Ze hebben vandaag echt 0 geluk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Einde wedstrijd is wel overdreven hoor. Wel een domme fout van Romo.
Omdat het ook tegen je werkt. Je scoort snel en daar staat je defense weer op het veld. Dat kun je doen als je een goede defense hebt maar niet als je een defense hebt die al de hele dag moeite heeft met het afstoppen van je tegenstander.quote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Jij bent niet echt fan he?
Mooie TD van DeSean Jackson. 61 yards.
Nou nou..quote:Op zondag 15 september 2013 22:00 schreef rgras het volgende:
Mooi, het enige wat nog ontbreekt bij Vick is een open beenbreuk.
Hij is het niet met je eens:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft inderdaad gruwelijk wat hij met die hondengevechten heeft gedaan.quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef rgras het volgende:
[..]
Hij is het niet met je eens:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef rgras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das best wel ziek ja.quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef rgras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kun je niet maken joh. Vooral in de NFL moet je maar proberen het politieke gescheiden te houden van de sport zelf. Dit geldt eigenlijk voor elke sport. Ik probeer gewoon van de sport te genieten, en in dit geval van mijn Fantasy league.quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef rgras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus als Hernandez straks Not guilty wordt bevonden..quote:Op zondag 15 september 2013 22:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Dit kun je niet maken joh. Vooral in de NFL moet je maar proberen het politieke gescheiden te houden van de sport zelf. Dit geldt eigenlijk voor elke sport. Ik probeer gewoon van de sport te genieten, en in dit geval van mijn Fantasy league.
Done.quote:Op zondag 15 september 2013 22:05 schreef Katth het volgende:
[..]
Das best wel ziek ja.
Kan je het in spoiler tag plaatsen?
Dus als Brees een tiental 5-jarige meisjes in zijn kelder heeft maakt dat jou ook niets uit?quote:Op zondag 15 september 2013 22:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Dit kun je niet maken joh. Vooral in de NFL moet je maar proberen het politieke gescheiden te houden van de sport zelf. Dit geldt eigenlijk voor elke sport. Ik probeer gewoon van de sport te genieten, en in dit geval van mijn Fantasy league.
Slaat inderdaad helemaal nergens op....quote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef Guard het volgende:
Waar is Kelly mee bezig met zijn time outs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |