Ja, scherpquote:Op donderdag 12 september 2013 21:19 schreef marcodej het volgende:
Zijn Amsterdammers altijd zulke zeikwijven?
Jaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:19 schreef marcodej het volgende:
Zijn Amsterdammers altijd zulke zeikwijven?
Paul is gewoon baas!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:19 schreef waxmask het volgende:
Jan de bloemetjes baas..... Nu al leuker dan die waus die elke dag een snor tekende...
Kees heeft wel een punt.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschrikkelijk. Dit is echt om niks.
Dan zou judovrouw niet boos zijnquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:21 schreef Paul het volgende:
Valentijn moet blijven, lekker wijfie
Ohja kan wel, weet niet meer zo goed XDquote:Op donderdag 12 september 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
ZOOWWWW
Vorig seizoen waren we ons nu keihard aan het ergeren aan Rambo de Belg
De blanken hebben ook dit eiland al veroverd ja. Straks komt Kranenborg zeker met een heers en verdeel tactiek aanzetten om Nega en Sef aan het werk te zetten.quote:
ik hoop valentijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
Iemand gaat vrijwillig zo te zien. Wie jankte het hardst?
Ze heeft lekkere dikke spekmemmenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:21 schreef Paul het volgende:
Valentijn moet blijven, lekker wijfie
Rijdende Rechter is op FOK! ook een stuk tofferquote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef Alweerz het volgende:
Ik vind expeditie kijken met fokkers echt leuk.Al dat gezeik en commentaar
nee die is leukquote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef tralalala het volgende:
Geraldine gaat eruit, ik voel het.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef wonton het volgende:
[..]
Ze heeft lekkere dikke spekmemmen
Dan kom eens kijken op zondag om 20:30quote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef Alweerz het volgende:
Red mijn vakantie ookquote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rijdende Rechter is op FOK! ook een stuk toffer. Camping PowNed ook.
Jij moet echt kappen met dat gezeik, als jij wil gaan ga gewoon want ik typ liever met mensen die wel willen strijden!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef Alweerz het volgende:
Wat niet eigenlijk? Behalve VI natuurlijk, dat is altijd leukquote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind dat niet meer zo chill man. Dan mis je de helft van de sjow. Liever praat in ik in de pauzes of erna jeweet.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Now way!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef tralalala het volgende:
Lijkt net een vent...quote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef wonton het volgende:
[..]
Ze heeft lekkere dikke spekmemmen
proestquote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De blanken hebben ook dit eiland al veroverd ja. Straks komt Kranenborg zeker met een heers en verdeel tactiek aanzetten om Nega en Sef aan het werk te zetten.
HAHAH NIET WETEN DAT VALENTIJN EEN OMGEBOUWDE MAN IS HAHAHA HOHOHOHquote:
Veel leuker vond ik. Dat verbroedert nog een beetje op fokquote:Op donderdag 12 september 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
ZOOWWWW
Vorig seizoen waren we ons nu keihard aan het ergeren aan Rambo de Belg
trolololoquote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef tralalala het volgende:
VI krijg je het beter mee als je je focust.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat niet eigenlijk? Behalve VI natuurlijk, dat is altijd leuk
Nee.quote:
dit jaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
Nega doet z'n naam wel eer aan zeg....dat negatieve de hele tijd. en die Veronica moet gewoon opzouten. eerst schuldig doen en nu slijmen. yuk.
HAHAHA NIET WETEN DAT JOUW VADER VROEGER JE MOEDER WAS!!@quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
HAHAH NIET WETEN DAT VALENTIJN EEN OMGEBOUWDE MAN IS HAHAHA HOHOHOH
Als ik neger was bij mijn geboorte hadden mijn ouder me ook Negativ genoemd...quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
Nega doet z'n naam wel eer aan zeg....dat negatieve de hele tijd. en die Veronica moet gewoon opzouten. eerst schuldig doen en nu slijmen. yuk.
Sjezus Noberquote:Op donderdag 12 september 2013 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Helemaal kapot neuken die mond, zo goed?
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
HAHAHA NIET WETEN DAT JOUW VADER VROEGER JE MOEDER WAS!!@
Ik ben een meisje maar geen pot. Ze heeft een goed uniek hoofd wel. Maar ik zou haar niet zoenen (seksueel gezien) of op haar willen lijken.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee.
Misschien dat sommige vrouwen dat wel vinden maar die hebben dan waarschijnlijk ook een tuinbroek.
Mooie ellebogen. Zit graag voorover.quote:
dat ja! godsammequote:
Wat is dit voor nieuw fenomeen!?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:26 schreef wonton het volgende:
Ze hebben de Ziggo reclame ingekort
doet iets voor Pownews.quote:
ik ben voor geraldinequote:Op donderdag 12 september 2013 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ja! godsamme
oh, en die judoka. ik vind haar wel wat weg hebben van Gaite Jansen geloof ik. maar dan wat meer Gaite Jansen als je begrijpt wat ik bedoel
En die anderenquote:
Geza is toch die gay?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:25 schreef Xan21 het volgende:
Geza & Jan zijn erg cute, enige reden dat ik kijk haha
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef AF_ het volgende:
Waarom staat FOK! niet onderin ipv #expeditierobinson
tot ziendsquote:
Als je daar diarree hebt ben je wel fuckedquote:Op donderdag 12 september 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
Kranenborg ziet er ook uit alsof hij hard aan de diarree zit.
Alleen als ze je nummer had?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef blow... het volgende:
Als gerakdine mn nummer had had ik haar wel willen doen hoor
Ik vind dat jouw posts zijn gezicht over het algemeen goed uitbeelden.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
Kranenborg ziet er ook uit alsof hij hard aan de diarree zit.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef waxmask het volgende:
Die dochter van Robert had ook coach moeten zijn van de vrouwen....Dan heb je pas reden om te janken....
Die topchef heeft wel voor hetere vuren gestaan. Pun intended.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef tralalala het volgende:
Een kok die Edith even gaat "coachen"
Net als de rest van mannelijk Nederland.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef blow... het volgende:
Als gerakdine mn nummer had had ik haar wel willen doen hoor
alsof ze mij dan had gekozenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Net als de rest van mannelijk Nederland.
dit jaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef waxmask het volgende:
Die dochter van Robert had ook coach moeten zijn van de vrouwen....Dan heb je pas reden om te janken....
dit jaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Als die wijven helemaal kansloos willen zijn moeten ze nu Edith wegsturen
Hoezo ? Survival of the fittest.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:31 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Zijn ze de grootste concurrent meteen kwijt dat wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:31 schreef TheVulture het volgende:
quote:
De enige die ik kenquote:
Hormonen op vroeg leeftijd + geslachtsoperatie denk ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:32 schreef Alweerz het volgende:
En hoe kan het dat die valentijn zo'n vrouwenstem heeft?Mooie stem zelfs.
hormonen?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:32 schreef Alweerz het volgende:
jij bent wel een haterquote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Veronica en Sanne zijn wel potentiele geniepige huppelkutten in het kwadraat
Ze kreeg medicijnen om pubertijd uit te stellen. Nooit baard in de keel gehad. Ze heeft de stem van een 12 jarig jongetje. Oftewel een vrouw.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:32 schreef Alweerz het volgende:
helaasquote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die veronica mag ophoeren, maar die blijft er tot het eind in.
Veronica is een hete negeres.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die veronica mag ophoeren, maar die blijft er tot het eind in.
volgens mij is Sanne zo naïef dat het allemaal langs haar heengaatquote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Veronica en Sanne zijn wel potentiele geniepige huppelkutten in het kwadraat
Dat is wel goed gelukt inderdaad.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben ze altijd alsnog mannenstemmen vaak.
Oooo.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze kreeg medicijnen om pubertijd uit te stellen. Nooit baard in de keel gehad. Ze heeft de stem van een 12 jarig jongetje. Oftewel een vrouw.
Bart simpson idee zegmaarmaar dan andersom.
Die praat zwaarder dan menig manquote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is wel goed gelukt inderdaad.
Beter dan die Ferry van der Veer
Ik blijf het toch echt een verwijft gay stemmetje hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is wel goed gelukt inderdaad.
Beter dan die Ferry van der Veer
Incapabele vrouwen die alleen met geniepig spel sterkere speelsters uit willen schakelen... that's whyquote:
Dus ? Jij zou precies hetzelfde doenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Incapabele vrouwen die alleen met geniepig spel sterkere speelsters uit willen schakelen... that's why
Nee, ze was met Mark Huizinga.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef Alweerz het volgende:
Ik ben bang voor die Edith eigenlijk. Is zij lesbisch eigenlijk?
Dat hoedjequote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef Alweerz het volgende:
Het was eerst een jongen hequote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef NotGuilty het volgende:
Oh Valentijn is een vrouwwie noemt een vrouw nou Valentijn
Nee ik zou in deze fase er vooral voor willen zorgen dat ik niet elke week in die eilandraad zou zitten... dan moet je de sterke speelsters dus meenemenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus ? Jij zou precies hetzelfde doen
Nee...ze heeft al wat mannen uit elkaar getrokken op de OS....quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef Alweerz het volgende:
Zo domquote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef Caland het volgende:
Altijd hetzelfde liedje. De sterkste er vroeg uit
Veruit ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef RensAjacied het volgende:
Edith is toch fysiek het sterkste?
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk niet meer Edith eruit. Tongytongy weg.
Met wie?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee, ze was met Mark Huizinga.
Ik snap die stemmen op Edith niet. Je hebt nog heel veel aan haar..
Dat laatste waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat heeft Edith verkeerd gedaan behalve niet meehijgen met die achterbakse negerinnen?
Ohquote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het was eerst een jongen he
Dat dan weer wel inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
Hij gaat toch naar een resort voor 2 weken
Jaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wtf? Edith krijgt een zwarte stem en de rest krijgt de stembriefjes terug?
Dat is gewoon dus opnieuw exit Edith als volgende week de herindeling niet komt en de vrouwen opnieuw naar de eilandraad moeten.quote:
Jij snapt het niet .quote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef NotGuilty het volgende:
Ik kan niet wachten tot Kranenborg bij de mannen komt
gelukkig welquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
De teams gaan toch nog veranderd worden zodra Kranenborg en Huizinga in beeld komen...
Die heeft een eigen team samengesteld nu hequote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef NotGuilty het volgende:
Ik kan niet wachten tot Kranenborg bij de mannen komt
Mensen uit steden die zich voor gaan doen als boeren.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef Xan21 het volgende:
owk wegzappen voordat je hersencellen springen nu
ja maar eerst nog even een dagje ongemakkelijke sfeer bij de vrouwenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
De teams gaan toch nog veranderd worden zodra Kranenborg en Huizinga in beeld komen...
Nou ja dat is in ieder geval wel leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar eerst nog even een dagje ongemakkelijke sfeer bij de vrouwen
Dat was het sowieso alquote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar eerst nog even een dagje ongemakkelijke sfeer bij de vrouwen
Oja kloptquote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft een eigen team samengesteld nu he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |