Userbash, TR gemacht.quote:Op maandag 9 september 2013 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag het Caland, hij is één van die mensen.
Al heb ik bij Caland een beetje het idee dat hij heel graag aan iedereen wil latenzien hoe weinig hij om het internet geeft en als het puntje bij paaltje komt hij huilend achter zijn pc zit.
Bij Muto heb ik dat idee serieus trouwens.
Zet je dat even op je lijst?quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Userbash, TR gemacht.
Wat een onzin man. Gewoon lekker rellen.
Ik heb een lijstje van makkelijke meisjes op Fok.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zet je dat even op je lijst?
Wie staat er bovenaan? Paon?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje van makkelijke meisjes op Fok.
Ik ga mijn lijstjes niet openbaren. Ik sta namelijk op het lijstje vergrootglas van GGMM.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie staat er bovenaan? Paon?
Ik snap dat je jezelf graag het imago van internetthug aanmeet, maar je hele verschijning doet me bijzonder weinig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ga mijn lijstjes niet openbaren. Ik sta namelijk op het lijstje vergrootglas van GGMM.
Toch leuk dat ik op Sherlock zie dat jij mij best wel vaak benoemd. Dat waardeer ik dan wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je jezelf graag het imago van internetthug aanmeet, maar je hele verschijning doet me bijzonder weinig.
Ik vond je gehuil dan ook bijzonder lachwekkend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik op Sherlock zie dat jij mij best wel vaak benoemd. Dat waardeer ik dan wel.
Mag je vinden. Ik heb me goed vermaakt. Ik stond gisteren en eergister opeens in de top 500 lijstjes qua posts. Iets wat maanden niet meer was gebeurd. Banny mag trots zijn, ik heb heel wat extra views gegenereerd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond je gehuil dan ook bijzonder lachwekkend.
Ah, je gaat over de 'het was maar een grapje, ik was maar aan het trollen'-boeg om je geloofwaardigheid terug te krijgen. Succes daarmee.quote:
Dank je. En ik zal doorgaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je gaat over de 'het was maar een grapje, ik was maar aan het trollen'-boeg om je geloofwaardigheid terug te krijgen. Succes daarmee.
Ha, ben je ook eens uit je bed gekomen? Nog wakker gemaakt door die kleine apen van je op een onoorbaar tijdstip?quote:
Ik kwam om 8:45 bij college, mocht om 9:05 weer wegquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
Mogguh boelers. Eerste college er alweer opzitten.
Waarom?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kwam om 8:45 bij college, mocht om 9:05 weer weg
Uit bed gekomen, ik zat om 7.00 al in de autoquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, ben je ook eens uit je bed gekomen? Nog wakker gemaakt door die kleine apen van je op een onoorbaar tijdstip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |