Jij die game, hij jouw auto?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:48 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen proberen te halen bij de Game Mania, een vriend werkt daar. Laat jullie weten morgenavond of het gelukt is of niet.
ZEG NOU OF JE EEN PS3 OF EEN XBOX360 HEBT !!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef hocico het volgende:
ben half aan het typen half aan het gamen vandaar
Oh piraat, 360 dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ZEG NOU OF JE EEN PS3 OF EEN XBOX360 HEBT !!!!
17 septquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef hocico het volgende:
wat is de niet piraten release date eigenlijk?
Kun jij nog wel online dan over 2 weken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef hocico het volgende:
wat is de niet piraten release date eigenlijk?
Intertoys. Vijfenzeventig euro, volgens mij.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:41 schreef All-out het volgende:
weet er iemand toevallig waar je nog een SE voor de 360 kunt pre-orderen?
iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Pakspul het volgende:
Damn, als je hem zo een tijdje ziet vliegen kom je er pas echt achter hoe groot de map is.
Jij kijkt mee en meldt enthousiast dat er vrachtwagens met aanhangers rijden, en ik kijk mee en merk iets op waar ik weer wat minder enthousiast over ben...quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening hoor, als jij je eraan stoort dat de graphics niet altijd perfect zijn moet je dat fijn zelf weten. Maar je hoeft niet hier om de haverklap een opmerking over de pop-up/AA te komen maken.
Tuurlijk zijn er mooiere games, maar in die games kan je niet overal heen en alles ontdekken. Wat je ziet kan mooi zijn, maar loopt dan tegen die onzichtbare muur op. Daarom is het ten eerste al niet eerlijk om een GTA te vergelijken met dergelijke games.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Boeien dat het grafisch niet super mooi is. Als het maar leuk is om te spelen.
Ik speel Fallout 3 nog bijna dagelijks en dat is ook zeker geen prachtige game hoor, maar de gameplay en sfeer is hetgeen wat mij trekt.
kloptquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Intertoys. Vijfenzeventig euro, volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ZEG NOU OF JE EEN PS3 OF EEN XBOX360 HEBT !!!!
lol ik speel op 360 met xkey maar je hebt de zelfde ombouwmethode nu ook voor ps3 hoorquote:
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revivalquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:59 schreef Morgen- het volgende:
omg stop met discussies dit is saai... post wat gameplay ofzo mensen die hem al hebben
kijk ik al maar, yuri ofzo, die moeten postenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revival
tweakersquote:Allemachtig man, ik dacht; ik kijk gewoon alleen hier en klik niet op die links e.d. dan zie (ervaar) ik het maandagnacht lekker zelf. En meteen lees ik iets over dat je eerst Franklin hebt, daarna Michael vrijspeelt.. Dat zijn gewoon MEGA-spoilers (!!!). Ik kom hier echt maar liever niet meer, sjonge jonge..
Het ging mij ook niet om iets te vergeleken, maar meer puur om het zeiken over graphics.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er mooiere games, maar in die games kan je niet overal heen en alles ontdekken. Wat je ziet kan mooi zijn, maar loopt dan tegen die onzichtbare muur op. Daarom is het ten eerste al niet eerlijk om een GTA te vergelijken met dergelijke games.
Mooi.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef Puzom het volgende:
Ik cancel mijn pre-order denk ik...........pop-in...........pop-up............geen airbags.......
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef Puzom het volgende:
Ik cancel mijn pre-order denk ik...........pop-in...........pop-up............geen airbags.......
Ik speel genoeg games met veel plezier die grafisch niet geweldig zijn, en dat ook niet hoeven te zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Het ging mij ook niet om iets te vergeleken, maar meer puur om het zeiken over graphics.
Ik speel een game voor de gameplay en sfeer en niet perse voor de graphics.
heb net voor de grap een freak out uitgevoerd, hoop agenten + al het vuurwerk eromheen en geen frame-rate drops gehadquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef Yi-Long het volgende:
es het moeilijk hebben om die geweldige ambitie volledig tot zijn recht te laten komen. Het is dus jammer wanneer je door een stad loopt of rijdt waar heel erg weinig NPC's zijn, omdat de console dat helaas niet aankan. Of dat je frame-drops hebt, of pop-ins, of matige textures, etc etc.
Ja perfectquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Xa1pt het volgende:
Doet die stream van Magic Mike het nog? Of ga ik gewoon niet kijken en wachten tot dinsdag. Hmmmm...
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revival nieuwe streamquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Xa1pt het volgende:
Doet die stream van Magic Mike het nog? Of ga ik gewoon niet kijken en wachten tot dinsdag. Hmmmm...
Yi-Long is wel ongeveer de enige die nog met enige regelmaat intelligente reacties achter laat op de frontpage dus ik zal hem wel missenquote:
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revivalquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Xa1pt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |