Ja hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 01:06 schreef Floxcie het volgende:
Iemand enig idee of Dixons op release bezorgd?
Bij welke homo site heb je 'm gekocht dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 04:10 schreef RickoKun het volgende:
Heb het gelukkig nog aardig druk tm zaterdag, daarna wordt het wat rustiger.
Hoop dat ik wel de pre order op tijd krijg. Die site doet een beetje homo waar ik hem heb besteld.
Ga maar naar de dokterquote:Op woensdag 11 september 2013 07:26 schreef 7nightwing7 het volgende:
Het wachten lijkt ondraaglijk nu. Wat ik ook doe om mezelf af te leiden, niets lijkt te helpen. Toch is er steeds dat kleine stemmetje in mijn hoofd dat zegt:" nog een paar dagen, en dan komt GTAV".
Ben ik nu ziek ?
Alsof jij dan je huis uitgaatquote:Op woensdag 11 september 2013 07:51 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Hij wilde me pas zien na 17 september.
Echt wel, als de dokter je roept, dan ga je he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Nee, gewoon triestquote:Op woensdag 11 september 2013 07:26 schreef 7nightwing7 het volgende:
Het wachten lijkt ondraaglijk nu. Wat ik ook doe om mezelf af te leiden, niets lijkt te helpen. Toch is er steeds dat kleine stemmetje in mijn hoofd dat zegt:" nog een paar dagen, en dan komt GTAV".
Ben ik nu ziek ?
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:23 schreef kaos- het volgende:
Beter kap je met negatief reageren op anderen. Slecht geslapen ofzo?
quote:
omg omg omg omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seems legit
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:43 schreef byah het volgende:
[..]
omg omg omg omgDie tekst in die linkerbovenhoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seems legit
Sherlock, ikweetz
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:43 schreef byah het volgende:
[..]
omg omg omg omgZiet er inderdaad helemaal niet uit als een trailer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seems legitVooral dat balkje bovenin
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
Het is juist de bedoeling dat het zo obvious fake is, maar verder goed gespot hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 08:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad helemaal niet uit als een trailer.Vooral dat balkje bovenin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seems legit
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad helemaal niet uit als een trailer.Vooral dat balkje bovenin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |