MNF is een logisch vervolg op SNFquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Had niet door dat ik lapo had en wist geen TT
Short term written all over it. Krijg het idee dat zijn knie kapot is over 20 jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Nuttig, zo'n lesje over hoe zo'n operatie gaat.
quote:Stephen White
02:40:15 CEST
that is the old school 2 point play formation. you line up just to see if the opposing team adjusts. if so you come together and kick the extra point. if they don’t adjust you try the two point play. crazy that they are doing it as a regular scrimmage play. can’t wait to see all the things we have missed with all22
Zal allemaal wel zijn, als Eagles fan was dit gezien de laatste twee jaar gewoon een verademing.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:51 schreef kidkash19 het volgende:
RG3 zag er echt niet uit, stats be damned, het was gewoon niet best.
Grappig hoe iedereen ineens op de Eagles hype train zit terwijl dit in College al jaren een trend is, er zijn teams die dit sneller uitvoeren zelfs. Louisiana Tech vorig jaar en dit jaar Cal bijvoorbeeld.
Defense will figure it out in time
Tjaa...Ze missen Manti natuurlijk héquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:18 schreef ssebass het volgende:
Pff de Chargers volgen is vaak erg pijnlijk. Had wel verwacht dat ze zouden verliezen, maar weer 21 punten voorsprong verspelen is wel weer erg pijnlijk. Eerste helft waren ze wel erg goed, maar net als vorig jaar kunnen ze het niet afmaken. Doet mij denken aan de game tegen de Broncos.
Die gimmick offense is allang gekraakt in college, waarom het wiel opnieuw uitvinden. Ik mis alleen die debiele borden langs de lijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:51 schreef kidkash19 het volgende:
RG3 zag er echt niet uit, stats be damned, het was gewoon niet best.
Grappig hoe iedereen ineens op de Eagles hype train zit terwijl dit in College al jaren een trend is, er zijn teams die dit sneller uitvoeren zelfs. Louisiana Tech vorig jaar en dit jaar Cal bijvoorbeeld.
Defense will figure it out in time
Hoop dat hij verschil kan maken. Probleem zit hem in de O-line en die gaat dit jaar waarschijnlijk niet meer veranderen. Wel kater van de wedstrijd. De hele wedstrijd uit handen gegeven in het vierde kwart.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:20 schreef Sasman het volgende:
[..]
Tjaa...Ze missen Manti natuurlijk hé
Hier een ontevreden fan die tevergeefs wacht op de dag dat de ST Louis Rams weer eens huis houden in de NFL want het is al een tijdje kommer en kwel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 05:06 schreef maerk het volgende:
Wat een seizoenstart van de Eagles, heb genoten van het tempo en de mentaliteit van dit team, en ook belangrijk; een stuk constanter dan de laatste 2 jaar. Wat blijft het dan zonde dat Maclin out is voor de rest van het seizoen als je nu Vick, McCoy en Jackson ziet spelen. Toch een tevreden fan hier..
Ja Rivers krijgt veel gezeik vanwege zijn interception, maar het was ook wel gewoon een hele goede actie van Cushing. Mooie route en geweldige catch.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:52 schreef kidkash19 het volgende:
Cushing zn INT was wel super, wat een monster is dat toch
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Die gimmick offense is allang gekraakt in college, waarom het wiel opnieuw uitvinden. Ik mis alleen die debiele borden langs de lijn. Het werkt in College omdat je daar vaak tegen verschrikkelijk slechte defenses speelt. Dit systeem faalt keihard op het moment dat ze tegen een fatsoenlijke defense staan omdat ze dan niet elke drive kunnen scoren.
Dat kon dit jaar wel eens veranderen, ze worden gezien als een gevaarlijke outsider in de NFC West. Vorig jaar hadden ze zelfs het beste divisie record. Je kan het wel aan Jeff Fisher overlaten om een ploeg op te bouwen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hier een ontevreden fan die tevergeefs wacht op de dag dat de ST Louis Rams weer eens huis houden in de NFL want het is al een tijdje kommer en kwel.
http://www.sbnation.com/l(...)re-very-philadelphiaquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:51 schreef emokid het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Kan iemand mij deze uitleggen trouwens? Ook die bij Oregon destijds. Niet specifiek de borden, maar het nut ervan.. En die rare armbewegingen van de assistenten gisteren?
$100,000quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:58 schreef maerk het volgende:
Suh krijgt een $100.00 boete voor zijn hit op Sullivan van de Vikings. Fors bedrag maar wat een ontzettend domme en oncollegiale actie WEER van hem. Ik heb helemaal niks met die gast, wannabe tough guy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |