Hardcore, wel zonde van de benzine. Als je een OV hebt zou ik het nog overwegen though.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als ik in de buurt woonde stapte ik nu nog in de auto en ging ik 'm halen. Ga echter geen 3 uur heen en 3 uur terug rijden.
Keep on dreamin'...quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef Seconde het volgende:
[..]
Verleidelijk maar denk dat hij morgen overal te krijgen is..
Doet bij mij al 3 jaar niks, dat is ook een gevaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef kristyle het volgende:
[..]
Idem, zorg er al weken voor dat m'n ps3 geen minuut langer moet opstaan dan nodig
Ik dus ook..quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef kristyle het volgende:
[..]
Idem, zorg er al weken voor dat m'n ps3 geen minuut langer moet opstaan dan nodig
jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Was de vorige GTA al voor de release verkrijgbaar?
Zeker!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
Geen idee of men het nog wat boeit, maar de laatste secties van de Rockstar website zijn open:
http://www.rockstargames.com/V/
Heb gratis OV maar dat red ik niet meer denk ik, woon in zuid-Limburg dus dan is het half 12 voordat ik überhaupt in Den Haag ben. En dan nog terugkomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hardcore, wel zonde van de benzine. Als je een OV hebt zou ik het nog overwegen though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK DIT..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK DIT..![]()
en nachtopening ? dat zou ook 12 uur zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb gratis OV maar dat red ik niet meer denk ik, woon in zuid-Limburg dus dan is het half 12 voordat ik überhaupt in Den Haag ben. En dan nog terugkomen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK DIT..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn broer gaat Maandag naar de nachtrelease in Maastricht en neemt me eentje mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Morgen- het volgende:
[..]
en nachtopening ? dat zou ook 12 uur zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast al gepost.
Maar OMG.
Rockstar![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]Aan het beeld te zien gewoon een trip-sessie, na drugs ofzo. Waarschijnlijk dat je dan aparte toffe shit tegenkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MentionedDCMJ
ah okequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mijn broer gaat Maandag naar de nachtrelease in Maastricht en neemt me eentje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |