Je moet wel van buiten het scherm omhoog swipen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Control centre werkt niet of moet je dan onmogelijk dicht bij de onderlijn zitten?
Hoeft bij de bovenkant niet, maar maakt mijn hoes meteen waardeloos. Awesome.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet wel van buiten het scherm omhoog swipen.
Werkt ook heel slecht als je een toetsenbord van Whatapp of berichten open hebt staanquote:Op woensdag 18 september 2013 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet wel van buiten het scherm omhoog swipen.
BIJ MIJ OOK :-(quote:Op woensdag 18 september 2013 21:22 schreef Szlie het volgende:
De software is gedownload, hoef alleen op installeren te klikken. Maar dan na de controle van de softwareupdate zegt-ie dat de softwareupdate momenteel niet beschikbaar is en dat ik later moet proberen.
Close, but no cigarquote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef NoCigar het volgende:
Ik héb het toch al gedownload? Rhâââ!
Had ik ook, toen ik hem van de oplader haalde werkte ie wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:22 schreef Szlie het volgende:
De software is gedownload, hoef alleen op installeren te klikken. Maar dan na de controle van de softwareupdate zegt-ie dat de softwareupdate momenteel niet beschikbaar is en dat ik later moet proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |