abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131084401
Beste Mensen ik heb een vraag,

Ik ben net thuis begonnen met trainen en heb voor nog geen 600euro hardcore trainings spullen van TV aangeschaft.

Een AB Prince voor mijn buikspieren.

Een shake Weight van tellsell, superzwaar man!

Een harde afslank kuur voor zichtbare Abs!

En, is echt nieuwste van het nieuwste de Tower 200!!!

Een Buigstang van de
Zwemshop voor grote borstspieren.(De actie van kijkshop was al uitverkocht)

Ook heb ik speciale shake voor slechts 29,95 gekocht, genoeg voor het hele jaar!

Hiermee hoop ik de komende half jaar vet op groeien.
Ben nu 67 kilo en erg dum, maar wel buikspieren.
Hoelang duurt het voor ik groot en gespierd ben? Ga 6 december op wintersport, duss dan graag.

En zal ik elke week de QT shake nemen, dus daar zal hetr niet aan liggen :7

Luister, ik wil niet zo'n vieze bodybuilder worden, maar heb nog wel wat advies nodig mijn stack met spullen goed te gebruiken, en de rest voor te blijven.
Aangezien de buigstangen al verkocht waren bij kijkshop actie, en Tellsel nog maar enkele spullen op voorraad had, vermoed ik dat meer jongens voor de wintersport er "looking toned" willen zijn.

Advies graag..to get ripped.
8-)

Ps dit is mijn idee wat ik wil worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 02:42:00 ]
  donderdag 12 september 2013 @ 02:54:44 #2
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131084481
Hgh.
Ph.
Steroids.

Zoveel mogelijk van alle 3 nemen en klaar :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131084518
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 02:54 schreef Smoofie het volgende:
Hgh.
Ph.
Steroids.

Zoveel mogelijk van alle 3 nemen en klaar :).
Je bedoeld alles in 1 training gebruiken, dus ik kies (bijvoorbeeld) de Tower 200 en de buigstang en de shakeweigt?
Is dat niet te veel van hert goede?
  donderdag 12 september 2013 @ 03:18:24 #4
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131084594
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 03:03 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je bedoeld alles in 1 training gebruiken, dus ik kies (bijvoorbeeld) de Tower 200 en de buigstang en de shakeweigt?
Is dat niet te veel van hert goede?
Elke dag na het opstaan wat nemen, beetje trainen, beetje eten. Niet te veel anders word je een bodybuilder ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 12 september 2013 @ 04:32:27 #5
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131084771
Hou daar onmiddellijk mee op!

Ga eerst een half jaar naar een fitness studio om te leren hoe deze gewichten te gebruiken (en te leren hoe jouw lichaamshouding moet zijn). Tenzij je jezelf naar de kloten wilt trainen!
Alles staat of valt met jouw lichaamshouding.
Doe je een oefening verkeerd, dan train je bijvoorbeeld niet jouw biceps, maar verniel je jouw rug!

Dus kappen met dit thuis trainen, tot je weet hoe je oefeningen moet uitvoeren!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_131084788
Lange spieren is de oplossing.
pi_131085056
lol je had beter een setje dumbelltjes kunnen kopen dit is echt bagger wat je gekocht hebt. en een vieze bodybuilder wordt je zomaar niet hoor, geen paniek.

het is natuurlijk ook een mogelijkheid om je zolderkamer te verlaten en naar een sportschool (lees sportschool dus geen healthcenter) te gaan.
  donderdag 12 september 2013 @ 06:56:53 #8
363504 weigerambtenaar
weiger de weigerambtenaar
pi_131085077
Waarom kijk je niet eerst FF rond op YouTube voor advies en voorbeelden ipv op fok waar de meeste 'ervaringsdeskundigen' lopende skeletten zijn?
pi_131085904
Matige troll
pi_131086320
Veel herhalingen met relatief lage belasting.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131086395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 04:32 schreef EricOscuro het volgende:
Hou daar onmiddellijk mee op!

Ga eerst een half jaar naar een fitness studio om te leren hoe deze gewichten te gebruiken (en te leren hoe jouw lichaamshouding moet zijn). Tenzij je jezelf naar de kloten wilt trainen!
Alles staat of valt met jouw lichaamshouding.
Doe je een oefening verkeerd, dan train je bijvoorbeeld niet jouw biceps, maar verniel je jouw rug!

Dus kappen met dit thuis trainen, tot je weet hoe je oefeningen moet uitvoeren!
Ok, ok rustig maar Jezus...
pi_131087445
Je moet trouwens vrij hard trainen wil je in 3 maanden tijd je sixpack door je winterjas heen zien.
  donderdag 12 september 2013 @ 23:19:05 #13
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131113912
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:07 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Haha, ja ik weet dat ik soms heftig overkom, maar liever dit dan dat jij straks jouw lichaam verpest.
Zelf heb ik ruim 6 jaar fitness gedaan (heb zelfs nog de 100 kilo bankdrukken gehaald)... en toch heb ik op een gegeven moment mijn lichaam verkloot.
Daar zal ik niet teveel op ingaan, behalve dat ik mijn rechter schouder gewricht amper meer kan belasten door iets te gooien (honkbal, of goed serveren met tennissen, maar ook soms meer praktische dingen).

En ook al ken ik je niet, ik wil niet dat je eenzelfde soort fout maakt.
Fouten die je later nog kunt corrigeren, moet je zelf maken om volwassen te worden... maar betreft fouten die niet of lastig te herstellen zijn... zul je maar moeten vertrouwen op de ouwe(re) lullen zoals ik. ;)

(overigens bijna goed gegokt. maar ik ben niet Jezus.... ik ben zijn vader! ) :+
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_131114927
quote:
13s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:38 schreef ulq het volgende:
Matige troll
Dit, moet dit in ONZ?
pi_131115031
:')
pi_131116588
Even wat serieuzer zou prettig zijn mensen.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:19 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Haha, ja ik weet dat ik soms heftig overkom, maar liever dit dan dat jij straks jouw lichaam verpest.
Zelf heb ik ruim 6 jaar fitness gedaan (heb zelfs nog de 100 kilo bankdrukken gehaald)... en toch heb ik op een gegeven moment mijn lichaam verkloot.
Daar zal ik niet teveel op ingaan, behalve dat ik mijn rechter schouder gewricht amper meer kan belasten door iets te gooien (honkbal, of goed serveren met tennissen, maar ook soms meer praktische dingen).

Fouten die je later nog kunt corrigeren, moet je zelf maken om volwassen te worden... maar betreft fouten die niet of lastig te herstellen zijn... zul je maar moeten vertrouwen op de ouwe(re) lullen zoals ik. ;)

(overigens bijna goed gegokt. maar ik ben niet Jezus.... ik ben zijn vader! ) :+
Ok, maar de de spullen die ik heb aangeschaft zijn high-tec, op de buigveer na natuurlijk.
Ik heb de dvd`s goed bekeken, feitelijk is de "Tower 200" echt superieur aan de spullen op die Sportscholen.
Zo wie zo heb ik geen zit om tussen die bodybuilders types en andere aso-criminelen te lopen.
:)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2013 00:39:57 ]
  vrijdag 13 september 2013 @ 01:02:57 #17
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131117021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
Even wat serieuzer zou prettig zijn mensen.

[..]

Ok, maar de de spullen die ik heb aangeschaft zijn high-tec, op de buigveer na natuurlijk.
Ik heb de dvd`s goed bekeken, feitelijk is de "Tower 200" echt superieur aan de spullen op die Sportscholen.
Zo wie zo heb ik geen zit om tussen die bodybuilders types en andere aso-criminelen te lopen.
:)
De spullen kunnen superieur zijn aan de sportscholen, zelfs de video kan perfect zijn.... maar de eerste paar maanden heb je echt iemand nodig die op jouw houding let. Dat zie je zelf niet altijd, wanneer je in de spiegel kijkt.

En nee, je hoeft niet per se naar een bodybuilders school te gaan, die eerste paar maanden.
Begin eens met een 3 maanden abonnement bij een normale fitness studio. Daar krijg je twee of drie lessen begeleiding,,, waarna ze je nog een tijdje in de gaten houden en gevraagd of ongevraagd jou corrigeren betreft jouw houding tijdens de oefeningen.
Want hey... een video presentatie over hoe het moet, geeft geen feedback!

En je mag mijn commentaar gewoon vergeten hoor... je kunt ook doen wat ik ooit deed... schijt hebben aan dat gelul van die zogenaamde professionals.
Besef in elk geval een ding... en dat is hoe moeilijk het voor mij is om te erkennen dat ik te stront eigenwijs ben geweest om op een gezonde manier meer van mij te verlangen dan dat de sportschoolhouder me serieus bij kon brengen.
Die conservatieve sportschoolhouder heeft toch uiteindelijk gelijk gehad... ik wilde hem niet geloven, in sneltrein tempo werd ik een van de sterkste mensen van de sportschool (overigens zonder anabolen, dat dan weer wel).

En toch heb ik me kapot getraind. zeer tegen de zin in van de sportschoolhouder... maar hey, ik was blind... was erg populair onder eigenlijk iedereen.
En daarom was ik misschien zo stronteigenwijs... en daarom was zelfs de sportschoolhouder erg terughoudend om mij van advies te voorzien. Hij probeerde het, ik luisterde amper... en toen raakte ik blijvend geblesseerd.

Dus wees niet zo fucking stronteigenwijs als ik toen was! :N
pi_131117157
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:02 schreef EricOscuro het volgende:
zogenaamde professionals
Ja maar, op sportscholen werken toch mensen zonder enige diploma`s, of alleen een lagere school opleiding!?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2013 01:30:29 ]
  vrijdag 13 september 2013 @ 01:31:16 #19
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131117417
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:11 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja maar, op sportscholen werken toch mensen zonder enige diploma`s, of alleen een lagerschool opleiding!?
Klopt dat komt helaas soms ook voor. Maar daarvoor in de plaats heb je vaak ervaringsdeskundigen... mensen die dit al jaren (op een goede manier) doen.

Maar doe wat je denkt te moeten doen beste Zeta OS...
Ik heb mijn zegje gedaan, en weet dat het moeilijk is om mijn punt te maken.
Want ik was ook nog behoorlijk jong toen ik begon met fitness. En ik had helemaal niets met degenen die mij juist wilden helpen om met de juiste houding te beginnen met fitnessen.

Dus, waarschijnlijk ben ik wel de laatste waar jij advies zou willen aannemen. Ik stop daar ook per direct mee. Jij bent net zo stront eigenwijs als dat ik eerder was... (misschien nog wel iets eigenwijzer).

Ik kan je alleen vanuit de grond van mijn hart toewensen dat je (ook na meer dan 5 jaar training) nog luistert naar degenen die het goed met je voor hebben... en dat zijn er velen, zelfs als je het je niet beseft....

Maar aangezien je minstens net zo stronteigenwijs bent als ik ooit was... (ik wilde ook zo snel mogelijk indruk maken op de meiden met een supersnelle vooruitgang)... maar ik kan je niet helpen.
Ik bemoei me dan ook verder niet meer in dit topic.

Ik wens je veel spieren, veel meiden en hoop dat je er mee weg komt zonder blessures!
pi_131117830
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:31 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Ik heb mijn zegje gedaan, blablabla homo talk..

Dus, waarschijnlijk ben ik wel de laatste waar jij advies zou willen aannemen. Blablabla

Ik kan je alleen vanuit de grond van mijn hart toewensen dat je (ook na meer dan 5 jaar training)
5 Jaar training en dan nog je schouder kapot trainen.

Maar aangezien je minstens Blablabla

Ik wens je veel spieren, veel meiden en hoop dat je er mee weg komt zonder blessures!
Het gaat helemaal lukken....watje.
  vrijdag 13 september 2013 @ 02:58:44 #21
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131117914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 02:29 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Het gaat helemaal lukken....watje.
Sure gozer, ik ben het watje... maar jij moet nog beginnen. Ik hoop voor jou dat jij nog geen watje hoeft te zijn voordat je mijn prestaties hebt geëvenaard. :{
pi_131117931
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 02:58 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Sure gozer, ik ben het watje... maar jij moet nog beginnen. Ik hoop voor jou dat jij nog geen watje hoeft te zijn voordat je mijn prestaties hebt geëvenaard. :{
Prestaties, volgens mij was dat een verrotte schouder en een matige 100kilo benchpress :')
En je was nu gestopt.
Mooie Prestatie Arnold!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2013 03:07:07 ]
  vrijdag 13 september 2013 @ 03:35:40 #23
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131117985
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 03:06 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Prestaties, volgens mij was dat een verrotte schouder en een matige 100kilo benchpress :')
En je was nu gestopt.
Mooie Prestatie Arnold!
En daar ga je direct al de mist in.... je gaat ergens vanuit waar je zelfs als beginner weinig verstand van hebt... je geeft mij de naam van iemand die waarschijnlijk nog minder verstand van fitness heeft dan jij... zodat je niet naar mij hoeft te luisteren.

Maar je hoeft gewoon helemaal niet naar mij te luisteren, als je dezelfde fout wilt maken als mij (of waarschijnlijk al veel eerder wilt stranden).

Ik heb mijn best gedaan beste, ga verder gerust jouw gang. Ik ben jouw moeder niet... doe wat je niet laten kan. Ik was een idioot, en jij bent een idioot in het kwadraat... Of misschien was ik al een idioot in het kwadraat... dan wil ik niet eens er aan denken wat jij dan zult zijn.
Hoe dan ook, zoek het zelf maar uit. Jij bent tenslotte King Sixpack, zelfs zonder nog een gewichtje omhoog gehouden te hebben.

En ik buig voor jouw _O_ Jij hebt overal al meer verstand van dan dat wie dan ook na 6 jaar kan hebben opgebouwd... want jij bent 18 of zo... en 18 jarigen weten alles. Weg met het HBO, weg met de universiteit... allemaal oude lullen die jou niets meer kunnen leren.

Succes jongen.
  vrijdag 13 september 2013 @ 07:17:19 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131118305
Gwn winny kuurtje 6 weken ben je precies op tijd
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131118407
3x20 herhalingen alles doen. Zo krijg je mooie lange spieren ipv dat je een propje wordt
BEASTMODE
pi_131118430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:03 schreef DroogDok het volgende:
Veel herhalingen met relatief lage belasting.
Oh, iemand was al zo slim. :')
BEASTMODE
pi_131118622
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 07:31 schreef Awesome_ het volgende:
3x20 herhalingen alles doen. Zo krijg je mooie lange spieren ipv dat je een propje wordt
Kijk iemand die het begrijpt.
Ik wil mooie lange spieren.
pi_131118633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:00 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Kijk iemand die het begrijpt.
Ik wil mooie lange spieren.
Alleen de vraag is dus of het met de huis-tuin-en-keuken dingetjes die je nu gekocht hebt gaat lukken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131118645
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Alleen de vraag is dus of het met de huis-tuin-en-keuken dingetjes die je nu gekocht hebt gaat lukken.
Dingetjes, het is 600 euro aan professioneel spul.
Tower bijvoorbeeld heeft 15 jaar garantie!
pi_131118733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:03 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dingetjes, het is 600 euro aan professioneel spul.
Tower bijvoorbeeld heeft 15 jaar garantie!
Met alle respect, het is TellSell troep, no way dat die elastieken langer dan een jaar dezelfde elasticiteit houden. Er is gewoon niks beters dan echte gewichten.
pi_131118797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:10 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Met alle respect, het is TellSell troep, no way dat die elastieken langer dan een jaar dezelfde elasticiteit houden. Er is gewoon niks beters dan echte gewichten.
Ok, begrijp je kritiek, maar daar is die garantie toch voor.
2jaar wettelijk en een extra 13 Jaar van tell sell, plus 180 dagen garantie via de creditcard maatschappij.

En ik heb ook nog de AB Prince en dat schudden gewicht.

Edit, ik vermoed dat jij wel verstand van zaken hebt.
Ik kan de tower gewoon nog retour sturen, hij is er pas sinds eergisteren en is nog niet uitgepakt.
Zal ik deze retour doen en een bowflex kopen? Andere suggestie?

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:15 schreef fathank het volgende:
Dreft smeren voor plaatselijke vetverbranding . En voor goeien shakes moet je ff googlen op Jesse vd Velde
Shake heb ik al, ik quote mij zelf wel even:
Ook heb ik speciale shake voor slechts 29,95 gekocht, genoeg voor het hele jaar!

Dreft!? ik neem aan niet dat schoonmaak middel toch? haha.
Nee ik ga artisjokharten shots gebruiken daarvoor, ja van Tellsell, aanbieding :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2013 08:41:37 ]
  vrijdag 13 september 2013 @ 08:15:00 #32
157922 fathank
pi_131118807
Dreft smeren voor plaatselijke vetverbranding . En voor goeien shakes moet je ff googlen op Jesse vd Velde
pi_131119021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:14 schreef ZetaOS het volgende:
Andere suggestie?
Abbo op de sportschool en met echte apparaten aan de gang. Voor die 600 euro die je nu hebt uitgegeven had je 20 maanden je contributie kunnen betalen.
pi_131119110
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:30 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Abbo op de sportschool en met echte apparaten aan de gang. Voor die 600 euro die je nu hebt uitgegeven had je 20 maanden je contributie kunnen betalen.
Ok. Maar ik wil perse thuis trainen.
pi_131119128
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:36 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ok. Maar ik wil perse thuis trainen.
Zoiets kopen:

Plus wat losse dumbels en halters.
pi_131119172
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:38 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zoiets kopen:
[ afbeelding ]

Nice.
pi_131121096
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:38 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zoiets kopen:
[ afbeelding ]

Op deze apparaten worden de jongens van de mannen onderscheiden. Vriend van me groeide ook als kool op deze unit. Misschien kennen jullie hem wel. Jay Cutler.
BEASTMODE
pi_131123227
aware
pi_131124205
Waarom zou je op wintersport lekker toned willen zijn?? :')

Niemand die het zal zien onder je dikke skipak.
pi_131124371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom zou je op wintersport lekker toned willen zijn?? :')

Niemand die het zal zien onder je dikke skipak.
Na de après ski is er altijd afterparty in de hottub met vele dames beste Dima
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_131124390
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Na de après ski is er altijd afterparty in de hottub met vele dames beste Dima
FOK!ers neuken niet.
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:25:00 #42
157922 fathank
pi_131125815
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

FOK!ers neuken niet.
Misschien moet je eens achter je cam vandaan komen.

@zeta

Zeker wel dat schoonmaakmiddel. Als je afwast met Dreft verdwijnt het vet als sneeuw voor de zon. Op je lichaam werkt dit precies hetzelfde.
pi_131134287
Als je progressie wilt boeken moet je sowieso ver bij de machines vandaan blijven. Met losse gewichten trainen is misschien wat lastiger qua uitvoering. Maar het is vele malen effectiever omdat je alles zelf moet balanceren worden er veel meer motorunits aangesproken.

Zoals Brad Pitt in fightclub eruit ziet kun je ook wel bereiken door veel op te drukken en wat situps te doen.
pi_131148007
Als je ripped wilt worden kun je ook kijken(lees:uitvoeren)naar de p90x training.. Dat is voor thuis en je hebt weinig spul nodig.. Kun je al je tellsell gear terug sturen!
  zaterdag 14 september 2013 @ 00:34:12 #45
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_131151152
Ik zou voor een wekelijkse liposuctie gaan t.s. dan word je vanzelf ripped :)
pi_131154328
Ok mensen heb deze kuur aangeschaft, knallen maar })

zaterdag 14 september 2013 @ 08:03:21 #47
157922 fathank
pi_131154545
Die rare crenartines enzo moet je uit de buurt blijven . US government is niet voor niks een campagne gestart..

zaterdag 14 september 2013 @ 08:45:10 #48
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_131154735
Ik heb ooit eens gesquat zonder professionele begeleiding in een fitness studio, het is helaas nooit meer goed gekomen. ;(

Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 14 september 2013 @ 09:56:53 #49
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_131155639
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:19 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Vertel wat je verkeerd gedaan heb dan. Anders kan ik nog niks van je leren.
pi_131158781
Protip: Als je een spiergroep hebt getraind, zorg er dan voor dat je direct na de training een eiwitshake neemt... de eiwitten vinden dan snel hun weg naar de betreffende spier. Neem je pas na een uur de shake in dan loop je het risico dat de eiwitten hun weg niet meer kunnen vinden in jouw lichaam en daardoor opgeslagen worden als vet!
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_131159208
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef dreamerbulk het volgende:
Protip: Als je een spiergroep hebt getraind, zorg er dan voor dat je direct na de training een eiwitshake neemt... de eiwitten vinden dan snel hun weg naar de betreffende spier. Neem je pas na een uur de shake in dan loop je het risico dat de eiwitten hun weg niet meer kunnen vinden in jouw lichaam en daardoor opgeslagen worden als vet!
Jij moet wel iets met anatomie of zoiets doen, hoe weet jij dit soort dingen????
Staat zeker ook op pubmed he??
pi_131159432
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Jij moet wel iets met anatomie of zoiets doen, hoe weet jij dit soort dingen????
Staat zeker ook op pubmed he??
Ik doe op het moment CIOS, dus ja ik ben wetenschappelijk onderbouwd.
  zaterdag 14 september 2013 @ 13:33:22 #53
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_131160778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Kapot slim ben jij hoeveel oefeningen doe jij voor je abs? Ik momenteel 5*50 sit ups maar heb nog geen 6pak:S
Deathlift or Die.
pi_131160810
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:33 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Kapot slim ben jij hoeveel oefeningen doe jij voor je abs? Ik momenteel 5*50 sit ups maar heb nog geen 6pak:S
Die moet je supersetten met zeer zware curls, deze pakken namelijk ook je abdominals aan!

Als er één ding 100% zeker is, dan is het wel plaatselijk vet verbranden!
  FOK!fotograaf zaterdag 14 september 2013 @ 14:06:45 #55
159915 -Menn0-
MNO
pi_131161873
Hehe eindelijk een informatief topic op Fok, met al die andere bullshit kon ik helemaal niks!
,,/
pi_131162187
Nog niet eens begonnen zijn met fitness en al aan de shakes zitten :')
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:36:56 #57
253447 Ethanolic
pi_131162755
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Die moet je supersetten met zeer zware curls, deze pakken namelijk ook je abdominals aan!

Als er één ding 100% zeker is, dan is het wel plaatselijk vet verbranden!
Dankje voor de tip! Ik doe nu ook de 200 squat challenge echt goed voor je billen!
Deathlift or Die.
  FOK!fotograaf zaterdag 14 september 2013 @ 14:43:28 #58
159915 -Menn0-
MNO
pi_131162985
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dankje voor de tip! Ik doe nu ook de 200 squat challenge echt goed voor je billen!
200? Doe normaal gast! Krijg je van die vieze gespierde billen van met aders d'r over heen enzo.
,,/
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:51:12 #59
253447 Ethanolic
pi_131163193
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:43 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

200? Doe normaal gast! Krijg je van die vieze gespierde billen van met aders d'r over heen enzo.
Twee honderd squats per day
Daar kweek je mooie bille meej
Deathlift or Die.
  FOK!fotograaf zaterdag 14 september 2013 @ 15:02:45 #60
159915 -Menn0-
MNO
pi_131163540
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:51 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Twee honderd squats per day
Daar kweek je mooie bille meej
200 per week, meer dan genoeg!
,,/
  zaterdag 14 september 2013 @ 15:49:14 #61
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_131165177
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:02 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

200 per week, meer dan genoeg!
Nee dit zijn bodyweight squats, ik doe er inmiddels 250 per dag en de dames kijken altijd hun ogen uit.
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:34:26 #62
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131180171
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:56 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Vertel wat je verkeerd gedaan heb dan. Anders kan ik nog niks van je leren.
Ik ben te lang door blijven trainen met een veel te laag vetpercentage.
pi_131180854
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:34 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Ik ben te lang door blijven trainen met een veel te laag vetpercentage.
Hoe is dat permanent schadelijk?
  zaterdag 14 september 2013 @ 23:08:54 #64
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131181687
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoe is dat permanent schadelijk?
Spieren en organen worden normaal gesproken beschermd door vet. Komen ze door een te laag vetpercentage bloot te liggen, dan slijt het sneller. En dat is rond mijn schouder enigszins gebeurd.

Ik heb er amper last van, maar bepaalde bewegingen kan ik maar beter laten (zoals iets bovenhands gooien bijvoorbeeld).
  zondag 15 september 2013 @ 09:10:38 #65
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_131189200
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef dreamerbulk het volgende:
Ja maar wat ik ook probeer ik krijg dat spul niet door een injectienaald.
  zondag 15 september 2013 @ 09:12:41 #66
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_131189214
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 09:10 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ja maar wat ik ook probeer ik krijg dat spul niet door een injectienaald.
Ff verwarmen, ik mix het meestal op een laag vuurtje en gooi er wat ijsblokjes bij op het eind. Het vloeibare kun je dan zo injecteren.
pi_131190837
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

wetenschappelijk onderbouwd :')
  zondag 15 september 2013 @ 11:45:18 #68
157922 fathank
pi_131191395
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Spieren en organen worden normaal gesproken beschermd door vet. Komen ze door een te laag vetpercentage bloot te liggen, dan slijt het sneller. En dat is rond mijn schouder enigszins gebeurd.

Ik heb er amper last van, maar bepaalde bewegingen kan ik maar beter laten (zoals iets bovenhands gooien bijvoorbeeld).
Sinds wanneer is be schouder een orgaan :')
  zondag 15 september 2013 @ 12:00:53 #69
253447 Ethanolic
pi_131191743
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Dat klinkt egt heel vervelend man :S hope dat ik dat nooit zal krijge
Deathlift or Die.
pi_131200836
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:20 schreef Martinous het volgende:

[..]

wetenschappelijk onderbouwd :')
wat jij praten, als je mijn tippy-toe squat vorm ziet dan valt je bek open van verbazing
  zondag 15 september 2013 @ 16:48:18 #71
157922 fathank
pi_131201190
quote:
9s.gif Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

wat jij praten, als je mijn tippy-toe squat vorm ziet dan valt je bek open van verbazing
Geen medicine ball squats doen :')
pi_131205155
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 16:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen medicine ball squats doen :')
brb Overhead deadlifts
  zondag 15 september 2013 @ 22:52:23 #73
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131221008
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 11:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Sinds wanneer is lezen zo moeilijk? Lees de eerste 3 woorden nog eens van de reactie die jij quote!
  zondag 15 september 2013 @ 22:55:07 #74
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131221168
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 12:00 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dat klinkt egt heel vervelend man :S hope dat ik dat nooit zal krijge
Ik hoop ook dat jij dit nooit krijgt. Maar je weet nu waar je op moet letten, dus dat komt wel goed.
  zondag 15 september 2013 @ 22:55:55 #75
253447 Ethanolic
pi_131221205
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat jij dit nooit krijgt. Maar je weet nu waar je op moet letten, dus dat komt wel goed.
maar ik mag dus geen 50kg MP meer doen als ik < 8% zit??
Deathlift or Die.
  zondag 15 september 2013 @ 22:59:55 #76
157922 fathank
pi_131221427
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Sinds wanneer is lezen zo moeilijk? Lees de eerste 3 woorden nog eens van de reactie die jij quote!
Maar omdat je dus te droog stond heb je permanente schade aan je schouder overgehouden?
  zondag 15 september 2013 @ 23:00:24 #77
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131221446
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

maar ik mag dus geen 50kg MP meer doen als ik < 8% zit??
Met 8% zit je op een prima vetpercentage. Maar zodra je richting de 5,5% gaat moet je het wat extra in de gaten gaan houden. Als je onder de 5.0 komt, raad ik je af en toe nog een extra bord macaroni aan.
  zondag 15 september 2013 @ 23:02:58 #78
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131221577
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar omdat je dus te droog stond heb je permanente schade aan je schouder overgehouden?
"Spieren en organen." Daarmee begon mijn reactie die jij quote.
Of ben je alleen aan het trollen?
  zondag 15 september 2013 @ 23:09:04 #79
157922 fathank
pi_131221890
Nee ik probeer gewoon wat te leren van de bodybuilding -meister ben zelf sinds kort ook aan het fitnessen maar moet nog een hoop leren snap je ik ga nu snel mn kwark eten dan kan ik zo gaan slapen
  zondag 15 september 2013 @ 23:11:16 #80
253447 Ethanolic
pi_131222013
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef fathank het volgende:
Nee ik probeer gewoon wat te leren van de bodybuilding -meister ben zelf sinds kort ook aan het fitnessen maar moet nog een hoop leren snap je ik ga nu snel mn kwark eten dan kan ik zo gaan slapen
welke kwark heb jij? die van optimel vind ik wel lekker
Deathlift or Die.
  zondag 15 september 2013 @ 23:13:05 #81
157922 fathank
pi_131222108
Ja ik ook die is vet goed 0% vet dus die kan je ook na 20:00 eten
pi_131227445
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 11:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Inmiddels weten we dat EricOscuro een erg domme schizofreen aangeslagen borderliner is.
Ik stel voor dat we hem allemaal een PMtje sturen met vragen over het schouder orgaan.
-----

Nu veder over mijn vooruitgang naar 6pack abs en dikke borstspieren.
Per PM functie kreeg ik een schema toe gestuurd met daarin een soort benen training.
Ik wou iedereen er op wijzen dat dit natuurlijk niet de bedoeling is. Benen hoeven echt niet getraind te worden, daarbij voetbal ik paar keer per maand.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2013 08:04:20 ]
  maandag 16 september 2013 @ 08:06:35 #83
157922 fathank
pi_131227526
Mij lijkt het bbb-schema wel geschikt.

Maandag: borst biceps
Dinsdag: voetbaltraining
Woensdag: bicep buik
Donderdag: voetbaltraining
Vrijdag: borst buik
Zaterdag: borst buik biceps extra zwaar
Zondag: voetbalwedstrijd + kantine
pi_131227593
Je kunt ook gewoon een bodybuilder worden en daarna gaan douchen.
  maandag 16 september 2013 @ 08:46:29 #85
253447 Ethanolic
pi_131228018
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 07:55 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Inmiddels weten we dat EricOscuro een erg domme schizofreen aangeslagen borderliner is.
Ik stel voor dat we hem allemaal een PMtje sturen met vragen over het schouder orgaan.
-----

Nu veder over mijn vooruitgang naar 6pack abs en dikke borstspieren.
Per PM functie kreeg ik een schema toe gestuurd met daarin een soort benen training.
Ik wou iedereen er op wijzen dat dit natuurlijk niet de bedoeling is. Benen hoeven echt niet getraind te worden, daarbij voetbal ik paar keer per maand.
Benen is zonde ik fiets al naar mijn werk.
Deathlift or Die.
  maandag 16 september 2013 @ 09:17:15 #86
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131228455
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 08:46 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Benen is zonde ik fiets al naar mijn werk.
haha ja ik ben zelfs gestopt met fietsen
kreeg te dikke benen kon geen broek meer passe :p

heb egt goeie genen als ik 2 weken train krijg ik al gelijk abs dus ik kijk wel uit wil niet zon vieze bodybuilder worde lol net als die ene arnold swahreneger
This isn't even my final form.
  maandag 16 september 2013 @ 09:30:51 #87
253447 Ethanolic
pi_131228685
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:17 schreef Levolution het volgende:

[..]

haha ja ik ben zelfs gestopt met fietsen
kreeg te dikke benen kon geen broek meer passe :p

heb egt goeie genen als ik 2 weken train krijg ik al gelijk abs dus ik kijk wel uit wil niet zon vieze bodybuilder worde lol net als die ene arnold swahreneger
Haha ik had dat ook presies ik pas niet eens mijn maat 30 skinny jeans meer :s
Deathlift or Die.
pi_131230275
Dit wil ik dus niet!

maandag 16 september 2013 @ 11:24:33 #89
157922 fathank
pi_131231313
Moet je goed scheerapparaat kopen
  maandag 16 september 2013 @ 18:05:31 #90
363504 weigerambtenaar
weiger de weigerambtenaar
pi_131245859
Gaat dit topic nog serieus over sport of hort het in ONZ thuis?
pi_131246399
Als je niet te gespierd wilt worden moet je halve reps doen met half het gewicht.
pi_131318990
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:21 schreef dreamerbulk het volgende:
Als je niet te gespierd wilt worden moet je halve reps doen met half het gewicht.
Ok, zoals Kali Muscle bedoel je?
pi_131319583
Veel reps, weinig gewicht. Dan word je niet zo gespierd.
  woensdag 18 september 2013 @ 18:52:22 #94
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131321576
ik zou ook niet te veel eiwitte eten dat zijn hetzelfde als anabolen zeggen ze wel is
en niet te veel vet anders krijg je zon vetbuikje is niet goed voor de abs

gwn veel brood elke dag met hagelslag
This isn't even my final form.
  woensdag 18 september 2013 @ 19:16:22 #95
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131322351
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 08:06 schreef fathank het volgende:
Mij lijkt het bbb-schema wel geschikt.

Maandag: borst biceps
Dinsdag: voetbaltraining
Woensdag: bicep buik
Donderdag: voetbaltraining
Vrijdag: borst buik
Zaterdag: borst buik biceps extra zwaar
Zondag: voetbalwedstrijd + kantine
Dit is voortaan mijn schema.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 18 september 2013 @ 19:22:25 #96
253447 Ethanolic
pi_131322603
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:52 schreef Levolution het volgende:
ik zou ook niet te veel eiwitte eten dat zijn hetzelfde als anabolen zeggen ze wel is
en niet te veel vet anders krijg je zon vetbuikje is niet goed voor de abs

gwn veel brood elke dag met hagelslag
ik hoorde dat er mdma in shakeys zit dus k drink alleen die van jesse van de velde hy weet waar hy over praat en heeft echte testosteron shakes!!
Deathlift or Die.
pi_131323867
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:22 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

ik hoorde dat er mdma in shakeys zit dus k drink alleen die van jesse van de velde hy weet waar hy over praat en heeft echte testosteron shakes!!
jesse is een held! Sinds ik al myn maaltyden heb vervange door zijn shakes ben ik al 1,5 kg kwijt!
pi_131325685
Jesse van der Velde was fout in de oorlog.
BEASTMODE
pi_131330905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:24 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ok, zoals Kali Muscle bedoel je?
Nee, die is half naturel.
pi_131339626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:07 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Het is wel waar wat deze gast zegt. Je molt alles en over 2 jaar ben je nog blij dat je kan lopen
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')