Slaap zequote:Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
Na dit nummer ga ik naar bed, tot morgen lieverds
Slaap lekker!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
Na dit nummer ga ik naar bed, tot morgen lieverds
Je leert het!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
De buren hebben een feestje, dus dat wordt voorlopig nog niet slapen. Topshow nu al. Ik laat naar bed, morgen laat uit bed. alles laat morgen, alles door de war. Echt een topshow. Wedden dat we morgen ook een fantastische MH krijgen? Het wordt een top dag morgen, ik voel het.
Ja. Nieuwe woorden moet je je eigen maken door het gelijk toe te passen.quote:
baggervoorstelling ik zweerquote:Op donderdag 12 september 2013 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
De buren hebben een feestje, dus dat wordt voorlopig nog niet slapen. Topshow nu al. Ik laat naar bed, morgen laat uit bed. alles laat morgen, alles door de war. Echt een topshow. Wedden dat we morgen ook een fantastische MH krijgen? Het wordt een top dag morgen, ik voel het.
ja dankje ik heb er lang over nagedachtquote:
Nom boomstam omnom topshowquote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga toch boomstammen vreten.
blue sky crystal meth (zie Breaking Bad) de beste spulletje jongehhhquote:
Boeie iedereen wurd leliek als ie olde word.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
blue sky crystal meth (zie Breaking Bad) de beste spulletje jongehhh
je krijgt er alleen op den duur wel een grafkop van!!!
oh well topshow all the way
ik raad je aan om even te googlen op "faces of meth"quote:Op donderdag 12 september 2013 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeie iedereen wurd leliek als ie olde word.
Duh tuurlijk niet. Ik ga nooit drugs gebruiken, mag niet van meneer Aart! Ik wil niet eindigen zoals een proefmuis.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik raad je aan om even te googlen op "faces of meth"
nu, dat wensch jij niet muisjen!!1
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En bedankt Mex voor deze inbranding op mijn netvlies.
Truste Muis!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga slapen.
Weltrusten mensen, bakkers, supervogels, wolfjes en ander gespuis
Awh, nu hoor jij onder mensen of ander gespuis. Dat vind ik zielig.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga slapen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga slapen.
A demainquote:Op donderdag 12 september 2013 23:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Awh, nu hoor jij onder mensen of ander gespuis. Dat vind ik zielig.
Overnieuw dan.
Goed ik ga slapen.
Weltrusten mensen, meisjes, bakkers, supervogels, wolfjes en andere gespuis
Ik kan wel leven met het label 'gespuis' hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Awh, nu hoor jij onder mensen of ander gespuis. Dat vind ik zielig.
Overnieuw dan.
Goed ik ga slapen.
Weltrusten mensen, meisjes, bakkers, supervogels, wolfjes en andere gespuis
'meisjes' is niet voor jou?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan wel leven met het label 'gespuis' hoor.
Nogmaals truste!
Ookquote:
quote:
Ja kutcover.quote:
linkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |