Hehe dat laatste zou wel geniaal zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er dan indrukwekkend aan? Je wil het toch zelf spelen? Grote kans dat de grote media het spel eerder krijgen, of dat Rockstar zelf aan het sarren is
Soort RDR maar dan in de 21e eeuwquote:Op woensdag 11 september 2013 10:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog 5 dagen, weet nog goed dat die teller op 148 dagen stondSnap niet dat sommige mensen de map vinden tegenvallen, ik hou van scheuren door de countryside op superlange wegen. Voor mijn part was de hele stad Los Santos pleite en een vette prairie met buggy's enzo.
Freedophile?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef HostiHawaii het volgende:
De naam van die waterscooter, niemand opgevallen?
Speedophilequote:
Speedophilequote:
Als er streams vrijkomen voor dinsdag, zit deze heer als een zombie vooruit te staren naar zijn monitor.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga verder helemaal niets meer kijken qua gameplay.
Het leukste is om dinsdagavond de eerste stapjes in de wereld van GTA V te zetten zonder een idee te hebben wat je allemaal kunt verwachten, vind ik dan.
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:19 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Als er streams vrijkomen voor dinsdag, zit deze heer als een zombie vooruit te staren naar zijn monitor.
Ja, al in de eerste trailer van 2011quote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef HostiHawaii het volgende:
De naam van die waterscooter, niemand opgevallen?
Is dat al weer zo lang geleden?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja, al in de eerste trailer van 2011
Moest zelf ook ff goed nadenken, maar jaquote:Op woensdag 11 september 2013 10:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is dat al weer zo lang geleden?
Ga voor de eerste keer naar een midnight release.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:24 schreef Janeiros het volgende:
Niemand die hem Maandagavond gaat halen? Ik in iedergeval wel(''Hah nerdddd..'')
![]()
Zit op stage dus geen tijd om hem Dinsdags overdag te halen.
Redelijk wat mensen die naar nachtrelease gaan volgens mij...ik haal um dinsdag wel (is m'n vrije dag, dus komt mooi uitquote:Op woensdag 11 september 2013 10:24 schreef Janeiros het volgende:
Niemand die hem Maandagavond gaat halen? Ik in iedergeval wel(''Hah nerdddd..'')
![]()
Heb een preorder, dus ga hem, niet halen; kom rond die tijd echter wel net uit college; dus misschien dat ik wel ga kijken hoe druk het overal is.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:24 schreef Janeiros het volgende:
![]()
Waarom dan niet meteen op donderdag of vrijdag. Lekker zo vlak voor het weekend.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:29 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik vind Dinsdag maar een kutdag. Waarom niet gewoon op Maandag? Alle retailers hebben hem dan toch al liggen....
Als het goed is, omdat in Amerika vanaf dan de omzet week wordt gestart voor de retail.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:29 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik vind Dinsdag maar een kutdag. Waarom niet gewoon op Maandag? Alle retailers hebben hem dan toch al liggen....
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Waarom dan niet meteen op donderdag of vrijdag. Lekker zo vlak voor het weekend.
Nee het punt is dat USA altijd released op dinsdag. Aangezien Rockstar het praktisch wereldwijd wil gaan releasen moeten wij het ook doen met die specifieke dinsdag.
Wees blij dat we niet een halve maand later pas aan de beurt zijn
Duidelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:31 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als het goed is, omdat in Amerika vanaf dan de omzet week wordt gestart voor de retail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste nieuws, geen irritante kinderen in mijn game.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:38 schreef Donderjagers het volgende:
"You can lock down your games to only let the players you want in there."
Precies, gewoon gezellig met vrienden.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beste nieuws, geen irritante kinderen in mijn game.
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit doet Disney al decennia.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Donderjagers het volgende:
Artwork gebaseerd op Kate Upton?
[ afbeelding ]
Niet van de 11 jarige Amerikaanse kidsquote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vet, haal dat vraagteken maar weg.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag het toch hopen jaquote:Op woensdag 11 september 2013 01:06 schreef Floxcie het volgende:
Iemand enig idee of Dixons op release bezorgd?
Is fake, al paar keer voorbij gekomen hierquote:
Als je gratis online wilt spelen een PS3, als je wilt betalen een X360quote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef HostiHawaii het volgende:
PS3 of 360, PS3 of 360.....Moeilijk, moeilijk......
Eigenlijk van de zotte dat ik voor GTA 5 speciaal weer een console ga aanschaffen.
Waar aan kan je zien dat het fake is?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag het toch hopen ja
[..]
Is fake, al paar keer voorbij gekomen hier
Dat sowieso!quote:
volgens mij was het Shelby Welinder die model was voor die foto?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je dit meentquote:
Nee sorry, ik heb de Dual Shock/SixAxis jaren gebruikt, maar de 360 controller ligt vele malen beter in de hand. Helemaal door de off-set analogues.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |