SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Is dat al zeker dan? Zit sowieso een achievement in met collecten hequote:
Er zijn collectibles, maar niet in de vorm van hidden packages.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan? Zit sowieso een achievement in met collecten he
Dat klopt ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
Over 1.25 uur is het 5 dagen.
POSITIEF BLIJVEN VERDOMMEMee
Zou je denken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik denk dat ie het nu wel weet dat ie een fout begaan heeft in de TT...
Ik denk dat we jouw tot meest wanhopige positivo van de week moeten kronen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
dan is t afgerond nog steeds 6 dagen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
Het kan zijn dat ik het misschien verkeerd heb begrepenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan? Zit sowieso een achievement in met collecten he
Ja en over een uur niet meerquote:
Alsof je hem gelijk om maandag 0:00 kan spelenquote:
Je plaatje werkt niet son.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:51 schreef Nestalgie het volgende:
Volgens veronica magazine is hij al te koop,
[ afbeelding ]
17 september = 17 septemberquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:51 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Alsof je hem gelijk om maandag 0:00 kan spelen
Ik wil ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Legit, reviewer
Over een uur is het de 11e 0:00 uurquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:57 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Over een uur is het de 11e 0:00 uur
duurt dus nog 6 dagen voordat het de 17e 0:00 uur is
Deze is pas 12x gepostquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:58 schreef Mirel het volgende:
Niemand die de map wil posten? Jemig hoor.
http://www.reddit.com/r/g(...)e_official_gtav_map/
[ afbeelding ]
je zit toch niet de hele tijd op 7sins hequote:
Fake? Lijkt mij redelijk legit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je zit toch niet de hele tijd op 7sins he? is fake btw
Van wat ik in trailers heb gezien, klopt die radar juist welquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Fake? Lijkt mij redelijk legit.
Laat maar, radar is niet geheel goed gedaan
Vriendjes bij rockstarquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe zullen lui het eigenlijk voor elkaar hebben gekregen om dat spel nu al te kunnen spelen?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Van wat ik in trailers heb gezien, klopt die radar juist wel
welke lui?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe zullen lui het eigenlijk voor elkaar hebben gekregen om dat spel nu al te kunnen spelen?
Die lui wat daar aan de lopende band staan worden elke dag voordat ze naat huis gaan keihard gecontroleerd en gevisiteerd lijkt me toch. Om leaks te voorkomen.quote:
Misschien zijn het die lui die niet aan de lopende band staanquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Die lui wat daar aan de lopende band staan worden elke dag voordat ze naat huis gaan keihard gecontroleerd en gevisiteerd lijkt me toch. Om leaks te voorkomen.
Mochten die screenshots echt zijn waar je ze ziet spelen in de PS3 Online userlijst of hoe dat ding ook mag heten.quote:
Mmmh. Tjah kun je over speculeren wat je wil maar kom je toch niet achter. Wel interessant.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Misschien zijn het die lui die niet aan de lopende band staan
Idd.. ik weet iig dat ik hem de 17e ga spelen, dat is voor mij wel genoeg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:05 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mmmh. Tjah kun je over speculeren wat je wil maar kom je toch niet achter. Wel interessant.
Die zijn niet echt. Als dat wel zo zou zijn moeten ze gewoon gameplay uploaden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mochten die screenshots echt zijn waar je ze ziet spelen in de PS3 Online userlijst of hoe dat ding ook mag heten.
Als jij bij distributiecentra werkt.... Pakket aan zijkant open snijden en je hebt er één.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef Tropanzia het volgende:
Ben benieuwd of daar een boete opstaat en hoe hoog die is...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als jij bij distributiecentra werkt.... Pakket aan zijkant open snijden en je hebt er één.
heeeeeeeelll hoogquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ben benieuwd of daar een boete opstaat en hoe hoog die is...
Baan kwijt en wss rechtzaak (kort geding) aan je broek van rockstar?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het is uiteindelijk jatten...met een rechtszaak kan Rockstar misschien schade vergoeding in dusverre eisen, maar that is it.quote:
Ontslag op staande voet, een aangifte van diefstal en een aantekening op je strafblad.quote:
denk je dat rockstar een 10tje gaat eisen ofzoquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het is uiteindelijk jatten...met een rechtszaak kan Rockstar misschien schade vergoeding in dusverre eisen, maar that is it.
Als ik wist dat ik via een uitzendbureau of zo maar 2 of 3 dagen bij zo'n distributiebedrijf werkte zou ik het overwegen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ontslag op staande voet, een aangifte van diefstal en een aantekening op je strafblad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef Furdinand het volgende:
Deze al gepost?Nee, maar hoe kan je bevestigen dat het precies klopt qua afmetingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
beetje oud nieuws....quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:19 schreef eight het volgende:
TT![]()
TS kan beter zijn tijd besteden aan school ipv gta
Ontslag. Mobieltjes met camera's zijn meestal verboden in het warehouse.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef Furdinand het volgende:
Deze al gepost?Die schaal slaat volgens mij nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh, hooguit spuit 11quote:
Kan ik niet maar ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, maar hoe kan je bevestigen dat het precies klopt qua afmetingen?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kan ik niet maar ziet er leuk uit.
Dat is geen boete maar een vergoeding...dat ligt dus aan de eis van Rockstar en hoeverre de rechter zich hier in kan vinden. Kan dus 500 dollar zijn, of 50.000...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef JessedeK het volgende:
[..]
denk je dat rockstar een 10tje gaat eisen ofzoals iemand nu gameplay van dat spel op YouTube zet: is hier hieraan schuldig: diefstal, auteursrechtschending, piraterij, plus het feit dat het rockstar ook behoorlijk geld zal kostten, dus je naait ook nog eens je werkgever.
t komt er op neer dat hetgene wat je net zei al niet meer relevant is ;Pquote:
quote:
Niet mee hebben gedaan aan de bétaquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:05 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met die nerdjes die pretenderen gta v al te kunnen spelen.
Ik voel me na het zien van dit filmpje ongeveer even erg als onder het douchen moeten poepen en dan nat op de wc moeten zittenquote:
Daarom altijd een zakje mee onder de douche.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:37 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik voel me na het zien van dit filmpje ongeveer even erg als onder het douchen moeten poepen en dan nat op de wc moeten zitten
Of met een banaan achter de jetski of boot aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
Het zou wel tof zijn als je straks in werkelijk alle gebouwen kunt en je jezelf niet meer dood kan rijden op een lullig fruitboompje
Iets wat je niet kan besturen en waar je alleen maar af kan vallen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:41 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Of met een banaan achter de jetski of boot aan.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Fake? Lijkt mij redelijk legit.
Laat maar, radar is niet geheel goed gedaan
Tijdens het spelen van de normale storyline gebruik ik sowieso nooit een guide. Als ik de storyline heb uitgespeeld, dan wil ik er nog wel eens naar wat tips/maps kijken om alle collectibles te halen.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:40 schreef JohnB52 het volgende:
Kopen jullie ook zoiets:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)de/9200000015480651/
Of gebruiken jullie die guides helemaal niet, of kijken jullie voor tips met (bijvoorbeeld) de ipad op internet tijdens t spelen?
Nee, dixons levert alleen op maandagen. Dus dat wordt de eerstvolgende maandag.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:06 schreef Floxcie het volgende:
Iemand enig idee of Dixons op release bezorgd?
Meen je niet, dat is wel slecht.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee, dixons levert alleen op maandagen. Dus dat wordt de eerstvolgende maandag.
Tuurlijk ga je niet in alle gebouwen kunnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
Het zou wel tof zijn als je straks in werkelijk alle gebouwen kunt en je jezelf niet meer dood kan rijden op een lullig fruitboompje
Geintje. Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Meen je niet, dat is wel slecht.
Weet niet wat ik hiervan moet vinden, de airport in GTA IV was al best groot en ik denk niet dat hij in GTA V nog groter gaat zijn.quote:
Tis al bekend dat GTA5, zo groot wordt als GTA 4 GTA SA en RDR bij elkaar, echt fking groot dus.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiervan moet vinden, de airport in GTA IV was al best groot en ik denk niet dat hij in GTA V nog groter gaat zijn.
En als je die twee vergelijkt kan je al een redelijke conclussie trekken op de rest.
Ja, maar om de een of andere reden zie ik dat niet terug in de map.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:41 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Tis al bekend dat GTA5, zo groot wordt als GTA 4 GTA SA en RDR bij elkaar, echt fking groot dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |