Wat?quote:
xDDDquote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef Fanta-stick het volgende:
http://vinescope.com/not-in-my-js-699.html
Hihi!!!
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Defensie heeft vooral behoefte aan infanteristen...
quote:
In 2006 heropgericht.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef Thaboel het volgende:
Hoelang is het 45e nou operationeel geweest?....
quote:
Ja, als het niet zo triest was zou ik er ook hard om lachen. Totaal gebrek aan visie maar gewoon zo veel mogelijk materieel en onderdelen opheffen om aan de bezuinigingseisen te kunnen voldoen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]Godver het is gewoon bijna lachwekkend allemaal...
Dat de generaals dat gaan zeggen zal denk ik niet snel gaan gebeuren. Uit de brief van Hennis bleek namelijk dat, 'na een goed gesprek met Gen. BD de Jonge' er gn tegenstelling is tussen de officieren en het ministerie'.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef Thaboel het volgende:
Bijna hopen op een of andere uitbraak/situatie komt dat Def nodig is. En dat de generaals dan zeggen: sorry, motivatie is wegbezuinigd vraag het volgende week nog eens.
Fijn voor jequote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef m.k het volgende:
Shadow warrior redux in de humble bundle![]()
![]()
![]()
Niet haten op Shadow warriorquote:
Prof.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Fuck fuck fuck fucqueuf fuckahdmhnghjfjmgh @*!#(
Kut redoxreacties.. krijg een microbiologie opgave niet opgelostDe prof. had dan ook een prijs beloofd voor degene die de opgave zou oplossen, dus zegt waarsch. ook wel wat.
Ik haat niet zo snel hoorquote:
quote:
quote:
Ow, goed te weten dat emo.gif in DEF-SC gelijk staat aan hatenquote:
Prijs was een sixpack belgisch bier of wijn of whateverquote:Op donderdag 12 september 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Prof.![]()
Puzzelen Sam, puzzelen tot je er bij neervalt
Om er dan achter te komen dat de prijs een 10 is, en een Big Mac ?
jaquote:Op donderdag 12 september 2013 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, goed te weten dat emo.gif in DEF-SC gelijk staat aan haten
quote:
Mooi, dan weten we hoe we over elkaar denken.quote:
Narekenen, controleren, triple checkenquote:
Ahum, ja, uiteraard. Je hebt er geen bezwaar tegen dat ik dit even twitterquote:Op donderdag 12 september 2013 23:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Pyruvaat -> Oxaalacetaat -> (NADH->NAD+) Malaat -> Fumaraat -> (NADH->NAD+) Succinaat
2 NADH teruggeoxideerd
Heb je brandpunt gezien?quote:
Aber natrlich nicht ^^quote:Op donderdag 12 september 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ja, uiteraard. Je hebt er geen bezwaar tegen dat ik dit even twitter
Heb jij even geluk dat ik op dit tijdstip geen zin meer heb om uit te zoeken wat de meest gebruikte # of @ van 't Radboud isquote:
Die remix van kraantje papie, of hoe die natte wind ook moge hetenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Jaaa eerst gooien we iedereen eruit!
http://frontpage.fok.nl/a(...)en-komt-op-gang.html
Whehehe exactly my thoughts, een of andere beleidsmaker: ''JA.. eh.. rap? Dat is toch wat de jeugd tegenwoordig ''hip'' vindt!?''quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:33 schreef hcwp het volgende:
[..]
Die remix van kraantje papie, of hoe die natte wind ook moge hetenzum kotsen. Waarom moet alles altijd in een 'fris' en 'hip' rap-jasje gestoken worden... Gatverdamme...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
Goedenavond relnichten, ik ben weer terug uit Assen
Omdat het volgens het linkje van ik meen fanta-stick zo succesvol is dat de aspiranten al voor ze bij de kazernepoort staan om gekeurd te worden nee te horen krijgen omdat ze wegbezuinigd zijn ;')quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:33 schreef hcwp het volgende:
[..]
Die remix van kraantje papie, of hoe die natte wind ook moge hetenzum kotsen. Waarom moet alles altijd in een 'fris' en 'hip' rap-jasje gestoken worden... Gatverdamme...
Dat was godver wel mijn motivatie ja!quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat het volgens het linkje van ik meen fanta-stick zo succesvol is dat de aspiranten al voor ze bij de kazernepoort staan om gekeurd te worden nee te horen krijgen omdat ze wegbezuinigd zijn ;')
OK er is gesjoemelt met de quotesquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat was godver wel mijn motivatie ja!
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Jaaa eerst gooien we iedereen eruit!
http://frontpage.fok.nl/a(...)en-komt-op-gang.html
Ik ben slechts een KuBu hquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |