Misschien dat jij dat toevallig weetquote:
Misschien moet je ze niet tegelijk updaten vanaf één ipquote:Op woensdag 18 september 2013 19:08 schreef Sometimes het volgende:
Download wordt bij mij afgebroken (iPhone 4 en iPad 2).
Teveel downloaders..?
Als het goed is hou je je data. Maar ik heb voor de zekerheid wel een iCloud backup gemaakt vanmiddag. Duurde maar 3 uurquote:Op woensdag 18 september 2013 19:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Misschien dat jij dat toevallig weet- Als ik 'm update via de telefoon, hou ik al mijn data of moet ik persé een iCloud backup maken.
Dat had ik ook bedacht na de melding, maar nu doen ze het allebei niet meer.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet je ze niet tegelijk updaten vanaf één ip
Hier loopt ie nog (iPhone 4), nog 22 minuten.
Nu probeert ie al 5 minuten te estimaten hoe lang het nog gaat durenquote:Op woensdag 18 september 2013 19:19 schreef Agiath het volgende:
Het loopt niet echt, was wel te verwachten...
Ik doe het zonder iTunes.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:26 schreef Drankster het volgende:
Is het beter om het via iTunes te doen of werkt updaten vanaf de iPad zelf ook prima?
Probeer het om 10 uur. Ben je binnen 15 minuten klaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:34 schreef Snowbells het volgende:
Het lukt niet om het te downloaden
iedereen heeft het probleem, heel twitter staat er vol mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:34 schreef Snowbells het volgende:
Het lukt niet om het te downloaden
Met 5 en 6 wel gedaan idd.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Probeer het om 10 uur. Ben je binnen 15 minuten klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |