Je bedoeld alles in 1 training gebruiken, dus ik kies (bijvoorbeeld) de Tower 200 en de buigstang en de shakeweigt?quote:Op donderdag 12 september 2013 02:54 schreef Smoofie het volgende:
Hgh.
Ph.
Steroids.
Zoveel mogelijk van alle 3 nemen en klaar.
Elke dag na het opstaan wat nemen, beetje trainen, beetje eten. Niet te veel anders word je een bodybuilderquote:Op donderdag 12 september 2013 03:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je bedoeld alles in 1 training gebruiken, dus ik kies (bijvoorbeeld) de Tower 200 en de buigstang en de shakeweigt?
Is dat niet te veel van hert goede?
Ok, ok rustig maar Jezus...quote:Op donderdag 12 september 2013 04:32 schreef EricOscuro het volgende:
Hou daar onmiddellijk mee op!
Ga eerst een half jaar naar een fitness studio om te leren hoe deze gewichten te gebruiken (en te leren hoe jouw lichaamshouding moet zijn). Tenzij je jezelf naar de kloten wilt trainen!
Alles staat of valt met jouw lichaamshouding.
Doe je een oefening verkeerd, dan train je bijvoorbeeld niet jouw biceps, maar verniel je jouw rug!
Dus kappen met dit thuis trainen, tot je weet hoe je oefeningen moet uitvoeren!
Haha, ja ik weet dat ik soms heftig overkom, maar liever dit dan dat jij straks jouw lichaam verpest.quote:
Ok, maar de de spullen die ik heb aangeschaft zijn high-tec, op de buigveer na natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:19 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet dat ik soms heftig overkom, maar liever dit dan dat jij straks jouw lichaam verpest.
Zelf heb ik ruim 6 jaar fitness gedaan (heb zelfs nog de 100 kilo bankdrukken gehaald)... en toch heb ik op een gegeven moment mijn lichaam verkloot.
Daar zal ik niet teveel op ingaan, behalve dat ik mijn rechter schouder gewricht amper meer kan belasten door iets te gooien (honkbal, of goed serveren met tennissen, maar ook soms meer praktische dingen).
En ook al ken ik je niet, ik wil niet dat je eenzelfde soort fout maakt.
Fouten die je later nog kunt corrigeren, moet je zelf maken om volwassen te worden... maar betreft fouten die niet of lastig te herstellen zijn... zul je maar moeten vertrouwen op de ouwe(re) lullen zoals ik.
(overigens bijna goed gegokt. maar ik ben niet Jezus.... ik ben zijn vader! )![]()
De spullen kunnen superieur zijn aan de sportscholen, zelfs de video kan perfect zijn.... maar de eerste paar maanden heb je echt iemand nodig die op jouw houding let. Dat zie je zelf niet altijd, wanneer je in de spiegel kijkt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
Even wat serieuzer zou prettig zijn mensen.
[..]
Ok, maar de de spullen die ik heb aangeschaft zijn high-tec, op de buigveer na natuurlijk.
Ik heb de dvd`s goed bekeken, feitelijk is de "Tower 200" echt superieur aan de spullen op die Sportscholen.
Zo wie zo heb ik geen zit om tussen die bodybuilders types en andere aso-criminelen te lopen.
Ja maar, op sportscholen werken toch mensen zonder enige diploma`s, of alleen een lagere school opleiding!?quote:
Klopt dat komt helaas soms ook voor. Maar daarvoor in de plaats heb je vaak ervaringsdeskundigen... mensen die dit al jaren (op een goede manier) doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja maar, op sportscholen werken toch mensen zonder enige diploma`s, of alleen een lagerschool opleiding!?
Het gaat helemaal lukken....watje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:31 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik heb mijn zegje gedaan, blablabla homo talk..
Dus, waarschijnlijk ben ik wel de laatste waar jij advies zou willen aannemen. Blablabla
Ik kan je alleen vanuit de grond van mijn hart toewensen dat je (ook na meer dan 5 jaar training)
5 Jaar training en dan nog je schouder kapot trainen.
Maar aangezien je minstens Blablabla
Ik wens je veel spieren, veel meiden en hoop dat je er mee weg komt zonder blessures!
Sure gozer, ik ben het watje... maar jij moet nog beginnen. Ik hoop voor jou dat jij nog geen watje hoeft te zijn voordat je mijn prestaties hebt geëvenaard.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het gaat helemaal lukken....watje.
Prestaties, volgens mij was dat een verrotte schouder en een matige 100kilo benchpressquote:Op vrijdag 13 september 2013 02:58 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Sure gozer, ik ben het watje... maar jij moet nog beginnen. Ik hoop voor jou dat jij nog geen watje hoeft te zijn voordat je mijn prestaties hebt geëvenaard.
En daar ga je direct al de mist in.... je gaat ergens vanuit waar je zelfs als beginner weinig verstand van hebt... je geeft mij de naam van iemand die waarschijnlijk nog minder verstand van fitness heeft dan jij... zodat je niet naar mij hoeft te luisteren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 03:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Prestaties, volgens mij was dat een verrotte schouder en een matige 100kilo benchpress![]()
En je was nu gestopt.
Mooie Prestatie Arnold!
Oh, iemand was al zo slim.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:03 schreef DroogDok het volgende:
Veel herhalingen met relatief lage belasting.
Kijk iemand die het begrijpt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:31 schreef Awesome_ het volgende:
3x20 herhalingen alles doen. Zo krijg je mooie lange spieren ipv dat je een propje wordt
Alleen de vraag is dus of het met de huis-tuin-en-keuken dingetjes die je nu gekocht hebt gaat lukken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Kijk iemand die het begrijpt.
Ik wil mooie lange spieren.
Dingetjes, het is 600 euro aan professioneel spul.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alleen de vraag is dus of het met de huis-tuin-en-keuken dingetjes die je nu gekocht hebt gaat lukken.
Met alle respect, het is TellSell troep, no way dat die elastieken langer dan een jaar dezelfde elasticiteit houden. Er is gewoon niks beters dan echte gewichten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dingetjes, het is 600 euro aan professioneel spul.
Tower bijvoorbeeld heeft 15 jaar garantie!
Ok, begrijp je kritiek, maar daar is die garantie toch voor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Met alle respect, het is TellSell troep, no way dat die elastieken langer dan een jaar dezelfde elasticiteit houden. Er is gewoon niks beters dan echte gewichten.
Shake heb ik al, ik quote mij zelf wel even:quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:15 schreef fathank het volgende:
Dreft smeren voor plaatselijke vetverbranding . En voor goeien shakes moet je ff googlen op Jesse vd Velde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2013 08:41:37 ]
Abbo op de sportschool en met echte apparaten aan de gang. Voor die 600 euro die je nu hebt uitgegeven had je 20 maanden je contributie kunnen betalen.quote:
Ok. Maar ik wil perse thuis trainen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:30 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Abbo op de sportschool en met echte apparaten aan de gang. Voor die 600 euro die je nu hebt uitgegeven had je 20 maanden je contributie kunnen betalen.
Zoiets kopen:quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:36 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ok. Maar ik wil perse thuis trainen.
Nice.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zoiets kopen:
[ afbeelding ]
Plus wat losse dumbels en halters.
Op deze apparaten worden de jongens van de mannen onderscheiden. Vriend van me groeide ook als kool op deze unit. Misschien kennen jullie hem wel. Jay Cutler.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zoiets kopen:
[ afbeelding ]
Plus wat losse dumbels en halters.
Na de après ski is er altijd afterparty in de hottub met vele dames beste Dimaquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom zou je op wintersport lekker toned willen zijn??
Niemand die het zal zien onder je dikke skipak.
FOK!ers neuken niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na de après ski is er altijd afterparty in de hottub met vele dames beste Dima
Misschien moet je eens achter je cam vandaan komen.quote:
Vertel wat je verkeerd gedaan heb dan. Anders kan ik nog niks van je leren.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:19 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet dat ik soms heftig overkom, maar liever dit dan dat jij straks jouw lichaam verpest.
Zelf heb ik ruim 6 jaar fitness gedaan (heb zelfs nog de 100 kilo bankdrukken gehaald)... en toch heb ik op een gegeven moment mijn lichaam verkloot.
Daar zal ik niet teveel op ingaan, behalve dat ik mijn rechter schouder gewricht amper meer kan belasten door iets te gooien (honkbal, of goed serveren met tennissen, maar ook soms meer praktische dingen).
En ook al ken ik je niet, ik wil niet dat je eenzelfde soort fout maakt.
Fouten die je later nog kunt corrigeren, moet je zelf maken om volwassen te worden... maar betreft fouten die niet of lastig te herstellen zijn... zul je maar moeten vertrouwen op de ouwe(re) lullen zoals ik.
(overigens bijna goed gegokt. maar ik ben niet Jezus.... ik ben zijn vader! )![]()
Jij moet wel iets met anatomie of zoiets doen, hoe weet jij dit soort dingen????quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef dreamerbulk het volgende:
Protip: Als je een spiergroep hebt getraind, zorg er dan voor dat je direct na de training een eiwitshake neemt... de eiwitten vinden dan snel hun weg naar de betreffende spier. Neem je pas na een uur de shake in dan loop je het risico dat de eiwitten hun weg niet meer kunnen vinden in jouw lichaam en daardoor opgeslagen worden als vet!
Ik doe op het moment CIOS, dus ja ik ben wetenschappelijk onderbouwd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij moet wel iets met anatomie of zoiets doen, hoe weet jij dit soort dingen????
Staat zeker ook op pubmed he??
Kapot slim ben jij hoeveel oefeningen doe jij voor je abs? Ik momenteel 5*50 sit ups maar heb nog geen 6pak:Squote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik doe op het moment CIOS, dus ja ik ben wetenschappelijk onderbouwd.
Die moet je supersetten met zeer zware curls, deze pakken namelijk ook je abdominals aan!quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kapot slim ben jij hoeveel oefeningen doe jij voor je abs? Ik momenteel 5*50 sit ups maar heb nog geen 6pak:S
Dankje voor de tip! Ik doe nu ook de 200 squat challenge echt goed voor je billen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Die moet je supersetten met zeer zware curls, deze pakken namelijk ook je abdominals aan!
Als er één ding 100% zeker is, dan is het wel plaatselijk vet verbranden!
200? Doe normaal gast! Krijg je van die vieze gespierde billen van met aders d'r over heen enzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dankje voor de tip! Ik doe nu ook de 200 squat challenge echt goed voor je billen!
Twee honderd squats per dayquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
200? Doe normaal gast! Krijg je van die vieze gespierde billen van met aders d'r over heen enzo.
200 per week, meer dan genoeg!quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Twee honderd squats per day
Daar kweek je mooie bille meej
Nee dit zijn bodyweight squats, ik doe er inmiddels 250 per dag en de dames kijken altijd hun ogen uit.quote:
Ik ben te lang door blijven trainen met een veel te laag vetpercentage.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:56 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Vertel wat je verkeerd gedaan heb dan. Anders kan ik nog niks van je leren.
Hoe is dat permanent schadelijk?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:34 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik ben te lang door blijven trainen met een veel te laag vetpercentage.
Spieren en organen worden normaal gesproken beschermd door vet. Komen ze door een te laag vetpercentage bloot te liggen, dan slijt het sneller. En dat is rond mijn schouder enigszins gebeurd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe is dat permanent schadelijk?
Ja maar wat ik ook probeer ik krijg dat spul niet door een injectienaald.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef dreamerbulk het volgende:
Protip: Als je een spiergroep hebt getraind, zorg er dan voor dat je direct na de training een eiwitshake neemt... de eiwitten vinden dan snel hun weg naar de betreffende spier. Neem je pas na een uur de shake in dan loop je het risico dat de eiwitten hun weg niet meer kunnen vinden in jouw lichaam en daardoor opgeslagen worden als vet!
Ff verwarmen, ik mix het meestal op een laag vuurtje en gooi er wat ijsblokjes bij op het eind. Het vloeibare kun je dan zo injecteren.quote:Op zondag 15 september 2013 09:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja maar wat ik ook probeer ik krijg dat spul niet door een injectienaald.
wetenschappelijk onderbouwdquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik doe op het moment CIOS, dus ja ik ben wetenschappelijk onderbouwd.
Sinds wanneer is be schouder een orgaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Spieren en organen worden normaal gesproken beschermd door vet. Komen ze door een te laag vetpercentage bloot te liggen, dan slijt het sneller. En dat is rond mijn schouder enigszins gebeurd.
Ik heb er amper last van, maar bepaalde bewegingen kan ik maar beter laten (zoals iets bovenhands gooien bijvoorbeeld).
Dat klinkt egt heel vervelend man :S hope dat ik dat nooit zal krijgequote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Spieren en organen worden normaal gesproken beschermd door vet. Komen ze door een te laag vetpercentage bloot te liggen, dan slijt het sneller. En dat is rond mijn schouder enigszins gebeurd.
Ik heb er amper last van, maar bepaalde bewegingen kan ik maar beter laten (zoals iets bovenhands gooien bijvoorbeeld).
wat jij praten, als je mijn tippy-toe squat vorm ziet dan valt je bek open van verbazingquote:
Geen medicine ball squats doenquote:Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat jij praten, als je mijn tippy-toe squat vorm ziet dan valt je bek open van verbazing
Sinds wanneer is lezen zo moeilijk? Lees de eerste 3 woorden nog eens van de reactie die jij quote!quote:Op zondag 15 september 2013 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds wanneer is be schouder een orgaan
Ik hoop ook dat jij dit nooit krijgt. Maar je weet nu waar je op moet letten, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 15 september 2013 12:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat klinkt egt heel vervelend man :S hope dat ik dat nooit zal krijge
maar ik mag dus geen 50kg MP meer doen als ik < 8% zit??quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat jij dit nooit krijgt. Maar je weet nu waar je op moet letten, dus dat komt wel goed.
Maar omdat je dus te droog stond heb je permanente schade aan je schouder overgehouden?quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Sinds wanneer is lezen zo moeilijk? Lees de eerste 3 woorden nog eens van de reactie die jij quote!
Met 8% zit je op een prima vetpercentage. Maar zodra je richting de 5,5% gaat moet je het wat extra in de gaten gaan houden. Als je onder de 5.0 komt, raad ik je af en toe nog een extra bord macaroni aan.quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar ik mag dus geen 50kg MP meer doen als ik < 8% zit??
"Spieren en organen." Daarmee begon mijn reactie die jij quote.quote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar omdat je dus te droog stond heb je permanente schade aan je schouder overgehouden?
welke kwark heb jij? die van optimel vind ik wel lekkerquote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef fathank het volgende:
Nee ik probeer gewoon wat te leren van de bodybuilding -meister ben zelf sinds kort ook aan het fitnessen maar moet nog een hoop leren snap je ik ga nu snel mn kwark eten dan kan ik zo gaan slapen
Inmiddels weten we dat EricOscuro een erg domme schizofreen aangeslagen borderliner is.quote:Op zondag 15 september 2013 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds wanneer is be schouder een orgaan
Benen is zonde ik fiets al naar mijn werk.quote:Op maandag 16 september 2013 07:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Inmiddels weten we dat EricOscuro een erg domme schizofreen aangeslagen borderliner is.
Ik stel voor dat we hem allemaal een PMtje sturen met vragen over het schouder orgaan.
-----
Nu veder over mijn vooruitgang naar 6pack abs en dikke borstspieren.
Per PM functie kreeg ik een schema toe gestuurd met daarin een soort benen training.
Ik wou iedereen er op wijzen dat dit natuurlijk niet de bedoeling is. Benen hoeven echt niet getraind te worden, daarbij voetbal ik paar keer per maand.
haha ja ik ben zelfs gestopt met fietsenquote:Op maandag 16 september 2013 08:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Benen is zonde ik fiets al naar mijn werk.
Haha ik had dat ook presies ik pas niet eens mijn maat 30 skinny jeans meer :squote:Op maandag 16 september 2013 09:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha ja ik ben zelfs gestopt met fietsen
kreeg te dikke benen kon geen broek meer passe :p
heb egt goeie genen als ik 2 weken train krijg ik al gelijk abs dus ik kijk wel uit wil niet zon vieze bodybuilder worde lol net als die ene arnold swahreneger
Ok, zoals Kali Muscle bedoel je?quote:Op maandag 16 september 2013 18:21 schreef dreamerbulk het volgende:
Als je niet te gespierd wilt worden moet je halve reps doen met half het gewicht.
Dit is voortaan mijn schema.quote:Op maandag 16 september 2013 08:06 schreef fathank het volgende:
Mij lijkt het bbb-schema wel geschikt.
Maandag: borst biceps
Dinsdag: voetbaltraining
Woensdag: bicep buik
Donderdag: voetbaltraining
Vrijdag: borst buik
Zaterdag: borst buik biceps extra zwaar
Zondag: voetbalwedstrijd + kantine
ik hoorde dat er mdma in shakeys zit dus k drink alleen die van jesse van de velde hy weet waar hy over praat en heeft echte testosteron shakes!!quote:Op woensdag 18 september 2013 18:52 schreef Levolution het volgende:
ik zou ook niet te veel eiwitte eten dat zijn hetzelfde als anabolen zeggen ze wel is
en niet te veel vet anders krijg je zon vetbuikje is niet goed voor de abs
gwn veel brood elke dag met hagelslag
jesse is een held! Sinds ik al myn maaltyden heb vervange door zijn shakes ben ik al 1,5 kg kwijt!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik hoorde dat er mdma in shakeys zit dus k drink alleen die van jesse van de velde hy weet waar hy over praat en heeft echte testosteron shakes!!
Nee, die is half naturel.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ok, zoals Kali Muscle bedoel je?
Het is wel waar wat deze gast zegt. Je molt alles en over 2 jaar ben je nog blij dat je kan lopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |