Je bedoeld alles in 1 training gebruiken, dus ik kies (bijvoorbeeld) de Tower 200 en de buigstang en de shakeweigt?quote:Op donderdag 12 september 2013 02:54 schreef Smoofie het volgende:
Hgh.
Ph.
Steroids.
Zoveel mogelijk van alle 3 nemen en klaar.
Elke dag na het opstaan wat nemen, beetje trainen, beetje eten. Niet te veel anders word je een bodybuilderquote:Op donderdag 12 september 2013 03:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je bedoeld alles in 1 training gebruiken, dus ik kies (bijvoorbeeld) de Tower 200 en de buigstang en de shakeweigt?
Is dat niet te veel van hert goede?
Ok, ok rustig maar Jezus...quote:Op donderdag 12 september 2013 04:32 schreef EricOscuro het volgende:
Hou daar onmiddellijk mee op!
Ga eerst een half jaar naar een fitness studio om te leren hoe deze gewichten te gebruiken (en te leren hoe jouw lichaamshouding moet zijn). Tenzij je jezelf naar de kloten wilt trainen!
Alles staat of valt met jouw lichaamshouding.
Doe je een oefening verkeerd, dan train je bijvoorbeeld niet jouw biceps, maar verniel je jouw rug!
Dus kappen met dit thuis trainen, tot je weet hoe je oefeningen moet uitvoeren!
Haha, ja ik weet dat ik soms heftig overkom, maar liever dit dan dat jij straks jouw lichaam verpest.quote:
Ok, maar de de spullen die ik heb aangeschaft zijn high-tec, op de buigveer na natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:19 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet dat ik soms heftig overkom, maar liever dit dan dat jij straks jouw lichaam verpest.
Zelf heb ik ruim 6 jaar fitness gedaan (heb zelfs nog de 100 kilo bankdrukken gehaald)... en toch heb ik op een gegeven moment mijn lichaam verkloot.
Daar zal ik niet teveel op ingaan, behalve dat ik mijn rechter schouder gewricht amper meer kan belasten door iets te gooien (honkbal, of goed serveren met tennissen, maar ook soms meer praktische dingen).
En ook al ken ik je niet, ik wil niet dat je eenzelfde soort fout maakt.
Fouten die je later nog kunt corrigeren, moet je zelf maken om volwassen te worden... maar betreft fouten die niet of lastig te herstellen zijn... zul je maar moeten vertrouwen op de ouwe(re) lullen zoals ik.
(overigens bijna goed gegokt. maar ik ben niet Jezus.... ik ben zijn vader! )![]()
De spullen kunnen superieur zijn aan de sportscholen, zelfs de video kan perfect zijn.... maar de eerste paar maanden heb je echt iemand nodig die op jouw houding let. Dat zie je zelf niet altijd, wanneer je in de spiegel kijkt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
Even wat serieuzer zou prettig zijn mensen.
[..]
Ok, maar de de spullen die ik heb aangeschaft zijn high-tec, op de buigveer na natuurlijk.
Ik heb de dvd`s goed bekeken, feitelijk is de "Tower 200" echt superieur aan de spullen op die Sportscholen.
Zo wie zo heb ik geen zit om tussen die bodybuilders types en andere aso-criminelen te lopen.
Ja maar, op sportscholen werken toch mensen zonder enige diploma`s, of alleen een lagere school opleiding!?quote:
Klopt dat komt helaas soms ook voor. Maar daarvoor in de plaats heb je vaak ervaringsdeskundigen... mensen die dit al jaren (op een goede manier) doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja maar, op sportscholen werken toch mensen zonder enige diploma`s, of alleen een lagerschool opleiding!?
Het gaat helemaal lukken....watje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:31 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik heb mijn zegje gedaan, blablabla homo talk..
Dus, waarschijnlijk ben ik wel de laatste waar jij advies zou willen aannemen. Blablabla
Ik kan je alleen vanuit de grond van mijn hart toewensen dat je (ook na meer dan 5 jaar training)
5 Jaar training en dan nog je schouder kapot trainen.
Maar aangezien je minstens Blablabla
Ik wens je veel spieren, veel meiden en hoop dat je er mee weg komt zonder blessures!
Sure gozer, ik ben het watje... maar jij moet nog beginnen. Ik hoop voor jou dat jij nog geen watje hoeft te zijn voordat je mijn prestaties hebt geėvenaard.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het gaat helemaal lukken....watje.
Prestaties, volgens mij was dat een verrotte schouder en een matige 100kilo benchpressquote:Op vrijdag 13 september 2013 02:58 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Sure gozer, ik ben het watje... maar jij moet nog beginnen. Ik hoop voor jou dat jij nog geen watje hoeft te zijn voordat je mijn prestaties hebt geėvenaard.
En daar ga je direct al de mist in.... je gaat ergens vanuit waar je zelfs als beginner weinig verstand van hebt... je geeft mij de naam van iemand die waarschijnlijk nog minder verstand van fitness heeft dan jij... zodat je niet naar mij hoeft te luisteren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 03:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Prestaties, volgens mij was dat een verrotte schouder en een matige 100kilo benchpress![]()
En je was nu gestopt.
Mooie Prestatie Arnold!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |