Ik praat niet meer tegen jou.quote:Op maandag 9 september 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal er een moment komen dat LB onze stalking zat raakt?
Wij zijn veel als volk veel te bescheiden om een woord te hebben voor alles in blokletters schrijven.quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Adames het volgende:
nou ja, dan maar gewoon 'alles in hoofdletters' gebruikt. even een docent een veeg uit de pan gegeven, dat zal ik echt de vruchten van plukken komende paar weken.
Waarom ?quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die mongool zit in anonieme mode. Hij is een werkelijke stalker.
En Smoofie. Ik stomp je.
Dus je wil weg uit #TeamInsomnia_? Dat zal Insomnia_ niet leuk vinden.quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Eigen schuld smoof nu sta je in mijn lijstje.
#teamtong80
huhquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was er trouwens niet bij; de eerste wedstrijd van het seizoen, maar blijkbaar hebben de nieuwe regels in het amateurvoetbal geleid tot 5 rode kaarten in een wedstrijd die allesbehalve onsportief was, als ik mn teamgenoten mag gelovenBen benieuwd hoe lang dit stand houdt.
Zaterdag voor het eerst meegemaakt dat iemand 10 minuten kreeg. Al had iedereen het idee dat die scheids er gewoon op geilde om het te doen. Met een smile op zijn bakkes 'jaaa nieuwe regels he' terwijl er geen fuck aan de hand wasquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was er trouwens niet bij; de eerste wedstrijd van het seizoen, maar blijkbaar hebben de nieuwe regels in het amateurvoetbal geleid tot 5 rode kaarten in een wedstrijd die allesbehalve onsportief was, als ik mn teamgenoten mag gelovenBen benieuwd hoe lang dit stand houdt.
Nee deze zijn perfect te combinerenquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je wil weg uit #TeamInsomnia_? Dat zal Insomnia_ niet leuk vinden.
ik ben jaloersquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
725 jaar Dusseldorf hoofdact![]()
Ik was altijd wel voor tijdstraffen ipv gele kaarten maar gemiddelde clubscheids zal het wel weer veel te serieus nemenquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag voor het eerst meegemaakt dat iemand 10 minuten kreeg. Al had iedereen het idee dat die scheids er gewoon op geilde om het te doen. Met een smile op zijn bakkes 'jaaa nieuwe regels he' terwijl er geen fuck aan de hand was
Wow... wat is er met Heino. Dat glitterkruis op zijn rugquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
725 jaar Dusseldorf hoofdact![]()
Gaat niet werken man. Krijg je straks dat er 3 langs de kant staan te wachten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was altijd wel voor tijdstraffen ipv gele kaarten maar gemiddelde clubscheids zal het wel weer veel te serieus nemen
Z'n logo is nu een toteskopf. Was om z'n rauwe kant te laten zien, zegt ie, maar volgens mij is het puur en alleen heimwee naar z'n roots.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... wat is er met Heino. Dat glitterkruis op zijn rug
alleen reserveteams toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag voor het eerst meegemaakt dat iemand 10 minuten kreeg. Al had iedereen het idee dat die scheids er gewoon op geilde om het te doen. Met een smile op zijn bakkes 'jaaa nieuwe regels he' terwijl er geen fuck aan de hand was
Dat is bij veel scheidsrechters.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een enge vioolspelerIk ben weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |