Denk het ook ja. Gewoon niet happen.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:23 schreef kaos- het volgende:
Beter kap je met negatief reageren op anderen. Slecht geslapen ofzo?
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat het zo obvious fake is, maar verder goed gespot hoor![]()
Klopt, in GTA IV was ook niet zoveel te doen op de missies na vind ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:24 schreef _NZT_ het volgende:
Ik krijg nu als ik aan GTA V denk weer zo'n GTA IV gevoel...boring!!!! Hopen dat het snel overgaat
PS. GTA IV was wel vet, maar eenmaal uitgespeeld vond ik de game een stuk minder, niet leuk om te free roamen.
Ja, legit.quote:
+ geen afwisseling qua omgeving. Altijd maar in die stad...begon op een gegeven moment allemaal een beetje hetzelfde er uit te zien...Verwacht dat bij GTA V dat wel wat anders zou zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 09:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klopt, in GTA IV was ook niet zoveel te doen op de missies na vind ik.
En bowlen of pool spelen deed je ook niet voor de lol in 4. En een bergje oprijden met een 4x4 was ook niet te doen zonder aanloop.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
+ geen afwisseling qua omgeving. Altijd maar in die stad...begon op een gegeven moment allemaal een beetje hetzelfde er uit te zien...Verwacht dat bij GTA V dat wel wat anders zou zijn
Ja dacht ik ook over LCquote:Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
+ geen afwisseling qua omgeving. Altijd maar in die stad...begon op een gegeven moment allemaal een beetje hetzelfde er uit te zien...Verwacht dat bij GTA V dat wel wat anders zou zijn
Nee, het is pas raar om allerlei copy + paste photoshops te maken en dan te doen alsof het echt is terwijl het fake is. Dit is een parodie daarop.quote:
Ik zag het door het feit dat zijn controller niet aan staat.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die tekst in die linkerbovenhoek
Sherlock, ikweetz
Dat is bij elke topgame het geval. Ik ben pas impressed als er gameplay beelden langskomen.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:03 schreef Pheno het volgende:
Wel mooi dat iedereen nu net doet of ze de game hebben. lekker wallpapers photoshoppen met een progressbar, trailers met een controller erbij. Geen enkel idee wat er de lol aan is
Wat is er dan indrukwekkend aan? Je wil het toch zelf spelen? Grote kans dat de grote media het spel eerder krijgen, of dat Rockstar zelf aan het sarren isquote:Op woensdag 11 september 2013 10:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat is bij elke topgame het geval. Ik ben pas impressed als er gameplay beelden langskomen.
Ditquote:Op woensdag 11 september 2013 10:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat is bij elke topgame het geval. Ik ben pas impressed als er gameplay beelden langskomen.
Hehe dat laatste zou wel geniaal zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er dan indrukwekkend aan? Je wil het toch zelf spelen? Grote kans dat de grote media het spel eerder krijgen, of dat Rockstar zelf aan het sarren is
Soort RDR maar dan in de 21e eeuwquote:Op woensdag 11 september 2013 10:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog 5 dagen, weet nog goed dat die teller op 148 dagen stondSnap niet dat sommige mensen de map vinden tegenvallen, ik hou van scheuren door de countryside op superlange wegen. Voor mijn part was de hele stad Los Santos pleite en een vette prairie met buggy's enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |