SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
muhahahaquote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef Niox het volgende:
Oh noes: http://www.nu.nl/tech/357(...)-gta-5-xbox-360.html
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef Niox het volgende:
Oh wee als ze mijn GTA V niet komen brengen op 17 september.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef Niox het volgende:
Ja ja http://www.neogaf.com/for(...)11029&postcount=1944quote:Op woensdag 11 september 2013 13:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.videogamer.com(...)ble_gta_5_leaks.html
[ afbeelding ]
Kwestie van wachten, dit duurt niet lang meer.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:55 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja ja http://www.neogaf.com/for(...)11029&postcount=1944
Als ik em al zou hebben zou ik lekker offline gamen en verder niemand iets laten zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:57 schreef kaos- het volgende:
[..]
Kwestie van wachten, dit duurt niet lang meer.
Toch vind ik het bijzonder dat er nog steeds geen gameplay beelden zijn. De games zijn al bij verschillende mensen in handen gekomen, maar nog niemand heeft de moeite genomen om iets te tapen.
Je mist zijn andere quote nog, dan zie je meteen wat voor bullshit het isquote:Op woensdag 11 september 2013 13:55 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja ja http://www.neogaf.com/for(...)11029&postcount=1944
Ik zou het juist wel tof vinden om "de eer" te krijgen om als eerste ter wereld gameplay te leaken van GTAVquote:Op woensdag 11 september 2013 14:01 schreef budvar het volgende:
[..]
Als ik em al zou hebben zou ik lekker offline gamen en verder niemand iets laten zien.
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Naar het schijnt zit er op de 2e disc van de 360 versie een beveiliging, waar ze nu mee bezig zijn.
Is wel vet idd. Zo zaten wij (Fok! FUT SC) vorig jaar een dag te vroeg in de webapp van Ultimate Teamquote:Op woensdag 11 september 2013 14:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik zou het juist wel tof vinden om "de eer" te krijgen om als eerste ter wereld gameplay te leaken van GTAV
Om daarna bij elke uitgever te boek te staan als leaker. Lijkt me idd geniaal voor een gamessite. of als distributeur. Geen games meer krijgen, dus einde zaak.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik zou het juist wel tof vinden om "de eer" te krijgen om als eerste ter wereld gameplay te leaken van GTAV
Naar het schijnt is dit crap van de bovenste plankquote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Naar het schijnt zit er op de 2e disc van de 360 versie een beveiliging, waar ze nu mee bezig zijn.
Ik ben geen uitgever/gamessite beheerder of distributeur. Mocht ik dat wel zijn zou ik het wel zo aanpakken dat niemand erachter komt hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om daarna bij elke uitgever te boek te staan als leaker. Lijkt me idd geniaal voor een gamessite. of als distributeur. Geen games meer krijgen, dus einde zaak.
daarom heb je de game ook niet eerder.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:08 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ben geen uitgever/gamessite beheerder of distributeur.
Een balon vol luchtquote:Op woensdag 11 september 2013 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
" Some pirate group has the game now. They said that second disk has some new type of protection, so they can't leak it right now, but they are working on it, leaks incoming. "
Tja, dat idee krijg ik ook soms hierquote:
Nou, het freeroamen is eigenlijk wel helemaal afgeschaft. Je krijgt gewoon tig lineaire missies. Als je voor een bepaalde missie niet op punt X op de map hoeft te zijn, kun je ook helemaal niet naar punt X toe gaan. Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 11 september 2013 12:56 schreef peleetje het volgende:
Ben benieuwd!
Hoe zit het eigenlijk met de speelwereld? is het net als in vorige gtas dat je eerst weer een hoop missies moet doen voor je een bepaald deel van de stad kunt bekijken?
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
" Some pirate group has the game now. They said that second disk has some new type of protection, so they can't leak it right now, but they are working on it, leaks incoming. "
nou tis watquote:Op woensdag 11 september 2013 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Echt, de naïviteit is bij sommigen wel heel ergquote:Op woensdag 11 september 2013 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja, dat idee krijg ik ook soms hier
Dat zie je mij ook nergens zeggen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom heb je de game ook niet eerder.
Jup, we moeten het er maar mee doen. Verwacht geen nieuwe info meer, het is nu enkel wachten op wat leaks.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, heerlijk hoe ze op willen vallen. Ja, we hebben het, maar het is niet te kraken, nu , nog even niet. En dan geen video's of niets van nerds die spelen
Net alsof die mensen dat op een openbaar forum postenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, heerlijk hoe ze op willen vallen. Ja, we hebben het, maar het is niet te kraken, nu , nog even niet. En dan geen video's of niets van nerds die spelen
Zal nog wel erger wordenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, de naïviteit is bij sommigen wel heel erg
Klopt, maar diegene die het eerder zouden kunnen hebben zijn dat welquote:Op woensdag 11 september 2013 14:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook nergens zeggen.
Je kan ook overal serieus op reageren natuurlijk, boeit me vrij weinig of het klopt of niet, gameplay verschijnt vanzelf wel. Wel gek, aangezien de game nu toch al her en der verspreid is?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, de naïviteit is bij sommigen wel heel erg
Er bestaat iets als embargo. Dat schenden betekent dat je of heel goed je sporen achter je kunt wissen, of einde van je site/distributiekanaal. Het is niet dat Rockstar je alleen geen games meer geeft, maar je staat bij andere uitgevers ook te boek als onbetrouwbaar voor hun grote titels. Ergo, ze mijden je. Dus leaks komen er wel, maar niet uit die hoek.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook overal serieus op reageren natuurlijk, boeit me vrij weinig of het klopt of niet, gameplay verschijnt vanzelf wel. Wel gek, aangezien de game nu toch al her en der verspreid is?
Inderdaad, ook is het risico wat te groot.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:15 schreef videonatic het volgende:
Je moet ook nagaan dat de meerderheid van de mensen gewoon die game uit een magazijn haalt en dan lekker gaat spelen. Dat lekken is echt alleen iets voor bepaalde groups, de gemiddelde magazijnmedewerker gaat niet zo ver, technisch ook omdat je een image moet maken.
En hoe komen die groups aan een game denk je?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:15 schreef videonatic het volgende:
Je moet ook nagaan dat de meerderheid van de mensen gewoon die game uit een magazijn haalt en dan lekker gaat spelen. Dat lekken is echt alleen iets voor bepaalde groups, de gemiddelde magazijnmedewerker gaat niet zo ver, technisch ook omdat je een image moet maken.
Gelukkig werkt het bij films wel op die manier, dus om nu te zeggen dat het niet bij games zo is, gaat wat verquote:Op woensdag 11 september 2013 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er4 bestaat iets als embargo. Dat schenden betekent dat je of heel goed je sporen achter je kunt wissen, of einde van je site/distributiekanaal. Het is niet dat Rockstar je alleen geen games meer geeft, maar je staat bij andere uitgevers ook te boek als onbetrouwbaar voor hun grote titels. Ergo, ze mijden je. Dus leaks komen er wel, maar niet uit die hoek.
Nah, die heeft hem nietquote:Op woensdag 11 september 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
"LitmanenAFCA has the game now. He said that the second disk has a watermelon stain on it, so he can't leak it right now, he is working on it, leaks incoming.
Als ik bij een distributeur werk en ik neem vanavond de game mee naar huis. Niemand zal er ook maar achter komen dat die game bij dat specifieke bedrijf vandaan komt hoor. Ook al ga je er mee online, maakt niets uit.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er bestaat iets als embargo. Dat schenden betekent dat je of heel goed je sporen achter je kunt wissen, of einde van je site/distributiekanaal. Het is niet dat Rockstar je alleen geen games meer geeft, maar je staat bij andere uitgevers ook te boek als onbetrouwbaar voor hun grote titels. Ergo, ze mijden je. Dus leaks komen er wel, maar niet uit die hoek.
Het werkt overal zo. Dus goed je sporen uit kunnen wissenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig werkt het bij films wel op die manier, dus om nu te zeggen dat het niet bij games zo is, gaat wat ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |