39HH. Volgens haar wiki.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
In alle redelijkheid heeft Muis natuurlijk gelijk. met GG rondlopen is gewoon chronische rugpijn.
Dat wil niet zeggen dat E lelijk is trouwens. En ook SC zal C/D gewoon prima vinden. Of hij moet van kleine meisjes houden natuurlijk.
Van E zeker, maar D ligt er toch maar net aan.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles groter dan C krijg je last van. Echt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja echt filthy gewoon. E/F is een dikke voldoende.quote:
Onze ogen niet nee.quote:
Zij weetquote:Op donderdag 12 september 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neen. Geen enkel zelf respecterende vrouw dan wel vrouw met hersens wil zulke grote joekels. Je hebt er meer ongemak dan profijt van. Geloof je me niet? Bind dan zelf 2 meloenen van voren en ga daar eens een dag mee leven.
Mooier dan die voorbindmeloenen ja, maar ook dit vind ik niet veel qua tetten.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:38 schreef alors het volgende:
[..]
Zij weet
Ik vind dit echt duizend keer mooierSowieso Miranda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet he.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij hebben de vrouwen die kleine(re) borsten mooier vinden zelf ook kleine(ren).
Nouja dat valt wel mee, iig D is nog wel te doen, maar groter dan dat lijkt me niet prettig.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb jij?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja dat valt wel mee, iig D is nog wel te doen, maar groter dan dat lijkt me niet prettig.
Cupmatenjager Bronson in da house.quote:
Kan je dat niet uit die zin opmaken?quote:
Mag ik er tussenin?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:43 schreef alors het volgende:
[..]
Kan je dat niet uit die zin opmaken?
Maar het lijkt minder hoor, ik zit er ook een beetje tussenin.
D75 dus.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:43 schreef alors het volgende:
[..]
Kan je dat niet uit die zin opmaken?
Maar het lijkt minder hoor, ik zit er ook een beetje tussenin.
Na ik denk 80C.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Of 75D, hoe je het ook op wilt schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |