Maandag weer in de lunchbox. Nu al een topshow!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker nummer hoor, maar waarom dit aanvragen bij de 3na12? Dat is zoiets als Roar in je lunchbox stoppen!
Daarom zei ik het ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maandag weer in de lunchbox. Nu al een topshow!
Zeker!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook.
Wel beste nummer ooit ernaast.
topshowquote:
Fap ze.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
topshow
tevens bryan adams en mel c hoor je te vaak gr gr
al gedaan vandaag was een kleverige boel achteraf hihahoquote:
Ah oke. Ik ga zo maar weer eens slapen. Zometeen weer de razende aids die Lieke heet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
al gedaan vandaag was een kleverige boel achteraf hihaho
gr gr henk. ria en de kids waren er niet
op donderdagavond ja?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik ga zo maar weer eens slapen. Zometeen weer de razende aids die Lieke heet.
gr gr en poot van de hont.
Sterrenstof niet herkennenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze had ik niet geweten tbh..
oja yellow claw, aids die pretendeert goed te zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sterrenstof niet herkennen. Wat een bazenhit was dat
![]()
Was net uit ten tijde van examenfeest. Yellow Claw was er![]()
Legendarische topshow.
Toen was het anders.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja yellow claw, aids die pretendeert goed te zijn.
Dit nummer ken ik natuurlijk wel, maar ik was echt niet op die outro gekomen. Is ook niet echt een representatieve outro natuurlijk.
Jonge dat moest een ? zijn, lezen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herman, geen Lieke.
Pino en zijn foute info
Maar hij linkte een goed topic door
Ik vind Zanger Rinus live ook legendarisch jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen was het anders.
Ik kende dat nummer van voor naar achter toen. Dus outro ook.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jonge dat moest een ? zijn, lezen.
Goede sig heb ik ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Zanger Rinus live ook legendarisch ja
quote:
Dit, tevens slaaptijd gr grquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / Jay Z en 3FM
Terechte klacht gr gr
Jawel, volgens mij zei Giel straks dat ze de clip van Spice Girls - Wannabe gaan naspelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:56 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf vrijdag 90s Request. Hopelijk komt er geen clip.
Jammer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij zei Giel straks dat ze de clip van Spice Girls - Wannabe gaan naspelen.
je hoeft niet te kijken.quote:
Het gaat er ook continu over, en de clips van vroeger waren nog niet zo overgeproduceerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken.
als er een clip komt ga ik wel kijken
heb net de clip van vorige jaar teruggekeken en ik vind em leuk. die oude clips hebben ook hun charme hoor en waren idd wat kneuziger, maar die van "overgeproduceerde" clips zijn wat wmb ook primaquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gaat er ook continu over, en de clips van vroeger waren nog niet zo overgeproduceerd.
Een SILENTCHAOS bedoel jequote:Op vrijdag 13 september 2013 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-delft-en-haag.html
Da's achter m'n huis![]()
Nou is het daar sowieso al zelfmoordplek nummer 1, maar het was een aardige chaos op het stationsplein zag ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |