Meestal tegelijk uitgebracht.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is de officiële iOS 7 wel compatible met de huidige iTunes, of brengt Apple vandaag ook iTunes 11.1 uit? Beetje waardeloos als je je iPhone update en dan niet meer kunt synchroniseren.
Niet meestal tegelijk, meestal ruimschoots van tevoren.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meestal tegelijk uitgebracht.
Nog maar een paar uurtjes. Hopen dat mijn PC tegen die tijd wel boot.
Bij mijn 11.0.5 versie zegt hij dat het de nieuwste versie is.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:53 schreef Merkie het volgende:
iTunes 11.1 is overigens ook beschikbaar!
Klopt, maar via de Apple-website kan je de nieuwste versie downloaden.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij mijn 11.0.5 versie zegt hij dat het de nieuwste versie is.
Instellingen > Algemeen > Info. Dan krijg je een pop-up.quote:
dan is t prima.quote:
Werkt hij helemaal niet? Ik heb een zooi neppe kabels en die geven allemaal de melding dat ze niet ondersteund worden, maar werken verder wel gewoon.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan is t prima.
Mijn neppe laadkabel werkt niet met ios7. Handig
Mijn oude neppe laadkabel ook niet. Maar mijn nieuwe neppe laadkabel kan dat dan weer wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan is t prima.
Mijn neppe laadkabel werkt niet met ios7. Handig
doet niets.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Werkt hij helemaal niet? Ik heb een zooi neppe kabels en die geven allemaal de melding dat ze niet ondersteund worden, maar werken verder wel gewoon.
Al sinds de beta ja. Leuk.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:56 schreef Vermecelli het volgende:
Hebben jullie iCloud.com al gezien? Die is al in de nieuwe stijl veranderd
"iTunes 11.0.5 for Windows (64-bit)"quote:Op woensdag 18 september 2013 18:58 schreef Vermecelli het volgende:
11.1 staat trouwens wel gewoon online
http://www.apple.com/itunes/download/
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:59 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
"iTunes 11.0.5 for Windows (64-bit)"
Misschien dat jij dat toevallig weetquote:
Misschien moet je ze niet tegelijk updaten vanaf één ipquote:Op woensdag 18 september 2013 19:08 schreef Sometimes het volgende:
Download wordt bij mij afgebroken (iPhone 4 en iPad 2).
Teveel downloaders..?
Als het goed is hou je je data. Maar ik heb voor de zekerheid wel een iCloud backup gemaakt vanmiddag. Duurde maar 3 uurquote:Op woensdag 18 september 2013 19:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Misschien dat jij dat toevallig weet- Als ik 'm update via de telefoon, hou ik al mijn data of moet ik persé een iCloud backup maken.
Dat had ik ook bedacht na de melding, maar nu doen ze het allebei niet meer.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet je ze niet tegelijk updaten vanaf één ip
Hier loopt ie nog (iPhone 4), nog 22 minuten.
Nu probeert ie al 5 minuten te estimaten hoe lang het nog gaat durenquote:Op woensdag 18 september 2013 19:19 schreef Agiath het volgende:
Het loopt niet echt, was wel te verwachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |