Geenszins.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef alors het volgende:
[..]
gatverdamme wat een ranzig stel tieten.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef alors het volgende:
[..]
Pics van jouw tieten.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef alors het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef alors het volgende:
[..]
Jij zou haar niet uit bed schoppen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens
Borsten die in verhouding zijn met de rest van het lichaam
Niet bepaald hun beste nee.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:09 schreef Bronson het volgende:
Dit is zo'n aidsplaat van Depeche Mode.
Die tieten passen niet eens in mijn bed, en als ik er een naald in duw is er geen tiet meer over.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij zou haar niet uit bed schoppen.
Heb het nooit begrepen dat het zo'n hit is geworden. Al heb ik dat wel met meer platen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet bepaald hun beste nee.
Nee, maar het doet me ook totaal niks verderquote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij zou haar niet uit bed schoppen.
En nu dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, maar het doet me ook totaal niks verder
Dus ik zal heerlijk slapen op die 2 extra kussens
manmanman. Dat zijn geen tieten meer. Ze heeft gewoon 2 watermeloenen ingeslikt.quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
manmanman. Dat zijn geen tieten meer. Ze heeft gewoon 2 watermeloenen ingeslikt.
Neen. Geen enkel zelf respecterende vrouw dan wel vrouw met hersens wil zulke grote joekels. Je hebt er meer ongemak dan profijt van. Geloof je me niet? Bind dan zelf 2 meloenen van voren en ga daar eens een dag mee leven.quote:
Haha.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neen. Geen enkel zelf respecterende vrouw dan wel vrouw met hersens wil zulke grote joekels. Je hebt er meer ongemak dan profijt van. Geloof je me niet? Bind dan zelf 2 meloenen van voren en ga daar eens een dag mee leven.
Je wilt niet met 2 meloenen lopen?quote:
Alles groter dan C krijg je last van. Echt.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
In alle redelijkheid heeft Muis natuurlijk gelijk. met GG rondlopen is gewoon chronische rugpijn.
Dat wil niet zeggen dat E lelijk is trouwens. En ook SC zal C/D gewoon prima vinden. Of hij moet van kleine meisjes houden natuurlijk.
39HH. Volgens haar wiki.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
In alle redelijkheid heeft Muis natuurlijk gelijk. met GG rondlopen is gewoon chronische rugpijn.
Dat wil niet zeggen dat E lelijk is trouwens. En ook SC zal C/D gewoon prima vinden. Of hij moet van kleine meisjes houden natuurlijk.
Van E zeker, maar D ligt er toch maar net aan.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles groter dan C krijg je last van. Echt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja echt filthy gewoon. E/F is een dikke voldoende.quote:
Onze ogen niet nee.quote:
Zij weetquote:Op donderdag 12 september 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neen. Geen enkel zelf respecterende vrouw dan wel vrouw met hersens wil zulke grote joekels. Je hebt er meer ongemak dan profijt van. Geloof je me niet? Bind dan zelf 2 meloenen van voren en ga daar eens een dag mee leven.
Mooier dan die voorbindmeloenen ja, maar ook dit vind ik niet veel qua tetten.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:38 schreef alors het volgende:
[..]
Zij weet
Ik vind dit echt duizend keer mooierSowieso Miranda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet he.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij hebben de vrouwen die kleine(re) borsten mooier vinden zelf ook kleine(ren).
Nouja dat valt wel mee, iig D is nog wel te doen, maar groter dan dat lijkt me niet prettig.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb jij?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja dat valt wel mee, iig D is nog wel te doen, maar groter dan dat lijkt me niet prettig.
Cupmatenjager Bronson in da house.quote:
Kan je dat niet uit die zin opmaken?quote:
Mag ik er tussenin?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:43 schreef alors het volgende:
[..]
Kan je dat niet uit die zin opmaken?
Maar het lijkt minder hoor, ik zit er ook een beetje tussenin.
D75 dus.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:43 schreef alors het volgende:
[..]
Kan je dat niet uit die zin opmaken?
Maar het lijkt minder hoor, ik zit er ook een beetje tussenin.
Na ik denk 80C.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Of 75D, hoe je het ook op wilt schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |