Ben je er volgende week weer bij Paul?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef Paul het volgende:
WAT EEN VERRASSENDE ONTKNOPINGEN ALTIJD HE, NET ALS VORIG JAAR HE TOPSJOWWWWWWWWWW
Heb ik dan een alibi?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ben je er volgende week weer bij Paul?
op basis van wat? die dunne lijkt me het minst te brengen eerlijk gezegd. Volgens mij hebben sprieten de geschiedenis ook tegen, de warmte of honger was vaker een probleem voor de dunste gek genoeg.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef Paul het volgende:
WAT EEN ONTKNOPING MENSEN!!!
VERONICA HAD ER UIT GEMOETEN
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef Paul het volgende:
WAT EEN VERRASSENDE ONTKNOPINGEN ALTIJD HE, NET ALS VORIG JAAR HE TOPSJOWWWWWWWWWW
Bij de mannen was het gelukkig koek en eiquote:Op donderdag 12 september 2013 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook echt altijd zo dat er ALTIJD gezeik ontstaat als je een paar vrouwen bij elkaar zet
Nee maar dat kwam door een freakquote:Op donderdag 12 september 2013 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Bij de mannen was het gelukkig koek en ei
Ja en hier door die bitch veronicaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar dat kwam door een freak
twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 12-09-2013 om 21:43:39Als ik daar een dag langer was gebleven was ik ipman gegaan op iemand uit me kamp en die domme neger ben ik niet meer Mensen reageer retweet
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 12-09-2013 om 21:43:39Als ik daar een dag langer was gebleven was ik ipman gegaan op iemand uit me kamp en die domme neger ben ik niet meer Mensen reageer retweet
Ik word echt te oud voor het begrijpen van dit soort tekstenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ipman?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 12-09-2013 om 21:20:50Maar eerlijk als we zouden matten zou ik @cheesebooth pakken 100 % mike tyson shit nikker !!!!!! 😁😁😁 reageer retweet
Ik ook...quote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word echt te oud voor het begrijpen van dit soort teksten
Geen idee wat het betekent, maar het is straattaal of zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ipman?
Wat is dit voor kamper dan?
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 12-09-2013 om 21:13:27Wow wat us iedereen al op dag 3 al aan het janken en klagen zeg #expeditierobinson reageer retweet
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 12-09-2013 om 21:41:27Neeeeeeee #negative wow jij bent echt n #pannenkoek dit had ik niet van jou verwacht. Keek echt uit naar een robinson met jou reageer retweet
Waarom moet ik lachenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 12-09-2013 om 21:48:07Ik zat wel gelijk een paar dagen in een all inclusieve resort op een heerlijk bed te denken: DE REST HEEFT NI KOULO HONGER EN GEEN BED 😂 reageer retweet
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 12-09-2013 om 21:48:07Ik zat wel gelijk een paar dagen in een all inclusieve resort op een heerlijk bed te denken: DE REST HEEFT NI KOULO HONGER EN GEEN BED 😂 reageer retweet
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb servies wat ik hoger inschat dan die vent.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoe oud ben je zelf danquote:Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef Xan21 het volgende:
Moet je je even beseffen dat de jeugd ook zo praat tegenwoordig, we mogen trots zijn
Hahahahahahahaaahahquote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Niemand praat zo gekquote:Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef Xan21 het volgende:
Moet je je even beseffen dat de jeugd ook zo praat tegenwoordig, we mogen trots zijn
Ipmanquote:Op donderdag 12 september 2013 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij de jeugd vind ik het minder erg. Nega is 31.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef Xan21 het volgende:
Fajahquote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 12-09-2013 om 21:13:27Wow wat us iedereen al op dag 3 al aan het janken en klagen zeg #expeditierobinson reageer retweet
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 12-09-2013 om 21:41:27Neeeeeeee #negative wow jij bent echt n #pannenkoek dit had ik niet van jou verwacht. Keek echt uit naar een robinson met jou reageer retweet
Maurits!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij de jeugd vind ik het minder erg. Nega is 31.
Niet iedereen. Ik vond haar meteen al leuk.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Fajah![]()
Echt iedereen hier had een hekel aan haar, tot aflevering 1
zn iq ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij de jeugd vind ik het minder erg. Nega is 31.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet iedereen. Ik vond haar meteen al leuk.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet iedereen. Ik vond haar meteen al leuk.
Ze gaan er rap uitquote:Op donderdag 12 september 2013 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Wel weer een rapper als eerst eruit.
Hij is gewoon dom.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, maar als ie bij zn ontbijt niet snapt hoe een lepel werkt gaat ie ipman op je.
Dankquote:Op donderdag 12 september 2013 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijkt u eens.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)4d4-a2a4fe6810ad.mp4
synchroonmenstrueren doen vrouwen alleen bij een hechte band,quote:Op donderdag 12 september 2013 21:44 schreef muzas het volgende:
Die groepen moeten ook niet te lang zo blijven... gaan die wijven synchroonmenstrueren enzo... Wordt het helemaal gezellig.
Gevaar op haaien ook nog.
Oh god.twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 12-09-2013 om 22:04:20Maar al met al jullie houden nog steeds van me nu ga ik me zinnen zetten op :"WIE IS DE MOL" daar krijg je wel eten hoor ik reageer retweet
Ik snap die haat niet op Valentijn. Alleen omdat ze anders is moet er maar afwijzend gereageerd worden?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
kijk nu pas, hopelijk vliegt die dunne trut er snel uit, wat lelijk is ze...
Jup..quote:Op donderdag 12 september 2013 23:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik snap die haat niet op Valentijn. Alleen omdat ze anders is moet er maar afwijzend gereageerd worden?
Ik heb nogsteeds een hekel aan haar...quote:Op donderdag 12 september 2013 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Fajah![]()
Echt iedereen hier had een hekel aan haar, tot aflevering 1
Ik kan haar gewoon niet aanzienquote:Op donderdag 12 september 2013 23:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik snap die haat niet op Valentijn. Alleen omdat ze anders is moet er maar afwijzend gereageerd worden?
Ze heeft billen dus Veronica mag blijven!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:53 schreef JennaSometimes het volgende:
#teamvalentijn![]()
![]()
En van mij mag Veronica ophoepelen. Weg ermee.
Die zijn prima idd, mooi figuurtje heeft ze.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze heeft billen dus Veronica mag blijven!
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Vind ik ook, weg ermee!quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:51 schreef JedimindhaX het volgende:
Je ziet aan Veronica gewoon hoe dom ze is, en niet zuiver op de graat. Mag van mij weg.
Zie hier de reden dat ze het met BN'ers doen.quote:
Hmm, maar toen was het ook op talpa, of niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zie hier de reden dat ze het met BN'ers doen.
Bij het laatste seizoen zonder BN'ers had de tweede aflevering 585.000 kijkers volgens deze post
quote:Op vrijdag 13 september 2013 03:47 schreef Lindgren. het volgende:
Korte samenvatting van alle belangrijke hoogtepunten uit aflevering 2:
[ afbeelding ]
Van mij ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:53 schreef JennaSometimes het volgende:
#teamvalentijn![]()
![]()
En van mij mag Veronica ophoepelen. Weg ermee.
Moest gelijk aan deze denken:quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef waxmask het volgende:
Die dochter van Robert had ook coach moeten zijn van de vrouwen....Dan heb je pas reden om te janken....
Ik mag hopen dat het op je geboortejaar slaatquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf, met 85, nog vrij hip
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het op je geboortejaar slaat
quote:
Ik vond het wel leuk dat hij er was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef AlexanderC het volgende:
Gelukkig is Nega eruit. Ik heb echt een hekel aan die semi-grappige types.
Ja maar hij werd opeens spychischquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat hij er was.
Wel raar dat je ga mee doen als je na 3 dagen al weet dat je weg wilt dat kan je van te voren toch wel bedenken
Ruziemakers als Maurits zijn juist leuk altijdquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef AlexanderC het volgende:
Gelukkig is Nega eruit. Ik heb echt een hekel aan die semi-grappige types.
Dit en hij is lekker aanwezigquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ruziemakers als Maurits zijn juist leuk altijd
Peggy Vrijens (Maastricht, 28 oktober 1976) is een Nederlands actrice.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:05 schreef Stranger het volgende:
Ik vind Sanne zo aandoenlijk. Volgens mij vond ik dat bij WIDM ook al. Mag van mij wel ver komen samen met Geraldine en Veronica. Ik hoop alleen dat ze niet te veel een speelbal wordt zoals vorig jaar die Belgische vrouw bij het ontbijt op het eiland van het pokertrio.
Verder hoop ik dat van de mannen Sef en Jan het het verst schoppen, die lijken me tactisch en speltechnisch het meest voorbereid.
Dat maakt echt niet uit. Maurits en Kees hadden ook een enorme miscommunicatie > naar gesprekquote:Op donderdag 12 september 2013 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook echt altijd zo dat er ALTIJD gezeik ontstaat als je een paar vrouwen bij elkaar zet
Bing?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef lovely_sunset het volgende:
Edith, mag er van mij nog wel even in blijven. en geraldine omdat ze zo charmant is. Maar sanne heeft ook wel wat bijzonders...alleen kan ze beter koekjes en cupcakes bakken dan expeditie.
Valentijn ziet eruit alsof ze zo in tweeen kan breken.
En van de mannen, mag die gtst jongen wel winnen. want die heeft de meeste sociale kwaliteiten. Hem gun ik het het meest.
De rest zijn allemaal van die haantjes.
Wel jammer trouwens dat ze de mannen en vrouwen gelijk apart zetten.
En dan zie je direct het verschil. Zij schelden elkaar verrot en het is klaar, bij de vrouwen is het zelfs volgende week niet over.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:13 schreef crapreader het volgende:
[..]
Dat maakt echt niet uit. Maurits en Kees hadden ook een enorme miscommunicatie > naar gesprek
Joke van de Velde (Gent, 28 december 1979) is een Belgisch model en presentatrice.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Peggy Vrijens (Maastricht, 28 oktober 1976) is een Nederlands actrice.
Ik vond Sanne wel leuk in Schnitzelparadijs (de serie), weet verder niet wat ze nog meer gedaan heeft.
Dit. Een spel is een spel natuurlijk, maar de manier waarop... die grijns idd...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:15 schreef Kinga het volgende:
Vals wijf die Veronica... die grijns wat ze bij de eilandraad trok, gadver.
Ja, dat vond ik ook een mooie, eerlijke reactie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
Verdomme zeg
moest bij de Saboteur al die kutkop van edith de hele serie volgen. Dacht ik dat ik nu vroeg van haar af was, maar nee hoor
Wel +1 voor die reactie nadat ze hoort dat ze mag blijven.
'Wat tof!'
'Nee is helemaal niet tof!'
Iedereen behalve Valentijn en die andere vrouw die naast Edith zat. En die Veronica had nog extra stemmen ingezet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Wie heeft er op Edith gestemd eigenlijk? Iemand enig idee?
Het is net alsof hij in GTST niet zichzelf is ja. Walgelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Valt me op dat die Bing hier opeens met Rotterdams straataal accentje praat.
Maar vrouwen winnen wel telkens de expedities. Dit was gewoon een stukje zwemmen, dat moet iedereen wel vol kunnen houden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:34 schreef Omega het volgende:
Veronica 3x, Sanne en Geraldine
Daarmee zakken laatste drie toch wel op mijn waardering lijstje. Als je nog een kans wil maken om een proef te winnen dan moet je haar er niet uit stemmen.
Verder een gemiste kans van de productie om de mannen gewoon een extra getal en dus een extra man te gebruiken, achteraf hadden ze alsnog gewonnen, maar dan hadden de vrouwen tenminste een kans. Er is een reden waarom olympische sporten altijd gescheiden zijn. Mannen winnen dat nu eenmaal en 9 van de 10 proeven zijn fysieke proeven. Als Maurits er niet uit was gegaan, dan was er gewoon een vrouw uitgestemd. Gelukkig gaan ze binnenkort de teams mengen.
Die zwarte stem islogisch, want de reguliere stemming had al bepaald dat edith eruit moest. Dat die briefjes terug gaan is belachelijk idd,quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:06 schreef roos85 het volgende:
Wel belachelijk trouwens dat de extra ingezette stemmen terug werden gegeven en Edith begint met een zwarte stem.
Jup, doelde ook op de combinatie..quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef blow... het volgende:
[..]
Die zwarte stem islogisch, want de reguliere stemming had al bepaald dat edith eruit moest. Dat die briefjes terug gaan is belachelijk idd,
Het ging niet om volhouden, het ging om snelheid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar vrouwen winnen wel telkens de expedities. Dit was gewoon een stukje zwemmen, dat moet iedereen wel vol kunnen houden.
Wie is Bing?quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Valt me op dat die Bing hier opeens met Rotterdams straataal accentje praat.
Okay je hebt ook wel gelijk. Maar de expeditie win je alleen als je de laatste proef het snelst doet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:29 schreef Omega het volgende:
[..]
Het ging niet om volhouden, het ging om snelheid.
En dat ze de uiteindelijke expeditie winnen heeft niets met de proef te maken, of bedoel je dat de productie juist wil dat er een all men samensmelting komt.
Door dit ben ik eigenlijk wel voor Edith.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup, doelde ook op de combinatie..
Maar Edith is gewoon baas, die maakt gehakt van die wijven.
Niet omdat ze het spel speelt, maar omdat ze zo smerig lachte bij de eliminatie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:27 schreef Deceit het volgende:
Snap niet waarom Veronika als een bitch hier wordt aangezien :S Ze wilt niet als eerste weggestemd worden, dan ga je toch het spel spelen?
Everon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Is dat die neger die gisteren naar huis is gegaan of een van de andere twee negers?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
Oh die. Die niet in "z'n element" zat.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef Madame_Paon het volgende:
"Ik ging meedoen van ik ga liever dood dan dat ik stop. Ik ging meedoen van als het moet dan eet ik zand. Na 3 dagen dacht ik: fuck dat.
Ik heb er geen spijt van. Ik zou er spijt van hebben gehad als ik was gebleven, terwijl ik wist dat ik zou ontploffen en ik bijvoorbeeld Badr Hari was gegaan op een van die gasten.
Ik ben geen zeikneger, ik ben een superneger ... die niet tegen slaapgebrek en honger kan." aldus Nega in RTL Boulevard.
quote:Op zondag 15 september 2013 17:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]ik krijg weer van die visioenen zoals hieronder door dit taalgebruik.
Wat een dombo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef Madame_Paon het volgende:
"Ik ging meedoen van ik ga liever dood dan dat ik stop. Ik ging meedoen van als het moet dan eet ik zand. Na 3 dagen dacht ik: fuck dat.
Ik heb er geen spijt van. Ik zou er spijt van hebben gehad als ik was gebleven, terwijl ik wist dat ik zou ontploffen en ik bijvoorbeeld Badr Hari was gegaan op een van die gasten.
Ik ben geen zeikneger, ik ben een superneger ... die niet tegen slaapgebrek en honger kan." aldus Nega in RTL Boulevard.
Ik zou hetzelfde hebben gedaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet omdat ze het spel speelt, maar omdat ze zo smerig lachte bij de eliminatie.
Dat kan. Ik vond het iig totaal niet sympathiek overkomen. Iemand die het spel speelt kan ik wel sympathiek vinden, maar bij haar dus niet. Want natuurlijk probeer je alles om in het spel te blijven.quote:
Mja, dat kan ook zo gemonteerd zijn. Ik bedoel: wij weten niet waar zij smerig om lachte en misschien is 't expres op een bepaalde manier zo neergezet. Op basis daarvan is dus onterechf, vind ik. Ik vond vooral dat ze erg nep huilde, maar misschien was 't echt huilen. Misschien werd haar gevraagd om te huilen. Ik weet niet. Ik vond haar als presentatrice wel wat sympathieker ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet omdat ze het spel speelt, maar omdat ze zo smerig lachte bij de eliminatie.
Het is meer dat Robert alles snapt.quote:
Nee, van de extra stembriefjes die te vinden waren in de 1e proef.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Injetta het volgende:
Er hebben extra mensen tegengestemd?? Zaten die onder de bank?
Dit!quote:
volgens mij pas over 2 wekenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
In deze aflevering moeten Robert en Paulien eindelijk een keer in het spel komen. Duurt te lang zo.
Dit jaquote:Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
In deze aflevering moeten Robert en Paulien eindelijk een keer in het spel komen. Duurt te lang zo.
Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef zoem het volgende:
Kraan is een uitstekende toevoeging in ER, eindbaas
Kraantje Robert, met Paulien!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit ook te kijken waar zien jullie Kraantje?
Dit is de enige echte Kraanquote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Kraantje Robert, met Paulien!
Niet de ECHTE Pappie.
Nou en. Ze heb dikke tieten.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef rednailpolish het volgende:
Een vriendin van mij kent Zimra nog van haar oude werk en zag haar gisteren in Utrecht. Schijnt een heel leuk en slim meisje te zijn
Het is vrij saai tot nu toe, vorig seizoen konden we ons lekker ergeren aan die pokerbroers, Fatima en die Rambo.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Alweerz het volgende:
Weinig mensen posten hier, soms gaat 't harder
Ah, oke.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef rednailpolish het volgende:
Een vriendin van mij kent Zimra nog van haar oude werk en zag haar gisteren in Utrecht. Schijnt een heel leuk en slim meisje te zijn
Zonder belgen vind ik ook wel jammer maar ik ben blijkbaar 1 van de weinigenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is vrij saai tot nu toe, vorig seizoen konden we ons lekker ergeren aan die pokerbroers, Fatima en die Rambo.
En Fayaquote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is vrij saai tot nu toe, vorig seizoen konden we ons lekker ergeren aan die pokerbroers, Fatima en die Rambo.
Nee je hebt gelijk hoor, ze zijn vet irritant maar dat ergeren hoort er wel een beetje bij.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zonder belgen vind ik ook wel jammer maar ik ben blijkbaar 1 van de weinigen
Dat is juist zo leuk jaquote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk hoor, ze zijn vet irritant maar dat ergeren hoort er wel een beetje bij.
Maar het werd altijd zo'n belgen vs nederlanders. Dit is dan leuker.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het daar aan lag, maar het wordt gewoon tijd voor een seizoen met onbekende Nederlanders al dan niet in combinatie met Belgen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het werd altijd zo'n belgen vs nederlanders. Dit is dan leuker.
Zal best, maar als je grote borsten hebt ben je sowieso dom volgens de meesten hier.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef rednailpolish het volgende:
Mwa dat is nog af te wachtenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het werd altijd zo'n belgen vs nederlanders. Dit is dan leuker.
Op Valentijn, de snelste meid met de individuele proef.quote:
Ze maken mij altijd dom, dus dan zullen ze dat ook wel doen bij diegene die ze heeft.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zal best, maar als je grote borsten hebt ben je sowieso dom volgens de meesten hier.
Vind ik ook hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nah, vond haar echt dommig bij de eerste proef.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zal best, maar als je grote borsten hebt ben je sowieso dom volgens de meesten hier.
Komt ook wel dom over ja, vandaar dat ik het zei. niet dat het enige toegevoegde waarde is, maar wilde het even voor haar opnemenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, vond haar echt dommig bij de eerste proef.
Onbekende mensen denken niet zo snel aan hun reputatie, zorgt voor leuke tv. Kijk maar eens oude seizoenen terugquote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef Alweerz het volgende:
Waarom onbekende nederlanders? Bn'ers zijn voor de meeste mensen sowieso interessanter om naar te kijken
Op een of andere manier vind ik Expedtie Robinson leuker met onbekende Nederlanders. Wie is de Mol wil ik dan juist weer wel met BN'ers.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Onbekende mensen denken niet zo snel aan hun reputatie, zorgt voor leuke tv. Kijk maar eens oude seizoenen terug.
Geloof ik, maar denk dat bn'ers meer kijkcijfers opleveren en dat rtl daar sowieso op uit is.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Onbekende mensen denken niet zo snel aan hun reputatie, zorgt voor leuke tv. Kijk maar eens oude seizoenen terug.
hans ubbink, modeontwerper. In de blauwe blouse met gele dasquote:
Klopt, maar het is niet automatisch leuker.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Geloof ik, maar denk dat bn'ers meer kijkcijfers opleveren en dat rtl daar sowieso op uit is.
Ah, dankquote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Revanches het volgende:
[..]
hans ubbink, modeontwerper. In de blauwe blouse met gele das
Dat is meestal zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Die mannen lopen rustig rond, bij de vrouwen is het een kippenhok.
Cameltoequote:Op donderdag 19 september 2013 21:01 schreef Velma_Dinkley het volgende:
die fluisterpantalon van sanne
Wat?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:01 schreef Velma_Dinkley het volgende:
die fluisterpantalon van sanne
Oke?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:02 schreef NotGuilty het volgende:
Hans, Geert, Yin en de opperbazin Hiu Kwan!
Expeditie Robinson 2008![]()
Beste ooit
![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 september 2013 21:02 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Haar lipjes bewogen, maar ik wist niet wat ze zei.
En Olivierquote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb al jaren niet gekeken. Ik kan me alleen nog die rare Björn herinnerne, en Gio en iets met een bananendiefstal.
Sugar 'HATSJOE!' jackson was toch wel een van de meest hilarische momenten.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb al jaren niet gekeken. Ik kan me alleen nog die rare Björn herinnerne, en Gio en iets met een bananendiefstal.
Worstsnij proef was ook baas.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Haha, met die evenwichtsproef toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Sugar 'HATSJOE!' jackson was toch wel een van de meest hilarische momenten.
Jep... hahahaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Jezelf van de paal afniezen toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Haha, met die evenwichtsproef toch?![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Idd ja, lekker voor jezelf goedpratenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef rubbereend het volgende:
voor een ander denkendaar zijn ze altijd goed in als ze van iemand af moeten in Robinson
Hij is alleen zo klein.quote:
dat wel iddquote:
Hij heeft zich gewoon verlult de eerste aflevering. Daar komt dit door.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd ja, lekker voor jezelf goedpraten
haha ja inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Doet Geza jullie niet denken aan een soort Jody Bernal?
JA! Dat is het.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Neequote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |