en tegelijk ongesteld worden enzoquote:Op donderdag 12 september 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
vooral als ze gaan samenspannen.
wat bedoel je, alleen tijdens hun periode¿quote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Veel werk, 4x chagrijnige vrouwen tijdens hun periode.
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en tegelijk ongesteld worden enzo
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Veel werk, 4x chagrijnige vrouwen tijdens hun periode.
De tranen springen me in de ogen bij de gedachte eraan.quote:
Waarom? gewoon weg gaan dan en later terug komen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
De tranen springen me in de ogen bij de gedachte eraan.
Ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef wise het volgende:
[..]
wat bedoel je, alleen tijdens hun periode¿
Gaat duur worden om elke maand een paar dagen in een hotel te zitten.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? gewoon weg gaan dan en later terug komen.
1 vrouw met 4 mannen zou wat dat betreft beter werken.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
De tranen springen me in de ogen bij de gedachte eraan.
wacht maar totdat ze alle4 willen scheidenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaat duur worden om elke maand een paar dagen in een hotel te zitten.
Hotel? je hebt toch wel buitenvrouwen?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
4 vrouwen hebben is anders ook niet goedkoopquote:Op donderdag 12 september 2013 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je main bitch de rest aan het werk zet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef ntm het volgende:
[..]
4 vrouwen hebben is anders ook niet goedkoop
Alle vier in een ander huis en dan afwisselen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hotel? je hebt toch wel buitenvrouwen?
Dat heet je bottom bitch dacht ikquote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je main bitch de rest aan het werk zet.
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze man heeft het helemaal uitgedacht
Waterdicht ditquote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle vier in een ander huis en dan afwisselen.
2Nutz op 1 minuut:quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hotel? je hebt toch wel buitenvrouwen?
Als ze zwanger is moet je wel elke keer DNA test doen anders weet je niet wie de vader isquote:Op donderdag 12 september 2013 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 vrouw met 4 mannen zou wat dat betreft beter werken.
heb je als man ook altijd iemand om mee te klussen of voetbal te kijken
Is het zelfde.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heet je bottom bitch dacht ik
[..]zo heet dat toch in suri?
Pls.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het zelfde.![]()
Ik weet niet, ik ben 100% Ariër.
allemaal toch.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Als ze zwanger is moet je wel elke keer DNA test doen anders weet je niet wie de vader is(zegt m'n moeder dan
)
quote:
heeft je moeder ervaring met dergelijke testen?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Als ze zwanger is moet je wel elke keer DNA test doen anders weet je niet wie de vader is(zegt m'n moeder dan
)
Okquote:Op donderdag 12 september 2013 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het zelfde.![]()
Ik weet niet, ik ben 100% Ariër.
quote:
Jij wordt vast het lievelingetje dus je hoeft je nergens zorgen over te maken hbibaquote:Op donderdag 12 september 2013 11:44 schreef ntm het volgende:
Ik snap die vrouwen ook niet, ik zou echt niet met een man kunnen leven die ook al getrouwd is met andere vrouwen.
Niet dat ik weet, heb een halfzusje die wel weet wie haar vader is gelukkigquote:Op donderdag 12 september 2013 11:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft je moeder ervaring met dergelijke testen?
Kenki.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee er zit een beetje Surinaams op je nu ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja totdat het een vervelend rotkind wordt.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
allemaal toch.zo zijn wij dan ook weer.
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij wordt vast het lievelingetje dus je hoeft je nergens zorgen over te maken hbiba
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:47 schreef ntm het volgende:
[..]
)
gedeelde smart enzoquote:Op donderdag 12 september 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
allemaal toch.zo zijn wij dan ook weer.
Als iedereen mee doet is een graf snel gedolven.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Jaja totdat het een vervelend rotkind wordt.
Stoere boyki.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:52 schreef tetouaribo het volgende:
1 vrouw en 4 mannen kan al helemaaal niet. Ik zou die andere 3 dood maken.
Death by assrape.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:52 schreef tetouaribo het volgende:
waarom?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:52 schreef tetouaribo het volgende:
Boeie, we delen je moeder toch ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je vrouw delen.
waarom niet? beetje DP en een gangbang op zn tijd..quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je vrouw delen.
oeeeeh, dit is onnodigquote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie, we delen je moeder toch ook.
Wow.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie, we delen je moeder toch ook.
Als het jouw vrouw isquote:Op donderdag 12 september 2013 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet? beetje DP en een gangbang op zn tijd..
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
In dat geval mijn excuses. Ik bedoelde het niet zo.
ja, maar ook van die andere 3 dan, dus die hebben net zo veel recht op seks.quote:
Te laat.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
In dat geval mijn excuses. Ik bedoelde het niet zo.
quote:
quote:
quote:
quote:
Bek houden, chop suey.quote:
ben jij je bed al eens een keer uitgeweest deze week dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een stel jankballen hier zeg gvd.
Zou ik ook zeggen als ik nog in mn nest zou liggen stinken.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een stel jankballen hier zeg gvd.
En als dat ook het enige is wat je het afgelopen jaar hebt gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik nog in mn nest zou liggen stinken.
Ik ben al aangekleed en de deur uitgeweest grapjasquote:Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben jij je bed al eens een keer uitgeweest deze week dan?
Om eten te halen zeker.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben al aangekleed en de deur uitgeweest grapjas
Kangoeroe.quote:
wat wil je worden? Botanist zekerquote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja er was niks meer in huis, LAAT ME GVD
En nu ga ik studeren.
Niet fucked met me eh. Ik pak je a haloef.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik wil ook jou bed in. nee grapje je neus.
Hm, trek gekregen in turkse pizza.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja er was niks meer in huis, LAAT ME GVD
En nu ga ik studeren.
heloef?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet fucked met me eh. Ik pak je a haloef.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jijwel.nl, Je bent een vrouwquote:Op donderdag 12 september 2013 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat dat er?quote:
Oh oké kom maar dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
jijwel.nl, Je bent een vrouw
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:10 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat ging te makkelijk, ik vertrouw het niet
quote:
Jij bent wel een beetje als IE, hè.quote:
Panzer pls.quote:masterkitter
12 september 2013 11:47
Ja ook dit is weer een zeer puike actie. Eerst lekker inglijden in de singleP om daarna klaar te komen in de multiP. Zeer hippe zet van Rockstar. Het spel zal ondertussen heerlijk aan het rusten zijn in diverse containers waarna het naar alle kopers gaat, en ook dat mag. We zullen in GTA een zeer aanraak baar gebied kunnen strelen zodat er menig uurtje gevuld gaat worden ten aanzien van het waanzin dat GTA meebrengt. Een musthave om te hebben ook al must ie nog uitkomen. Als ik de trailert moet geloven zit alles erin en dat kan, en mag. Het uitgestrekte landschap met maisvelden en suikerbiet gewassen zullen de wildernis vol beestjes compleet maken. Het idee dat de attributen vanuit de singleP ook in de MultiP zitten is kortgezegd Kick en Hip in deze tijden. Zelf hoop ik dat er verschillende poppetjes te kiezen zijn in de multip. Wauw, het is ongelofelijk dat we na dik 5 jaar weer een spel kunnen kopen dat alle andere games ver achter zich laat qua beleving en aardbeien. Tot nu toe kunnen we alleen maar een papa Pelle uitoefenen op de gelekte map, en dat is goed. Het zeer strenge regime Van Los Santos i.c.m de map van Red Dead Robijn en de grote van de pakjesboot van onze lieve Sint moet dit spel het helemaal gaan maken, en ook dat mag.
Nee.quote:
Geeft niets, volgende keer beter.quote:
Bedankt voor dit opmonterende bericht. Ik voel me al een stuk beter, en zit vol goede moed om jullie volgende keer niet zo erg teleur te stellen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets, volgende keer beter.
Je hebt het over Murdera hè?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets, volgende keer beter.
Kklullig dit.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow. Vind ik niet tof van je Zosk. Ik weet niet of ik je nu nog wel zo'n toffe peer vindt.
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe mijn best enzo, en dan dit. Wow weetje..
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
that just makes no sense at all
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:32 schreef VeerEli het volgende:
JEEJ vandaag als het goed is m'n ASOS pakketje binnen. En hopelijk ook m'n bestelling van NELLY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
JEEJ vandaag als het goed is m'n ASOS pakketje binnen. En hopelijk ook m'n bestelling van NELLY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Normaal doen.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent echt een naar kutwijfje weet je dat?
Oké, en:quote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Ok vanaf dit moment haat ik jullie definitief
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga stront van een reet afvegen joh
Even huilen hoor, brb.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Haters zijn ook fans!quote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Met jullie bedoelde ik alleen Zosk en Vas maar hoor. Niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelenquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga stront van een reet afvegen joh
Speel niet zo met mijn gevoelens. :squote:Op donderdag 12 september 2013 12:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met jullie bedoelde ik alleen Zosk en Vas maar hoor. Niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met jullie bedoelde ik alleen Zosk en Vas maar hoor. Niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen
quote:
Droog je traantjes maar weer moppie :$quote:Op donderdag 12 september 2013 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Speel niet zo met mijn gevoelens. :s
tranen van geluk op dit momentquote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Droog je traantjes maar weer moppie :$
Zo een had ik ook, dat zijn de jammer-mango's.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst een mango gekocht. Is het normaal dat je dat vel van dat ding trekt en het in stukjes snijdt, maar het één prutterige zooi wordt ipv lekkere stevige stukjes?
geen ideequote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst een mango gekocht. Is het normaal dat je dat vel van dat ding trekt en het in stukjes snijdt, maar het één prutterige zooi wordt ipv lekkere stevige stukjes?
Te laat, heb nu al gehuildquote:Op donderdag 12 september 2013 12:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 12 september 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo een had ik ook, dat zijn de jammer-mango's.
Wat nou als we 'ja' zeggen?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Droog je traantjes maar weer moppie :$
Dan heb je er een post bij.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat nou als we 'ja' zeggen?
Nou, dan weet ik dat ik geen mango meer hoef te kopenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die gekke veer ook eh, wie gaat haar nou eens leren hoe Google werkt?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd toch op, ik ga toch niet googelen 'mango in stukjes normaal prutterig?'quote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die gekke veer ook eh, wie gaat haar nou eens leren hoe Google werkt?
In Suriname heb ik altijd van die zachte mango's, fucking zoet. Die kan je kneden zodat dat spul binnenin een sapje wordt, klein gaatje erin maken en daaruit kan je dat sap zuigenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
doe het niet!quote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die gekke veer ook eh, wie gaat haar nou eens leren hoe Google werkt?
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo een had ik ook, dat zijn de jammer-mango's.
jan. 2012 - Normaal zit ik rond de 36,8 of 36,9 en vandaag op de 37,3 dus wel iets ...... Hier nog steeds ongi al is het wel stukken minder gelukkig, denk dat .... (zij zit al op een mango en ik pas op een gedroogde pruim cq alien). ... Maar 1 1/2 dag echt ongi geweest. verder alleen met afvegen na plassen wat prutterig.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houd toch op, ik ga toch niet googelen 'mango in stukjes normaal prutterig?'
En ik vind het veel leuker en makkelijker om het hier te vragen
Klinkt lekkah. Maar deze was van C1000 en niet hard en zuur, maar zacht en prutterigquote:Op donderdag 12 september 2013 12:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Suriname heb ik altijd van die zachte mango's, fucking zoet. Die kan je kneden zodat dat spul binnenin een sapje wordt, klein gaatje erin maken en daaruit kan je dat sap zuigen. Die AH mango's zijn wel altijd hard en zuur.
Precies, krijg je die shit. Daarom google ik vaak gewoon niet, soms lukt het gewoon écht niet om te vinden wat je nodig bentquote:Op donderdag 12 september 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jan. 2012 - Normaal zit ik rond de 36,8 of 36,9 en vandaag op de 37,3 dus wel iets ...... Hier nog steeds ongi al is het wel stukken minder gelukkig, denk dat .... (zij zit al op een mango en ik pas op een gedroogde pruim cq alien). ... Maar 1 1/2 dag echt ongi geweest. verder alleen met afvegen na plassen wat prutterig.
hard gewordenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Suriname heb ik altijd van die zachte mango's, fucking zoet. Die kan je kneden zodat dat spul binnenin een sapje wordt, klein gaatje erin maken en daaruit kan je dat sap zuigen. Die AH mango's zijn wel altijd hard en zuur.
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klinkt lekkah. Maar deze was van C1000 en niet hard en zuur, maar zacht en prutterigOok niet chill
Nomnomnomnomnom.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
Weet je hoe fout dit klinkt als je niet weet waar het over gaatquote:Op donderdag 12 september 2013 12:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Toen m'n ma terug kwam laatst had ze er een paar meegenomen, had ze een beetje gekneed en uitgeknepen in een glas. Verse fucking mangojuice![]()
.
Heb geen blenderquote:Op donderdag 12 september 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nomnomnomnomnom.
Oh en veer, ik had dus van die prutterige mango een shake gemaakt, gewoon dat hele ding tot het bot leegschrapen en yoghurt en blenderenveel lekkerder dan zo eten want lukt toch voor geen meter
Wow. :Squote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met die Zweedse kutjes he
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je hoe fout dit klinkt als je niet weet waar het over gaat.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staafmixer? Dat heb iedereen toch.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je hoe fout dit klinkt als je niet weet waar het over gaat.
Ook nietquote:Op donderdag 12 september 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schot voor open doel bedoel je.quote:
heeftquote:Op donderdag 12 september 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde wie de bal kaatst.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schot voor open doel bedoel je.
Zal jouw open doel eens.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bemoei je er nie tegequote:Op donderdag 12 september 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, noem je me nou een hoer? :squote:
Nee, ik betaal je niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, noem je me nou een hoer? :s
Oh, dus ik ben het geld niet waard?quote:
eurkie?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dus ik ben het geld niet waard?
Haha.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog niet geneukt? #justreturningthefavorquote:Op donderdag 12 september 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat we dat niet gedaan zouden hebben?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog niet geneukt? #justreturningthefavor
Jouw waarde is niet in geld uit te drukken.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gayquote:Op donderdag 12 september 2013 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw waarde is niet in geld uit te drukken.
Jij zit dusdanig hoog in mijn achtig dat jij zoiets nooit subtiel zou laten blijken op het internet. #smoothquote:Op donderdag 12 september 2013 12:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat we dat niet gedaan zouden hebben?
Deze man hè.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat je niet gespierd genoeg bent voor Krio, wat denk je nou. Je moet een halve vent zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 12:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat we dat niet gedaan zouden hebben?
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij zit dusdanig hoog in mijn achtig dat jij zoiets nooit subtiel zou laten blijken op het internet. #smooth
I love you guys.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat je niet gespierd genoeg bent voor Krio, wat denk je nou. Je moet een halve vent zijn
Ben ik al bijna.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat je niet gespierd genoeg bent voor Krio, wat denk je nou. Je moet een halve vent zijn
Jaloers.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En tintje Casper the Ghost hebben.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En tintje Casper the Ghost hebben.
quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb altijd al het gevoel gehad minderwaardig te zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is niet daarom hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb altijd al het gevoel gehad minderwaardig te zijn.
Projecteer jouw issues eens niet op mij.quote:
Wow jezelf.quote:
Nee.quote:
Ontzettend.quote:
Mensen die witquote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Projecteer jouw issues eens niet op mij.
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Projecteer jouw issues eens niet op mij.
Haha wow, so so desperate for ex-pussy.quote:
De kracht van de voorbinddildo.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
Vas juggling men like whoa. Zowel dWc als Mur compleet om haar vinger gewonden.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha wow, so so desperate for ex-pussy.
I'm out.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De kracht van de voorbinddildo.
Gewoon een Albino dus?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag van de week een chick, die was zo blank dat ze bijna doorzichtig was.
[ afbeelding ]
Lichter dan dit gewoon, echt eng.
En nog eens 3 dodenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
Post dan een pic van een chick, gvd, homo.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag van de week een chick, die was zo blank dat ze bijna doorzichtig was.
[ afbeelding ]
Lichter dan dit gewoon, echt eng.
Waar is DWC eigenlijk?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
Nee, ze had kastanjebruin haar. En Albino's herken je meteen, net zoals je mongolen herkent. #nofi #tactloosquote:
inb4 'jaloers'quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
Gestopt na de constante treiteringen van Nootjes.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ze had kastanjebruin haar. En Albino's herken je meteen, net zoals je mongolen herkent. #nofi #tactloos
Durft niet meer te komen nadat Panzie hem gefotografeerd heeft terwijl hij aan het werk was.quote:
Als ik niet beter wist zou ik deze post geloven.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Durft niet meer te komen nadat Panzie hem gefotografeerd heeft terwijl hij aan het werk was.
Wat.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Durft niet meer te komen nadat Panzie hem gefotografeerd heeft terwijl hij aan het werk was.
Is getrouwd met MBHHH en is nu taxichauffeur in India.quote:
En koeliesquote:Op donderdag 12 september 2013 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ze had kastanjebruin haar. En Albino's herken je meteen, net zoals je mongolen herkent. #nofi #tactloos
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is getrouwd met MBHHH en is nu taxichauffeur in India.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
HEY IK HEB GISTEREN PATAT GEMAAKT ALLEEN NIET ALLES OP GEMAAKT KAN IK HET NU OOK INVRIEZEN? EN KAN DE MAYO ER ALVAST BIJ?????
HAHAHAHHAquote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft carrière gemaakt bij de AH en is nu assistent-manager.quote:
Ik snap niet waarom deze zo grappig is.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niksquote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom deze zo grappig is.
Ik ook niet. Zag vandaag nog in mbhhh fobo dat ze geen relatie heeft.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij had toch zo'n chill dweilmachine?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zit in de Bijlmerbajes omdat ie stal uit het magazijn van AH.
was de mayo al aan het schimmelen?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
HEY IK HEB GISTEREN PATAT GEMAAKT ALLEEN NIET ALLES OP GEMAAKT KAN IK HET NU OOK INVRIEZEN? EN KAN DE MAYO ER ALVAST BIJ?????
hou je bek.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:07 schreef fyah het volgende:
[..]
Hij had toch zo'n chill dweilmachine?hij heeft zijn gladde, blinkende toekomst weggegooid.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En Albino's herken je meteen, net zoals je mongolen herkent. #nofi #tactloos
kkquote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft carrière gemaakt bij de AH en is nu assistent-manager.
Check die kwijlvlek op d'r shirt.quote:
neequote:Op donderdag 12 september 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Check die kwijlvlek op d'r shirt.
Volgens mij is dat gewoon vadsige tieten-zweet.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kangoeroe.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik soms ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon vadsige tieten-zweet.
Haha gvd.quote:
He mattie noem je mij nou koelie?? ga man met je paarse honda civic met 14" spinning rims en landbouwplastic ramenquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
He mattie noem je mij nou koelie?? ga man met je paarse honda civic met 14" spinning rims en landbouwplastic ramen
quote:
Haha.quote:
Tietzweet.quote:
hahahaquote:
hoeken die hoestmevrouwquote:Op donderdag 12 september 2013 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
Bah vrouw tegenover me zit 5 minuten te hoesten
okquote:Op donderdag 12 september 2013 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
Bah vrouw tegenover me zit 5 minuten te hoesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |