beetje gay manquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:17 schreef Tyron het volgende:
Die laatste aflevering van Breaking Bad, dat einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen ome Henk was goed vond ik.
Onze scheids zal nooit strafschop geven als t er om spantquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is bij veel scheidsrechters.
Wij hadden altijd zo'n KNVB scheidsrechtertje die dan moest laten zien aan zijn rapporteur hoe goed hij wel niet optrad tegen bepaalde zaken. Eens een gele kaart gehad omdat ik tegen onze rechtsback zei ''dek die neger nou eens goed man''. Ze hadden geen rugnummers.
Die boetes voor kaarten werden ook niet door de club betaald.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
beetje gay man
sowieso leek het alsof bepaalde scenes een beetje slecht geacteerd waren, of lag dat aan mij? die scene metMwah, die neger heeft nou niet echt een rol waar je goed voor hoeft te acteren denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen ome Henk was goed vond ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat mensen er zo geheim over blijven doen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga slapen.
Dromen over geheime lijstjes.
#OPENHEIDVANZAKENquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk dat mensen er zo geheim over blijven doen inderdaad.
Welke lijstjes?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk dat mensen er zo geheim over blijven doen inderdaad.
#KNUTFORMODquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
#OPENHEIDVANZAKEN
#SCHULDVANIMMERS
#BESTUURTEGEN DE MUUR
#KLAARRICHTENVUUR
WIE ZIJN NOU DE RELSCHOPPERSquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
#OPENHEIDVANZAKEN
#SCHULDVANIMMERS
#BESTUURTEGEN DE MUUR
#KLAARRICHTENVUUR
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, die neger heeft nou niet echt een rol waar je goed voor hoeft te acteren denk ik.Nee maar die stupidoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mosselsquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
#JEBENTZELFEENMOSSEL #UHOKÉ
Was gisteren in bed wel lekkerquote:Op dinsdag 10 september 2013 07:23 schreef Littlerabbit het volgende:
dat weer de laatste dagen. Het regent weer zo hard dat ik geen meter naar buiten kan kijken en het wel lijkt of het dak instort ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |