!
!

Maandag weer in de lunchbox. Nu al een topshow!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker nummer hoor, maar waarom dit aanvragen bij de 3na12? Dat is zoiets als Roar in je lunchbox stoppen!

Daarom zei ik het ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maandag weer in de lunchbox. Nu al een topshow!

Zeker!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook.
Wel beste nummer ooit ernaast.

topshowquote:

Fap ze.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
topshow
tevens bryan adams en mel c hoor je te vaak gr gr

al gedaan vandaag was een kleverige boel achteraf hihahoquote:

Ah oke. Ik ga zo maar weer eens slapen. Zometeen weer de razende aids die Lieke heet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
al gedaan vandaag was een kleverige boel achteraf hihaho
gr gr henk. ria en de kids waren er niet

op donderdagavond ja?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik ga zo maar weer eens slapen. Zometeen weer de razende aids die Lieke heet.
gr gr en poot van de hont.

Sterrenstof niet herkennenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze had ik niet geweten tbh..
 . Wat een bazenhit was dat
. Wat een bazenhit was dat  

oja yellow claw, aids die pretendeert goed te zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sterrenstof niet herkennen. Wat een bazenhit was dat

Was net uit ten tijde van examenfeest. Yellow Claw was er
Legendarische topshow.

Toen was het anders.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja yellow claw, aids die pretendeert goed te zijn.
Dit nummer ken ik natuurlijk wel, maar ik was echt niet op die outro gekomen. Is ook niet echt een representatieve outro natuurlijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |