Wat?quote:
xDDDquote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef Fanta-stick het volgende:
http://vinescope.com/not-in-my-js-699.html
Hihi!!!
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Defensie heeft vooral behoefte aan infanteristen...
quote:
In 2006 heropgericht.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef Thaboel het volgende:
Hoelang is het 45e nou operationeel geweest?....
quote:
Ja, als het niet zo triest was zou ik er ook hard om lachen. Totaal gebrek aan visie maar gewoon zo veel mogelijk materieel en onderdelen opheffen om aan de bezuinigingseisen te kunnen voldoen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]Godver het is gewoon bijna lachwekkend allemaal...
Dat de generaals dat gaan zeggen zal denk ik niet snel gaan gebeuren. Uit de brief van Hennis bleek namelijk dat, 'na een goed gesprek met Gen. BD de Jonge' er gn tegenstelling is tussen de officieren en het ministerie'.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef Thaboel het volgende:
Bijna hopen op een of andere uitbraak/situatie komt dat Def nodig is. En dat de generaals dan zeggen: sorry, motivatie is wegbezuinigd vraag het volgende week nog eens.
Fijn voor jequote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef m.k het volgende:
Shadow warrior redux in de humble bundle![]()
![]()
![]()
Niet haten op Shadow warriorquote:
Prof.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Fuck fuck fuck fucqueuf fuckahdmhnghjfjmgh @*!#(
Kut redoxreacties.. krijg een microbiologie opgave niet opgelostDe prof. had dan ook een prijs beloofd voor degene die de opgave zou oplossen, dus zegt waarsch. ook wel wat.
Ik haat niet zo snel hoorquote:
quote:
quote:
Ow, goed te weten dat emo.gif in DEF-SC gelijk staat aan hatenquote:
Prijs was een sixpack belgisch bier of wijn of whateverquote:Op donderdag 12 september 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Prof.![]()
Puzzelen Sam, puzzelen tot je er bij neervalt
Om er dan achter te komen dat de prijs een 10 is, en een Big Mac ?
jaquote:Op donderdag 12 september 2013 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, goed te weten dat emo.gif in DEF-SC gelijk staat aan haten
quote:
Mooi, dan weten we hoe we over elkaar denken.quote:
Narekenen, controleren, triple checkenquote:
Ahum, ja, uiteraard. Je hebt er geen bezwaar tegen dat ik dit even twitterquote:Op donderdag 12 september 2013 23:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Pyruvaat -> Oxaalacetaat -> (NADH->NAD+) Malaat -> Fumaraat -> (NADH->NAD+) Succinaat
2 NADH teruggeoxideerd
Heb je brandpunt gezien?quote:
Aber natrlich nicht ^^quote:Op donderdag 12 september 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ja, uiteraard. Je hebt er geen bezwaar tegen dat ik dit even twitter
Heb jij even geluk dat ik op dit tijdstip geen zin meer heb om uit te zoeken wat de meest gebruikte # of @ van 't Radboud isquote:
Die remix van kraantje papie, of hoe die natte wind ook moge hetenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Jaaa eerst gooien we iedereen eruit!
http://frontpage.fok.nl/a(...)en-komt-op-gang.html
Whehehe exactly my thoughts, een of andere beleidsmaker: ''JA.. eh.. rap? Dat is toch wat de jeugd tegenwoordig ''hip'' vindt!?''quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:33 schreef hcwp het volgende:
[..]
Die remix van kraantje papie, of hoe die natte wind ook moge hetenzum kotsen. Waarom moet alles altijd in een 'fris' en 'hip' rap-jasje gestoken worden... Gatverdamme...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
Goedenavond relnichten, ik ben weer terug uit Assen
Omdat het volgens het linkje van ik meen fanta-stick zo succesvol is dat de aspiranten al voor ze bij de kazernepoort staan om gekeurd te worden nee te horen krijgen omdat ze wegbezuinigd zijn ;')quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:33 schreef hcwp het volgende:
[..]
Die remix van kraantje papie, of hoe die natte wind ook moge hetenzum kotsen. Waarom moet alles altijd in een 'fris' en 'hip' rap-jasje gestoken worden... Gatverdamme...
Dat was godver wel mijn motivatie ja!quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat het volgens het linkje van ik meen fanta-stick zo succesvol is dat de aspiranten al voor ze bij de kazernepoort staan om gekeurd te worden nee te horen krijgen omdat ze wegbezuinigd zijn ;')
OK er is gesjoemelt met de quotesquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat was godver wel mijn motivatie ja!
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Jaaa eerst gooien we iedereen eruit!
http://frontpage.fok.nl/a(...)en-komt-op-gang.html
Ik ben slechts een KuBu hquote:
Die ook ja, en 1 overallquote:Op donderdag 12 september 2013 14:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wel een bila maar geen poncho? En een overall, niet twee? Je hebt in ieder geval meer gekregen dan ik toentertijd
Aluminiumfolie kan je niet breienquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dag opperdame, hoe gaat het met dat enige hoedje dat je aan het breien bent?
gewoon met de boekhouder alles wegstrepen wat eventueel weg kan zonder enkele visie->de ministerquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, als het niet zo triest was zou ik er ook hard om lachen. Totaal gebrek aan visie maar gewoon zo veel mogelijk materieel en onderdelen opheffen om aan de bezuinigingseisen te kunnen voldoen.
Edit: daar lijkt het in mijn ogen nu vooral op.
mijne? Onderofficier loadmaster worden chinook/hercules dat ik nog niet zeker maar man man man wat een selectie.. "Ja zus en zo en als je door bent moeten we kijken of er nog plek is".. 2e keus is soldaat infanterie luchtmobiel en eventueel 3e keus is painfquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK er is gesjoemelt met de quotes
[..]
[..]
Ik ben slechts een KuBu h
Ik lees in het NatRes topic dat mensen goedgekeurd worden en misschien in 2014 aan de AMO mogen beginne. Lees in andere topics dat mensen worden goedgekeurd maar niet hoeven te verschijnen ivm bezuinigingen.
Eh, wat was jouw ambitie ook als weer PaInf?
Jij had toch die ernie plijster op je knokkel bij sparren vanochtend :|quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je weer aan een bierflesje gesnoven?
Met je plijsterquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij had toch die ernie plijster op je knokkel bij sparren vanochtend :|
plijsterquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee dat was jij, waarom nou :-\
Ja, een literquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
echte bazen dienen meteen morfine toe
Na jaren wachtenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:57 schreef Nibb-it het volgende:
Maandag is GTA V uit, ben benieuwd hoeveel mensen zich ziek zullen melden
ik skip bivak voor gta vquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:57 schreef Nibb-it het volgende:
Maandag is GTA V uit, ben benieuwd hoeveel mensen zich ziek zullen melden
Als Red Alert 4 uitkomt wordt het een kort nachtjequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike
Pas op voor spoilers
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3574449/onrust-vlucht-666-hel.htmlquote:Onrust over vlucht 666 naar HEL
In Kopenhagen keken passagiers vrijdag vreemd op toen zij hun vluchtnummer zagen. Vlucht AY666 kreeg niet alleen het duivelsgetal mee, maar ook de letters HEL. Afkorting van de bestemming Helsinki.
Finnair-piloot Juha-Pekka Keidasto is gezagvoerder van de Airbus A320 op de vlucht tussen Kopenhagen en Helsinki. "Deze vlucht is al weken onderwerp van gesprek onder piloten," zegt hij tegen persbureau AP.
Toch verwacht hij geen problemen tijdens de vlucht. "Ook zullen we er alles aan doen om zenuwachtige passagiers gerust te stellen. Daarnaast is er een gunstige weersvoorspelling."
Het vluchtnummer is helemaal bijzonder omdat de vlucht op vrijdag 13 september wordt uitgevoerd. Vrijdag de dertiende wordt in veel landen gezien als ongeluksdag.
Veel luchtvaartmaatschappijen maken vanwege bijgeloof geen gebruik van rijnummer dertien. Maar omdat dit bijgeloof vrij onbekend is in Scandinavische landen, is er op vlucht AY666 naar HEL gewoon een dertiende rij aanwezig.
Het toestel is vrijdagmiddag veilig en wel geland op Finse bodem.
Red alert 3 was om te huilen 4 zal wel niet veel anders zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als Red Alert 4 uitkomt wordt het een kort nachtje
Tsja, niks overtreft de normale RA natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Red alert 3 was om te huilen 4 zal wel niet veel anders zijn.
Ik ga binnekort maar eens kijken of de nieuwe company of heroes wat is. De eerste had last van een paar game breaking balans foutjes maar los daarvan was het goed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, niks overtreft de normale RA natuurlijk.
Maandag vrees ik ook het ergstequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als Red Alert 4 uitkomt wordt het een kort nachtje
Zeg maar gewoon jitzzzzequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Yay, ik ben ook eindelijk vrijgelaten uit het lab waar ik de hele dag met micro organismen heb lopen kutten. Ik ben zo kapot en hersendood.. Jezus
hehequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad jij bent ook een zoon van god. Van budha.
Wij? Jij en ik? Als Pasen en Pinksteren op n dag vallen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen aan het bier oh grote antichrist?
Wij? Als je zeker wilt weten dat je zonder ongeschonden anus thuiskomt dan moet je aan "wij" ook even Aapsoldaat toevoegenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij? Jij en ik? Als Pasen en Pinksteren op n dag vallen.
INB4 "Dat is toevallig, dat is morgen"
Nou nou, aan zelfvertrouwen geen gebrekquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wij? Als je zeker wilt weten dat je zonder ongeschonden anus thuiskomt dan moet je aan "wij" ook even Aapsoldaat toevoegen
Zelfvertrouwen? Ik ben nicht aapsoldatquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou nou, aan zelfvertrouwen geen gebrek
Oh, ik dacht dat AS jouw kloon was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen? Ik ben nicht aapsoldat
nou nouquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[GAY SC]#646 Creatine pillen en koffiekoekjes dieet
Ik? Een kloon? Die godsganse lul mocht willen dat ie ook maar enigszins bij mij goddelijke status in de buurt kwamquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat AS jouw kloon was.
Hehe, jammer dat het boeddha isquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik? Een kloon? Die godsganse lul mocht willen dat ie ook maar enigszins bij mij goddelijke status in de buurt kwam
gastquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, jammer dat het boeddha is
jongetjequote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak het jongste lid van deze SC
Pot -> ketel, met je papperige ouwe mannen lichaamquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, jammer dat het boeddha is
Ja, dat zou je wel willen h?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Pot -> ketel, met je papperige ouwe mannen lichaam
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is zeker ook je openingszin aan de bar of niet?
Hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij was die travestiet die jij probeerde op te pikken vorige zaterdag..
Ah, nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij was die travestiet die jij probeerde op te pikken vorige zaterdag..
Whehehehequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik het weerJij zat toen aan de riem ja, als m'n -schoot-hondje in dat rubberen honden pakje
[ afbeelding ]
O, ja, ik weet het weer. Succes!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijne? Onderofficier loadmaster worden chinook/hercules dat ik nog niet zeker maar man man man wat een selectie.. "Ja zus en zo en als je door bent moeten we kijken of er nog plek is".. 2e keus is soldaat infanterie luchtmobiel en eventueel 3e keus is painf
80 ofso gok ik. Why?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet iemand hoeveel L die woodland weekendtas is?
Kijken of al m'n meuk ook in een 60L met daypacks past. Krijg momenteel net alles erin als het goed opgevouwen is.quote:
Laat dan ook al die mannenstrings thuis. En die vaseline hebben ze daar ook wel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kijken of al m'n meuk ook in een 60L met daypacks past. Krijg momenteel net alles erin als het goed opgevouwen is.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Laat dan ook al die mannenstrings thuis. En die vaseline hebben ze daar ook wel.
De wookie drinkt gewoon benzinequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat wil je weten over autowassen? Wat je die wookie moet voeren?
Voor de voorruit: RainX, Rainkleer, Rain Clear, of iets anders van Nanolex, C.Pro of Gyeon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De wookie drinkt gewoon benzine
Wat kan ik het beste gebruiken voor de ruiten, om die even extra tussendoor schoon te maken. Een vriend adviseerde RainX.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor de voorruit: RainX, Rainkleer, Rain Clear, of iets anders van Nanolex, C.Pro of Gyeon.
Voor de andere ruiten: De wax die je toch al hebt staan, of hetgeen wat je ook al op de voorruit gesmeerd hebt.
Waarom geen wax op je voorruit: dan krijg je een waas bij het wissen en dan zie je zo weinig.
Zes jaar geleden ofzo voor het laatst door de wasstraat geweest, hier en daar zit ook mos op de raamrubbers...quote:
De kippen hebben hun nieuwe huis gevonden in de auto?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zes jaar geleden ofzo voor het laatst door de wasstraat geweest, hier en daar zit ook mos op de raamrubbers...
100L dacht ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet iemand hoeveel L die woodland weekendtas is?
Niet doen. Neem dan gewoon beide mee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kijken of al m'n meuk ook in een 60L met daypacks past. Krijg momenteel net alles erin als het goed opgevouwen is.
Moet je maar niet gokkenquote:
DICE zijn de developers van BF3 (en 4) En ze hebben ervoor gekozen om mensen servers te laten huren. gevolg is dat ik het spel niet meer kan spelen omdat ik constant gebanned word door admins van 12 jaar oud die vinden dat ik hack.quote:
Hahahahahaquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:25 schreef m.k het volgende:
[..]
DICE zijn de developers van BF3 (en 4) En ze hebben ervoor gekozen om mensen servers te laten huren. gevolg is dat ik het spel niet meer kan spelen omdat ik constant gebanned word door admins van 12 jaar oud die vinden dat ik hack.
Duh, dat begreep ik door je DICE in caps ook wel hoor. Maar om dan direct met een vervelende ziekte te gooienquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:25 schreef m.k het volgende:
[..]
DICE zijn de developers van BF3 (en 4) En ze hebben ervoor gekozen om mensen servers te laten huren. gevolg is dat ik het spel niet meer kan spelen omdat ik constant gebanned word door admins van 12 jaar oud die vinden dat ik hack.
Er is werkelijk niks wat je kan doen. het zijn mensen die betalen voor een server dus dat geeft ze schijnbaar het recht om het spel maar te verneuken. Klachten indienen heeft nog minder als geen zin.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duh, dat begreep ik door je DICE in caps ook wel hoor. Maar om dan direct met een vervelende ziekte te gooien
Ik mag aannemen dat ze ook wel een admin hebben die 12+ is, anders een klacht indienen, ik weet niet hoe het met vrijwillig moderatorschap zit op US servers/fora, maar als het gn kids forum is, denk ik 'frowned upon'.
Boycotten, en anderen oproepen om ook te boycotten. Eventueel een groep starten en eigen server starten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Er is werkelijk niks wat je kan doen. het zijn mensen die betalen voor een server dus dat geeft ze schijnbaar het recht om het spel maar te verneuken. Klachten indienen heeft nog minder als geen zin.
Jaaanee, werkt nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Boycotten, en anderen oproepen om ook te boycotten. Eventueel een groep starten en eigen server starten.
OK, ik snap dat je BF3 en BF4 een cool spel vind, maar als je het niet kunt spelen omdat 12 jarige serverbeheerders vinden dat je hacked? Vraag ik mij eigenlijk af wat je zo leuk vind aan een spel dat door 12 jarigen wordt gespeeld en beheerdquote:
De momenten voordat ik gebanned word zijn leukquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, ik snap dat je BF3 en BF4 een cool spel vind, maar als je het niet kunt spelen omdat 12 jarige serverbeheerders vinden dat je hacked? Vraag ik mij eigenlijk af wat je zo leuk vind aan een spel dat door 12 jarigen wordt gespeeld en beheerd
Goed te horen dat je op een aparte manier nog lol hebt aan en spel wat je eigenlijk niet meer kunt spelenquote:Op zondag 15 september 2013 00:00 schreef m.k het volgende:
[..]
De momenten voordat ik gebanned word zijn leuk
Geband worden is een fetisj van m.k, jeweetzelluf.quote:Op zondag 15 september 2013 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed te horen dat je op een aparte manier nog lol hebt aan en spel wat je eigenlijk niet meer kunt spelen
Ik weetquote:Op zondag 15 september 2013 01:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geband worden is een fetisj van m.k, jeweetzelluf.
Voor de verandering is het weer blijkbaar een stuk beter dan in Nederlandquote:Op zondag 15 september 2013 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet
Hoe is het in het op jouw 'homeland'?
Knopen op de bila? Ik heb alleen ritsen en klittenband op dat ding zitten.quote:Op zondag 15 september 2013 09:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Klopt het dat de knopen van de bila niet correct op elkaar aansluiten? Ik houd aan de onderkant een gat over
Wat C4 zegt...quote:Op zondag 15 september 2013 09:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Klopt het dat de knopen van de bila niet correct op elkaar aansluiten? Ik houd aan de onderkant een gat over
huh wtf, er staat bilaminaat in en lijkt op een regenjas die je ook binnenstebuiten kan dragen, zitten alleen knopen op??quote:Op zondag 15 september 2013 09:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Knopen op de bila? Ik heb alleen ritsen en klittenband op dat ding zitten.
Is dat niet de "regenwerende" voering voor in je buitenjas?quote:Op zondag 15 september 2013 10:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
huh wtf, er staat bilaminaat in en lijkt op een regenjas die je ook binnenstebuiten kan dragen, zitten alleen knopen op??
Goede column.quote:Op zondag 15 september 2013 10:00 schreef AchJa het volgende:
De keuze tussen leger en rollator
-knip-
Telegraaf
Smalhout.quote:
Je moet ff goed kijken, want er zitten ook knopen in voor een bontvoering. Onderaan beginnen met te knopen en dan naar boven werken.quote:Op zondag 15 september 2013 09:51 schreef BredeBroeder het volgende:
'tis toch haast om te janken?quote:Het morele dieptepunt werd bereikt toen op de Landmachtdagen van 2012 in Oirschot de krijgsmacht een demonstratie wilde geven van de mogelijkheden van de Leopard 2-tank, bijgenaamd de koning van het slagveld .
Van pure armoede moesten we er eentje voor een dag huren bij de Duitsers, want zelf hadden we niets meer. Ook gaven wij een demonstratie met het befaamde Orion patrouillevliegtuig, het beste dat wij ooit hebben bezeten. Maar daartoe moesten we een van onze vroegere Orions voor enkele dagen terughuren van Portugal, aan welk land we alles verpatst hadden.
Het is om te janken.quote:Op zondag 15 september 2013 10:48 schreef Yogaflame het volgende:
Leuk leesvoer. Vooral dit:
[..]
'tis toch haast om te janken?
Inknoopbare bontvoering voor in de bila? Waar heb je het over?quote:Op zondag 15 september 2013 10:47 schreef Schild het volgende:
[..]
Je moet ff goed kijken, want er zitten ook knopen in voor een bontvoering. Onderaan beginnen met te knopen en dan naar boven werken.
Zou hem er zelf niet in vastmaken, als je tijdens bivak wat gaat bewegen zweet je als snel kapot in die regenvoering. Gewoon netjes klein opvouwen en dan in de linker of rechter onderzak stoppen. Bij regen snel eruit halen en aantrekken. Weet niet of het bij jullie mag, maar veel lui hebben er zelf een rits ingezet zodat ze niet met die knopen liggen te kutten.
Dat is dus niet de bila.quote:Op zondag 15 september 2013 10:52 schreef Schild het volgende:
Heb 't over de parka, daar kun je met knopen een regenvoering en bontvoering inzetten.
Je verwarde mij door jouw quote en antwoord op de bila vraag van BB.quote:Op zondag 15 september 2013 10:55 schreef Schild het volgende:
Waren er toch na 2 posts al over uit dat BB het niet over de bila had, daar zaten geen knopen op.
Ben je Sammie kwijt?quote:Op zondag 15 september 2013 10:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
Godver zeg, ik moet echt een alcoholslot op m'n telefoon zien te fixen![]()
![]()
En iemand nog gezien of die labfapper nog leeft?
Hij zal 't dan wel naar zijn zin hebben daar.quote:Op zondag 15 september 2013 11:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
Hij zei dat hij eens ging kijken in een homobar, heb nu al 12 uur niks meer van hem gehoord.
Zijn record in zo'n bar is 78 uur. Komt wel goed dus.quote:Op zondag 15 september 2013 11:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hij zei dat hij eens ging kijken in een homobar, heb nu al 12 uur niks meer van hem gehoord.
Poezen? Ik hoorde van een betrouwbare bron dat je in een homobar zat.quote:Op zondag 15 september 2013 12:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Zie hier: IK BEN HET. Vernietiger van poezen!
quote:Op zondag 15 september 2013 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Poezen? Ik hoorde van een betrouwbare bron dat je in een homobar zat.
Sammie veilig thuis gebracht?quote:
Ja, en daarna moest ik ook nog Nibb-it's mond van die blonde hoer aftrekkenquote:Op zondag 15 september 2013 12:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel. Het duurde even voordat z'n moeder er was om ons op te halen.
Niet weer die Annie a.k.a Sjonnie toch?quote:Op zondag 15 september 2013 12:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, en daarna moest ik ook nog Nibb-it's mond van die blonde hoer aftrekken
Ja, hij trapte weer precies in dezelfde trap, maarja dat krijg je als je 10 breezers op hebtquote:Op zondag 15 september 2013 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet weer die Annie a.k.a Sjonnie toch?
quote:Op zondag 15 september 2013 12:20 schreef Nibb-it het volgende:
Ho ho, wel breezer-smirnoff h. Dat is een mannendrankje.
Van wie heb je die wijsheid. BB?quote:Op zondag 15 september 2013 12:20 schreef Nibb-it het volgende:
Ho ho, wel breezer-smirnoff h. Dat is een mannendrankje.
Goedemorgen eland.quote:
Zit er tot het volgende grote serieuze gewapende conflict niet voor je in ben ik bangquote:Op zondag 15 september 2013 13:21 schreef Rave_NL het volgende:
Het lijkt me geniaal om me weer te kunnen verheugen om ceremonieel te staan.
Bij een groot en serieus gewapend conflict gaat men ceremonieel staan?quote:Op zondag 15 september 2013 13:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zit er tot het volgende grote serieuze gewapende conflict niet voor je in ben ik bang
Bij een groot serieus gewapend conflict zullen de politici de waarde van een goede krijgsmacht pas in gaan zien. En dan kan Rave zich verheugen op ceremonieel staan voor mensen die om zijn vak geven en niet de politici nu die defensie als de melkkoe zien die ze nu isquote:Op zondag 15 september 2013 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij een groot en serieus gewapend conflict gaat men ceremonieel staan?
Wacht. De politici gaan dan de waarde inzien maar zijn niet de mensen waar hij ceremonieel voor gaat staan? Voor wie dan wel?quote:Op zondag 15 september 2013 13:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bij een groot serieus gewapend conflict zullen de politici de waarde van een goede krijgsmacht pas in gaan zien. En dan kan Rave zich verheugen op ceremonieel staan voor mensen die om zijn vak geven en niet de politici nu die defensie als de melkkoe zien die ze nu is.
De politici zijn dan wel de mensen waar hij ceremonieel voor gaat staan. Dat zei ik. De politici van vandaag geven geen reet om Defensie, maar de politici van de tijd als een gewapend conflict komt wel. Datquote:Op zondag 15 september 2013 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wacht. De politici gaan dan de waarde inzien maar zijn niet de mensen waar hij ceremonieel voor gaat staan? Voor wie dan wel?
Jij gaat nu beweren dat het dan niet om dezelfde politici gaat?quote:Op zondag 15 september 2013 13:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De politici zijn dan wel de mensen waar hij ceremonieel voor gaat staan. Dat zei ik. De politici van vandaag geven geen reet om Defensie, maar de politici van de tijd als een gewapend conflict komt wel. Dat
Nee, dat beweer ik niet?quote:Op zondag 15 september 2013 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij gaat nu beweren dat het dan niet om dezelfde politici gaat?
Of ik verlang naar simpelweg staan en mooi wezen als ik compleet omgehangen met plus ugh in een of ander schijtland loop te stekkeren.quote:Op zondag 15 september 2013 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij een groot en serieus gewapend conflict gaat men ceremonieel staan?
sneller alsquote:Op zondag 15 september 2013 14:05 schreef m.k het volgende:
Gister 5,5 km gelopen in 21,13 minuten. Dat is sneller als mijn cooper pr van een paar week geleden
Doe is niet zo gemeenquote:
Waanzinnig goed, fanta zij net sgatju tegen mijquote:
Heb jij vandaag ook weer je twee harde centimeters in je broek gehadquote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Waanzinnig goed, fanta zij net sgatju tegen mij
Inderdaad, doet het altijd goed bij de dames.quote:Op zondag 15 september 2013 18:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heb jij vandaag ook weer je twee harde centimeters in je broek gehadVergeet niet tegen haar been aan te schuren de eerst volgende keer dat je d'r ziet.
Nee, eraf laten en het uiteinde smelten met een aansteker.quote:Op zondag 15 september 2013 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
kan je dat clipje aan het eind van de riem nadat je hem hebt ingekort gewoon met een hamer aanslaan?
Slowpoke...quote:Op zondag 15 september 2013 20:22 schreef Schild het volgende:
Hamer? Je kunt die riem bij de sluiting losklikken en inkorten. Daarna gewoon weer de sluiting dichtdrukken. Nergens een hamer voor nodig.
De knuppel heeft het verkeerde einde opengemaaktquote:Op zondag 15 september 2013 20:22 schreef Schild het volgende:
Hamer? Je kunt die riem bij de sluiting losklikken en inkorten. Daarna gewoon weer de sluiting dichtdrukken. Nergens een hamer voor nodig.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De knuppel heeft het verkeerde einde opengemaakt
Dat ben ik, en je troep mag je houdenquote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
Raadt welke DEF user dit is en win helemaal niks !![]()
[ afbeelding ]
Partypooperquote:Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat ben ik, en je troep mag je houden
quote:Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat ben ik, en je troep mag je houden
Bestemming? Disneyland?quote:Op maandag 16 september 2013 09:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik zit in de gele trien (ER: hihi) en heb vanavond een ontmoeting met mijn homoseksuele alter ego
Nee.quote:
Nee, bestemming schreeuwend homo-erotisch hoogtepuntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door samthegreat5 op 16-09-2013 12:52:16 ]
woensdrecht luxe boogtentquote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef Schild het volgende:
Waar zit je dan nu ergens? Stage toch?
Buiten je slaza gaan slapenquote:Op maandag 16 september 2013 22:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
groetjes vanuit een bloedhete slaza
Loop zelf ff naar de koelkast johquote:Op maandag 16 september 2013 22:27 schreef Thaboel het volgende:
Kut BB goedemorgen gekke huis helemaal graag bierrrr
quote:Op maandag 16 september 2013 22:27 schreef Thaboel het volgende:
Kut BB goedemorgen gekke huis helemaal graag bierrrr
Proost M.k.quote:
Ja, volg het al sinds vanmiddag. Is nog steeds niet duidelijk of er nu 2 daders waren of slechts een. Verwarring alom. Maar wel 13 doden.quote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)itgeschakeld___.html
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:10 schreef Aapsoldaat het volgende:
Hey klojo's, Sam heeft net ff de knapste vent op Fok ontmoet
Mooi, kan ik zo rustig slapenquote:
GODVERDOMME HOERENTWENTE.. heb door 5 omleidingen heen moeten rijden, half uur als niet meer op de weg heen en weer geredenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:10 schreef Aapsoldaat het volgende:
Hey klojo's, Sam heeft net ff de knapste vent op Fok ontmoet
Je bedoeld, wilde dromen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
GODVERDOMME HOERENTWENTE.. heb door 5 omleidingen heen moeten rijden, half uur als niet meer op de weg heen en weer gereden..
Negatiefquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:22 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je bedoeld, wilde dromen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |