische tekortkomingen waar 'het probleem' zit. En die zijn met next-gen gewoon compleet te voorkomen.![]()
Het blijft vreemd, dat GTA2-logo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
GTA2![]()
![]()
Got it. Maar aan de andere kant moet er toch ook een spel zijn dat het beste uit een generatie consoles haalt, en dat is deze keer GTA Vquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het hoeft er ook niet meteen 10x beter uit te zien, maar high-res textures, snellere/geen laadtijden (tussen characters), geen pop-ins, veel meer NPC's en poly's enzo, dat maakt toch al heel snel een zeer groot verschil.
Ik ben het met je eens dat het de eerste jaren gewoon nog voornamelijk een 'overgangsperiode' zal zijn, dus gewoon hogere resolutie enzo, terwijl iedereen nog een beetje het water test van wat er allemaal kan enzo, maar het visuele design achter GTA5 is prima. Dat is het probleem niet.
Het zijn de technische tekortkomingen waar 'het probleem' zit. En die zijn met next-gen gewoon compleet te voorkomen.![]()
![]()
Dat denk ik ook. PS4, XBO en PC versie zullen (grafisch) grotendeels hetzelfde zijn, met het verschil dat de PC natuurlijk wel mods zal hebben, die het daarna NOG mooier maken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, ik verwacht niet dat Rockstar die versie zoveel mooier gaat maken, hebben ze namelijk nog nooit gedaan. Ze maken waarschijnlijk gewoon een 1080p versie en that's it, het gaat ze puur om het uitbrengen op dat platform om zo een dubbele omzet te kunnen draaien.
Waarschijnlijk maken ze die versie op de pc en dan zetten ze die over op de One en de PS4, de PC is in mijn optiek de enige echte Next-gen versie aangezien je daar alles handmatig kan aanpassen.
Nu PS3, zonder te hoeen wachten, later de PC versie en je hebt the best of both worlds.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Alsof een stream afbreuk doet op jouw eigen ervaringen dadelijk.De beleving is niet weg als je die controller in je handen drukt hoor, porno kijken voelt toch ook niet hetzelfde als de praktijk?
![]()
![]()
Wel jammer inderdaad. Heeft eigenlijk niet veel toegevoegde waarde om in die trein rondjes te rijden, maar het is gewoon leuk omdat het kan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Puzom het volgende:
[..]
I know, maar zijn ook dingen niet meer zo. Trein besturen kan niet meer.Flesje bier![]()
Vraag me af welk percentage van dit topic dat onderscheid kan makenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
![]()
![]()
Dat weet ik niet. Het lijkt me een geweldige game (uiteraard), maar als we het hebben over games die het besten laten zien uit een console, dan heb ik het dus over games die gewoon alles 'smooth' doen, en dus niet de 'zwakheid' van die console etaleren, hoe indrukwekkend het achter de schermen wellicht ook is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Got it. Maar aan de andere kant moet er toch ook een spel zijn dat het beste uit een generatie consoles haalt, en dat is deze keer GTA V![]()
De tank achterop ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
0_0 was dat die aanhanger die op werd geblazen?![]()
Hij is inderdaad wel steeds hetzelfde aan't doen nu. Niet naar nieuwe locaties gaan ofzo.Flesje bier![]()
met zn vrachtwagens en busjes de hele tijd, en rijden kan ie ook al niet"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Die politie
en lijkt niet kapot de krijgenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef All-out het volgende:
met zn vrachtwagens en busjes de hele tijd, en rijden kan ie ook al niet![]()
gaat ie express over een muurtje klimmen, terwijl je gewoon door de poort kan
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
gaat ie express over een muurtje klimmen, terwijl je gewoon door de poort kan![]()
Is ongeveer hetzelfde als door het sleutelgat van een glazen deur kijken.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nog een laatste herinnering![]()
We zitten bijna op de vijftig spelers in de Fok! Crew , dus voeg jezelf toe als je dat nog niet hebt gedaan;
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crewmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Wow holy shit wat was dat haha stappen ineens een paar man uit om de cops dood te schieten
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
I'm inquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:47 schreef Roces18 het volgende:
We zitten bijna op de vijftig spelers in de Fok! Crew , dus voeg jezelf toe als je dat nog niet hebt gedaan;
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew![]()
Huh ik was even niet aan het kijken, leg uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wow holy shit wat was dat haha stappen ineens een paar man uit om de cops dood te schieten..
![]()
Ik heb nog geen Social Club account oid zover ik weet, kan ik die gewoon linken aan m'n PSN als ik er nu eentje aanmaak?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:47 schreef Roces18 het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crewFlesje bier![]()
Dit wil ik ook wel weten, eigenlijk wilde ik dit spel zonder cheats gaan spelen thoquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef TwyLight het volgende:
zijn er eigenlijk al cheats bekend?![]()
speel het sowieso uit zonder cheats, maar soms vind ik cheats wel grappig tijdens free roamquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten, eigenlijk wilde ik dit spel zonder cheats gaan spelen tho![]()
![]()
Ja kut, ik kan m'n PSN account niet aan m'n social club account linken omdat ik m'n PSN ww niet meer weet.Flesje bier![]()
Dat jij nog niet in de kroeg zit jezelf tot dinsdag in coma te zuipen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
GTA eerst maar zonder cheats uitspelen. Daarna lekker cheaten.![]()
![]()
PSN-ww opvragen via sony site dan..?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:52 schreef Gezicht het volgende:
Ja kut, ik kan m'n PSN account niet aan m'n social club account linken omdat ik m'n PSN ww niet meer weet.![]()
Ik weet zelfs het email-adres waarmee ik me 5 jaar geleden heb geregistreerd niet meer. Even kijken of ik via de PS3 het een en ander kan achterhalen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:52 schreef J03llV het volgende:
[..]
PSN-ww opvragen via sony site dan..?Flesje bier![]()
Cinema vind ik ook wel beetje spijtig weer, had liever gezien dat je daar gewoon vrij in kon lopen en beetje onder de film kon kutten. Ala Batman iedereen neermaaien bijvoorbeeld.![]()
Ik ga als eerst een bank overvallen. Villa's kopen, hoeren bestellen en auto's pimpen
Too much spoil.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:54 schreef TwyLight het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)arly-game_videogames
fighter jet!![]()
Wat een take-offquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:54 schreef TwyLight het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)arly-game_videogames
fighter jet!
Ok al stuntvliegtuig gevonden?![]()
nopequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:56 schreef Puzom het volgende:
[..]
Wat een take-off
Ok al stuntvliegtuig gevonden?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: