Bazennummerquote:Op donderdag 12 september 2013 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind here comes the sun van the Beatles wel weer tof.
Ach ik geef mijn ouders de schuld van het niet waarderen van the Beatles. Zij luisterden het nooit, mijn ouders waren van de jaren tachtig muziek, het oudste wat voorbij kwam was Fleetwood Mac en Cliff Richard.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe dit ook vooral in mijn strijd tegen het noord-koreaanse regime van een niet nader te noemen wereldspeler op de FOK!-markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En rarara wat staat er rechts als suggestie?JAAAAAAAAAA MIJN FAVORIETE LIEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Tevens dit! Strijdend gaan wij ten onderquote:Op donderdag 12 september 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe dit ook vooral in mijn strijd tegen het noord-koreaanse regime van een niet nader te noemen wereldspeler op de FOK!-markt.
Ik ben op de hoogte. Wat een topshow.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tevens dit! Strijdend gaan wij ten onder
Spectacle fantastique incroyable.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte. Wat een topshow.
quote:
Nieuwe megahitquote:
Als dat zou kunnenquote:
Als je nou heel bekend wordt enzo, mag ik dan je pakjes naaien?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Vriend van me (hij is animator/supergoede tekenaar) gaat misschien een clip voor me tekenen
Dit is o.a. zijn werk:
Maar ook deze stijl:
Vet!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Vriend van me (hij is animator/supergoede tekenaar) gaat misschien een clip voor me tekenen
Dit is o.a. zijn werk:
Maar ook deze stijl:
Hangt wel van de pakjes afquote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je nou heel bekend wordt enzo, mag ik dan je pakjes naaien?
Wat jij wil.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt wel van de pakjes af
Kan je ook leer naaien? ik hou van leerquote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Kan van konijnenpakjes tot hippe bloesjes en jasjes. De eerste doe ik gratis mits je hem dan ook draagt.
En dan ook leren pijpen?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je ook leer naaien? ik hou van leer
Dus een mooie leren jacket ofzo
Vast wel kost wat tijd en moeite.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je ook leer naaien? ik hou van leer
Dus een mooie leren jacket ofzo
Pino ga je mond spoelen met water en zeep!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |