Kan je dat kijken als je er nooit wat van hebt gezien?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:15 schreef rgras het volgende:
Voor de liefhebbers: het vijfde seizoen van The League is ook weer bezig, met o.a. JJ Watt!
Absoluut niet, het borduurt voort op alles uit de vier voorafgaande seizoenen. Maar ik zie het probleem niet, alle seizoenen zijn fantastisch!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan je dat kijken als je er nooit wat van hebt gezien?
Zeer vermakelijk, makkelijk wegkijkende serie jaquote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef rgras het volgende:
[..]
Absoluut niet, het borduurt voort op alles uit de vier voorafgaande seizoenen. Maar ik zie het probleem niet, alle seizoenen zijn fantastisch!
4.53 squote:Op vrijdag 13 september 2013 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe snel loopt kaepernick de 40 dash wel niet?
Met gron, hernandez en walker was het nu 29-3quote:Op vrijdag 13 september 2013 03:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Brady loopt alleen maar te schelden op zijn rookie WR's. Vooral Dobson krijgt er flink van langs.
twitter:MikeClayNFL twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 05:49:32Julian Edelman now a record holder. Fewest receiving yards (78) for a WR with 13+ receptions in NFL history (per @pfref) #Patriots reageer retweet
Geno is dus duidelijk een bustquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Ugly ugly ugly maar zolang ze Brady hebben en bij hem dat vuurtje brandt geef ik de Patriots gewoon goede kans. Die rookie WR komen er wel, kwestie van adjusten
Geno Smith was ook gewoon drama, die geeft de game meerdere keren weg
Dan schrijf je m veel te snel af vind ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Geno is dus duidelijk een bust![]()
Het lijkt me ook duidelijk dat de receivers van de Pats beter thuis kunnen blijven als Tom en Giselle een keer een feestje hebben
wat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:10 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Dan schrijf je m veel te snel af vind ik.
Heb jij wel eens een teamsport gespeeld? Zoja dan zou je moeten weten dat het dikke BS is om te zeggen dat brady's WR's niet op een feestje worden uitgenodigd.
mompelt iets over een posticon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:10 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Dan schrijf je m veel te snel af vind ik.
Heb jij wel eens een teamsport gespeeld? Zoja dan zou je moeten weten dat het dikke BS is om te zeggen dat brady's WR's niet op een feestje worden uitgenodigd.
quote:Gisele brushed it off, but a few minutes later was overheard telling a group of friends, “My husband cannot f*cking throw the ball and catch the ball at the same time.”
“He didn’t even catch the ball when he was supposed to catch the ball” she complained, referring to one of the Patriots receivers who botched a pass from Brady during the game.
omdat amerikanen dus de sport idd langer volgenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
mompelt iets over een posticon.
En dat Giselle is een verwijzing naar haar reactie na het verlies van de Superbowl in 2012. Een beetje NFL-volger legt die link wel.
[..]
Waarom snappen amerikanen dit wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |