Jij moet wel iets met anatomie of zoiets doen, hoe weet jij dit soort dingen????quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef dreamerbulk het volgende:
Protip: Als je een spiergroep hebt getraind, zorg er dan voor dat je direct na de training een eiwitshake neemt... de eiwitten vinden dan snel hun weg naar de betreffende spier. Neem je pas na een uur de shake in dan loop je het risico dat de eiwitten hun weg niet meer kunnen vinden in jouw lichaam en daardoor opgeslagen worden als vet!
Ik doe op het moment CIOS, dus ja ik ben wetenschappelijk onderbouwd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij moet wel iets met anatomie of zoiets doen, hoe weet jij dit soort dingen????
Staat zeker ook op pubmed he??
Kapot slim ben jij hoeveel oefeningen doe jij voor je abs? Ik momenteel 5*50 sit ups maar heb nog geen 6pak:Squote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik doe op het moment CIOS, dus ja ik ben wetenschappelijk onderbouwd.
Die moet je supersetten met zeer zware curls, deze pakken namelijk ook je abdominals aan!quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kapot slim ben jij hoeveel oefeningen doe jij voor je abs? Ik momenteel 5*50 sit ups maar heb nog geen 6pak:S
Dankje voor de tip! Ik doe nu ook de 200 squat challenge echt goed voor je billen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Die moet je supersetten met zeer zware curls, deze pakken namelijk ook je abdominals aan!
Als er één ding 100% zeker is, dan is het wel plaatselijk vet verbranden!
200? Doe normaal gast! Krijg je van die vieze gespierde billen van met aders d'r over heen enzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dankje voor de tip! Ik doe nu ook de 200 squat challenge echt goed voor je billen!
Twee honderd squats per dayquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
200? Doe normaal gast! Krijg je van die vieze gespierde billen van met aders d'r over heen enzo.
200 per week, meer dan genoeg!quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Twee honderd squats per day
Daar kweek je mooie bille meej
Nee dit zijn bodyweight squats, ik doe er inmiddels 250 per dag en de dames kijken altijd hun ogen uit.quote:
Ik ben te lang door blijven trainen met een veel te laag vetpercentage.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:56 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Vertel wat je verkeerd gedaan heb dan. Anders kan ik nog niks van je leren.
Hoe is dat permanent schadelijk?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:34 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik ben te lang door blijven trainen met een veel te laag vetpercentage.
Spieren en organen worden normaal gesproken beschermd door vet. Komen ze door een te laag vetpercentage bloot te liggen, dan slijt het sneller. En dat is rond mijn schouder enigszins gebeurd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe is dat permanent schadelijk?
Ja maar wat ik ook probeer ik krijg dat spul niet door een injectienaald.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef dreamerbulk het volgende:
Protip: Als je een spiergroep hebt getraind, zorg er dan voor dat je direct na de training een eiwitshake neemt... de eiwitten vinden dan snel hun weg naar de betreffende spier. Neem je pas na een uur de shake in dan loop je het risico dat de eiwitten hun weg niet meer kunnen vinden in jouw lichaam en daardoor opgeslagen worden als vet!
Ff verwarmen, ik mix het meestal op een laag vuurtje en gooi er wat ijsblokjes bij op het eind. Het vloeibare kun je dan zo injecteren.quote:Op zondag 15 september 2013 09:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja maar wat ik ook probeer ik krijg dat spul niet door een injectienaald.
wetenschappelijk onderbouwdquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik doe op het moment CIOS, dus ja ik ben wetenschappelijk onderbouwd.
Sinds wanneer is be schouder een orgaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Spieren en organen worden normaal gesproken beschermd door vet. Komen ze door een te laag vetpercentage bloot te liggen, dan slijt het sneller. En dat is rond mijn schouder enigszins gebeurd.
Ik heb er amper last van, maar bepaalde bewegingen kan ik maar beter laten (zoals iets bovenhands gooien bijvoorbeeld).
Dat klinkt egt heel vervelend man :S hope dat ik dat nooit zal krijgequote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Spieren en organen worden normaal gesproken beschermd door vet. Komen ze door een te laag vetpercentage bloot te liggen, dan slijt het sneller. En dat is rond mijn schouder enigszins gebeurd.
Ik heb er amper last van, maar bepaalde bewegingen kan ik maar beter laten (zoals iets bovenhands gooien bijvoorbeeld).
wat jij praten, als je mijn tippy-toe squat vorm ziet dan valt je bek open van verbazingquote:
Geen medicine ball squats doenquote:Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat jij praten, als je mijn tippy-toe squat vorm ziet dan valt je bek open van verbazing
Sinds wanneer is lezen zo moeilijk? Lees de eerste 3 woorden nog eens van de reactie die jij quote!quote:Op zondag 15 september 2013 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds wanneer is be schouder een orgaan
Ik hoop ook dat jij dit nooit krijgt. Maar je weet nu waar je op moet letten, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 15 september 2013 12:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat klinkt egt heel vervelend man :S hope dat ik dat nooit zal krijge
maar ik mag dus geen 50kg MP meer doen als ik < 8% zit??quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat jij dit nooit krijgt. Maar je weet nu waar je op moet letten, dus dat komt wel goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |