Ik doe het zonder iTunes.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:26 schreef Drankster het volgende:
Is het beter om het via iTunes te doen of werkt updaten vanaf de iPad zelf ook prima?
Probeer het om 10 uur. Ben je binnen 15 minuten klaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:34 schreef Snowbells het volgende:
Het lukt niet om het te downloaden
iedereen heeft het probleem, heel twitter staat er vol mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:34 schreef Snowbells het volgende:
Het lukt niet om het te downloaden
Met 5 en 6 wel gedaan idd.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Probeer het om 10 uur. Ben je binnen 15 minuten klaar.
Je begrijpt dat ik nu glimlach he?quote:
Ik draai al iTunes 11.1 dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu glimlach he?
Nou, ben een en al oor.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Jammer dat je het zelf niet door hebt waarom dit grappig is.
Eh, waarom ga je updaten als je de GM al draait? GM = final.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik draai al iTunes 11.1 dus daar zal het niet aan liggen.
Maarja fuck it, ik draai al de GM sinds de keynote dus een paar uur langer wachten kan geen kwaad.
GM verloopt binnen een paar weken en ben van nature een vergeetachtig persoon. Heb geen in een bricked iPhone.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eh, waarom ga je updaten als je de GM al draait? GM = final.
GM verloopt helemaal niet. GM is exact hetzelfde (bit voor bit, byte voor byte) als de final.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
GM verloopt binnen een paar weken en ben van nature een vergeetachtig persoon.
Deze kerel zegt het ook (Apple SC):quote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
GM verloopt helemaal niet. GM is exact hetzelfde (bit voor bit, byte voor byte) als de final.
Neem gewoon het zekere voor het onzekere. Maar pas over een paar uur weer als alles weer normaal werkt.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:40 schreef nils7 het volgende:
fuck mn Dev account gelocked omdat heel die server over de zeik gaat.
Ik had opeens nergens permissie meer voor en zelfs mn wachtwoord pakte die niet en moet nu wachten op een verificatie email
Overigens stond de GM er nog op en die wil ik niet want die verloopt na een X tijd
Dat is gewoon niet waar. Maar goed, doe wat je wilt doen, het is alleen redelijk zinloosquote:Op woensdag 18 september 2013 19:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze kerel zegt het ook (Apple SC):
[..]
Neem gewoon het zekere voor het onzekere. Maar pas over een paar uur weer als alles weer normaal werkt.
dan heb je hem al binnen. congratz!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:52 schreef Sometimes het volgende:
Het schiet nu lekker op, heb nu het Apple logo met de voortgangsbalk.
Dat blijkt!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://nutech.nl/mobiel/3(...)n-ios-7-release.html
ik heb hem bijna ....... 2 procent nogquote:
Bijna.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:06 schreef Q. het volgende:
Is het iemand al gelukt? Ik zit nu op 4 hours remaining. Zolang hij er niet uit knalt.
Neequote:Op woensdag 18 september 2013 20:06 schreef Q. het volgende:
Is het iemand al gelukt? Ik zit nu op 4 hours remaining. Zolang hij er niet uit knalt.
5 minuten geleden zat ik nog op 17 uur, inmiddels op 4 uur maar de balk zit nog helemaal aan het begin..quote:Op woensdag 18 september 2013 20:06 schreef Q. het volgende:
Ikke.. hij is nu installeren. het installeren heeft ook uiterlijk verandering gekregen..quote:Op woensdag 18 september 2013 20:06 schreef Q. het volgende:
Dat is correct.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:16 schreef JesseW het volgende:
Klopt het trouwens dat je niet op 3G kan downloaden? Ik dacht dat zal wel een stuk sneller gaan als Wi-Fi, maar hij gaf direct aan dat 'ie niet eerder verder ging tot ik weer op Wi-Fi zit.
Waarom zou dat sneller gaan?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:16 schreef JesseW het volgende:
Klopt het trouwens dat je niet op 3G kan downloaden? Ik dacht dat zal wel een stuk sneller gaan als Wi-Fi, maar hij gaf direct aan dat 'ie niet eerder verder ging tot ik weer op Wi-Fi zit.
Dat is snel.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Update: Apple also released iOS 7.0.1 to fix a few bugs with the iPhone 5s and 5c, ahead of their public launch on Friday. That version has a build number of 11A466.
Eens, en met het verlagen van de schermhelderheid wordt dat pas beter als die te donker ingesteld is.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Binnen en draaiende, eerste indruk: fuck wat wit.
Je moet wel van buiten het scherm omhoog swipen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Control centre werkt niet of moet je dan onmogelijk dicht bij de onderlijn zitten?
Hoeft bij de bovenkant niet, maar maakt mijn hoes meteen waardeloos. Awesome.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet wel van buiten het scherm omhoog swipen.
Werkt ook heel slecht als je een toetsenbord van Whatapp of berichten open hebt staanquote:Op woensdag 18 september 2013 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet wel van buiten het scherm omhoog swipen.
BIJ MIJ OOK :-(quote:Op woensdag 18 september 2013 21:22 schreef Szlie het volgende:
De software is gedownload, hoef alleen op installeren te klikken. Maar dan na de controle van de softwareupdate zegt-ie dat de softwareupdate momenteel niet beschikbaar is en dat ik later moet proberen.
Close, but no cigarquote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef NoCigar het volgende:
Ik héb het toch al gedownload? Rhâââ!
Had ik ook, toen ik hem van de oplader haalde werkte ie wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:22 schreef Szlie het volgende:
De software is gedownload, hoef alleen op installeren te klikken. Maar dan na de controle van de softwareupdate zegt-ie dat de softwareupdate momenteel niet beschikbaar is en dat ik later moet proberen.
Naar boven vegen. En nee.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:37 schreef zeebeschuit het volgende:
Jesus wat is telefoon nu traag :s
Hoe kan je programmas nu afsluiten? Dubbelklik, vasthouden en dan wegdrukken lukt niet.
Is 't mogelijk terug te gaan naar Vorige iOS?
Hier ook! Bizar !quote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had ik ook, toen ik hem van de oplader haalde werkte ie wel.
Nee, OTA. Bij je instellingen naar software (oid) gaan en dan kun je hem daar updaten.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[noob] Heb je perse iTunes nodig om de download te instaleren?[/noob]
Restore via iTunes of iCloud.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:56 schreef Tarahumara het volgende:
even wat anders dan de nieuwe iOS.
Ik wilde even wat ruimte maken op mn iPhone (omdat ik anders niet kon updaten). Nu blijft m'n iPhone hangen in het instellingenscherm, de homeknop en knop bovenop reageren niet meer. Althans ik kom niet uit het instellingen scherm, een screenshot maakt ie nog wel met beide knoppen. Ook Siri wordt geactiveerd, echter geen grafische weergave van siri. Het scherm is ook niet bevroren, ik kan alles binnen de instellingen gewoon aantikken.
Op binnenkomende gesprekken reageert ie ook niet.
iemand een idee wat er aan de hand is, en belangrijker, hoe los ik dit op?
Hoe doe ik een restore via iCloud? iTunes heb ik altijd gezeik mee en gebruik ik al jaren niet meer.quote:
Ja, wel wat lag maar het draaitquote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Loopt iOS7 nog een beetje op een iPhone 4?
Beter gewoon bij iOS6 blijven dus als je geen geduld hebt...?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, wel wat lag maar het draait
Vodafone is toch niet overal al uitgerold?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef Perquisite het volgende:
Iemand hier die ook de 4G Vodafone carrier update heeft gehad en nu de mogelijkheid heeft om 4G aan te zetten, maar als dit gedaan wordt er nog steeds 3G staat?
Als je iPhone helemaal niet meer reageert zal je wel iTunes moeten gebruiken, vrees ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:03 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Hoe doe ik een restore via iCloud? iTunes heb ik altijd gezeik mee en gebruik ik al jaren niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |