Ik ga meequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef Gezicht het volgende:
Hij gaat nu een heist doen denk ik, die ga ik ook niet kijken. Dalijk maar eens de kroeg induiken om de tijd maar te doden.
Als je terug kan komen, sja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb gratis OV maar dat red ik niet meer denk ik, woon in zuid-Limburg dus dan is het half 12 voordat ik überhaupt in Den Haag ben. En dan nog terugkomen.
Hoe?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef hocico het volgende:
net 2 uurtjes gespeeld, wat een vet spel weer
Hoe ervaar jij de gfx? Welke versie? AA?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef hocico het volgende:
Hoe loopt het eigenlijk in zijn geheel? Beetje vloeiend of last van haperingen à la IV?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef hocico het volgende:
ik kan me niet langer inhouden, ik ga kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef sjonnie1990 het volgende:
Magic Mike is terug. Alleen free roam
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revival
Ja kut dan moet ik wel verder kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef sjonnie1990 het volgende:
Go Girl.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
ik kan me niet langer inhouden, ik ga kijken.
Deze hapert gelukkig niet net als die Russische.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef sjonnie1990 het volgende:
Heb je nog iets nuttigs te melden naast het blijven zeiken over de graphics?quote:
Ik ga 'm morgen proberen te halen bij de Game Mania, een vriend werkt daar. Laat jullie weten morgenavond of het gelukt is of niet.quote:
Is al weer even oud. Hij is hem al aan het spelenquote:
Zoek het zelf allemaal uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus het is mooi scherp? Welke versie gaat het om? PS3 of Xdoos.
Mooi, PS3 of 360?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef hocico het volgende:
geweldig afgewerkt, dat wel met weer engine
Ja, goeie kwaliteit stream, maar niet goed genoeg om dat goed te kunnen oordelenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Poffert het volgende:
[..]
Zoek het zelf allemaal uit.
Alleen free-roam
Je bent een perfectionist dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, goeie kwaliteit stream, maar niet goed genoeg om dat goed te kunnen oordelen
Triest ja............quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet niet of het gepost is, maar wel jammer van het Nederlands.
[ afbeelding ]
Hoe heb jij je PS3 ingesteld? De beeldinstellingen, vinkje enkel bij 1080p of ook 720p? Pakt ie aan begin 1080p of gaat hij dan naar 57*p als je probeert op te starten..quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet niet of het gepost is, maar wel jammer van het Nederlands.
[ afbeelding ]
huh ??quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe heb jij je PS3 ingesteld? De beeldinstellingen, vinkje enkel bij 1080p of ook 720p? Pakt ie aan begin 1080p of gaat hij dan naar 57*p als je probeert op te starten..
Kan het zijn ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:50 schreef Poffert het volgende:
[..]
Je bent een perfectionist dus..
Liever inhoudelijk zeiken over de game, dan zeiken over iemand anders zijn mening over de beelden die hij ziet van de game.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb je nog iets nuttigs te melden naast het blijven zeiken over de graphics?
Nu weten we het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet thuis, maar die van mij staat standaard op 1080p. Echter van wat ik begrepen heb is het 720p met een upscale naar 1080p. Zal eens kijken zo dadelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe heb jij je PS3 ingesteld? De beeldinstellingen, vinkje enkel bij 1080p of ook 720p? Pakt ie aan begin 1080p of gaat hij dan naar 57*p als je probeert op te starten..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Liever inhoudelijk zeiken over de game, dan zeiken over iemand anders zijn mening over de beelden die hij ziet van de game.
Daarnaast wordt de game gewoon geweldig. De graphics zijn dat echter niet. En dat is zonde, of jij nou met die genuanceerde kritiek om kunt gaan, of niet.Ik respecteer je mening hoor, als jij je eraan stoort dat de graphics niet altijd perfect zijn moet je dat fijn zelf weten. Maar je hoeft niet hier om de haverklap een opmerking over de pop-up/AA te komen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Jij die game, hij jouw auto?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen proberen te halen bij de Game Mania, een vriend werkt daar. Laat jullie weten morgenavond of het gelukt is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |