SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Is dat al zeker dan? Zit sowieso een achievement in met collecten hequote:
Er zijn collectibles, maar niet in de vorm van hidden packages.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan? Zit sowieso een achievement in met collecten he
Dat klopt ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
Over 1.25 uur is het 5 dagen.
POSITIEF BLIJVEN VERDOMMEMee
Zou je denken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik denk dat ie het nu wel weet dat ie een fout begaan heeft in de TT...
Ik denk dat we jouw tot meest wanhopige positivo van de week moeten kronen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
dan is t afgerond nog steeds 6 dagen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
Het kan zijn dat ik het misschien verkeerd heb begrepenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan? Zit sowieso een achievement in met collecten he
Ja en over een uur niet meerquote:
Alsof je hem gelijk om maandag 0:00 kan spelenquote:
Je plaatje werkt niet son.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:51 schreef Nestalgie het volgende:
Volgens veronica magazine is hij al te koop,
[ afbeelding ]
17 september = 17 septemberquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:51 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Alsof je hem gelijk om maandag 0:00 kan spelen
Ik wil ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Legit, reviewer
Over een uur is het de 11e 0:00 uurquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:57 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Over een uur is het de 11e 0:00 uur
duurt dus nog 6 dagen voordat het de 17e 0:00 uur is
Deze is pas 12x gepostquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:58 schreef Mirel het volgende:
Niemand die de map wil posten? Jemig hoor.
http://www.reddit.com/r/g(...)e_official_gtav_map/
[ afbeelding ]
je zit toch niet de hele tijd op 7sins hequote:
Fake? Lijkt mij redelijk legit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je zit toch niet de hele tijd op 7sins he? is fake btw
Van wat ik in trailers heb gezien, klopt die radar juist welquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Fake? Lijkt mij redelijk legit.
Laat maar, radar is niet geheel goed gedaan
Vriendjes bij rockstarquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe zullen lui het eigenlijk voor elkaar hebben gekregen om dat spel nu al te kunnen spelen?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Van wat ik in trailers heb gezien, klopt die radar juist wel
welke lui?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe zullen lui het eigenlijk voor elkaar hebben gekregen om dat spel nu al te kunnen spelen?
Die lui wat daar aan de lopende band staan worden elke dag voordat ze naat huis gaan keihard gecontroleerd en gevisiteerd lijkt me toch. Om leaks te voorkomen.quote:
Misschien zijn het die lui die niet aan de lopende band staanquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Die lui wat daar aan de lopende band staan worden elke dag voordat ze naat huis gaan keihard gecontroleerd en gevisiteerd lijkt me toch. Om leaks te voorkomen.
Mochten die screenshots echt zijn waar je ze ziet spelen in de PS3 Online userlijst of hoe dat ding ook mag heten.quote:
Mmmh. Tjah kun je over speculeren wat je wil maar kom je toch niet achter. Wel interessant.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Misschien zijn het die lui die niet aan de lopende band staan
Idd.. ik weet iig dat ik hem de 17e ga spelen, dat is voor mij wel genoeg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:05 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mmmh. Tjah kun je over speculeren wat je wil maar kom je toch niet achter. Wel interessant.
Die zijn niet echt. Als dat wel zo zou zijn moeten ze gewoon gameplay uploaden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mochten die screenshots echt zijn waar je ze ziet spelen in de PS3 Online userlijst of hoe dat ding ook mag heten.
Als jij bij distributiecentra werkt.... Pakket aan zijkant open snijden en je hebt er één.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef Tropanzia het volgende:
Ben benieuwd of daar een boete opstaat en hoe hoog die is...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als jij bij distributiecentra werkt.... Pakket aan zijkant open snijden en je hebt er één.
heeeeeeeelll hoogquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ben benieuwd of daar een boete opstaat en hoe hoog die is...
Baan kwijt en wss rechtzaak (kort geding) aan je broek van rockstar?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het is uiteindelijk jatten...met een rechtszaak kan Rockstar misschien schade vergoeding in dusverre eisen, maar that is it.quote:
Ontslag op staande voet, een aangifte van diefstal en een aantekening op je strafblad.quote:
denk je dat rockstar een 10tje gaat eisen ofzoquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het is uiteindelijk jatten...met een rechtszaak kan Rockstar misschien schade vergoeding in dusverre eisen, maar that is it.
Als ik wist dat ik via een uitzendbureau of zo maar 2 of 3 dagen bij zo'n distributiebedrijf werkte zou ik het overwegen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ontslag op staande voet, een aangifte van diefstal en een aantekening op je strafblad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef Furdinand het volgende:
Deze al gepost?Nee, maar hoe kan je bevestigen dat het precies klopt qua afmetingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
beetje oud nieuws....quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:19 schreef eight het volgende:
TT![]()
TS kan beter zijn tijd besteden aan school ipv gta
Ontslag. Mobieltjes met camera's zijn meestal verboden in het warehouse.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef Furdinand het volgende:
Deze al gepost?Die schaal slaat volgens mij nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh, hooguit spuit 11quote:
Kan ik niet maar ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, maar hoe kan je bevestigen dat het precies klopt qua afmetingen?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kan ik niet maar ziet er leuk uit.
Dat is geen boete maar een vergoeding...dat ligt dus aan de eis van Rockstar en hoeverre de rechter zich hier in kan vinden. Kan dus 500 dollar zijn, of 50.000...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef JessedeK het volgende:
[..]
denk je dat rockstar een 10tje gaat eisen ofzoals iemand nu gameplay van dat spel op YouTube zet: is hier hieraan schuldig: diefstal, auteursrechtschending, piraterij, plus het feit dat het rockstar ook behoorlijk geld zal kostten, dus je naait ook nog eens je werkgever.
t komt er op neer dat hetgene wat je net zei al niet meer relevant is ;Pquote:
quote:
Niet mee hebben gedaan aan de bétaquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:05 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met die nerdjes die pretenderen gta v al te kunnen spelen.
Ik voel me na het zien van dit filmpje ongeveer even erg als onder het douchen moeten poepen en dan nat op de wc moeten zittenquote:
Daarom altijd een zakje mee onder de douche.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:37 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik voel me na het zien van dit filmpje ongeveer even erg als onder het douchen moeten poepen en dan nat op de wc moeten zitten
Of met een banaan achter de jetski of boot aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
Het zou wel tof zijn als je straks in werkelijk alle gebouwen kunt en je jezelf niet meer dood kan rijden op een lullig fruitboompje
Iets wat je niet kan besturen en waar je alleen maar af kan vallen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:41 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Of met een banaan achter de jetski of boot aan.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Fake? Lijkt mij redelijk legit.
Laat maar, radar is niet geheel goed gedaan
Tijdens het spelen van de normale storyline gebruik ik sowieso nooit een guide. Als ik de storyline heb uitgespeeld, dan wil ik er nog wel eens naar wat tips/maps kijken om alle collectibles te halen.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:40 schreef JohnB52 het volgende:
Kopen jullie ook zoiets:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)de/9200000015480651/
Of gebruiken jullie die guides helemaal niet, of kijken jullie voor tips met (bijvoorbeeld) de ipad op internet tijdens t spelen?
Nee, dixons levert alleen op maandagen. Dus dat wordt de eerstvolgende maandag.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:06 schreef Floxcie het volgende:
Iemand enig idee of Dixons op release bezorgd?
Meen je niet, dat is wel slecht.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee, dixons levert alleen op maandagen. Dus dat wordt de eerstvolgende maandag.
Tuurlijk ga je niet in alle gebouwen kunnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
Het zou wel tof zijn als je straks in werkelijk alle gebouwen kunt en je jezelf niet meer dood kan rijden op een lullig fruitboompje
Geintje. Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Meen je niet, dat is wel slecht.
Weet niet wat ik hiervan moet vinden, de airport in GTA IV was al best groot en ik denk niet dat hij in GTA V nog groter gaat zijn.quote:
Tis al bekend dat GTA5, zo groot wordt als GTA 4 GTA SA en RDR bij elkaar, echt fking groot dus.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiervan moet vinden, de airport in GTA IV was al best groot en ik denk niet dat hij in GTA V nog groter gaat zijn.
En als je die twee vergelijkt kan je al een redelijke conclussie trekken op de rest.
Ja, maar om de een of andere reden zie ik dat niet terug in de map.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:41 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Tis al bekend dat GTA5, zo groot wordt als GTA 4 GTA SA en RDR bij elkaar, echt fking groot dus.
Ja hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 01:06 schreef Floxcie het volgende:
Bij welke homo site heb je 'm gekocht dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 04:10 schreef RickoKun het volgende:
Heb het gelukkig nog aardig druk tm zaterdag, daarna wordt het wat rustiger.
Hoop dat ik wel de pre order op tijd krijg. Die site doet een beetje homo waar ik hem heb besteld.
Ga maar naar de dokterquote:Op woensdag 11 september 2013 07:26 schreef 7nightwing7 het volgende:
Het wachten lijkt ondraaglijk nu. Wat ik ook doe om mezelf af te leiden, niets lijkt te helpen. Toch is er steeds dat kleine stemmetje in mijn hoofd dat zegt:" nog een paar dagen, en dan komt GTAV".
Ben ik nu ziek ?
Alsof jij dan je huis uitgaatquote:Op woensdag 11 september 2013 07:51 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Hij wilde me pas zien na 17 september.
Echt wel, als de dokter je roept, dan ga je he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Nee, gewoon triestquote:Op woensdag 11 september 2013 07:26 schreef 7nightwing7 het volgende:
Het wachten lijkt ondraaglijk nu. Wat ik ook doe om mezelf af te leiden, niets lijkt te helpen. Toch is er steeds dat kleine stemmetje in mijn hoofd dat zegt:" nog een paar dagen, en dan komt GTAV".
Ben ik nu ziek ?
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:23 schreef kaos- het volgende:
Beter kap je met negatief reageren op anderen. Slecht geslapen ofzo?
quote:
omg omg omg omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seems legit
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:43 schreef byah het volgende:
[..]
omg omg omg omgDie tekst in die linkerbovenhoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seems legit
Sherlock, ikweetz
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:43 schreef byah het volgende:
[..]
omg omg omg omgZiet er inderdaad helemaal niet uit als een trailer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seems legitVooral dat balkje bovenin
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
Het is juist de bedoeling dat het zo obvious fake is, maar verder goed gespot hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 08:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad helemaal niet uit als een trailer.Vooral dat balkje bovenin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seems legit
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad helemaal niet uit als een trailer.Vooral dat balkje bovenin
Denk het ook ja. Gewoon niet happen.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:23 schreef kaos- het volgende:
Beter kap je met negatief reageren op anderen. Slecht geslapen ofzo?
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat het zo obvious fake is, maar verder goed gespot hoor![]()
Klopt, in GTA IV was ook niet zoveel te doen op de missies na vind ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:24 schreef _NZT_ het volgende:
Ik krijg nu als ik aan GTA V denk weer zo'n GTA IV gevoel...boring!!!! Hopen dat het snel overgaat
PS. GTA IV was wel vet, maar eenmaal uitgespeeld vond ik de game een stuk minder, niet leuk om te free roamen.
Ja, legit.quote:
+ geen afwisseling qua omgeving. Altijd maar in die stad...begon op een gegeven moment allemaal een beetje hetzelfde er uit te zien...Verwacht dat bij GTA V dat wel wat anders zou zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 09:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klopt, in GTA IV was ook niet zoveel te doen op de missies na vind ik.
En bowlen of pool spelen deed je ook niet voor de lol in 4. En een bergje oprijden met een 4x4 was ook niet te doen zonder aanloop.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
+ geen afwisseling qua omgeving. Altijd maar in die stad...begon op een gegeven moment allemaal een beetje hetzelfde er uit te zien...Verwacht dat bij GTA V dat wel wat anders zou zijn
Ja dacht ik ook over LCquote:Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
+ geen afwisseling qua omgeving. Altijd maar in die stad...begon op een gegeven moment allemaal een beetje hetzelfde er uit te zien...Verwacht dat bij GTA V dat wel wat anders zou zijn
Nee, het is pas raar om allerlei copy + paste photoshops te maken en dan te doen alsof het echt is terwijl het fake is. Dit is een parodie daarop.quote:
Ik zag het door het feit dat zijn controller niet aan staat.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die tekst in die linkerbovenhoek
Sherlock, ikweetz
Dat is bij elke topgame het geval. Ik ben pas impressed als er gameplay beelden langskomen.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:03 schreef Pheno het volgende:
Wel mooi dat iedereen nu net doet of ze de game hebben. lekker wallpapers photoshoppen met een progressbar, trailers met een controller erbij. Geen enkel idee wat er de lol aan is
Wat is er dan indrukwekkend aan? Je wil het toch zelf spelen? Grote kans dat de grote media het spel eerder krijgen, of dat Rockstar zelf aan het sarren isquote:Op woensdag 11 september 2013 10:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat is bij elke topgame het geval. Ik ben pas impressed als er gameplay beelden langskomen.
Ditquote:Op woensdag 11 september 2013 10:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat is bij elke topgame het geval. Ik ben pas impressed als er gameplay beelden langskomen.
Hehe dat laatste zou wel geniaal zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er dan indrukwekkend aan? Je wil het toch zelf spelen? Grote kans dat de grote media het spel eerder krijgen, of dat Rockstar zelf aan het sarren is
Soort RDR maar dan in de 21e eeuwquote:Op woensdag 11 september 2013 10:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog 5 dagen, weet nog goed dat die teller op 148 dagen stondSnap niet dat sommige mensen de map vinden tegenvallen, ik hou van scheuren door de countryside op superlange wegen. Voor mijn part was de hele stad Los Santos pleite en een vette prairie met buggy's enzo.
Freedophile?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef HostiHawaii het volgende:
De naam van die waterscooter, niemand opgevallen?
Speedophilequote:
Speedophilequote:
Als er streams vrijkomen voor dinsdag, zit deze heer als een zombie vooruit te staren naar zijn monitor.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga verder helemaal niets meer kijken qua gameplay.
Het leukste is om dinsdagavond de eerste stapjes in de wereld van GTA V te zetten zonder een idee te hebben wat je allemaal kunt verwachten, vind ik dan.
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:19 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Als er streams vrijkomen voor dinsdag, zit deze heer als een zombie vooruit te staren naar zijn monitor.
Ja, al in de eerste trailer van 2011quote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef HostiHawaii het volgende:
De naam van die waterscooter, niemand opgevallen?
Is dat al weer zo lang geleden?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja, al in de eerste trailer van 2011
Moest zelf ook ff goed nadenken, maar jaquote:Op woensdag 11 september 2013 10:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is dat al weer zo lang geleden?
Ga voor de eerste keer naar een midnight release.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:24 schreef Janeiros het volgende:
Niemand die hem Maandagavond gaat halen? Ik in iedergeval wel(''Hah nerdddd..'')
![]()
Zit op stage dus geen tijd om hem Dinsdags overdag te halen.
Redelijk wat mensen die naar nachtrelease gaan volgens mij...ik haal um dinsdag wel (is m'n vrije dag, dus komt mooi uitquote:Op woensdag 11 september 2013 10:24 schreef Janeiros het volgende:
Niemand die hem Maandagavond gaat halen? Ik in iedergeval wel(''Hah nerdddd..'')
![]()
Heb een preorder, dus ga hem, niet halen; kom rond die tijd echter wel net uit college; dus misschien dat ik wel ga kijken hoe druk het overal is.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:24 schreef Janeiros het volgende:
![]()
Waarom dan niet meteen op donderdag of vrijdag. Lekker zo vlak voor het weekend.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:29 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik vind Dinsdag maar een kutdag. Waarom niet gewoon op Maandag? Alle retailers hebben hem dan toch al liggen....
Als het goed is, omdat in Amerika vanaf dan de omzet week wordt gestart voor de retail.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:29 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik vind Dinsdag maar een kutdag. Waarom niet gewoon op Maandag? Alle retailers hebben hem dan toch al liggen....
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Waarom dan niet meteen op donderdag of vrijdag. Lekker zo vlak voor het weekend.
Nee het punt is dat USA altijd released op dinsdag. Aangezien Rockstar het praktisch wereldwijd wil gaan releasen moeten wij het ook doen met die specifieke dinsdag.
Wees blij dat we niet een halve maand later pas aan de beurt zijn
Duidelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:31 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als het goed is, omdat in Amerika vanaf dan de omzet week wordt gestart voor de retail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste nieuws, geen irritante kinderen in mijn game.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:38 schreef Donderjagers het volgende:
"You can lock down your games to only let the players you want in there."
Precies, gewoon gezellig met vrienden.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beste nieuws, geen irritante kinderen in mijn game.
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit doet Disney al decennia.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Donderjagers het volgende:
Artwork gebaseerd op Kate Upton?
[ afbeelding ]
Niet van de 11 jarige Amerikaanse kidsquote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vet, haal dat vraagteken maar weg.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag het toch hopen jaquote:Op woensdag 11 september 2013 01:06 schreef Floxcie het volgende:
Is fake, al paar keer voorbij gekomen hierquote:
Als je gratis online wilt spelen een PS3, als je wilt betalen een X360quote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef HostiHawaii het volgende:
PS3 of 360, PS3 of 360.....Moeilijk, moeilijk......
Eigenlijk van de zotte dat ik voor GTA 5 speciaal weer een console ga aanschaffen.
Waar aan kan je zien dat het fake is?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag het toch hopen ja
[..]
Is fake, al paar keer voorbij gekomen hier
Dat sowieso!quote:
volgens mij was het Shelby Welinder die model was voor die foto?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je dit meentquote:
Nee sorry, ik heb de Dual Shock/SixAxis jaren gebruikt, maar de 360 controller ligt vele malen beter in de hand. Helemaal door de off-set analogues.quote:
Puur persoonlijk, het is maar wat je gewend bent. Zo vind ik een 360 controller minder geslaagd dan de PS3 versiequote:
Onzin, het is persoonlijk, heeft geen reet met feiten te maken.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:10 schreef johnnyblaze11 het volgende:
xbox controller is 1000x fijner dan die van de PS3, ben geen fanboy ofzo, maar het is gewoon zo
Ik heb wel altijd het gevoel met die sixaxis controllers dat, als ik ze een keer laat vallen dat er dan ook niets meer van over isquote:Op woensdag 11 september 2013 11:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb de Dual Shock/SixAxis jaren gebruikt, maar de 360 controller ligt vele malen beter in de hand. Helemaal door de off-set analogues.
De PS3 zelf daarentegen, geeft mij een groter gevoel van degelijkheid...
Gespeeld met beide, ik ga toch echt voor de 360 controller. PS4 controller is niet voor niets veranderd, die gaat ook meer richting de 360 controller.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Puur persoonlijk, het is maar wat je gewend bent. Zo vind ik een 360 controller minder geslaagd dan de PS3 versie
http://media.247sports.com/Uploads/Boards/623/51623/398743.jpegquote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charmant zo'n grote foto, ze heeft een snor.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://media.247sports.com/Uploads/Boards/623/51623/398743.jpeg
Dit.. en neushaarquote:Op woensdag 11 september 2013 11:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Charmant zo'n grote foto, ze heeft een snor.
Da fuckquote:Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://media.247sports.com/Uploads/Boards/623/51623/398743.jpeg
Bij bol.com staat nog steeds dat je m op release in huis hebt als je bestelt.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef DSS24 het volgende:
Waar kan ik GTA het beste pre-rderen? Niet het goedkoopst maar de meeste kans dat ik hem binnen op de 17de.
Lokale shop.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef DSS24 het volgende:
Waar kan ik GTA het beste pre-rderen? Niet het goedkoopst maar de meeste kans dat ik hem binnen op de 17de.
Dat weet je zelf toch het bestquote:Op woensdag 11 september 2013 11:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
al gepost neem ik aan?
Nah, anders vroeg ik het nietquote:
Omdat je vaak reageert met "is al x aantal keer al gepost"quote:Op woensdag 11 september 2013 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, anders vroeg ik het niet
Ja oke dat welquote:Op woensdag 11 september 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je vaak reageert met "is al x aantal keer al gepost"
Maar ik had 'm nog niet gezien hoor
Nicequote:Op woensdag 11 september 2013 11:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
al gepost neem ik aan?
Bol.com staat niet bekend als een onbetrouwbare partner.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij bol.com staat nog steeds dat je m op release in huis hebt als je bestelt.
Maar geen brandweerquote:Op woensdag 11 september 2013 11:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nice![]()
Er loopt dus een kabelbaan naar de top van de berg![]()
Helaas zijn er geen bowlingbanen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bol.com staat niet bekend als een onbetrouwbare partner.
Je hebt gelijk. Apart.quote:
Als je nog de collecters wil. http://www.bartsmit.com/s(...)444c7c8f7b085724aef5quote:Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef DSS24 het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/quote:Op woensdag 11 september 2013 11:46 schreef JohnB52 het volgende:
En waar is ie het goedkoopst voor de Xbox 360?
game is net uit, je verwacht al een twintig euro verschilquote:Op woensdag 11 september 2013 11:46 schreef JohnB52 het volgende:
En waar is ie het goedkoopst voor de Xbox 360?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Nu je het zegt. Maar het maakt niet zoveel uit. Ik zou ze beiden doen.quote:
Zo heel ongewoon is dat niet hoor. Rome 2 kan je voor 30 euro halen, Blops 2 kon je voor 35 op release halen.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
game is net uit, je verwacht al een twintig euro verschil
Gamemania had/heeft een actie als je drie games inlevert, kijk op hun site.
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nog wat mapvergelijkingen:Wat kleiner maar dan 3 steden zou ik toch denk fijner vinden. Maar we zien wel hoe het gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Casuals, casuals overalquote:Op woensdag 11 september 2013 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
http://n4g.com/news/13515(...)-pc-version-of-gta-v
Triester dan triestquote:Op woensdag 11 september 2013 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Dom, aangezien je alleen offline kan spelen dan. Online kan je dan alleen in cracked servers maar dat is ook niet alles. Daarnaast ben ik een vieze trophy hoer dus en voor de playstation moet je wel legaalquote:Op woensdag 11 september 2013 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Nee, dat was al een tijdje bekend.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:23 schreef Janeiros het volgende:
Iemand weet waar je cheap die artwork posters kan krijgen?![]()
En ik zie in die legend geen gas stationKunnen we dan niet tanken?
Kan inderdaad niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:23 schreef Janeiros het volgende:
En ik zie in die legend geen gas stationKunnen we dan niet tanken?
Zullen best wel weer tankstations zijn, maar gewoon niet aangegeven op de map net zoals bij de vorige GTA's. Heb trouwens ook een tankstation gezien in een trailer, ik geloof die van Trevorquote:Op woensdag 11 september 2013 12:29 schreef HostiHawaii het volgende:
Die tank stations waren altijd geweldig om vol gas op in te rijden. Mega explosie tot gevolg.
Nee, de map is gelijk helemaal open om te verkennenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:56 schreef peleetje het volgende:
Ben benieuwd!
Hoe zit het eigenlijk met de speelwereld? is het net als in vorige gtas dat je eerst weer een hoop missies moet doen voor je een bepaald deel van de stad kunt bekijken?
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:56 schreef peleetje het volgende:
Ben benieuwd!
Hoe zit het eigenlijk met de speelwereld? is het net als in vorige gtas dat je eerst weer een hoop missies moet doen voor je een bepaald deel van de stad kunt bekijken?
No problem!quote:Op woensdag 11 september 2013 12:59 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat is een zeer nuttig antwoord! bedankt!
Nee dat verwacht ik niet, al zal die bij mediamarkt wel bijna 20 euro goedkoper zijn dan bijvoorbeeld otto.nl ofzoquote:Op woensdag 11 september 2013 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
game is net uit, je verwacht al een twintig euro verschil
Gamemania had/heeft een actie als je drie games inlevert, kijk op hun site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
muhahahaquote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef Niox het volgende:
Oh noes: http://www.nu.nl/tech/357(...)-gta-5-xbox-360.html
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef Niox het volgende:
Oh wee als ze mijn GTA V niet komen brengen op 17 september.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef Niox het volgende:
Ja ja http://www.neogaf.com/for(...)11029&postcount=1944quote:Op woensdag 11 september 2013 13:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.videogamer.com(...)ble_gta_5_leaks.html
[ afbeelding ]
Kwestie van wachten, dit duurt niet lang meer.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:55 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja ja http://www.neogaf.com/for(...)11029&postcount=1944
Als ik em al zou hebben zou ik lekker offline gamen en verder niemand iets laten zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:57 schreef kaos- het volgende:
[..]
Kwestie van wachten, dit duurt niet lang meer.
Toch vind ik het bijzonder dat er nog steeds geen gameplay beelden zijn. De games zijn al bij verschillende mensen in handen gekomen, maar nog niemand heeft de moeite genomen om iets te tapen.
Je mist zijn andere quote nog, dan zie je meteen wat voor bullshit het isquote:Op woensdag 11 september 2013 13:55 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja ja http://www.neogaf.com/for(...)11029&postcount=1944
Ik zou het juist wel tof vinden om "de eer" te krijgen om als eerste ter wereld gameplay te leaken van GTAVquote:Op woensdag 11 september 2013 14:01 schreef budvar het volgende:
[..]
Als ik em al zou hebben zou ik lekker offline gamen en verder niemand iets laten zien.
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Naar het schijnt zit er op de 2e disc van de 360 versie een beveiliging, waar ze nu mee bezig zijn.
Is wel vet idd. Zo zaten wij (Fok! FUT SC) vorig jaar een dag te vroeg in de webapp van Ultimate Teamquote:Op woensdag 11 september 2013 14:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik zou het juist wel tof vinden om "de eer" te krijgen om als eerste ter wereld gameplay te leaken van GTAV
Om daarna bij elke uitgever te boek te staan als leaker. Lijkt me idd geniaal voor een gamessite. of als distributeur. Geen games meer krijgen, dus einde zaak.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik zou het juist wel tof vinden om "de eer" te krijgen om als eerste ter wereld gameplay te leaken van GTAV
Naar het schijnt is dit crap van de bovenste plankquote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Naar het schijnt zit er op de 2e disc van de 360 versie een beveiliging, waar ze nu mee bezig zijn.
Ik ben geen uitgever/gamessite beheerder of distributeur. Mocht ik dat wel zijn zou ik het wel zo aanpakken dat niemand erachter komt hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om daarna bij elke uitgever te boek te staan als leaker. Lijkt me idd geniaal voor een gamessite. of als distributeur. Geen games meer krijgen, dus einde zaak.
daarom heb je de game ook niet eerder.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:08 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ben geen uitgever/gamessite beheerder of distributeur.
Een balon vol luchtquote:Op woensdag 11 september 2013 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
" Some pirate group has the game now. They said that second disk has some new type of protection, so they can't leak it right now, but they are working on it, leaks incoming. "
Tja, dat idee krijg ik ook soms hierquote:
Nou, het freeroamen is eigenlijk wel helemaal afgeschaft. Je krijgt gewoon tig lineaire missies. Als je voor een bepaalde missie niet op punt X op de map hoeft te zijn, kun je ook helemaal niet naar punt X toe gaan. Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 11 september 2013 12:56 schreef peleetje het volgende:
Ben benieuwd!
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
" Some pirate group has the game now. They said that second disk has some new type of protection, so they can't leak it right now, but they are working on it, leaks incoming. "
nou tis watquote:Op woensdag 11 september 2013 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Echt, de naïviteit is bij sommigen wel heel ergquote:Op woensdag 11 september 2013 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja, dat idee krijg ik ook soms hier
Dat zie je mij ook nergens zeggen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom heb je de game ook niet eerder.
Jup, we moeten het er maar mee doen. Verwacht geen nieuwe info meer, het is nu enkel wachten op wat leaks.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, heerlijk hoe ze op willen vallen. Ja, we hebben het, maar het is niet te kraken, nu , nog even niet. En dan geen video's of niets van nerds die spelen
Net alsof die mensen dat op een openbaar forum postenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, heerlijk hoe ze op willen vallen. Ja, we hebben het, maar het is niet te kraken, nu , nog even niet. En dan geen video's of niets van nerds die spelen
Zal nog wel erger wordenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, de naïviteit is bij sommigen wel heel erg
Klopt, maar diegene die het eerder zouden kunnen hebben zijn dat welquote:Op woensdag 11 september 2013 14:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook nergens zeggen.
Je kan ook overal serieus op reageren natuurlijk, boeit me vrij weinig of het klopt of niet, gameplay verschijnt vanzelf wel. Wel gek, aangezien de game nu toch al her en der verspreid is?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, de naïviteit is bij sommigen wel heel erg
Er bestaat iets als embargo. Dat schenden betekent dat je of heel goed je sporen achter je kunt wissen, of einde van je site/distributiekanaal. Het is niet dat Rockstar je alleen geen games meer geeft, maar je staat bij andere uitgevers ook te boek als onbetrouwbaar voor hun grote titels. Ergo, ze mijden je. Dus leaks komen er wel, maar niet uit die hoek.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook overal serieus op reageren natuurlijk, boeit me vrij weinig of het klopt of niet, gameplay verschijnt vanzelf wel. Wel gek, aangezien de game nu toch al her en der verspreid is?
Inderdaad, ook is het risico wat te groot.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:15 schreef videonatic het volgende:
Je moet ook nagaan dat de meerderheid van de mensen gewoon die game uit een magazijn haalt en dan lekker gaat spelen. Dat lekken is echt alleen iets voor bepaalde groups, de gemiddelde magazijnmedewerker gaat niet zo ver, technisch ook omdat je een image moet maken.
En hoe komen die groups aan een game denk je?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:15 schreef videonatic het volgende:
Je moet ook nagaan dat de meerderheid van de mensen gewoon die game uit een magazijn haalt en dan lekker gaat spelen. Dat lekken is echt alleen iets voor bepaalde groups, de gemiddelde magazijnmedewerker gaat niet zo ver, technisch ook omdat je een image moet maken.
Gelukkig werkt het bij films wel op die manier, dus om nu te zeggen dat het niet bij games zo is, gaat wat verquote:Op woensdag 11 september 2013 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er4 bestaat iets als embargo. Dat schenden betekent dat je of heel goed je sporen achter je kunt wissen, of einde van je site/distributiekanaal. Het is niet dat Rockstar je alleen geen games meer geeft, maar je staat bij andere uitgevers ook te boek als onbetrouwbaar voor hun grote titels. Ergo, ze mijden je. Dus leaks komen er wel, maar niet uit die hoek.
Nah, die heeft hem nietquote:Op woensdag 11 september 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
"LitmanenAFCA has the game now. He said that the second disk has a watermelon stain on it, so he can't leak it right now, he is working on it, leaks incoming.
Als ik bij een distributeur werk en ik neem vanavond de game mee naar huis. Niemand zal er ook maar achter komen dat die game bij dat specifieke bedrijf vandaan komt hoor. Ook al ga je er mee online, maakt niets uit.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er bestaat iets als embargo. Dat schenden betekent dat je of heel goed je sporen achter je kunt wissen, of einde van je site/distributiekanaal. Het is niet dat Rockstar je alleen geen games meer geeft, maar je staat bij andere uitgevers ook te boek als onbetrouwbaar voor hun grote titels. Ergo, ze mijden je. Dus leaks komen er wel, maar niet uit die hoek.
Het werkt overal zo. Dus goed je sporen uit kunnen wissenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig werkt het bij films wel op die manier, dus om nu te zeggen dat het niet bij games zo is, gaat wat ver
Bij de Bart Smit hebben ze het de avond ervoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:18 schreef kaos- het volgende:
[..]
Als ik bij een distributeur werk en ik neem vanavond de game mee naar huis. Niemand zal er ook maar achter komen dat die game bij dat specifieke bedrijf vandaan komt hoor. Ook al ga je er mee online, maakt niets uit.
Heb zelf een tijdje in de games en verkoop daarvan gezeten dus ik ben niet geheel onbekend hiermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |