MNF is een logisch vervolg op SNFquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Had niet door dat ik lapo had en wist geen TT
Short term written all over it. Krijg het idee dat zijn knie kapot is over 20 jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Nuttig, zo'n lesje over hoe zo'n operatie gaat.
quote:Stephen White
02:40:15 CEST
that is the old school 2 point play formation. you line up just to see if the opposing team adjusts. if so you come together and kick the extra point. if they don’t adjust you try the two point play. crazy that they are doing it as a regular scrimmage play. can’t wait to see all the things we have missed with all22
Zal allemaal wel zijn, als Eagles fan was dit gezien de laatste twee jaar gewoon een verademing.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:51 schreef kidkash19 het volgende:
RG3 zag er echt niet uit, stats be damned, het was gewoon niet best.
Grappig hoe iedereen ineens op de Eagles hype train zit terwijl dit in College al jaren een trend is, er zijn teams die dit sneller uitvoeren zelfs. Louisiana Tech vorig jaar en dit jaar Cal bijvoorbeeld.
Defense will figure it out in time
Tjaa...Ze missen Manti natuurlijk héquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:18 schreef ssebass het volgende:
Pff de Chargers volgen is vaak erg pijnlijk. Had wel verwacht dat ze zouden verliezen, maar weer 21 punten voorsprong verspelen is wel weer erg pijnlijk. Eerste helft waren ze wel erg goed, maar net als vorig jaar kunnen ze het niet afmaken. Doet mij denken aan de game tegen de Broncos.
Die gimmick offense is allang gekraakt in college, waarom het wiel opnieuw uitvinden. Ik mis alleen die debiele borden langs de lijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:51 schreef kidkash19 het volgende:
RG3 zag er echt niet uit, stats be damned, het was gewoon niet best.
Grappig hoe iedereen ineens op de Eagles hype train zit terwijl dit in College al jaren een trend is, er zijn teams die dit sneller uitvoeren zelfs. Louisiana Tech vorig jaar en dit jaar Cal bijvoorbeeld.
Defense will figure it out in time
Hoop dat hij verschil kan maken. Probleem zit hem in de O-line en die gaat dit jaar waarschijnlijk niet meer veranderen. Wel kater van de wedstrijd. De hele wedstrijd uit handen gegeven in het vierde kwart.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:20 schreef Sasman het volgende:
[..]
Tjaa...Ze missen Manti natuurlijk hé
Hier een ontevreden fan die tevergeefs wacht op de dag dat de ST Louis Rams weer eens huis houden in de NFL want het is al een tijdje kommer en kwel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 05:06 schreef maerk het volgende:
Wat een seizoenstart van de Eagles, heb genoten van het tempo en de mentaliteit van dit team, en ook belangrijk; een stuk constanter dan de laatste 2 jaar. Wat blijft het dan zonde dat Maclin out is voor de rest van het seizoen als je nu Vick, McCoy en Jackson ziet spelen. Toch een tevreden fan hier..
Ja Rivers krijgt veel gezeik vanwege zijn interception, maar het was ook wel gewoon een hele goede actie van Cushing. Mooie route en geweldige catch.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:52 schreef kidkash19 het volgende:
Cushing zn INT was wel super, wat een monster is dat toch
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Die gimmick offense is allang gekraakt in college, waarom het wiel opnieuw uitvinden. Ik mis alleen die debiele borden langs de lijn. Het werkt in College omdat je daar vaak tegen verschrikkelijk slechte defenses speelt. Dit systeem faalt keihard op het moment dat ze tegen een fatsoenlijke defense staan omdat ze dan niet elke drive kunnen scoren.
Dat kon dit jaar wel eens veranderen, ze worden gezien als een gevaarlijke outsider in de NFC West. Vorig jaar hadden ze zelfs het beste divisie record. Je kan het wel aan Jeff Fisher overlaten om een ploeg op te bouwen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hier een ontevreden fan die tevergeefs wacht op de dag dat de ST Louis Rams weer eens huis houden in de NFL want het is al een tijdje kommer en kwel.
http://www.sbnation.com/l(...)re-very-philadelphiaquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:51 schreef emokid het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Kan iemand mij deze uitleggen trouwens? Ook die bij Oregon destijds. Niet specifiek de borden, maar het nut ervan.. En die rare armbewegingen van de assistenten gisteren?
$100,000quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:58 schreef maerk het volgende:
Suh krijgt een $100.00 boete voor zijn hit op Sullivan van de Vikings. Fors bedrag maar wat een ontzettend domme en oncollegiale actie WEER van hem. Ik heb helemaal niks met die gast, wannabe tough guy.
Wordt een drama seizoen voor patsquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:27 schreef The_Playmaker het volgende:
Het seizoen is pas net begonnen en Amendola is alweer geblesseerd.
Scherp.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:25 schreef PirE het volgende:
[..]
$100,000. Ik denk niet dat Suh wakker ligt van een boete van 100 dollar
.
Ja want ze hebben natuurlijk helemaal geen Running Game / Brady / Terugkerende Gronk dit seizoenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt een drama seizoen voor pats
De Litmanen van de NFL.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:20 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja want ze hebben natuurlijk helemaal geen Running Game / Brady / Terugkerende Gronk dit seizoen
Nee Patriots will be fine, het zijn niet de Pats van een paar jaar terug die geen defensen of running game hadden en alleen maar gooiden.
Ik ben altijd pessimistisch, ook over Ajaxquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:20 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja want ze hebben natuurlijk helemaal geen Running Game / Brady / Terugkerende Gronk dit seizoen
Nee Patriots will be fine, het zijn niet de Pats van een paar jaar terug die geen defensen of running game hadden en alleen maar gooiden.
2 weken word ineens een heel stuk langer....quote:Patriots placed RB Shane Vereen (wrist surgery) on injured reserve/designated to return.
Vereen was expected to miss only 2-3 weeks, but as usual with the Patriots, we didn't know the truth. Vereen won't be eligible to practice for six weeks, and can't return until Week 11
Vergeet niet dat je defense amper tijd heeft om te rusten soms met dit tempo op O, je gaat 3 and out binnen 1.30 en je defense zit nog bij te komen. Er is een reden dat Washington terug kon komen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Die gimmick offense is allang gekraakt in college, waarom het wiel opnieuw uitvinden. Ik mis alleen die debiele borden langs de lijn. Het werkt in College omdat je daar vaak tegen verschrikkelijk slechte defenses speelt. Dit systeem faalt keihard op het moment dat ze tegen een fatsoenlijke defense staan omdat ze dan niet elke drive kunnen scoren.
Dat bedoelde ik ook, met een fatsoenlijke defense stallen de drives veel eerder en dan spelen ze hun eigen defense kapot. De hele Oregon/Chip Kelly-offense draait puur om het slopen van de defense van de tegenstander, maar dat is ook de zwakte. Als het niet loopt dan slopen ze hun eigen defense.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je defense amper tijd heeft om te rusten soms met dit tempo op O, je gaat 3 and out binnen 1.30 en je defense zit nog bij te komen. Er is een reden dat Washington terug kon komen natuurlijk
Klopt, regelmatig een stuk of 80 ofzoquote:Op woensdag 11 september 2013 14:36 schreef Boe-man het volgende:
College hebben toch ook veel meer spelers per wedstrijd dan 53? Ook blijven Vick en McCoy natuurlijk nooit 16 wedstrijden fit ipv de 12(?) in college met zoveel plays/hits.
En ik ben net een maand lid van The Official Sanchize fanclubquote:Op donderdag 12 september 2013 06:34 schreef zjroentje het volgende:
The Sanchize likely out for the year.
The return of Tebow...quote:Op donderdag 12 september 2013 06:34 schreef zjroentje het volgende:
The Sanchize likely out for the year.
De Jets organisatie heeft gewoon fout op fout gemaakt in de laatste paar jaar waardoor ze ook zwaar in de problemen kwamen met hun cap. Maar ik zou ook de QB de schuld geven van alle problemen in je organisatie. Het idee om Tebow te halen en te cutten kwam zeker ook van Sanchez? Als Sanchez nee had gezegd tegen dat dikke contract dan hadden de Jets veel ruimer gezeten in hun cap-space. Conclusie Sanchez is een lul die de Jets in zijn eentje kapot heeft gemaaktquote:Op donderdag 12 september 2013 11:09 schreef emokid het volgende:
Vind dat Sanchize gedoe onderhand wel leuk geweest. Ze hebben nu weer een beetje hoop op iets moois. Toen Geno aan de zijlijn aan het praten was met Sanchez had ik al zoiets van.. 'besmet' jezelf niet met het verleden.
Eagles@bucs. Is mijn persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:03 schreef DUK het volgende:
Ben in Oktober een paar weken in Florida en wil dan wat American Football meepakken (ook omdat het honkbal seizoen dan bijna afgelopen is en het basketbal seizoen nog niet begonnen is).
Waar zouden jullie voor gaan?
Eagles@Bucs
Bills@Dolphins
Chargers@Jaguars
of toch een college match? Florida Atlantic of Florida International.
Florida State, Florida en Miami spelen helaas allemaal uit in die weken...
Ik wil die offense wel zien in florida heatquote:Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eagles@bucs. Is mijn persoonlijke voorkeur.
Neig ik ook naar. Zit voornamelijk in Ft Lauderdale dus dat tripje naar Tampa is ook nog eens een mooie roadtrip.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eagles@bucs. Is mijn persoonlijke voorkeur.
Wat een top mentaliteitquote:Speaking Thursday, Bucs coach Greg Schiano revealed Josh Freeman overslept and missed a team meeting last Monday, and has "been late for things before."
En dat in een contract yearquote:
Kan je dat kijken als je er nooit wat van hebt gezien?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:15 schreef rgras het volgende:
Voor de liefhebbers: het vijfde seizoen van The League is ook weer bezig, met o.a. JJ Watt!
Absoluut niet, het borduurt voort op alles uit de vier voorafgaande seizoenen. Maar ik zie het probleem niet, alle seizoenen zijn fantastisch!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan je dat kijken als je er nooit wat van hebt gezien?
Zeer vermakelijk, makkelijk wegkijkende serie jaquote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef rgras het volgende:
[..]
Absoluut niet, het borduurt voort op alles uit de vier voorafgaande seizoenen. Maar ik zie het probleem niet, alle seizoenen zijn fantastisch!
4.53 squote:Op vrijdag 13 september 2013 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe snel loopt kaepernick de 40 dash wel niet?
Met gron, hernandez en walker was het nu 29-3quote:Op vrijdag 13 september 2013 03:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Brady loopt alleen maar te schelden op zijn rookie WR's. Vooral Dobson krijgt er flink van langs.
twitter:MikeClayNFL twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 05:49:32Julian Edelman now a record holder. Fewest receiving yards (78) for a WR with 13+ receptions in NFL history (per @pfref) #Patriots reageer retweet
Geno is dus duidelijk een bustquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Ugly ugly ugly maar zolang ze Brady hebben en bij hem dat vuurtje brandt geef ik de Patriots gewoon goede kans. Die rookie WR komen er wel, kwestie van adjusten
Geno Smith was ook gewoon drama, die geeft de game meerdere keren weg
Dan schrijf je m veel te snel af vind ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Geno is dus duidelijk een bust![]()
Het lijkt me ook duidelijk dat de receivers van de Pats beter thuis kunnen blijven als Tom en Giselle een keer een feestje hebben
wat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:10 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Dan schrijf je m veel te snel af vind ik.
Heb jij wel eens een teamsport gespeeld? Zoja dan zou je moeten weten dat het dikke BS is om te zeggen dat brady's WR's niet op een feestje worden uitgenodigd.
mompelt iets over een posticon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:10 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Dan schrijf je m veel te snel af vind ik.
Heb jij wel eens een teamsport gespeeld? Zoja dan zou je moeten weten dat het dikke BS is om te zeggen dat brady's WR's niet op een feestje worden uitgenodigd.
quote:Gisele brushed it off, but a few minutes later was overheard telling a group of friends, “My husband cannot f*cking throw the ball and catch the ball at the same time.”
“He didn’t even catch the ball when he was supposed to catch the ball” she complained, referring to one of the Patriots receivers who botched a pass from Brady during the game.
omdat amerikanen dus de sport idd langer volgenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
mompelt iets over een posticon.
En dat Giselle is een verwijzing naar haar reactie na het verlies van de Superbowl in 2012. Een beetje NFL-volger legt die link wel.
[..]
Waarom snappen amerikanen dit wel![]()
quote:There are offenses in which you can get away with younger and less-experienced receivers, but New England’s is not one of them. Brady runs an offense with an insane number of option routes, and option anxiety was the result for his targets.
“It just doesn’t magically come together — you’ve got to work really hard at it,” Brady concluded. “The passing game is all about anticipation — they have to anticipate what I’m going to do, and I have to anticipate what they’re going to do. I think it’s unrealistic of them to feel like they can do it like 10-year veterans. That’s not what they are, but they’re trying hard, and they work really hard. They have a lot of skill, and they’re great kids.”
During the game, Brady was obviously frustrated, both on the field and on the sideline, and he seemed to understand there’s a limit to how effective that will be with a patchwork receiver corps.
“I think I have to do a better job with my body language. I definitely can improve that. It’s not a real strong point of mine right now.
Dat is te hopen voor de Pats want dat zei men niet zo lang geleden ook over Chad Jackson, Bethel Johnson, Brandon Tate en Taylor Price. Allemaal door de Pats gedraft in de 2nd en 3rd round en allemaal mislukt. Alleen Edelman is er nog van over.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Ugly ugly ugly maar zolang ze Brady hebben en bij hem dat vuurtje brandt geef ik de Patriots gewoon goede kans. Die rookie WR komen er wel, kwestie van adjusten
Geno Smith was ook gewoon drama, die geeft de game meerdere keren weg
SNap ook niet niet dat ze wes welker zo "makkelijk" hebben laten gaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat is te hopen voor de Pats want dat zei men niet zo lang geleden ook over Chad Jackson, Bethel Johnson, Brandon Tate en Taylor Price. Allemaal door de Pats gedraft in de 2nd en 3rd round en allemaal mislukt. Alleen Edelman is er nog van over.
Pats fans zijn dan ook vrij skeptisch want Belichick heeft niet de beste track record als het op draften van WR's komt.
Dit artikel in de Boston Globe legt het goed uit: http://www.bostonglobe.co(...)KfkVY787O/story.html
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zal mij niks verbazen als er een groot complot achter de arrestatie en veroordeling van Hernandez zit. Wellicht wel om een nog veel grotere zaak te verdoezelen. Denk hierbij aan omkoping, of wellicht wel doping. De bond heeft toch altijd de neiging enkele teams extra te beschuldigen.
Oja, en het is de schuld van de middenklasse!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zal mij niks verbazen als er een groot complot achter de arrestatie en veroordeling van Hernandez zit. Wellicht wel om een nog veel grotere zaak te verdoezelen. Denk hierbij aan omkoping, of wellicht wel doping. De bond heeft toch altijd de neiging enkele teams extra te beschuldigen.
Ze namen wel een groot risico met Amendola. Die heeft volgens mij al rond de 20-22 wedstrijden gemist in 4 jaar tijd. En nu is hij ook al geblesseerd. Het is wel te merken waarom ze graag Emanuel Sanders wilden hebben maar de Steelers lieten hem niet gaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:21 schreef kidkash19 het volgende:
bijkomende probleem is ook dat ze natuurlijk al jaren wat lager in de draft zitten, hierdoor zijn superstar WR natuurlijk al weg en alles eronder zit zo dicht tegenelkaar qua skills dat het een crapshoot is of iemand wat word of niet.
Zeker als je prioriteiten ergens anders liggen natuurlijk. Artikel is zeker goed in dat dit soort posities het moeilijkst te evalueren zijn.
Vergeet ook niet dat de Offense er na de draft best goed uitzag
Gronk
Hernandez
Amendola
Edelman
Rookies
Er was niet verwacht dat de rookies zo snel moesten gaan produceren door diverse gebeurtenissen ook natuurlijk. Ik bedoel een 7th round TE die meteen starter is omdat er werkelijk niks anders is....
Ja ik vind dat altijd zo gevaarlijk he dat aantal gemiste games. Als Welker zn ACL niet in game 16 maar in game 2 scheurt mist hij er ook 15 ipv geen. Een blessure kun je niet kiezen, neemt niet weg dat hij wel regelmatig "last" van iets heeft natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:50 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ze namen wel een groot risico met Amendola. Die heeft volgens mij al rond de 20-22 wedstrijden gemist in 4 jaar tijd. En nu is hij ook al geblesseerd. Het is wel te merken waarom ze graag Emanuel Sanders wilden hebben maar de Steelers lieten hem niet gaan.
quote:
Hij trolled.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:41 schreef rgras het volgende:
[..]
Oja, en het is de schuld van de middenklasse!
Vrijdag is voor High School en de zaterdag is voor College Football.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:39 schreef ssebass het volgende:
Waarom zijn er vrijdag en zatetdag geen wedstrijden. Lang genoeg gewacht op het football season.
Vond het een beetje treurig hoe Matthews speelde, heb hem normaal wat hoger zitten. Kaepernick toonde zich 'classy' toen Matthews hem probeerde uit te lokken en kwam vervolgens ook als winnaar uit de strijd, dan ben je een grote.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Vrijdag is voor High School en de zaterdag is voor College Football.
Matthews trouwens een 15k fine voor zijn late hit op Kaepernick.
Nounou een grote... Beetje overdreven... Als je uitgelokt wordt en er niet op ingaat je tot een grote maakt ben ik al sinds de kleuterschool een "grote"quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:04 schreef maerk het volgende:
[..]
Vond het een beetje treurig hoe Matthews speelde, heb hem normaal wat hoger zitten. Kaepernick toonde zich 'classy' toen Matthews hem probeerde uit te lokken en kwam vervolgens ook als winnaar uit de strijd, dan ben je een grote.
Nee nee, niet het inhouden maakt hem groot. De manier waarop hij die wedstrijd onder druk uitspeelt, ik vond het grote klasse, dat zijn kenmerken die grote QB's ook hebben. Voorlopig staat Kaepernick nog in de schaduw van de echte grote jongens.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Nounou een grote... Beetje overdreven... Als je uitgelokt wordt en er niet op ingaat je tot een grote maakt ben ik al sinds de kleuterschool een "grote"
Matthews moet gewoon zijn mond houden en spelen.
Wat? Hij mag misschien nog net hun pads dragen after practice.quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:49 schreef maerk het volgende:
[..]
Voorlopig staat Kaepernick nog in de schaduw van de echte grote jongens.
Het is ook niet zo verbazingwekkend dat Kenbrell Thomkins niet meteen een superster WR is. Anders was hij wel gedraft. Dit is een undrafted rookie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:21 schreef kidkash19 het volgende:
bijkomende probleem is ook dat ze natuurlijk al jaren wat lager in de draft zitten, hierdoor zijn superstar WR natuurlijk al weg en alles eronder zit zo dicht tegenelkaar qua skills dat het een crapshoot is of iemand wat word of niet.
Zeker als je prioriteiten ergens anders liggen natuurlijk. Artikel is zeker goed in dat dit soort posities het moeilijkst te evalueren zijn.
Vergeet ook niet dat de Offense er na de draft best goed uitzag
Gronk
Hernandez
Amendola
Edelman
Rookies
Er was niet verwacht dat de rookies zo snel moesten gaan produceren door diverse gebeurtenissen ook natuurlijk. Ik bedoel een 7th round TE die meteen starter is omdat er werkelijk niks anders is....
En Bilderbergquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:41 schreef rgras het volgende:
[..]
Oja, en het is de schuld van de middenklasse!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Peyton wint de wedstrijd, Eli de SBquote:Op zondag 15 september 2013 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
Wat verwachten jullie in de brotherly battle?
doet het gelukkig nog altijdquote:Op zondag 15 september 2013 17:29 schreef robdriessen het volgende:
Bah, spuit 11 hier maar ik kom er nu pas achter dat ESPN Europe is afgeschaftNu zie ik dat FOX wel een paar matches uitzendt vanavond/vannacht, maar ook lang niet alles. Doet NFL Gamepass het nog gratis voor ons arme Europeaantjes?
Wil vannacht wel wat meepikken van Saints vs Buccaneers....
Eli en de G-Menquote:Op zondag 15 september 2013 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
Ik hoop Giants maar verwacht Broncosquote:Op zondag 15 september 2013 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
Dat wasquote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef rgras het volgende:
"OMG BREAKING NEWS: JOE FLACCO'S WIFE JUST GAVE BIRTH O-M-G!!"
Je krijgt nog een drukke avond als je alle plays die je op redzone ziet hier gaat postenquote:
Dez Bryant was ook blijkbaar licht geblesseerd.quote:Op zondag 15 september 2013 19:41 schreef Guard het volgende:
Julio Jones was questionable, zie je niets van
Tsja dat heb je van met je helm leidenquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dez Bryant was ook blijkbaar licht geblesseerd.
Merriweather beweegt niet meer na zijn hit op Starks.
Idem ditoquote:Op zondag 15 september 2013 20:11 schreef Katth het volgende:
Toch blij dat ik James Jones heb laten starten in mijn fantasy league.
Nou ja..Als de andere Qb Christian Ponder heet dan is het niet eens zo ergquote:Op zondag 15 september 2013 20:13 schreef Guard het volgende:
Lol die rebounder bij de Bears...
Cutler kan er niets aan doen, maar het overkomt wel weer hem
Waarom kickten ze niet gewoon een FG? Ze moeten toch een keer wat vertrouwen en punten op het bord krijgen?quote:Op zondag 15 september 2013 20:17 schreef Dos37 het volgende:
RG3 heeft een vreselijke wedstrijd tot nu toe.
Ze hebben gister een kicker gesigned want de andere is geblesseerd. Daar hebben ze blijkbaar niet zo'n vertrouwen in.quote:Op zondag 15 september 2013 20:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waarom kickten ze niet gewoon een FG? Ze moeten toch een keer wat vertrouwen en punten op het bord krijgen?
ik zeg toch dat hij er niets aan kan doen...quote:Op zondag 15 september 2013 20:16 schreef Sasman het volgende:
[..]
Nou ja..Als de andere Qb Christian Ponder heet dan is het niet eens zo erg
quote:Op zondag 15 september 2013 20:17 schreef Dos37 het volgende:
RG3 heeft een vreselijke wedstrijdseizoen tot nu toe.
Defense staat inderdaad goed te spelen, offense nog niet altijd even gelukkig.quote:Op zondag 15 september 2013 20:20 schreef emokid het volgende:
Ik zie alleen maar pickoffs van de Eagles op RedZone en nog staan ze achter.
335 yards heeft Rodgers nu.quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef emokid het volgende:
Aaron Rodgers al over 300 yards in de eerste helft?! Wat is het single game record?
Most passing yards, game: 554, Norm Van Brocklin Sep 28, 1951quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef emokid het volgende:
Aaron Rodgers al over 300 yards in de eerste helft?! Wat is het single game record?
quote:Per CBS Sports' Jason La Canora, Josh Freeman is expected to request a trade out of Tampa prior to October's deadline.
NFL Network's Ian Rapoport adds that the tension is "real" between coach Greg Schiano and Freeman, with a "growing disconnect." Per Rapoport, Freeman's frustration comes from Schiano revealing to the media that Freeman was late to a team meeting and has "been late for things before."
Jij bent niet echt fan he?quote:Op zondag 15 september 2013 21:02 schreef The_Playmaker het volgende:
Nou kom maar op met die high flying Chip Kelly offense....
En een fumble van Dallas nu!quote:
Hij had een trage start, maar komt nu op gangquote:Op zondag 15 september 2013 21:16 schreef emokid het volgende:
Gok genomen vandaag om Vick te starten ipv Romo. Pakt goed uit.
quote:
Nu?quote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Andy Reid neigt nu wel erg naar corpulentie
quote:Op zondag 15 september 2013 21:21 schreef rgras het volgende:
"Hey, zou je mij kunnen ophalen?"
Godverdomme.. twee uur gemist.
Einde wedstrijd is wel overdreven hoor. Wel een domme fout van Romo.quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef bambino het volgende:
Sack Fumble van Romo![]()
einde wedstrijd Cowboys...
Rams TD. 17-24 nu.quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
En nog 1!
Op de games in Atlanta en GB na alle andere 7 wedstrijden super spannend!
Ze hebben vandaag echt 0 geluk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Einde wedstrijd is wel overdreven hoor. Wel een domme fout van Romo.
Omdat het ook tegen je werkt. Je scoort snel en daar staat je defense weer op het veld. Dat kun je doen als je een goede defense hebt maar niet als je een defense hebt die al de hele dag moeite heeft met het afstoppen van je tegenstander.quote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Jij bent niet echt fan he?
Mooie TD van DeSean Jackson. 61 yards.
Nou nou..quote:Op zondag 15 september 2013 22:00 schreef rgras het volgende:
Mooi, het enige wat nog ontbreekt bij Vick is een open beenbreuk.
Hij is het niet met je eens:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft inderdaad gruwelijk wat hij met die hondengevechten heeft gedaan.quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef rgras het volgende:
[..]
Hij is het niet met je eens:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef rgras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das best wel ziek ja.quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef rgras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kun je niet maken joh. Vooral in de NFL moet je maar proberen het politieke gescheiden te houden van de sport zelf. Dit geldt eigenlijk voor elke sport. Ik probeer gewoon van de sport te genieten, en in dit geval van mijn Fantasy league.quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef rgras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus als Hernandez straks Not guilty wordt bevonden..quote:Op zondag 15 september 2013 22:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Dit kun je niet maken joh. Vooral in de NFL moet je maar proberen het politieke gescheiden te houden van de sport zelf. Dit geldt eigenlijk voor elke sport. Ik probeer gewoon van de sport te genieten, en in dit geval van mijn Fantasy league.
Done.quote:Op zondag 15 september 2013 22:05 schreef Katth het volgende:
[..]
Das best wel ziek ja.
Kan je het in spoiler tag plaatsen?
Dus als Brees een tiental 5-jarige meisjes in zijn kelder heeft maakt dat jou ook niets uit?quote:Op zondag 15 september 2013 22:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Dit kun je niet maken joh. Vooral in de NFL moet je maar proberen het politieke gescheiden te houden van de sport zelf. Dit geldt eigenlijk voor elke sport. Ik probeer gewoon van de sport te genieten, en in dit geval van mijn Fantasy league.
Slaat inderdaad helemaal nergens op....quote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef Guard het volgende:
Waar is Kelly mee bezig met zijn time outs?
He hates to waste time.quote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef Guard het volgende:
Waar is Kelly mee bezig met zijn time outs?
Extreem voorbeeld.. maar ik kan mij gewoon niet meer druk maken om welke speler wel of niet crimineel is in de NFL. Sport is voor velen, en ook voor mij, afleiding van het dagelijkse leven. Don't care.quote:Op zondag 15 september 2013 22:07 schreef rgras het volgende:
[..]
Done.
[..]
Dus als Brees een tiental 5-jarige meisjes in zijn kelder heeft maakt dat jou ook niets uit?
quote:Op zondag 15 september 2013 21:02 schreef Guard het volgende:
Bills maken de juiste keuze, gewoon beetje in de buurt blijven van de Panthers, die geven het toch wel weg in het 4e kwart
Volgens mij kon Newton er niets aan doen, dat die Bill zo vrij stondquote:
Ik heb het over de hype van de eerste jaren.quote:Op zondag 15 september 2013 22:21 schreef Omega het volgende:
[..]
Volgens mij kon Newton er niets aan doen, dat die Bill zo vrij stond
Wat wil je met Mike Shula als offensive coordinator en alleen Smith en Olson die een bal kunnen vangen. Mike Shula komt uit de tijd dat ze nog leren helmen droegen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:22 schreef rgras het volgende:
[..]
Ik heb het over de hype van de eerste jaren.
Same here. Zag net een internal server error en een "connection was reset by server" message voorbij komen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:34 schreef emokid het volgende:
Gedoe met Game Pass opeens. "This service is only available outside the US." Zit je dan in een kamer in freakin' Diemen.
Nu is NFL.com helemaal down hier.![]()
Is Diemen geannexeerd dan?quote:Op zondag 15 september 2013 22:34 schreef emokid het volgende:
Gedoe met Game Pass opeens. "This service is only available outside the US." Zit je dan in een kamer in freakin' Diemen.
Nu is NFL.com helemaal down hier.![]()
Komt misschien door die amerikaanse kernwapens die hier in Nederland liggenquote:
Dat laatste sowiesoquote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Komt misschien door die amerikaanse kernwapens die hier in Nederland liggen.
En anders is het de schuld van de blanke middenklasse.
quote:Hey guys,
We aware there is an outage. We are working to resolve. Deep apologies. Will update once we know more.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef PirE het volgende:
[..]
En anders is het de schuld van de blanke middenklasse.
quote:Ops team reporting that services have been restored. Please try to access again. We're continuing to monitor here. Please let us know if you experience any more issues. Again, apologies for the disruption.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |