abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131084401
Beste Mensen ik heb een vraag,

Ik ben net thuis begonnen met trainen en heb voor nog geen 600euro hardcore trainings spullen van TV aangeschaft.

Een AB Prince voor mijn buikspieren.

Een shake Weight van tellsell, superzwaar man!

Een harde afslank kuur voor zichtbare Abs!

En, is echt nieuwste van het nieuwste de Tower 200!!!

Een Buigstang van de
Zwemshop voor grote borstspieren.(De actie van kijkshop was al uitverkocht)

Ook heb ik speciale shake voor slechts 29,95 gekocht, genoeg voor het hele jaar!

Hiermee hoop ik de komende half jaar vet op groeien.
Ben nu 67 kilo en erg dum, maar wel buikspieren.
Hoelang duurt het voor ik groot en gespierd ben? Ga 6 december op wintersport, duss dan graag.

En zal ik elke week de QT shake nemen, dus daar zal hetr niet aan liggen :7

Luister, ik wil niet zo'n vieze bodybuilder worden, maar heb nog wel wat advies nodig mijn stack met spullen goed te gebruiken, en de rest voor te blijven.
Aangezien de buigstangen al verkocht waren bij kijkshop actie, en Tellsel nog maar enkele spullen op voorraad had, vermoed ik dat meer jongens voor de wintersport er "looking toned" willen zijn.

Advies graag..to get ripped.
8-)

Ps dit is mijn idee wat ik wil worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 02:42:00 ]
  donderdag 12 september 2013 @ 02:54:44 #2
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131084481
Hgh.
Ph.
Steroids.

Zoveel mogelijk van alle 3 nemen en klaar :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131084518
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 02:54 schreef Smoofie het volgende:
Hgh.
Ph.
Steroids.

Zoveel mogelijk van alle 3 nemen en klaar :).
Je bedoeld alles in 1 training gebruiken, dus ik kies (bijvoorbeeld) de Tower 200 en de buigstang en de shakeweigt?
Is dat niet te veel van hert goede?
  donderdag 12 september 2013 @ 03:18:24 #4
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131084594
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 03:03 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je bedoeld alles in 1 training gebruiken, dus ik kies (bijvoorbeeld) de Tower 200 en de buigstang en de shakeweigt?
Is dat niet te veel van hert goede?
Elke dag na het opstaan wat nemen, beetje trainen, beetje eten. Niet te veel anders word je een bodybuilder ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 12 september 2013 @ 04:32:27 #5
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131084771
Hou daar onmiddellijk mee op!

Ga eerst een half jaar naar een fitness studio om te leren hoe deze gewichten te gebruiken (en te leren hoe jouw lichaamshouding moet zijn). Tenzij je jezelf naar de kloten wilt trainen!
Alles staat of valt met jouw lichaamshouding.
Doe je een oefening verkeerd, dan train je bijvoorbeeld niet jouw biceps, maar verniel je jouw rug!

Dus kappen met dit thuis trainen, tot je weet hoe je oefeningen moet uitvoeren!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_131084788
Lange spieren is de oplossing.
pi_131085056
lol je had beter een setje dumbelltjes kunnen kopen dit is echt bagger wat je gekocht hebt. en een vieze bodybuilder wordt je zomaar niet hoor, geen paniek.

het is natuurlijk ook een mogelijkheid om je zolderkamer te verlaten en naar een sportschool (lees sportschool dus geen healthcenter) te gaan.
  donderdag 12 september 2013 @ 06:56:53 #8
363504 weigerambtenaar
weiger de weigerambtenaar
pi_131085077
Waarom kijk je niet eerst FF rond op YouTube voor advies en voorbeelden ipv op fok waar de meeste 'ervaringsdeskundigen' lopende skeletten zijn?
pi_131085904
Matige troll
pi_131086320
Veel herhalingen met relatief lage belasting.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131086395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 04:32 schreef EricOscuro het volgende:
Hou daar onmiddellijk mee op!

Ga eerst een half jaar naar een fitness studio om te leren hoe deze gewichten te gebruiken (en te leren hoe jouw lichaamshouding moet zijn). Tenzij je jezelf naar de kloten wilt trainen!
Alles staat of valt met jouw lichaamshouding.
Doe je een oefening verkeerd, dan train je bijvoorbeeld niet jouw biceps, maar verniel je jouw rug!

Dus kappen met dit thuis trainen, tot je weet hoe je oefeningen moet uitvoeren!
Ok, ok rustig maar Jezus...
pi_131087445
Je moet trouwens vrij hard trainen wil je in 3 maanden tijd je sixpack door je winterjas heen zien.
  donderdag 12 september 2013 @ 23:19:05 #13
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131113912
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:07 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ok, ok rustig maar Jezus...
Haha, ja ik weet dat ik soms heftig overkom, maar liever dit dan dat jij straks jouw lichaam verpest.
Zelf heb ik ruim 6 jaar fitness gedaan (heb zelfs nog de 100 kilo bankdrukken gehaald)... en toch heb ik op een gegeven moment mijn lichaam verkloot.
Daar zal ik niet teveel op ingaan, behalve dat ik mijn rechter schouder gewricht amper meer kan belasten door iets te gooien (honkbal, of goed serveren met tennissen, maar ook soms meer praktische dingen).

En ook al ken ik je niet, ik wil niet dat je eenzelfde soort fout maakt.
Fouten die je later nog kunt corrigeren, moet je zelf maken om volwassen te worden... maar betreft fouten die niet of lastig te herstellen zijn... zul je maar moeten vertrouwen op de ouwe(re) lullen zoals ik. ;)

(overigens bijna goed gegokt. maar ik ben niet Jezus.... ik ben zijn vader! ) :+
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_131114927
quote:
13s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:38 schreef ulq het volgende:
Matige troll
Dit, moet dit in ONZ?
pi_131115031
:')
pi_131116588
Even wat serieuzer zou prettig zijn mensen.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:19 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Haha, ja ik weet dat ik soms heftig overkom, maar liever dit dan dat jij straks jouw lichaam verpest.
Zelf heb ik ruim 6 jaar fitness gedaan (heb zelfs nog de 100 kilo bankdrukken gehaald)... en toch heb ik op een gegeven moment mijn lichaam verkloot.
Daar zal ik niet teveel op ingaan, behalve dat ik mijn rechter schouder gewricht amper meer kan belasten door iets te gooien (honkbal, of goed serveren met tennissen, maar ook soms meer praktische dingen).

En ook al ken ik je niet, ik wil niet dat je eenzelfde soort fout maakt.
Fouten die je later nog kunt corrigeren, moet je zelf maken om volwassen te worden... maar betreft fouten die niet of lastig te herstellen zijn... zul je maar moeten vertrouwen op de ouwe(re) lullen zoals ik. ;)

(overigens bijna goed gegokt. maar ik ben niet Jezus.... ik ben zijn vader! ) :+
Ok, maar de de spullen die ik heb aangeschaft zijn high-tec, op de buigveer na natuurlijk.
Ik heb de dvd`s goed bekeken, feitelijk is de "Tower 200" echt superieur aan de spullen op die Sportscholen.
Zo wie zo heb ik geen zit om tussen die bodybuilders types en andere aso-criminelen te lopen.
:)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2013 00:39:57 ]
  vrijdag 13 september 2013 @ 01:02:57 #17
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131117021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
Even wat serieuzer zou prettig zijn mensen.

[..]

Ok, maar de de spullen die ik heb aangeschaft zijn high-tec, op de buigveer na natuurlijk.
Ik heb de dvd`s goed bekeken, feitelijk is de "Tower 200" echt superieur aan de spullen op die Sportscholen.
Zo wie zo heb ik geen zit om tussen die bodybuilders types en andere aso-criminelen te lopen.
:)
De spullen kunnen superieur zijn aan de sportscholen, zelfs de video kan perfect zijn.... maar de eerste paar maanden heb je echt iemand nodig die op jouw houding let. Dat zie je zelf niet altijd, wanneer je in de spiegel kijkt.

En nee, je hoeft niet per se naar een bodybuilders school te gaan, die eerste paar maanden.
Begin eens met een 3 maanden abonnement bij een normale fitness studio. Daar krijg je twee of drie lessen begeleiding,,, waarna ze je nog een tijdje in de gaten houden en gevraagd of ongevraagd jou corrigeren betreft jouw houding tijdens de oefeningen.
Want hey... een video presentatie over hoe het moet, geeft geen feedback!

En je mag mijn commentaar gewoon vergeten hoor... je kunt ook doen wat ik ooit deed... schijt hebben aan dat gelul van die zogenaamde professionals.
Besef in elk geval een ding... en dat is hoe moeilijk het voor mij is om te erkennen dat ik te stront eigenwijs ben geweest om op een gezonde manier meer van mij te verlangen dan dat de sportschoolhouder me serieus bij kon brengen.
Die conservatieve sportschoolhouder heeft toch uiteindelijk gelijk gehad... ik wilde hem niet geloven, in sneltrein tempo werd ik een van de sterkste mensen van de sportschool (overigens zonder anabolen, dat dan weer wel).

En toch heb ik me kapot getraind. zeer tegen de zin in van de sportschoolhouder... maar hey, ik was blind... was erg populair onder eigenlijk iedereen.
En daarom was ik misschien zo stronteigenwijs... en daarom was zelfs de sportschoolhouder erg terughoudend om mij van advies te voorzien. Hij probeerde het, ik luisterde amper... en toen raakte ik blijvend geblesseerd.

Dus wees niet zo fucking stronteigenwijs als ik toen was! :N
pi_131117157
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:02 schreef EricOscuro het volgende:
zogenaamde professionals
Ja maar, op sportscholen werken toch mensen zonder enige diploma`s, of alleen een lagere school opleiding!?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2013 01:30:29 ]
  vrijdag 13 september 2013 @ 01:31:16 #19
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131117417
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:11 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja maar, op sportscholen werken toch mensen zonder enige diploma`s, of alleen een lagerschool opleiding!?
Klopt dat komt helaas soms ook voor. Maar daarvoor in de plaats heb je vaak ervaringsdeskundigen... mensen die dit al jaren (op een goede manier) doen.

Maar doe wat je denkt te moeten doen beste Zeta OS...
Ik heb mijn zegje gedaan, en weet dat het moeilijk is om mijn punt te maken.
Want ik was ook nog behoorlijk jong toen ik begon met fitness. En ik had helemaal niets met degenen die mij juist wilden helpen om met de juiste houding te beginnen met fitnessen.

Dus, waarschijnlijk ben ik wel de laatste waar jij advies zou willen aannemen. Ik stop daar ook per direct mee. Jij bent net zo stront eigenwijs als dat ik eerder was... (misschien nog wel iets eigenwijzer).

Ik kan je alleen vanuit de grond van mijn hart toewensen dat je (ook na meer dan 5 jaar training) nog luistert naar degenen die het goed met je voor hebben... en dat zijn er velen, zelfs als je het je niet beseft....

Maar aangezien je minstens net zo stronteigenwijs bent als ik ooit was... (ik wilde ook zo snel mogelijk indruk maken op de meiden met een supersnelle vooruitgang)... maar ik kan je niet helpen.
Ik bemoei me dan ook verder niet meer in dit topic.

Ik wens je veel spieren, veel meiden en hoop dat je er mee weg komt zonder blessures!
pi_131117830
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:31 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Ik heb mijn zegje gedaan, blablabla homo talk..

Dus, waarschijnlijk ben ik wel de laatste waar jij advies zou willen aannemen. Blablabla

Ik kan je alleen vanuit de grond van mijn hart toewensen dat je (ook na meer dan 5 jaar training)
5 Jaar training en dan nog je schouder kapot trainen.

Maar aangezien je minstens Blablabla

Ik wens je veel spieren, veel meiden en hoop dat je er mee weg komt zonder blessures!
Het gaat helemaal lukken....watje.
  vrijdag 13 september 2013 @ 02:58:44 #21
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131117914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 02:29 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Het gaat helemaal lukken....watje.
Sure gozer, ik ben het watje... maar jij moet nog beginnen. Ik hoop voor jou dat jij nog geen watje hoeft te zijn voordat je mijn prestaties hebt geėvenaard. :{
pi_131117931
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 02:58 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Sure gozer, ik ben het watje... maar jij moet nog beginnen. Ik hoop voor jou dat jij nog geen watje hoeft te zijn voordat je mijn prestaties hebt geėvenaard. :{
Prestaties, volgens mij was dat een verrotte schouder en een matige 100kilo benchpress :')
En je was nu gestopt.
Mooie Prestatie Arnold!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2013 03:07:07 ]
  vrijdag 13 september 2013 @ 03:35:40 #23
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131117985
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 03:06 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Prestaties, volgens mij was dat een verrotte schouder en een matige 100kilo benchpress :')
En je was nu gestopt.
Mooie Prestatie Arnold!
En daar ga je direct al de mist in.... je gaat ergens vanuit waar je zelfs als beginner weinig verstand van hebt... je geeft mij de naam van iemand die waarschijnlijk nog minder verstand van fitness heeft dan jij... zodat je niet naar mij hoeft te luisteren.

Maar je hoeft gewoon helemaal niet naar mij te luisteren, als je dezelfde fout wilt maken als mij (of waarschijnlijk al veel eerder wilt stranden).

Ik heb mijn best gedaan beste, ga verder gerust jouw gang. Ik ben jouw moeder niet... doe wat je niet laten kan. Ik was een idioot, en jij bent een idioot in het kwadraat... Of misschien was ik al een idioot in het kwadraat... dan wil ik niet eens er aan denken wat jij dan zult zijn.
Hoe dan ook, zoek het zelf maar uit. Jij bent tenslotte King Sixpack, zelfs zonder nog een gewichtje omhoog gehouden te hebben.

En ik buig voor jouw _O_ Jij hebt overal al meer verstand van dan dat wie dan ook na 6 jaar kan hebben opgebouwd... want jij bent 18 of zo... en 18 jarigen weten alles. Weg met het HBO, weg met de universiteit... allemaal oude lullen die jou niets meer kunnen leren.

Succes jongen.
  vrijdag 13 september 2013 @ 07:17:19 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131118305
Gwn winny kuurtje 6 weken ben je precies op tijd
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131118407
3x20 herhalingen alles doen. Zo krijg je mooie lange spieren ipv dat je een propje wordt
BEASTMODE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')