beetje gay manquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:17 schreef Tyron het volgende:
Die laatste aflevering van Breaking Bad, dat einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen ome Henk was goed vond ik.
Onze scheids zal nooit strafschop geven als t er om spantquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is bij veel scheidsrechters.
Wij hadden altijd zo'n KNVB scheidsrechtertje die dan moest laten zien aan zijn rapporteur hoe goed hij wel niet optrad tegen bepaalde zaken. Eens een gele kaart gehad omdat ik tegen onze rechtsback zei ''dek die neger nou eens goed man''. Ze hadden geen rugnummers.
Die boetes voor kaarten werden ook niet door de club betaald.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
beetje gay man
sowieso leek het alsof bepaalde scenes een beetje slecht geacteerd waren, of lag dat aan mij? die scene metMwah, die neger heeft nou niet echt een rol waar je goed voor hoeft te acteren denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen ome Henk was goed vond ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat mensen er zo geheim over blijven doen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga slapen.
Dromen over geheime lijstjes.
#OPENHEIDVANZAKENquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk dat mensen er zo geheim over blijven doen inderdaad.
Welke lijstjes?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk dat mensen er zo geheim over blijven doen inderdaad.
#KNUTFORMODquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
#OPENHEIDVANZAKEN
#SCHULDVANIMMERS
#BESTUURTEGEN DE MUUR
#KLAARRICHTENVUUR
WIE ZIJN NOU DE RELSCHOPPERSquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
#OPENHEIDVANZAKEN
#SCHULDVANIMMERS
#BESTUURTEGEN DE MUUR
#KLAARRICHTENVUUR
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, die neger heeft nou niet echt een rol waar je goed voor hoeft te acteren denk ik.Nee maar die stupidoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mosselsquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
#JEBENTZELFEENMOSSEL #UHOKÉ
Was gisteren in bed wel lekkerquote:Op dinsdag 10 september 2013 07:23 schreef Littlerabbit het volgende:
dat weer de laatste dagen. Het regent weer zo hard dat ik geen meter naar buiten kan kijken en het wel lijkt of het dak instort ...
Userbash, TR gemacht.quote:Op maandag 9 september 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag het Caland, hij is één van die mensen.
Al heb ik bij Caland een beetje het idee dat hij heel graag aan iedereen wil latenzien hoe weinig hij om het internet geeft en als het puntje bij paaltje komt hij huilend achter zijn pc zit.
Bij Muto heb ik dat idee serieus trouwens.
Zet je dat even op je lijst?quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Userbash, TR gemacht.
Wat een onzin man. Gewoon lekker rellen.
Ik heb een lijstje van makkelijke meisjes op Fok.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zet je dat even op je lijst?
Wie staat er bovenaan? Paon?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje van makkelijke meisjes op Fok.
Ik ga mijn lijstjes niet openbaren. Ik sta namelijk op het lijstje vergrootglas van GGMM.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie staat er bovenaan? Paon?
Ik snap dat je jezelf graag het imago van internetthug aanmeet, maar je hele verschijning doet me bijzonder weinig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ga mijn lijstjes niet openbaren. Ik sta namelijk op het lijstje vergrootglas van GGMM.
Toch leuk dat ik op Sherlock zie dat jij mij best wel vaak benoemd. Dat waardeer ik dan wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je jezelf graag het imago van internetthug aanmeet, maar je hele verschijning doet me bijzonder weinig.
Ik vond je gehuil dan ook bijzonder lachwekkend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik op Sherlock zie dat jij mij best wel vaak benoemd. Dat waardeer ik dan wel.
Mag je vinden. Ik heb me goed vermaakt. Ik stond gisteren en eergister opeens in de top 500 lijstjes qua posts. Iets wat maanden niet meer was gebeurd. Banny mag trots zijn, ik heb heel wat extra views gegenereerd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond je gehuil dan ook bijzonder lachwekkend.
Ah, je gaat over de 'het was maar een grapje, ik was maar aan het trollen'-boeg om je geloofwaardigheid terug te krijgen. Succes daarmee.quote:
Dank je. En ik zal doorgaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je gaat over de 'het was maar een grapje, ik was maar aan het trollen'-boeg om je geloofwaardigheid terug te krijgen. Succes daarmee.
Ha, ben je ook eens uit je bed gekomen? Nog wakker gemaakt door die kleine apen van je op een onoorbaar tijdstip?quote:
Ik kwam om 8:45 bij college, mocht om 9:05 weer wegquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
Mogguh boelers. Eerste college er alweer opzitten.
Waarom?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kwam om 8:45 bij college, mocht om 9:05 weer weg
Uit bed gekomen, ik zat om 7.00 al in de autoquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, ben je ook eens uit je bed gekomen? Nog wakker gemaakt door die kleine apen van je op een onoorbaar tijdstip?
Moest COMSOL installeren om iets te modelleren maar had de rechten niet, krijg ik vanmiddag of morgen als het goed is.quote:
Goedemorgen Muto.quote:
Hoe heb je ze geklierd?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uit bed gekomen, ik zat om 7.00 al in de auto
En nee, ik was eerder wakker. Heb hun dus kunnen klieren.
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Moest COMSOL installeren om iets te modelleren maar had de rechten niet, krijg ik vanmiddag of morgen als het goed is.
Wederom hoi.quote:
3d modelleren van scheikundige en fysische processen, in dit geval warmtestromingen. Keiboeiend enzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedemorgen Muto.
[..]
Hoe heb je ze geklierd?
[..]
Zegt me niks.
Ik ben vanochtend mijn portemonnee kwijtgeraakt in de pauze. Geen idee hoe, want ik had hem in mijn handen voor zover ik weet. Gelukkig had iemand hem gevonden en aan de docent gegeven. Hulde daarvoor, mijn dag kan al niet meer stuk.Denk dat ik zometeen een kraslot ga kopen.
Niet echt spannend, licht en muziek aangedaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedemorgen Muto.
[..]
Hoe heb je ze geklierd?
Dat kan beter inderdaad. Ik stel voor dat je volgende keer gewoon de tuinsproeier er op zet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt spannend, licht en muziek aangedaan.
Ok. Dat zijn de kleine genietmomentjes. Bakje koffie, waterig zonnetje op je knar. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, zit op m'n werk en het is rustig.
Zonnetjequote:Op dinsdag 10 september 2013 11:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan beter inderdaad. Ik stel voor dat je volgende keer gewoon de tuinsproeier er op zet.
[..]
Ok. Dat zijn de kleine genietmomentjes. Bakje koffie, waterig zonnetje op je knar. Niks mis mee.
Zon?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan beter inderdaad. Ik stel voor dat je volgende keer gewoon de tuinsproeier er op zet.
[..]
Ok. Dat zijn de kleine genietmomentjes. Bakje koffie, waterig zonnetje op je knar. Niks mis mee.
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Ja, hier in Tilburg schijnt 't zonnetje nu lekker.quote:
Hier in Eindhoven valt het alles tegenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ja, hier in Tilburg schijnt 't zonnetje nu lekker.
Laten we dat maar niet doen.quote:
Maaltijdsaladequote:Op dinsdag 10 september 2013 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zal ik zodadelijk als lunch bij de Appie halenIk heb geen magnetron of waterkoker. Heb de boterhammetjes wel een beetje gezien
Laat iig de maaltijdsalade tonijn links liggen. De Caprese is daarentegen wel lekker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zal ik zodadelijk als lunch bij de Appie halenIk heb geen magnetron of waterkoker. Heb de boterhammetjes wel een beetje gezien
Was ook een grapje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen.
De Italiaanse is wel te doenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat iig de maaltijdsalade links liggen. De Caprese is daarentegen wel lekker.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Pfff. Dikke kater. Evenwel goedemorgen.
Maaltijdsalade ben ik niet echt fan van.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Maaltijdsalade
Zak bolletjes met de een of andere salade
Ciabatta met roomkaas
Ja. Ik was een woordje vergeten. Tonijn om precies te zijn.quote:
Klopt. Mijn doel was om iedere dag van de week eens een kater te hebben gehad. De dinsdag had ik nog niet. #achievementunlockedquote:
Wrapje. Of even naar de markt lopen voor een broodje kip.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Boxtel ook, is meteen het teken om de automatische zonnewering omlaag te doen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ja, hier in Tilburg schijnt 't zonnetje nu lekker.
Volgens mij is het geen markt vandaag. Zijn die wraps lekker ja?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wrapje. Of even naar de markt lopen voor een broodje kip.
Ik geloof dat de zalmwraps wel aardig zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen markt vandaag. Zijn die wraps lekker ja?
Dood aan de automatische zonneweringen. Paalrot onder de samenleving.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Boxtel ook, is meteen het teken om de automatische zonnewering omlaag te doen...
Die met cheddar vind ik lekker als ze die nog hebben. Die met garnalen ook wel. Eigenlijk allemaal prima.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen markt vandaag. Zijn die wraps lekker ja?
Ik ga straks ook haring halen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik geloof dat de zalmwraps wel aardig zijn
Haal haring en broodjes anders
Bij de kleine sapjes en lunchsalades meestal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar liggen die wraps? Bij de salades?
Er is markt in Eindhoven, mss straks maar even fietsenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga straks ook haring halen.
Er is hier vast ook wel ergens markt, alleen ligt dat allemaal zo ver weg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is markt in Eindhoven, mss straks maar even fietsen
Die doen wel beter hun bestquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:28 schreef DonRaja het volgende:
Kolere... 7 knappe collega's en ik word gekoppeld aan nummer 8. Een autistisch gedrocht van 59 jaar en rotte tanden.
Karma omdat jij me een homosensuele uitstraling toedichtte gister.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:28 schreef DonRaja het volgende:
Kolere... 7 knappe collega's en ik word gekoppeld aan nummer 8. Een autistisch gedrocht van 59 jaar en rotte tanden.
Niks mis met autisten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:28 schreef DonRaja het volgende:
geniet er vanquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik loop nu naar de appie voor m'n 1e appie wrap ooit.
#yolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |