Goedemorgen Muto.quote:
Hoe heb je ze geklierd?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uit bed gekomen, ik zat om 7.00 al in de auto
En nee, ik was eerder wakker. Heb hun dus kunnen klieren.
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Moest COMSOL installeren om iets te modelleren maar had de rechten niet, krijg ik vanmiddag of morgen als het goed is.
Wederom hoi.quote:
3d modelleren van scheikundige en fysische processen, in dit geval warmtestromingen. Keiboeiend enzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedemorgen Muto.
[..]
Hoe heb je ze geklierd?
[..]
Zegt me niks.
Ik ben vanochtend mijn portemonnee kwijtgeraakt in de pauze. Geen idee hoe, want ik had hem in mijn handen voor zover ik weet. Gelukkig had iemand hem gevonden en aan de docent gegeven. Hulde daarvoor, mijn dag kan al niet meer stuk.Denk dat ik zometeen een kraslot ga kopen.
Niet echt spannend, licht en muziek aangedaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedemorgen Muto.
[..]
Hoe heb je ze geklierd?
Dat kan beter inderdaad. Ik stel voor dat je volgende keer gewoon de tuinsproeier er op zet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt spannend, licht en muziek aangedaan.
Ok. Dat zijn de kleine genietmomentjes. Bakje koffie, waterig zonnetje op je knar. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, zit op m'n werk en het is rustig.
Zonnetjequote:Op dinsdag 10 september 2013 11:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan beter inderdaad. Ik stel voor dat je volgende keer gewoon de tuinsproeier er op zet.
[..]
Ok. Dat zijn de kleine genietmomentjes. Bakje koffie, waterig zonnetje op je knar. Niks mis mee.
Zon?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan beter inderdaad. Ik stel voor dat je volgende keer gewoon de tuinsproeier er op zet.
[..]
Ok. Dat zijn de kleine genietmomentjes. Bakje koffie, waterig zonnetje op je knar. Niks mis mee.
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Ja, hier in Tilburg schijnt 't zonnetje nu lekker.quote:
Hier in Eindhoven valt het alles tegenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ja, hier in Tilburg schijnt 't zonnetje nu lekker.
Laten we dat maar niet doen.quote:
Maaltijdsaladequote:Op dinsdag 10 september 2013 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zal ik zodadelijk als lunch bij de Appie halenIk heb geen magnetron of waterkoker. Heb de boterhammetjes wel een beetje gezien
Laat iig de maaltijdsalade tonijn links liggen. De Caprese is daarentegen wel lekker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zal ik zodadelijk als lunch bij de Appie halenIk heb geen magnetron of waterkoker. Heb de boterhammetjes wel een beetje gezien
Was ook een grapje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen.
De Italiaanse is wel te doenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat iig de maaltijdsalade links liggen. De Caprese is daarentegen wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |