abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 september 2013 @ 04:04:06 #91
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131118035
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 03:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Brady loopt alleen maar te schelden op zijn rookie WR's. Vooral Dobson krijgt er flink van langs. :')
Met gron, hernandez en walker was het nu 29-3 :{. Offense is echt verschrikkelijk atm van de pats :'(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131118044
Catch is gewoon goed.
pi_131118050
Nou daar hebben de jets dan wel geluk.
pi_131118098
Wat was dat een ugly game zeg......

En we hebben een nieuw NFL record!
MikeClayNFL twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 05:49:32 Julian Edelman now a record holder. Fewest receiving yards (78) for a WR with 13+ receptions in NFL history (per @pfref) #Patriots reageer retweet
:')
  vrijdag 13 september 2013 @ 08:36:40 #95
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_131119102
Ugly ugly ugly maar zolang ze Brady hebben en bij hem dat vuurtje brandt geef ik de Patriots gewoon goede kans. Die rookie WR komen er wel, kwestie van adjusten

Geno Smith was ook gewoon drama, die geeft de game meerdere keren weg
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_131119485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Ugly ugly ugly maar zolang ze Brady hebben en bij hem dat vuurtje brandt geef ik de Patriots gewoon goede kans. Die rookie WR komen er wel, kwestie van adjusten

Geno is dus duidelijk een bust :+ :')

Het lijkt me ook duidelijk dat de receivers van de Pats beter thuis kunnen blijven als Tom en Giselle een keer een feestje hebben :D
Get it and Bet it
pi_131120873
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:00 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Geno is dus duidelijk een bust :+ :')

Het lijkt me ook duidelijk dat de receivers van de Pats beter thuis kunnen blijven als Tom en Giselle een keer een feestje hebben :D
Dan schrijf je m veel te snel af vind ik.
Heb jij wel eens een teamsport gespeeld? Zoja dan zou je moeten weten dat het dikke BS is om te zeggen dat brady's WR's niet op een feestje worden uitgenodigd.
pi_131121161
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:10 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Heb jij wel eens een teamsport gespeeld? Zoja dan zou je moeten weten dat het dikke BS is om te zeggen dat brady's WR's niet op een feestje worden uitgenodigd.
wat?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_131121730
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:10 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

mompelt iets over een posticon.

En dat Giselle is een verwijzing naar haar reactie na het verlies van de Superbowl in 2012. Een beetje NFL-volger legt die link wel.

quote:
Gisele brushed it off, but a few minutes later was overheard telling a group of friends, “My husband cannot f*cking throw the ball and catch the ball at the same time.”

“He didn’t even catch the ball when he was supposed to catch the ball” she complained, referring to one of the Patriots receivers who botched a pass from Brady during the game.

Waarom snappen amerikanen dit wel :{
Get it and Bet it
pi_131122201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:42 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

mompelt iets over een posticon.

En dat Giselle is een verwijzing naar haar reactie na het verlies van de Superbowl in 2012. Een beetje NFL-volger legt die link wel.

[..]

Waarom snappen amerikanen dit wel :{

omdat amerikanen dus de sport idd langer volgen ;)
ik volg de sport sinds het midden van vorig seizoen dus dit is me ontgaan evenals je posticon, excuses.
The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:37:33 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_131123031
En dit siert Brady dan weer

quote:
There are offenses in which you can get away with younger and less-experienced receivers, but New England’s is not one of them. Brady runs an offense with an insane number of option routes, and option anxiety was the result for his targets.

“It just doesn’t magically come together — you’ve got to work really hard at it,” Brady concluded. “The passing game is all about anticipation — they have to anticipate what I’m going to do, and I have to anticipate what they’re going to do. I think it’s unrealistic of them to feel like they can do it like 10-year veterans. That’s not what they are, but they’re trying hard, and they work really hard. They have a lot of skill, and they’re great kids.”

During the game, Brady was obviously frustrated, both on the field and on the sideline, and he seemed to understand there’s a limit to how effective that will be with a patchwork receiver corps.

“I think I have to do a better job with my body language. I definitely can improve that. It’s not a real strong point of mine right now.
Luck is for losers
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:10:52 #102
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_131123910
Nou Geno...3 int in het 4de quarter. :')
Trotse Belg.
pi_131128874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:36 schreef kidkash19 het volgende:

Dat is te hopen voor de Pats want dat zei men niet zo lang geleden ook over Chad Jackson, Bethel Johnson, Brandon Tate en Taylor Price. Allemaal door de Pats gedraft in de 2nd en 3rd round en allemaal mislukt. Alleen Edelman is er nog van over.

Pats fans zijn dan ook vrij skeptisch want Belichick heeft niet de beste track record als het op draften van WR's komt.

Dit artikel in de Boston Globe legt het goed uit: http://www.bostonglobe.co(...)KfkVY787O/story.html
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:04:06 #104
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131129022
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Dat is te hopen voor de Pats want dat zei men niet zo lang geleden ook over Chad Jackson, Bethel Johnson, Brandon Tate en Taylor Price. Allemaal door de Pats gedraft in de 2nd en 3rd round en allemaal mislukt. Alleen Edelman is er nog van over.

Pats fans zijn dan ook vrij skeptisch want Belichick heeft niet de beste track record als het op draften van WR's komt.

Dit artikel in de Boston Globe legt het goed uit: http://www.bostonglobe.co(...)KfkVY787O/story.html
SNap ook niet niet dat ze wes welker zo "makkelijk" hebben laten gaan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:21:36 #105
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_131129585
bijkomende probleem is ook dat ze natuurlijk al jaren wat lager in de draft zitten, hierdoor zijn superstar WR natuurlijk al weg en alles eronder zit zo dicht tegenelkaar qua skills dat het een crapshoot is of iemand wat word of niet.
Zeker als je prioriteiten ergens anders liggen natuurlijk. Artikel is zeker goed in dat dit soort posities het moeilijkst te evalueren zijn.

Vergeet ook niet dat de Offense er na de draft best goed uitzag

Gronk
Hernandez
Amendola
Edelman
Rookies

Er was niet verwacht dat de rookies zo snel moesten gaan produceren door diverse gebeurtenissen ook natuurlijk. Ik bedoel een 7th round TE die meteen starter is omdat er werkelijk niks anders is....

[ Bericht 32% gewijzigd door kidkash19 op 13-09-2013 15:39:34 ]
Luck is for losers
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:08:38 #106
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131131467
Hernandez had ook geen drugs moeten dealen en meerdere moorden moeten plegen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131132752
Het zal mij niks verbazen als er een groot complot achter de arrestatie en veroordeling van Hernandez zit. Wellicht wel om een nog veel grotere zaak te verdoezelen. Denk hierbij aan omkoping, of wellicht wel doping. De bond heeft toch altijd de neiging enkele teams extra te beschuldigen.
pi_131136491
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zal mij niks verbazen als er een groot complot achter de arrestatie en veroordeling van Hernandez zit. Wellicht wel om een nog veel grotere zaak te verdoezelen. Denk hierbij aan omkoping, of wellicht wel doping. De bond heeft toch altijd de neiging enkele teams extra te beschuldigen.
:s)
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_131136678
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Oja, en het is de schuld van de middenklasse! :')
pi_131136932
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:21 schreef kidkash19 het volgende:
bijkomende probleem is ook dat ze natuurlijk al jaren wat lager in de draft zitten, hierdoor zijn superstar WR natuurlijk al weg en alles eronder zit zo dicht tegenelkaar qua skills dat het een crapshoot is of iemand wat word of niet.
Zeker als je prioriteiten ergens anders liggen natuurlijk. Artikel is zeker goed in dat dit soort posities het moeilijkst te evalueren zijn.

Vergeet ook niet dat de Offense er na de draft best goed uitzag

Gronk
Hernandez
Amendola
Edelman
Rookies

Er was niet verwacht dat de rookies zo snel moesten gaan produceren door diverse gebeurtenissen ook natuurlijk. Ik bedoel een 7th round TE die meteen starter is omdat er werkelijk niks anders is....
Ze namen wel een groot risico met Amendola. Die heeft volgens mij al rond de 20-22 wedstrijden gemist in 4 jaar tijd. En nu is hij ook al geblesseerd. Het is wel te merken waarom ze graag Emanuel Sanders wilden hebben maar de Steelers lieten hem niet gaan.
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:59:59 #111
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_131139113
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:50 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ze namen wel een groot risico met Amendola. Die heeft volgens mij al rond de 20-22 wedstrijden gemist in 4 jaar tijd. En nu is hij ook al geblesseerd. Het is wel te merken waarom ze graag Emanuel Sanders wilden hebben maar de Steelers lieten hem niet gaan.
Ja ik vind dat altijd zo gevaarlijk he dat aantal gemiste games. Als Welker zn ACL niet in game 16 maar in game 2 scheurt mist hij er ook 15 ipv geen. Een blessure kun je niet kiezen, neemt niet weg dat hij wel regelmatig "last" van iets heeft natuurlijk
Luck is for losers
  vrijdag 13 september 2013 @ 22:33:51 #112
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131146852
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:33 schreef maerk het volgende:

[..]

:s)
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:41 schreef rgras het volgende:

[..]

Oja, en het is de schuld van de middenklasse! :')
Hij trolled.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131147034
Waarom zijn er vrijdag en zatetdag geen wedstrijden. Lang genoeg gewacht op het football season.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 13 september 2013 @ 22:41:47 #114
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_131147145
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:39 schreef ssebass het volgende:
Waarom zijn er vrijdag en zatetdag geen wedstrijden. Lang genoeg gewacht op het football season.
Vrijdag is voor High School en de zaterdag is voor College Football.

Matthews trouwens een 15k fine voor zijn late hit op Kaepernick.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_131147197
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:33 schreef Smoofie het volgende:

[..]

[..]

Hij trolled.
Ik trollde mee.
pi_131148097
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef PirE het volgende:

[..]

Vrijdag is voor High School en de zaterdag is voor College Football.

Matthews trouwens een 15k fine voor zijn late hit op Kaepernick.
Vond het een beetje treurig hoe Matthews speelde, heb hem normaal wat hoger zitten. Kaepernick toonde zich 'classy' toen Matthews hem probeerde uit te lokken en kwam vervolgens ook als winnaar uit de strijd, dan ben je een grote.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_131148456
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:04 schreef maerk het volgende:

[..]

Vond het een beetje treurig hoe Matthews speelde, heb hem normaal wat hoger zitten. Kaepernick toonde zich 'classy' toen Matthews hem probeerde uit te lokken en kwam vervolgens ook als winnaar uit de strijd, dan ben je een grote.
Nounou een grote... Beetje overdreven... Als je uitgelokt wordt en er niet op ingaat je tot een grote maakt ben ik al sinds de kleuterschool een "grote"
Matthews moet gewoon zijn mond houden en spelen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131149942
Ballard out for the season met een knie blessure.
pi_131152481
Zo maar even tussendoor: Ik heb gisteren gelijk gebruik gemaakt van de actie van UPC waarbij je drie maanden gratis FOX SPORTS INTERNATIONAL mag kijken. En aangezien ik een liefhebber ben van de NFL,en de wedstrijden daar zijn,gelijk gebruik gemaakt van de actie waardoor ik nu dus alle sportzenders weer ter beschikking heb en dus niets hoef te missen. *O* *O* *O*

Dus kom maar op:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')