De bal is rond.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een tetten-tt, je verwacht het niet.
Had ik dus gelijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, 70 of 75C of D, dat wisselt per model
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens: Mannen hebben geen verstand van cupmaten.
Sowieso mannen
Dilemma's.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, 70 of 75C of D, dat wisselt per model
Soberso mensenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso mannen
Oneens.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso mannen
Tis wel echt zo. Mannen schatten lettertjes snel 1 of 2 te hoog.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel echt zo. Mannen schatten lettertjes snel 1 of 2 te hoog.
Verwonderlijk dat dit nog geen onderdeel is van het curriculum op de middelbare school. Essentiële voorbereiding op het leven.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt hoor, mannen denken dat C of D al twee flinke handen vol zijn, maar bij een slank postuur valt dat heel erg mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar was ie alquote:Op donderdag 12 september 2013 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
30 Seconds to Mongolen.
Kutherrie.
Pics van jouw tetten ter controle.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt hoor, mannen denken dat C of D al twee flinke handen vol zijn, maar bij een slank postuur valt dat heel erg mee.
Ja ik wil er graag tussen.quote:
Vind ik wel. De kennis over het mooiste lichaamsdeel ooit kan niet groot genoeg zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Verwonderlijk dat dit nog geen onderdeel is van het curriculum op de middelbare school. Essentiële voorbereiding op het leven.
Achteraan sluiten maat.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik wil er graag tussen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pics van jouw tetten ter controle.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik wil er graag tussen.
Mannenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
[..]Ik wist dat het fout zou gaan.
Ja, wij zijn tenminste lekker direct.quote:
Niet iedereen hoor. Zeg dan 'de meeste mannen' ipv 'mannen'.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt hoor, mannen denken dat C of D al twee flinke handen vol zijn, maar bij een slank postuur valt dat heel erg mee.
haha weet je nog mijn TTeTTen TT's die waren epischquote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een tetten-tt, je verwacht het niet.
Zit je dan met je lapjes.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn naaimachine gesloopt
Woehoe
ja heb je em weer opgelapt.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En weer gefixt. Zo goed ben ik
Nee uit het raam gegooid net zoals mijn radio.quote:
Jij weetquote:Op donderdag 12 september 2013 14:38 schreef alors het volgende:
[..]
Zij weet
Ik vind dit echt duizend keer mooierSowieso Miranda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
topshow jaquote:Op donderdag 12 september 2013 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha weet je nog mijn TTeTTen TT's die waren episch
Held is hetquote:
The Voooooooiceeeeeeeeeeee.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:47 schreef Againzender het volgende:
waar moeten we deze doos van kennen
TVOH. Die verneukt nummers doooorr ze zooooo traaaaaaag te maaaaaakeeeeeeeeen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:47 schreef Againzender het volgende:
waar moeten we deze doos van kennen
Qua leeftijd is ze wel wat voor jou ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zonder dat ze zingt, is ze best te doen.
ah, vandaar dat ze uit de lucht is komen vallen voor mij. kijk ik nooit, en luister nooit naar Giel.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2013 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Jay-Z![]()
![]()
Elke keer dat ie deze week gedraaid wordt moeten we maar enorm adoreren, want nu kan 3FM weer wat maandjes voort.
Op een ouwe fiets moet je het lerenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua leeftijd is ze wel wat voor jou ja.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua leeftijd is ze wel wat voor jou ja.
Ik leerde toch echt fietsen op een splinternieuwe roze fiets met zijwieltjes.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren
Uh, oké.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tenzij de fiets 2 lekke banden heeftquote:Op donderdag 12 september 2013 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Topshow!quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Een oud-leraar mij is opa geworden.
De kleine heet: Sky
Is hij vernoemd naar de ploeg Sky?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Een oud-leraar mij is opa geworden.
De kleine heet: Sky
De tv-zender.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Is hij vernoemd naar de ploeg Sky?
Nee ben weer thuisquote:
Heb je ook mijn zelfgemaakte pizzabroodjes calorieen eraf getraind? Mooiquote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ben weer thuiswas al iets na zessen gaan sporten
Ik heb m'n best gedaan voor je!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je ook mijn zelfgemaakte pizzabroodjes calorieen eraf getraind? Mooi
Weer wilde plannen?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan voor je!
Maar heb me voornamelijk gefocust op het bier van komend weekend eraf trainen
Verjaardag en morgen ff met een oude vriend de kroeg inquote:
Niet heel wild dus, al kan de kroeg natuurlijk net zo wild worden als je zelf wilt.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verjaardag en morgen ff met een oude vriend de kroeg in
Je verwacht het nietquote:De in opspraak geraakte VVD-politicus Jos van Rey staat op de groslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen voor volgend jaar maart.
Dat meldt Nieuwsuur.
Kunnen we maandag tegen SC zeggen:quote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet heel wild dus, al kan de kroeg natuurlijk net zo wild worden als je zelf wilt.
Zo spannend zal het niet worden. Zijn wingman heeft een vriendin, dus ik voorspel dat er weinig gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kunnen we maandag tegen SC zeggen:
WAT EEN WEEKEND!!! WAT EEN WEEKEND!!!
Juist, en ik ga met een vriend van me en hij is een typische IT-erquote:Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo spannend zal het niet worden. Zijn wingman heeft een vriendin, dus ik voorspel dat er weinig gaat gebeuren.
owh god. Succes dan maar.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist, en ik ga met een vriend van me en hij is een typische IT-er
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
owh god. Succes dan maar.
Dus gewoon een vriendenavond tof!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom, t'is geen wingman, dus gaat er die avond niks gebeuren
gewoon gezellig oude herinneringen ophalen (is de drummer van m'n oude band).
Ja maar dat zijn die met m'n wingman in principe ook altijdquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus gewoon een vriendenavond tof!
Uhuhquote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn die met m'n wingman in principe ook altijd
Hmmm het lijkt erop alsof me maar met z'n 2en zijn
We kunnen gewoon veilig seks hebben in dit topic en niemand die er ooit achter komt
Ik weet niet of je het doorhad, we waren al langer dan een minuut bezig, dus ik was al klaarquote:Op donderdag 12 september 2013 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je verpest het onderonsje
Owhquote:Op donderdag 12 september 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhad, we waren al langer dan een minuut bezig, dus ik was al klaar
Ja dat heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 12 september 2013 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OwhNou lekker dan ik was nog niet eens op dreef.
Laat nu maar zitten, ik houd niet van pottenkijkers.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaker gehoord
geef me 10 minuten, dan kan ik weer en dan duurt het langer
ik heb mooiere potten gezien.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk jongens, potten!
[ afbeelding ]
Ik durf niet op "lesbians" te googlenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb mooiere potten gezien.
probeer het eens bij xhamsterquote:Op donderdag 12 september 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik durf niet op "lesbians" te googlen
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
probeer het eens bij xhamster
Woont Eefje bij Roos in de studio ofzo?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
Roos verkouden, Eefje de Visser te gast.
Spectacle fantastique.
Lang leve youtubequote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
Roos verkouden, Eefje de Visser te gast.
Spectacle fantastique.
Ik heb liever beeld erbijquote:
Wat een correcte baas is het ook hequote:
Pino is meestal een baas. Heel soms kan ik hem wel uit dat Pino pak schieten. Maarja ik moet aardig blijven tegen de buren, tenminste dat zeg meneer Aart altijd.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een correcte baas is het ook he
Ik vind dat ienimini > pinoquote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pino is meestal een baas. Heel soms kan ik hem wel uit dat Pino pak schieten. Maarja ik moet aardig blijven tegen de buren, tenminste dat zeg meneer Aart altijd.
Serieus?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Atlas wel mooier worden.
Ja, maar nog altijd niet MH-waardig. Mooi als je iets doet, maar geen luistermuziek.quote:
ik vind het muzikaal prima, piano enzo...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Atlas wel mooier worden.
Neu dat vind ik ook niet. Maar goed, ik vind sowieso dat alle 'grote' artiesten a la Coldplay, Editors, Anouk, Blof enzo die MH niet verdienen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar nog altijd niet MH-waardig. Mooi als je iets doet, maar geen luistermuziek.
EotS is dan nog altijd beter.
Hans Sanne?quote:
Dat ook maar dan nog vind ik ook dat MH's een bepaalde radiowaardigheid moeten hebben. Ook dat ontbeert Atlas.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu dat vind ik ook niet. Maar goed, ik vind sowieso dat alle 'grote' artiesten a la Coldplay, Editors, Anouk, Blof enzo die MH niet verdienen.
Ben ik met je eens. Ze zouden eens een MH moeten doen die ze anders niet zo snel zouden draaien.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu dat vind ik ook niet. Maar goed, ik vind sowieso dat alle 'grote' artiesten a la Coldplay, Editors, Anouk, Blof enzo die MH niet verdienen.
Reflektorquote:Op donderdag 12 september 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ze zouden eens een MH moeten doen die ze anders niet zo snel zouden draaien.
Zegt me niets, maar doen! Alles is beter dan die overrated artiesten die ze toch wel draaien.quote:
Je reactie graag hier, want ik weiger te bekijken op youtube.quote:
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je reactie graag hier, want ik weiger te bekijken op youtube.
*draaien?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
3fm presents Jay-Z
En dan volgende week nooit meer Jay-Z luisteren.
Deze opmerking is geheel vrijblijvend gesponsord door Pino112, Bronson, Roel_Jewel en SilentChaos
tevens youtube comments lezen, als je dat doet heb je een triest levenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je reactie graag hier, want ik weiger te bekijken op youtube.
luisteren op 3fm. Bedoelde ik.quote:
Besmetting van aanraders van youtube. Voor je het weet staat er Coldplay tussen.quote:
Ohja, zo kan je hem ook opvatten.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
luisteren op 3fm. Bedoelde ik.
Soms doe ik datquote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tevens youtube comments lezen, als je dat doet heb je een triest leven
Ooooohhyeaaaah I'm hanging in the vangrails right now goddamn wow wow wow.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
I love the music in the song, the way it goes to a climax and then drops back down... great!
But that voice, Chris Martin, goddamn, I hate that guys voice and his ooooooooooooooh oooooooooooooooh lyrics....
Ik keek de clip van Back Down Southquote:Op donderdag 12 september 2013 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Besmetting van aanraders van youtube. Voor je het weet staat er Coldplay tussen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooooohhyeaaaah I'm hanging in the vangrails right now goddamn wow wow wow.
Die zou je dan ook gewoon in het colosseum moeten zetten met hekken voor de uitgangen, en dan een bom laten ontploffen in het middenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms doe ik datNiets is leuker om te lezen hoe 1D fans Taylor Swift fans afmaken en andersom
En hoe dan fans van beiden de boel proberen te sussenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou je dan ook gewoon in het colosseum moeten zetten met hekken voor de uitgangen, en dan een bom laten ontploffen in het midden
Topshow zeg je dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hoe dan fans van beiden de boel proberen te sussenGeniaal.
1x teveelquote:Op donderdag 12 september 2013 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Even voor archief: ik kijk dus niet dagelijks Taylor Swift en 1D video's. Alleen als er een nieuwe uitkomt dan kijk ik hem 1x.
Sorry dat woord zit nog niet geheel in mijn vocabulaire. Ik zit nog in 'wat een irritant woord' - stadium.quote:
Dit moet ik luisteren, want ik houd helemaal niet van Beatles. (yes you can shoot me)quote:Op donderdag 12 september 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik luister nu tenminste echte bazenmuziekdeze kwaliteit hoor je helaas nog maar weinig... The Beatles go Country
The Beatles hebben best veel nummers die erg richting country gaanquote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit moet ik luisteren, want ik houd helemaal niet van Beatles. (yes you can shoot me)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik doe dit ook vooral in mijn strijd tegen het noord-koreaanse regime van een niet nader te noemen wereldspeler op de FOK!-markt.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry dat woord zit nog niet geheel in mijn vocabulaire. Ik zit nog in 'wat een irritant woord' - stadium.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
The Beatles hebben best veel nummers die erg richting country gaan(zoals mijn geniale cover van "Act Naturally" natuurlijk, een echt authentiek country nummer!)
Michelle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Bazennummerquote:Op donderdag 12 september 2013 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind here comes the sun van the Beatles wel weer tof.
Ach ik geef mijn ouders de schuld van het niet waarderen van the Beatles. Zij luisterden het nooit, mijn ouders waren van de jaren tachtig muziek, het oudste wat voorbij kwam was Fleetwood Mac en Cliff Richard.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe dit ook vooral in mijn strijd tegen het noord-koreaanse regime van een niet nader te noemen wereldspeler op de FOK!-markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En rarara wat staat er rechts als suggestie?JAAAAAAAAAA MIJN FAVORIETE LIEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Tevens dit! Strijdend gaan wij ten onderquote:Op donderdag 12 september 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe dit ook vooral in mijn strijd tegen het noord-koreaanse regime van een niet nader te noemen wereldspeler op de FOK!-markt.
Ik ben op de hoogte. Wat een topshow.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tevens dit! Strijdend gaan wij ten onder
Spectacle fantastique incroyable.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte. Wat een topshow.
quote:
Nieuwe megahitquote:
Als dat zou kunnenquote:
Als je nou heel bekend wordt enzo, mag ik dan je pakjes naaien?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Vriend van me (hij is animator/supergoede tekenaar) gaat misschien een clip voor me tekenen
Dit is o.a. zijn werk:
Maar ook deze stijl:
Vet!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Vriend van me (hij is animator/supergoede tekenaar) gaat misschien een clip voor me tekenen
Dit is o.a. zijn werk:
Maar ook deze stijl:
Hangt wel van de pakjes afquote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je nou heel bekend wordt enzo, mag ik dan je pakjes naaien?
Wat jij wil.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt wel van de pakjes af
Kan je ook leer naaien? ik hou van leerquote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Kan van konijnenpakjes tot hippe bloesjes en jasjes. De eerste doe ik gratis mits je hem dan ook draagt.
En dan ook leren pijpen?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je ook leer naaien? ik hou van leer
Dus een mooie leren jacket ofzo
Vast wel kost wat tijd en moeite.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je ook leer naaien? ik hou van leer
Dus een mooie leren jacket ofzo
Pino ga je mond spoelen met water en zeep!quote:
Slaap zequote:Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
Na dit nummer ga ik naar bed, tot morgen lieverds
Slaap lekker!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
Na dit nummer ga ik naar bed, tot morgen lieverds
Je leert het!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
De buren hebben een feestje, dus dat wordt voorlopig nog niet slapen. Topshow nu al. Ik laat naar bed, morgen laat uit bed. alles laat morgen, alles door de war. Echt een topshow. Wedden dat we morgen ook een fantastische MH krijgen? Het wordt een top dag morgen, ik voel het.
Ja. Nieuwe woorden moet je je eigen maken door het gelijk toe te passen.quote:
baggervoorstelling ik zweerquote:Op donderdag 12 september 2013 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
De buren hebben een feestje, dus dat wordt voorlopig nog niet slapen. Topshow nu al. Ik laat naar bed, morgen laat uit bed. alles laat morgen, alles door de war. Echt een topshow. Wedden dat we morgen ook een fantastische MH krijgen? Het wordt een top dag morgen, ik voel het.
ja dankje ik heb er lang over nagedachtquote:
Nom boomstam omnom topshowquote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga toch boomstammen vreten.
blue sky crystal meth (zie Breaking Bad) de beste spulletje jongehhhquote:
Boeie iedereen wurd leliek als ie olde word.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
blue sky crystal meth (zie Breaking Bad) de beste spulletje jongehhh
je krijgt er alleen op den duur wel een grafkop van!!!
oh well topshow all the way
ik raad je aan om even te googlen op "faces of meth"quote:Op donderdag 12 september 2013 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeie iedereen wurd leliek als ie olde word.
Duh tuurlijk niet. Ik ga nooit drugs gebruiken, mag niet van meneer Aart! Ik wil niet eindigen zoals een proefmuis.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik raad je aan om even te googlen op "faces of meth"
nu, dat wensch jij niet muisjen!!1
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En bedankt Mex voor deze inbranding op mijn netvlies.
Truste Muis!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga slapen.
Weltrusten mensen, bakkers, supervogels, wolfjes en ander gespuis
Awh, nu hoor jij onder mensen of ander gespuis. Dat vind ik zielig.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga slapen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga slapen.
A demainquote:Op donderdag 12 september 2013 23:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Awh, nu hoor jij onder mensen of ander gespuis. Dat vind ik zielig.
Overnieuw dan.
Goed ik ga slapen.
Weltrusten mensen, meisjes, bakkers, supervogels, wolfjes en andere gespuis
Ik kan wel leven met het label 'gespuis' hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Awh, nu hoor jij onder mensen of ander gespuis. Dat vind ik zielig.
Overnieuw dan.
Goed ik ga slapen.
Weltrusten mensen, meisjes, bakkers, supervogels, wolfjes en andere gespuis
'meisjes' is niet voor jou?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan wel leven met het label 'gespuis' hoor.
Nogmaals truste!
Ookquote:
quote:
Ja kutcover.quote:
linkquote:
Maandag weer in de lunchbox. Nu al een topshow!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker nummer hoor, maar waarom dit aanvragen bij de 3na12? Dat is zoiets als Roar in je lunchbox stoppen!
Daarom zei ik het ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maandag weer in de lunchbox. Nu al een topshow!
Zeker!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook.
Wel beste nummer ooit ernaast.
topshowquote:
Fap ze.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
topshow
tevens bryan adams en mel c hoor je te vaak gr gr
al gedaan vandaag was een kleverige boel achteraf hihahoquote:
Ah oke. Ik ga zo maar weer eens slapen. Zometeen weer de razende aids die Lieke heet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
al gedaan vandaag was een kleverige boel achteraf hihaho
gr gr henk. ria en de kids waren er niet
op donderdagavond ja?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik ga zo maar weer eens slapen. Zometeen weer de razende aids die Lieke heet.
gr gr en poot van de hont.
Sterrenstof niet herkennenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze had ik niet geweten tbh..
oja yellow claw, aids die pretendeert goed te zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sterrenstof niet herkennen. Wat een bazenhit was dat
![]()
Was net uit ten tijde van examenfeest. Yellow Claw was er![]()
Legendarische topshow.
Toen was het anders.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja yellow claw, aids die pretendeert goed te zijn.
Dit nummer ken ik natuurlijk wel, maar ik was echt niet op die outro gekomen. Is ook niet echt een representatieve outro natuurlijk.
Jonge dat moest een ? zijn, lezen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herman, geen Lieke.
Pino en zijn foute info
Maar hij linkte een goed topic door
Ik vind Zanger Rinus live ook legendarisch jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen was het anders.
Ik kende dat nummer van voor naar achter toen. Dus outro ook.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jonge dat moest een ? zijn, lezen.
Goede sig heb ik ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Zanger Rinus live ook legendarisch ja
quote:
Dit, tevens slaaptijd gr grquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / Jay Z en 3FM
Terechte klacht gr gr
Jawel, volgens mij zei Giel straks dat ze de clip van Spice Girls - Wannabe gaan naspelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:56 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf vrijdag 90s Request. Hopelijk komt er geen clip.
Jammer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij zei Giel straks dat ze de clip van Spice Girls - Wannabe gaan naspelen.
je hoeft niet te kijken.quote:
Het gaat er ook continu over, en de clips van vroeger waren nog niet zo overgeproduceerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken.
als er een clip komt ga ik wel kijken
heb net de clip van vorige jaar teruggekeken en ik vind em leuk. die oude clips hebben ook hun charme hoor en waren idd wat kneuziger, maar die van "overgeproduceerde" clips zijn wat wmb ook primaquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gaat er ook continu over, en de clips van vroeger waren nog niet zo overgeproduceerd.
Een SILENTCHAOS bedoel jequote:Op vrijdag 13 september 2013 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-delft-en-haag.html
Da's achter m'n huis![]()
Nou is het daar sowieso al zelfmoordplek nummer 1, maar het was een aardige chaos op het stationsplein zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |