SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
Ik zou het er niet voor over hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Maastoren het volgende:
Ik kan 'm voor 90 ergens ophalen.Dilemma![]()
waar?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Maastoren het volgende:
doen. Anders waar ga ik welquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Maastoren het volgende:
![]()
PS3 of 360?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Maastoren het volgende:
Beetje jammer dat na 5 jaar hard werken aan zo'n top game Rockstar inkomsten mis gaat lopen door dit soort geintjes. Tenzij je hem alsnog legaal kooptquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Maastoren het volgende:
Ik kan 'm voor 90 ergens ophalen.Dilemma"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ja ik ga 'm 2 keer kopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje jammer dat na 5 jaar hard werken aan zo'n top game Rockstar inkomsten mis gaat lopen door dit soort geintjes. Tenzij je hem alsnog legaal koopt![]()
![]()
![]()
kut neequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef Gezicht het volgende:
Checkpoint in missie als je doodgaat.
Kut, ik zit toch een missie te kijken.![]()
![]()
Prijs?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks man.
Als iemand in de buurt van Den Haag hem wilt, DM mij dan stuur ik je het nummer.![]()
Als ik in de buurt woonde stapte ik nu nog in de auto en ging ik 'm halen. Ga echter geen 3 uur heen en 3 uur terug rijden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks man.
Als iemand in de buurt van Den Haag hem wilt, DM mij dan stuur ik je het nummer.Flesje bier![]()
zelfde hier.hIk heb de 2de generatie met de 40gb hdd. Ding is dus al oud. Heb er al eens een ssd in gezetquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef Poffert het volgende:
Angst dat mn ps3 er één dezen dagen geen zin meer in heeft ofzo![]()
![]()
Euh, die dude heeft ze toch gewoon opgekocht ergens? Als ie origineel is, is er hoe dan ook voor betaald.quote:![]()
Idem, zorg er al weken voor dat m'n ps3 geen minuut langer moet opstaan dan nodigquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef Poffert het volgende:
Angst dat mn ps3 er één dezen dagen geen zin meer in heeft ofzo![]()
![]()
Hardcore, wel zonde van de benzine. Als je een OV hebt zou ik het nog overwegen though.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als ik in de buurt woonde stapte ik nu nog in de auto en ging ik 'm halen. Ga echter geen 3 uur heen en 3 uur terug rijden.If not now, then when.![]()
Keep on dreamin'...quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef Seconde het volgende:
[..]
Verleidelijk maar denk dat hij morgen overal te krijgen is..Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Geen idee of men het nog wat boeit, maar de laatste secties van de Rockstar website zijn open:
http://www.rockstargames.com/V/![]()
Doet bij mij al 3 jaar niks, dat is ook een gevaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef kristyle het volgende:
[..]
Idem, zorg er al weken voor dat m'n ps3 geen minuut langer moet opstaan dan nodig![]()
![]()
Ik dus ook..quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef kristyle het volgende:
[..]
Idem, zorg er al weken voor dat m'n ps3 geen minuut langer moet opstaan dan nodig
De angst..![]()
![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Was de vorige GTA al voor de release verkrijgbaar?![]()
Zeker!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
Geen idee of men het nog wat boeit, maar de laatste secties van de Rockstar website zijn open:
http://www.rockstargames.com/V/![]()
![]()
Heb gratis OV maar dat red ik niet meer denk ik, woon in zuid-Limburg dus dan is het half 12 voordat ik überhaupt in Den Haag ben. En dan nog terugkomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hardcore, wel zonde van de benzine. Als je een OV hebt zou ik het nog overwegen though.Flesje bier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK DIT..![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK DIT..![]()
![]()
en nachtopening ? dat zou ook 12 uur zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb gratis OV maar dat red ik niet meer denk ik, woon in zuid-Limburg dus dan is het half 12 voordat ik überhaupt in Den Haag ben. En dan nog terugkomen.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK DIT..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn broer gaat Maandag naar de nachtrelease in Maastricht en neemt me eentje mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Morgen- het volgende:
[..]
en nachtopening ? dat zou ook 12 uur zijnFlesje bier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast al gepost.
Maar OMG.
Rockstar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]Aan het beeld te zien gewoon een trip-sessie, na drugs ofzo. Waarschijnlijk dat je dan aparte toffe shit tegenkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MentionedDCMJ![]()
ah okequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mijn broer gaat Maandag naar de nachtrelease in Maastricht en neemt me eentje mee.![]()
Hij gaat nu een heist doen denk ik, die ga ik ook niet kijken. Dalijk maar eens de kroeg induiken om de tijd maar te doden.
Flesje bier
Forum Opties Forumhop: Hop naar: