Wordt een drama seizoen voor patsquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:27 schreef The_Playmaker het volgende:
Het seizoen is pas net begonnen en Amendola is alweer geblesseerd.
Scherp.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:25 schreef PirE het volgende:
[..]
$100,000. Ik denk niet dat Suh wakker ligt van een boete van 100 dollar
.
Ja want ze hebben natuurlijk helemaal geen Running Game / Brady / Terugkerende Gronk dit seizoenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt een drama seizoen voor pats
De Litmanen van de NFL.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:20 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja want ze hebben natuurlijk helemaal geen Running Game / Brady / Terugkerende Gronk dit seizoen
Nee Patriots will be fine, het zijn niet de Pats van een paar jaar terug die geen defensen of running game hadden en alleen maar gooiden.
Ik ben altijd pessimistisch, ook over Ajaxquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:20 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja want ze hebben natuurlijk helemaal geen Running Game / Brady / Terugkerende Gronk dit seizoen
Nee Patriots will be fine, het zijn niet de Pats van een paar jaar terug die geen defensen of running game hadden en alleen maar gooiden.
2 weken word ineens een heel stuk langer....quote:Patriots placed RB Shane Vereen (wrist surgery) on injured reserve/designated to return.
Vereen was expected to miss only 2-3 weeks, but as usual with the Patriots, we didn't know the truth. Vereen won't be eligible to practice for six weeks, and can't return until Week 11
Vergeet niet dat je defense amper tijd heeft om te rusten soms met dit tempo op O, je gaat 3 and out binnen 1.30 en je defense zit nog bij te komen. Er is een reden dat Washington terug kon komen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Die gimmick offense is allang gekraakt in college, waarom het wiel opnieuw uitvinden. Ik mis alleen die debiele borden langs de lijn. Het werkt in College omdat je daar vaak tegen verschrikkelijk slechte defenses speelt. Dit systeem faalt keihard op het moment dat ze tegen een fatsoenlijke defense staan omdat ze dan niet elke drive kunnen scoren.
Dat bedoelde ik ook, met een fatsoenlijke defense stallen de drives veel eerder en dan spelen ze hun eigen defense kapot. De hele Oregon/Chip Kelly-offense draait puur om het slopen van de defense van de tegenstander, maar dat is ook de zwakte. Als het niet loopt dan slopen ze hun eigen defense.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je defense amper tijd heeft om te rusten soms met dit tempo op O, je gaat 3 and out binnen 1.30 en je defense zit nog bij te komen. Er is een reden dat Washington terug kon komen natuurlijk
Klopt, regelmatig een stuk of 80 ofzoquote:Op woensdag 11 september 2013 14:36 schreef Boe-man het volgende:
College hebben toch ook veel meer spelers per wedstrijd dan 53? Ook blijven Vick en McCoy natuurlijk nooit 16 wedstrijden fit ipv de 12(?) in college met zoveel plays/hits.
En ik ben net een maand lid van The Official Sanchize fanclubquote:Op donderdag 12 september 2013 06:34 schreef zjroentje het volgende:
The Sanchize likely out for the year.
The return of Tebow...quote:Op donderdag 12 september 2013 06:34 schreef zjroentje het volgende:
The Sanchize likely out for the year.
De Jets organisatie heeft gewoon fout op fout gemaakt in de laatste paar jaar waardoor ze ook zwaar in de problemen kwamen met hun cap. Maar ik zou ook de QB de schuld geven van alle problemen in je organisatie. Het idee om Tebow te halen en te cutten kwam zeker ook van Sanchez? Als Sanchez nee had gezegd tegen dat dikke contract dan hadden de Jets veel ruimer gezeten in hun cap-space. Conclusie Sanchez is een lul die de Jets in zijn eentje kapot heeft gemaaktquote:Op donderdag 12 september 2013 11:09 schreef emokid het volgende:
Vind dat Sanchize gedoe onderhand wel leuk geweest. Ze hebben nu weer een beetje hoop op iets moois. Toen Geno aan de zijlijn aan het praten was met Sanchez had ik al zoiets van.. 'besmet' jezelf niet met het verleden.
Eagles@bucs. Is mijn persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:03 schreef DUK het volgende:
Ben in Oktober een paar weken in Florida en wil dan wat American Football meepakken (ook omdat het honkbal seizoen dan bijna afgelopen is en het basketbal seizoen nog niet begonnen is).
Waar zouden jullie voor gaan?
Eagles@Bucs
Bills@Dolphins
Chargers@Jaguars
of toch een college match? Florida Atlantic of Florida International.
Florida State, Florida en Miami spelen helaas allemaal uit in die weken...
Ik wil die offense wel zien in florida heatquote:Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eagles@bucs. Is mijn persoonlijke voorkeur.
Neig ik ook naar. Zit voornamelijk in Ft Lauderdale dus dat tripje naar Tampa is ook nog eens een mooie roadtrip.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eagles@bucs. Is mijn persoonlijke voorkeur.
Wat een top mentaliteitquote:Speaking Thursday, Bucs coach Greg Schiano revealed Josh Freeman overslept and missed a team meeting last Monday, and has "been late for things before."
En dat in een contract yearquote:
Kan je dat kijken als je er nooit wat van hebt gezien?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:15 schreef rgras het volgende:
Voor de liefhebbers: het vijfde seizoen van The League is ook weer bezig, met o.a. JJ Watt!
Absoluut niet, het borduurt voort op alles uit de vier voorafgaande seizoenen. Maar ik zie het probleem niet, alle seizoenen zijn fantastisch!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan je dat kijken als je er nooit wat van hebt gezien?
Zeer vermakelijk, makkelijk wegkijkende serie jaquote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef rgras het volgende:
[..]
Absoluut niet, het borduurt voort op alles uit de vier voorafgaande seizoenen. Maar ik zie het probleem niet, alle seizoenen zijn fantastisch!
4.53 squote:Op vrijdag 13 september 2013 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe snel loopt kaepernick de 40 dash wel niet?
Met gron, hernandez en walker was het nu 29-3quote:Op vrijdag 13 september 2013 03:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Brady loopt alleen maar te schelden op zijn rookie WR's. Vooral Dobson krijgt er flink van langs.
twitter:MikeClayNFL twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 05:49:32Julian Edelman now a record holder. Fewest receiving yards (78) for a WR with 13+ receptions in NFL history (per @pfref) #Patriots reageer retweet
Geno is dus duidelijk een bustquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Ugly ugly ugly maar zolang ze Brady hebben en bij hem dat vuurtje brandt geef ik de Patriots gewoon goede kans. Die rookie WR komen er wel, kwestie van adjusten
Geno Smith was ook gewoon drama, die geeft de game meerdere keren weg
Dan schrijf je m veel te snel af vind ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Geno is dus duidelijk een bust![]()
Het lijkt me ook duidelijk dat de receivers van de Pats beter thuis kunnen blijven als Tom en Giselle een keer een feestje hebben
wat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:10 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Dan schrijf je m veel te snel af vind ik.
Heb jij wel eens een teamsport gespeeld? Zoja dan zou je moeten weten dat het dikke BS is om te zeggen dat brady's WR's niet op een feestje worden uitgenodigd.
mompelt iets over een posticon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:10 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Dan schrijf je m veel te snel af vind ik.
Heb jij wel eens een teamsport gespeeld? Zoja dan zou je moeten weten dat het dikke BS is om te zeggen dat brady's WR's niet op een feestje worden uitgenodigd.
quote:Gisele brushed it off, but a few minutes later was overheard telling a group of friends, “My husband cannot f*cking throw the ball and catch the ball at the same time.”
“He didn’t even catch the ball when he was supposed to catch the ball” she complained, referring to one of the Patriots receivers who botched a pass from Brady during the game.
omdat amerikanen dus de sport idd langer volgenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
mompelt iets over een posticon.
En dat Giselle is een verwijzing naar haar reactie na het verlies van de Superbowl in 2012. Een beetje NFL-volger legt die link wel.
[..]
Waarom snappen amerikanen dit wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |