abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131007981
Originele OP:

quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.

Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien :)
Korte omschrijving depressie:

quote:
Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.

Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.

Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
Korte uitleg van angststoornissen:

quote:
Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.

Wanneer spreken we van een angststoornis?

Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.

In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:

Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs

Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:

Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis

Bron: http://www.trimbos.nl/ond(...)stoornissen-algemeen
Oh.
pi_131007990
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Sommige mensen zie ik wel als vrienden, die heb ik dan al meer dan 5x irl gezien en met een iemand ook een paar keer apart afgesproken. Binnenkort weer een (prive)meet met 3 fokkers. Die overigens allemaal 15+ jaar ouder zijn dan ik, maar in veel opzichten op mij lijken en altijd genoeg stof voor gesprek. Ik zie ze denk ik meer als kenissen, ik spreek ze voornamelijk via SC en fok enzo.

Wel best veel relaties die zijn ontstaan via FOK! trouwens. Ik kan er zo 5 opnoemen.
Ooh dat is wel geestig.

Ik maak eigenlijk alleen vijanden op FOK! :')
Oh.
pi_131008012
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb ik zelf ook hoor.
Tja, is lastig. Maar hoe weet je zeker dat iemand niet meer ziet, of niet meer zou willen zien? Soms denk je te snel voor een ande.r.. terwijl diegene he niet zo ziet.. alleen omdat de signalen niet overeenkomen met hoe je het graag zou willen zien.
En dan kost het investeren, moeite. Natuurlijk niet eeuwig. Maar soms is het het wel waard.

Mijn beste vriend nu had een druk leven en zat ook niet echt op mij te wachten. Totdat we eens een biertje gingen doen en het gezellig was. Toen half jaar niet echt gesproken en toen ineens weer wel. En vanaf toen was het raak ofzo. Terwijl we jarenlang bij elkaar in de klas hebben gezeten. Ik altijd zoiets had van "ja, hij is wel tof, die wil ik beter leren kennen" en hij me niet zag staan.

Alles kan veranderen, maar je moet wel initiatief tonen.
Onderhouden is lastiger dan openstaan.

Zeker als onderhouden op eenrichtingsverkeer gaat lijken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131008024
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ooh dat is wel geestig.

Er zitten genoeg kutusers op FOK! om veilig vijanden te maken. Gelukkig ook een boel topusers.
pi_131008027
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat is één van de belangrijkste kenmerken. Maar ik herken de rest ook niet echt bij JR. Dan zou het nog eerder ontwijkend zijn. Maar laten we geen diagnoses stellen hier, op een forum, als onprofessionals. ;)
We zijn geen professionals, maar ik vind wel dat mensen door moeten krijgen of ze een probleem hebben of niet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131008043
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef kuolema het volgende:

[..]

Als ik mezelf diagnosticeer volgens de DSM kom ik uit op: ontwijkende, obsessief-cumpulsieve en borderline persoonlijkheidsstoornis, sociale fobie, depressie (naja op dit moment niet) en dysthymie :')
Ik denk ook dat ik van alles heb, autisme enzo. Het helpt ook niet als mensen je uitmaken voor autist enzo :').
Oh.
pi_131008076
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

We zijn geen professionals, maar ik vind wel dat mensen door moeten krijgen of ze een probleem hebben of niet.
Het is niet de bedoeling dat we mensen bang gaan maken met labeltjes terwijl we ze niet eens kennen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_131008081
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Er zitten genoeg kutusers op FOK! om veilig vijanden te maken. Gelukkig ook een boel topusers.
De meeste zullen mij wel als kutuser beschouwen. Maarja dat krijg je als je elke keer met je psychische problemen in een VBL SC gaat zitten :').
Oh.
pi_131008082
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ik van alles heb, autisme enzo. Het helpt ook niet als mensen je uitmaken voor autist enzo :').
op school ed dan? Op FOK! ben je een uitzondering als je nog nooit autist bent genoemd.
  maandag 9 september 2013 @ 23:10:09 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131008096
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als ze geen vrienden met me willen zijn, dan weet ik niet of het contact oprecht is. Ik denk dat het verstandig is als ik eerst ga uitzoeken of ze vaker met me willen borrelen.
Oprecht interesse hebben in mensen staat los van vrienden willen zijn.

Vandaag paar mensen ontmoet op die open dag. Oprecht leuke mensen. Zie ze wss nooit meer ivm afstand/ander leven / geen gegevens uitgewisseld. Maar ik was geintresseerd in hen en zij in mij. Oprecht.
pi_131008100
quote:

[..]

Dat ik een probleem heb lijkt me duidelijk.
Oh.
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 23:10:23 #12
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_131008107
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat ik die mensen niet echt mag en de mensen met wie ze omgingen :P. Is gewoon totaal niet mijn type volk. En misschien ben ik ook wel zo'n persoon dat als hij eenmaal iemand 'heeft' hij het weer kwijt wil. :{
Ik zie je wel vaak zeggen dat mensen niet jouw type mensen zijn. Wat zijn wel jouw type mensen of zijn die heel zeldzaam? Ik heb op school ook niet mijn type mensen maar ik ben wel wezen stappen met een klein clubje van de week. Maar van de alcohol backfire heb ik nog steeds last denk ik.
:')
pi_131008132
quote:

[..]

Ik wel en ik ben van mening dat diagnostiek door een professional dient te gebeuren. Je kan mensen behoorlijk aan het wankelen maken door met stoornissen en kenmerken te gooien :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 23:11:02 #14
pi_131008141
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ooh dat is wel geestig.

Hoe komt dat dan? Je maakt over het algemeen op fok alleen vijanden als je onredelijk bent of andere mensen belachelijk maakt
pi_131008142
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

op school ed dan? Op FOK! ben je een uitzondering als je nog nooit autist bent genoemd.
Nee vandaag nog door mijn broer :D. En soms ook wel eens op mijn vorige school, al was dat ook wel als 'grap' bedoelt :D.

Op deze school nog niet echt :)
Oh.
pi_131008190
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vandaag paar mensen ontmoet op die open dag. Oprecht leuke mensen. Zie ze wss nooit meer ivm afstand/ander leven / geen gegevens uitgewisseld. Maar ik was geintresseerd in hen en zij in mij. Oprecht.
Afstand is kut. Maar ik zit wel bij die mensen in de klas en vind ze ook wel tof. Maarja je kan nu eenmaal niet alles hebben. Misschien ben ik wel gewoon een mens die ongeschikt is om vrienden te hebben :')
Oh.
  maandag 9 september 2013 @ 23:12:17 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131008209
Eens met minthy. Je kan hier hoogstens aangeven dat het misschien verstandig zou kunnen zijn om eens met een huisarts te praten. Maar om mogelijke labeltjes te gaan benoemen, daar schiet niemand iets mee op. Zeker niet als diegene nog niet eens in gesprek is geweest met iemand.
  maandag 9 september 2013 @ 23:13:05 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131008238
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Afstand is kut. Maar ik zit wel bij die mensen in de klas en vind ze ook wel tof. Maarja je kan nu eenmaal niet alles hebben. Misschien ben ik wel gewoon een mens die ongeschikt is om vrienden te hebben :')
Je maakt het jezelf volgens mij ook niet makkelijk. Je had vrienden vertelde je. Maar die zij verwaterd of wat dan ook omdat ze niet jouw type waren.
pi_131008252
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb ik zelf ook hoor.
Tja, is lastig. Maar hoe weet je zeker dat iemand niet meer ziet, of niet meer zou willen zien? Soms denk je te snel voor een ande.r.. terwijl diegene he niet zo ziet.. alleen omdat de signalen niet overeenkomen met hoe je het graag zou willen zien.
En dan kost het investeren, moeite. Natuurlijk niet eeuwig. Maar soms is het het wel waard.
Waarom denk je hier zo veel over na? Ik heb (echte) vrienden die ik misschien maar 1 keer in het jaar zie, en soms 4 keer in de week. Maar dan ook weer 8 maand niet. Waarom er zo veel over na denken? Verstoord dat nu juist net niet de gedachte dat zo'n vriendschap het putje kan ingaan?

Ik verwacht namelijk 0,0 van mijn vrienden, alles wat ze me geven is mooi meegenomen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131008257
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik zie je wel vaak zeggen dat mensen niet jouw type mensen zijn. Wat zijn wel jouw type mensen of zijn die heel zeldzaam? Ik heb op school ook niet mijn type mensen maar ik ben wel wezen stappen met een klein clubje van de week. Maar van de alcohol backfire heb ik nog steeds last denk ik.
Gewoon mensen die niet echt mijn interesses delen ofzo :P. Of mensen die arrogant doen of sommige dingen te serieus nemen :D.
Oh.
pi_131008260
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:09 schreef kuolema het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling dat we mensen bang gaan maken met labeltjes terwijl we ze niet eens kennen.
Dat klopt. Ik wil eigenlijk op een vriendelijke manier aan ze duidelijk maken dat ze misschien een probleem hebben.
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb daar helaas moeite mee. Ik denk namelijk dat mensen niet oprecht zijn, tenzij ze vaker met mij af willen spreken.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat ik een probleem heb lijkt me duidelijk.
Heb je officieel een probleem?
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik wel en ik ben van mening dat diagnostiek door een professional dient te gebeuren. Je kan mensen behoorlijk aan het wankelen maken door met stoornissen en kenmerken te gooien :)
Ja uiteraard. Ik wil mensen eigenlijk ook gewoon naar een huisarts sturen, maar dan moeten ze van zichzelf wel inzien dat ze een probleem hebben (of zoiets).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131008318
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hoe komt dat dan? Je maakt over het algemeen op fok alleen vijanden als je onredelijk bent of andere mensen belachelijk maakt
Omdat ik een beetje een aandachtszoeker ben :@ . Maarja dat hebben jullie nu ook al gemerkt :')
Oh.
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 23:14:55 #23
pi_131008330
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Laat je diagnostiseren. Ga naar de huisarts. Dikke kans dat die je doorstuurt naar RIAGG voor een diagnose.
  maandag 9 september 2013 @ 23:14:58 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131008336
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom denk je hier zo veel over na? Ik heb (echte) vrienden die ik misschien maar 1 keer in het jaar zie, en soms 4 keer in de week. Maar dan ook weer 8 maand niet. Waarom er zo veel over na denken? Verstoord dat nu juist net niet de gedachte dat zo'n vriendschap het putje kan ingaan?

Ik verwacht namelijk 0,0 van mijn vrienden, alles wat ze me geven is mooi meegenomen.
Ik denk er niet veel over na hoor, ik probeer wat dingen uit te leggen en daar zijn blijkbaar nogal wat woorden voor nodig.
Aantal keren afspreken in bepaalde tijd zegt niets over de vriendschap. Heb ik ook nergens anders gezegd.
pi_131008378
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je maakt het jezelf volgens mij ook niet makkelijk. Je had vrienden vertelde je. Maar die zij verwaterd of wat dan ook omdat ze niet jouw type waren.
Ik zag ze ook niet echt als vrienden. Zo nodigde ze mij nooit uit ofzo en als ik hen vroeg konden ze niet. :')
Oh.
pi_131008387
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik wil eigenlijk op een vriendelijke manier aan ze duidelijk maken dat ze misschien een probleem hebben.
Dat weten ze zelf al, anders posten ze hier niet. Ik weet dat je het goed bedoelt, maar het kan nadelig zijn voor mensen.
pi_131008446
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Heb je officieel een probleem?

Wat is officieel? Er is geen ziekte of beperking vastgesteld nog. Maar dat komt omdat ik al jaren niet meer bij de dokter ben geweest.
Oh.
pi_131008509
Complex, denk je dat iemand die geen label krijgt geen serieus probleem heeft? Zo komt het een beetje over... :@
Of andersom, dat iemand met een probleem per se een label moet hebben?
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 23:20:15 #29
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131008639
Ik ga de laptop wegleggen, even tot rust komen. :W
pi_131008644
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat is officieel? Er is geen ziekte of beperking vastgesteld nog. Maar dat komt omdat ik al jaren niet meer bij de dokter ben geweest.
Als je vindt dat je een probleem hebt, dan moet er mee naar de dokter gaan of naar een studieadviseur.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef kuolema het volgende:
Complex, denk je dat iemand die geen label krijgt geen serieus probleem heeft? Zo komt het een beetje over... :@
Nee, zo denk ik niet :)
Mensen kunnen altijd een serieus probleem hebben, ook al staat het niet bekend als een serieus probleem.
pi_131008681
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezier met rusten :)
pi_131008847
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als je vindt dat je een probleem hebt, dan moet er mee naar de dokter gaan of naar een studieadviseur.

[..]

Nee, zo denk ik niet :)
Mensen kunnen altijd een serieus probleem hebben, ook al staat het niet bekend als een serieus probleem.
Okee :)
pi_131008968
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maak er een topshow van ;) :W
Tante minthy!! O+
pi_131009879
Zijn hier nog meer mensen die heel veel fantaseren?
Ik doe het heel veel en meestal kom ik er zelf niet in voor. Op momenten dat het echte leven me voldoening geeft (vrij zelden) doe ik het niet.
pi_131009949
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef kuolema het volgende:
Ik doe het heel veel en meestal kom ik er zelf niet in voor. Op momenten dat het echte leven me voldoening geeft (vrij zelden) doe ik het niet.
Ik zit wel veel te dagdromen, dan denk ik aan van alles en nog wat en dan drijft mijn bewustzijn zo'n beetje weg of zo. Wel kom ik tijdens het dagdromen (zoals ik het noem) vaak op creatieve ideeen.
pi_131010047
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zit wel veel te dagdromen, dan denk ik aan van alles en nog wat en dan drijft mijn bewustzijn zo'n beetje weg of zo. Wel kom ik tijdens het dagdromen (zoals ik het noem) vaak op creatieve ideeen.
Dat is wel iets anders denk ik. Fantaseren is toch specifieker of zo.
Ik krijg altijd 's nachts als ik in bed lig en niet kan slapen geniale ingevingen :P
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 23:55:23 #37
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131010174
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef minthy het volgende:

[..]

Maak er een topshow van ;) :W
Zelfs dit topic blijft topshow niet bespaard :')

Maar was even goed.
pi_131010225
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zelfs dit topic blijft topshow niet bespaard :')

Maar was even goed.
Ik geef de schuld aan Atze.

Goedzo ^O^
Tante minthy!! O+
pi_131010260
Ik ga nu lekker slapen. Morgen ga ik weer praten met mijn arts.
pi_131010312
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef kuolema het volgende:
Fantaseren niet echt, ik pieker wel enorm veel. Misschien ook wel een vorm van fantaseren, van tevoren scenario's uitdenken van afspraken oid :P
Tijdens m'n opleidingen dacht ik vaak in de nachten na over opdrachten, ook hier grandioze ideeën over opzet en inhoud. Niet handig... :')
Tante minthy!! O+
pi_131010329
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga nu lekker slapen. Morgen ga ik weer praten met mijn arts.
Slaap lekker en succes morgen :W
Tante minthy!! O+
pi_131010539
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 23:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Fantaseren niet echt, ik pieker wel enorm veel. Misschien ook wel een vorm van fantaseren, van tevoren scenario's uitdenken van afspraken oid :P
Tijdens m'n opleidingen dacht ik vaak in de nachten na over opdrachten, ook hier grandioze ideeën over opzet en inhoud. Niet handig... :')
Ík heb het maar even opgezocht, de definitie van fantaseren is 'bedenken'. Dusja. Dan is het dus alles. Piekeren doe ik ook veel, maar nog veel meer als ik depressief ben. Dan fantaseer ik ook alleen maar over hoe ik dood ga :')
Maar mijn persoonlijke definitie van fantaseren is meer verhaaltjes bedenken over parallelle levens of andere dimensies of gewoon over hoe je tegen een leuke jongen opbotst en wat voor fijne dingen er dan gebeuren :P Gewoon ontsnappen aan de werkelijkheid. Leuk is dat. Het is mijn favoriete eigenschap en ik vind het ook iets fascinerends. Wat voor dingen je allemaal wel niet kunt bedenken...
pi_131011403
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat is wel iets anders denk ik. Fantaseren is toch specifieker of zo.
Ik krijg altijd 's nachts als ik in bed lig en niet kan slapen geniale ingevingen :P
Wat is dan het verschil tussen dagdromen en fantaseren? Want je doet toch hetzelfde dan? :P
Of vergis ik me nou? :P
pi_131011448
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil tussen dagdromen en fantaseren? Want je doet toch hetzelfde dan? :P
Of vergis ik me nou? :P
Ja weet ik veel :P Daar moet ik eerst even een nachtje over slapen. Welterusten!
pi_131011559
Omg! We verliezen ongeveer 30-40.000 dode huidcellen per minuut!! Jakkes, daarom kan ik er dus niet tegen als er andere mensen op mijn kamer komen.
pi_131011566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:40 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja weet ik veel :P Daar moet ik eerst even een nachtje over slapen. Welterusten!
Ik weet het al! Ik heb lucide dagdromen! :P
pi_131011595
Ik drijf zeg maar wel weg met m'n bewustzijn m'n dagdroom in, maar mijn bewustzijn bevind zich dan in die dagdroom en dan ben ik het contact met de realiteit volledig kwijt :P
Is wel lastig met fietsen soms, heb al meermalen een bijna-ongeluk gehad daardoor :P
pi_131011597
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik weet het al! Ik heb lucide dagdromen! :P
Maar dan is het nog steeds hetzelfde als fantaseren.
pi_131011615
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:46 schreef kuolema het volgende:

[..]

Maar dan is het nog steeds hetzelfde als fantaseren.
Maar als je fantaseert, dan raak je het contact met de realiteit toch niet kwijt? En fantaseren doe je toch bewust, je zet het als het ware zelf aan en uit. Dagdromen doe je onbewust. Tenminste, dat denk ik? :P
pi_131011630
Ach, is ook helemaal niet zo belangrijk! :P

Trusten alvast! :W
pi_131011660
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik drijf zeg maar wel weg met m'n bewustzijn m'n dagdroom in, maar mijn bewustzijn bevind zich dan in die dagdroom en dan ben ik het contact met de realiteit volledig kwijt :P
Is wel lastig met fietsen soms, heb al meermalen een bijna-ongeluk gehad daardoor :P
Lol, ik heb dat ook, zit ik zo in mijn gedachten dat ik echt een gevaar op de weg ben. Hoewel ik dan nog wel een beetje contact met de realiteit heb hoor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar als je fantaseert, dan raak je het contact met de realiteit toch niet kwijt? En fantaseren doe je toch bewust, je zet het als het ware zelf aan en uit. Dagdromen doe je onbewust. Tenminste, dat denk ik? :P
Nee dat klopt. Maar fantaseren gaat ook vanzelf meestal. Maar jouw dagdromen zijn idd wel wat anders dan fantaseren.
Het is wel belangrijk. Maar we zijn er nu uit toch?
Soortvan?
pi_131011756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:49 schreef kuolema het volgende:

[..]

Lol, ik heb dat ook, zit ik zo in mijn gedachten dat ik echt een gevaar op de weg ben. Hoewel ik dan nog wel een beetje contact met de realiteit heb hoor.

[..]

Nee dat klopt. Maar fantaseren gaat ook vanzelf meestal. Maar jouw dagdromen zijn idd wel wat anders dan fantaseren.
Het is wel belangrijk. Maar we zijn er nu uit toch?
Soortvan?
Ik raak het contact met de realiteit dan helemaal kwijt, drijf weg in een ander soort bewustzijn ofzo. Het is in luttele secondes gebeurd en ik weet achteraf niet precies hoe lang ik aan het wegdrijven was gek genoeg. Mijn toenmalige vriendin zei toen tegen mij dat ik dan in een bubbel zit en alles om me heen weg is :P

Fantaseren is voor mij meer gewoon vrij nadenken, maar misschien heb ik gewoon geen fantasie ofzo :P

Jawel hoor, dit mysterie is opgelost! *O*
  dinsdag 10 september 2013 @ 08:19:34 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131013893
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ík heb het maar even opgezocht, de definitie van fantaseren is 'bedenken'. Dusja. Dan is het dus alles. Piekeren doe ik ook veel, maar nog veel meer als ik depressief ben. Dan fantaseer ik ook alleen maar over hoe ik dood ga :')
Maar mijn persoonlijke definitie van fantaseren is meer verhaaltjes bedenken over parallelle levens of andere dimensies of gewoon over hoe je tegen een leuke jongen opbotst en wat voor fijne dingen er dan gebeuren :P Gewoon ontsnappen aan de werkelijkheid. Leuk is dat. Het is mijn favoriete eigenschap en ik vind het ook iets fascinerends. Wat voor dingen je allemaal wel niet kunt bedenken...
Dit soort dingen kan ik dus gewoon niet. ja voor 2 seconden, maar dan is of m'n aandacht er al van weg of ik bedenk mezelf dat het geen nut heeft. Want volgens mij is de klap naar de realiteit veel harder. En daar zit ik dan ook niet op te wachten.

Daarbij heb ik gewoon geen fantasie, geen creativiteit :')
pi_131014538
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dit heb ik ook heel erg. Alleen is het soms meer lastig dan dat het helpt. :')
En zodra ik na ga denken over de dood weet ik wel hoe erg het is. Al denk ik ook wel eens na over hoe het zou zijn om 'die ene persoon' zoveel pijn als mogelijk te doen. Waarom ik dat dan doe weet ik niet, maar ik wil er altijd zo snel mogelijk vanaf. :{
pi_131015580
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef kuolema het volgende:
Of andersom, dat iemand met een probleem per se een label moet hebben?
Comp_Lex lijkt een obsessieve fascinatie te hebben voor diagnosen. Zal wel met z'n autisme te maken hebben. Op zich geen punt, tenzij dat meteen een mens zou moeten defineren.
  dinsdag 10 september 2013 @ 10:13:13 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131015848
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:58 schreef Gray het volgende:

Hoe is t met jou dan?
  dinsdag 10 september 2013 @ 10:24:26 #57
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131016085
quote:

[..]

Comp_Lex lijkt een obsessieve fascinatie te hebben voor diagnosen. Zal wel met z'n autisme te maken hebben. Op zich geen punt, tenzij dat meteen een mens zou moeten defineren.
Heb ik ook een tijd gehad. Gaat vanzelf over als je wat verder bent met evt behandelingen etc
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_131016260
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe is t met jou dan?
Op dit moment: gestoord. Door een drilboor in de muur naast me. Op m'n werk waarvoor ik dacht de avonddienst toe moeten draaien, maar toch stiekem niet.

Same shit, different day. But I'll eat that catpoop. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Heb ik ook een tijd gehad. Gaat vanzelf over als je wat verder bent met evt behandelingen etc
Waardoor verandert dat dan?
pi_131017220
Ik ga vanmiddag met een vriendin naar de bioscoop, daar heb ik echt zin in :D
En ik ga me vandaag niet druk maken om schooldingen, lekker puh :6

quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit soort dingen kan ik dus gewoon niet. ja voor 2 seconden, maar dan is of m'n aandacht er al van weg of ik bedenk mezelf dat het geen nut heeft. Want volgens mij is de klap naar de realiteit veel harder. En daar zit ik dan ook niet op te wachten.

Daarbij heb ik gewoon geen fantasie, geen creativiteit :')
Ik kan me dat echt moeilijk voorstellen...je weet niet wat je mist!

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit heb ik ook heel erg. Alleen is het soms meer lastig dan dat het helpt. :')
En zodra ik na ga denken over de dood weet ik wel hoe erg het is. Al denk ik ook wel eens na over hoe het zou zijn om 'die ene persoon' zoveel pijn als mogelijk te doen. Waarom ik dat dan doe weet ik niet, maar ik wil er altijd zo snel mogelijk vanaf. :{
Denken aan de dood werkt voor mij juist rustgevend of zo, totdat ik echt denk van 'het moet nú' op een moment dat dat een beetje lastig is...dat is naar.
Bedoel je iemand pijn doen door dood te gaan of door geweld te gebruiken? Ik heb ook wel eens zieke gewelddadige gedachten...Maar zolang het bij gedachten blijft is er niets aan de hand :)
quote:

[..]

Ik neem het hem niet kwalijk hoor :)
pi_131017514
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:12 schreef kuolema het volgende:
Denken aan de dood werkt voor mij juist rustgevend of zo, totdat ik echt denk van 'het moet nú' op een moment dat dat een beetje lastig is...dat is naar.
Bedoel je iemand pijn doen door dood te gaan of door geweld te gebruiken? Ik heb ook wel eens zieke gewelddadige gedachten...Maar zolang het bij gedachten blijft is er niets aan de hand :)
Allebei. Je kunt niet iedereen pijn doen met de dood, dus het ligt er aan om welk individu het gaat welke waarschijnlijker is.

Maar over allebei vaker nagedacht.
pi_131017927
Er gaat voor mij iig een spannende periode in. Morgen verhuizen naar een keet dicht in de buurt waar ik nog 1 project moet afwerken. Ik verhuis naar een relatief kleine studio. Dan zal het feest vanaf morgen toch ook weer beginnen om te gaan solliciteren voor posities in het buitenland, NY, Londen, Azie zijn de 3 voorkeuren. Dan zal ik weer op en neer moeten voor sollicitaties, en moet het toch echt afgelopen zijn met de; 'uh oh, kriebels, ex mailt of belt etc'. Vanaf morgen is het feest van de onzinnigheid voorbij.

Ik denk maar goed ook, hopen dat ik ready ben.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:51:57 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131018236
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:32 schreef Gray het volgende:
Op dit moment: gestoord. Door een drilboor in de muur naast me. Op m'n werk waarvoor ik dacht de avonddienst toe moeten draaien, maar toch stiekem niet.

Same shit, different day. But I'll eat that catpoop. :P
Voor m'n gevoel is dat geen goede Nederlandse zin :P
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:52:30 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131018250
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:12 schreef kuolema het volgende:

Ik kan me dat echt moeilijk voorstellen...je weet niet wat je mist!

Een nepwereld mis ik. Iets wat misschien wel mooi kan zijn, maar wat mijn realiteit alleen nog maar meer laat tegenvallen.
Dus weet niet of ik het zo erg vind.
pi_131018909
quote:

[..]

Ik ben officieel hoogstwaarschijnlijk niet autistisch.

Ik heb vanochtend een laatste gesprek gehad. Ik begin over een paar weken met SoVa. Er is trouwens ook bloed van me afgenomen.
pi_131018922
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Er gaat voor mij iig een spannende periode in. Morgen verhuizen naar een keet dicht in de buurt waar ik nog 1 project moet afwerken. Ik verhuis naar een relatief kleine studio. Dan zal het feest vanaf morgen toch ook weer beginnen om te gaan solliciteren voor posities in het buitenland, NY, Londen, Azie zijn de 3 voorkeuren. Dan zal ik weer op en neer moeten voor sollicitaties, en moet het toch echt afgelopen zijn met de; 'uh oh, kriebels, ex mailt of belt etc'. Vanaf morgen is het feest van de onzinnigheid voorbij.

Ik denk maar goed ook, hopen dat ik ready ben.
Wat boeit jou die ex?
pi_131019289
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Voor m'n gevoel is dat geen goede Nederlandse zin :P
Toe moet zijn te, wat niet zo is dankzij slaap en telefoon. ;)
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:41:41 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131019607
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:16 schreef Faeroer het volgende:

Wat boeit jou die ex?
Daardoor is al z'n ellende begonnen ;)
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:01:53 #68
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131020085
@gray: het gaf mij rust toen ik wist wat ik voor labeltje(s) had en wat daar al dan niet tegen te doen was. En hoe ik er mee om kon leren gaan. En sindsdien kick ik niet meer op labels ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_131020572
Voor mij is het heel simpel. Ik zou graag een manier willen zien om hier makkelijk mensen naar de huisarts te kunnen sturen zonder DSM, labeltjes en drammen. Ik zou het niet leuk vinden als mensen zeggen "oh, zo erg is het niet", terwijl van buitenaf zeer duidelijk te zien is dat ze volledig vast zitten in hun leven.

Dan heb ik het over mensen die wel klagen, maar niet de huisarts gaan.
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:27:17 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131020756
Als mensen het niet zo erg vinden, dan zien ze niet in dat ze veel klagen. Dus dan zal een huisartsbezoekje ook niets helpen, want dan zien ze de ernst er nog niet genoeg van in.
pi_131021167
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend een laatste gesprek gehad. Ik begin over een paar weken met SoVa. Er is trouwens ook bloed van me afgenomen.
Oh, okay. Ik zag jou altijd als de topicautist. :o
pi_131021205
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Oh, okay. Ik zag jou altijd als de topicautist. :o
Gelukkig ben ik er nog, de topic reserve-autist :P
pi_131021335
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik er nog, de topic reserve-autist :P
:D _O- _O_
pi_131022456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:16 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Wat boeit jou die ex?
Heel erg veel :)
pi_131022478
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Officieel of niet, ik denk dat menigeen wel denkt dat je zo overkomt hier (niet slecht bedoeld). Of iig kenmerken daarvan :)
pi_131022516
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen het niet zo erg vinden, dan zien ze niet in dat ze veel klagen. Dus dan zal een huisartsbezoekje ook niets helpen, want dan zien ze de ernst er nog niet genoeg van in.
Of de huisarts heeft zoiets, dafuq heb ik nu weer aan mn stok hangen :'). Er zullen best slechte huisartsen tussen zitten die slecht zijn in psychologie/psychiatrie.
pi_131022853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Officieel of niet, ik denk dat menigeen wel denkt dat je zo overkomt hier (niet slecht bedoeld). Of iig kenmerken daarvan :)
Je hoeft niet autistisch te zijn om kenmerken van autisme te vertonen ;)
pi_131023124
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je hoeft niet autistisch te zijn om kenmerken van autisme te vertonen ;)
Vergeet 1 ding niet, het zijn vaak altijd de labels die een therapeut op je plakt. En die labels zal hij baseren op een aantal kenmerken die misschien autisme vertonen. En dus krijg je het label autisme bijv. En dan ben je 'officieel' autist.
pi_131023342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vergeet 1 ding niet, het zijn vaak altijd de labels die een therapeut op je plakt. En die labels zal hij baseren op een aantal kenmerken die misschien autisme vertonen. En dus krijg je het label autisme bijv. En dan ben je 'officieel' autist.
Een dergelijk label is niet op mij geplakt, ook al vertoon ik hier op het forum kenmerken van autisme.
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:12:56 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131024234
Ik heb vooral twee labels op me hangen ivm de verzekering. Ik vertoon kenmerken van eetstoornis en depressie, maar ze zijn beide niet zo ver dat de label volledig bij me past .
pi_131025016
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vooral twee labels op me hangen ivm de verzekering. Ik vertoon kenmerken van eetstoornis en depressie, maar ze zijn beide niet zo ver dat de label volledig bij me past .
Volgens Cue of de professional?
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:44:18 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131025187
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens Cue of de professional?
Sowieso volgens mij :P

Maar de psych heeft het ook een paar keer duidelijk gezegd dat ik er wel trekken van heb, maar het labeltje vooral voor de verzekering is.
pi_131025512
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sowieso volgens mij :P

Maar de psych heeft het ook een paar keer duidelijk gezegd dat ik er wel trekken van heb, maar het labeltje vooral voor de verzekering is.
Waar denk jij dat ik aan voldoe? Label technisch gezien hoe ik hier post?
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:57:22 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131025656
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef sitting_elfling het volgende:

Waar denk jij dat ik aan voldoe? Label technisch gezien hoe ik hier post?
Geeeen idee, ben niet zo thuis in de labels.
Post-stress dinges misschien, aangezien er wel iets goed mis is mbt je ex.
Daarbij zit het ergens niet goed mbt wat je nu wil, waar je het wil en hoe je daarmee omgaat. Zoals hier wel eens is gezegd. Je draait soms ergens enorm omheen door veel gepraat, maar de kern loop je voorbij. Maar of dat een labeltje is, of gewoon iets dat aangepakt moet worden.. is maar de vraag.
pi_131026041
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geeeen idee, ben niet zo thuis in de labels.
Post-stress dinges misschien, aangezien er wel iets goed mis is mbt je ex.
Daarbij zit het ergens niet goed mbt wat je nu wil, waar je het wil en hoe je daarmee omgaat. Zoals hier wel eens is gezegd. Je draait soms ergens enorm omheen door veel gepraat, maar de kern loop je voorbij. Maar of dat een labeltje is, of gewoon iets dat aangepakt moet worden.. is maar de vraag.
Eens is :) Het lijkt wel een chronisch iets of ik niet goed weet wat ik wil en ik ben inderdaad goed in het gegeven' om de hete brij heen draaien '. Kuttigheid ten top, maar ik duik nu weer in het diepe met de upcoming moves komende maanden :)
pi_131026098
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eens is :) Het lijkt wel een chronisch iets of ik niet goed weet wat ik wil en ik ben inderdaad goed in het gegeven' om de hete brij heen draaien '. Kuttigheid ten top, maar ik duik nu weer in het diepe met de upcoming moves komende maanden :)
Heb je trouwens al iets gevonden wat je oprecht leuk vindt om te doen?
pi_131026684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Heb je trouwens al iets gevonden wat je oprecht leuk vindt om te doen?
Nope, jij wel? Ik probeer het wel.
pi_131028041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nope, jij wel? Ik probeer het wel.
Ik heb sowieso iets wat ik leuk vind om aan te werken en dat heb ik altijd al gehad :)
Onze problemen zijn elkaars inverse of zoiets.
pi_131028499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb sowieso iets wat ik leuk vind om aan te werken en dat heb ik altijd al gehad :)
Onze problemen zijn elkaars inverse of zoiets.
Ruilen? Ik wil best wat "s_e" bloed aftappen ;).
pi_131028806
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ruilen? Ik wil best wat "s_e" bloed aftappen ;).
Als je met mij ruilt, dan heb je tijdelijk geen problemen meer :)
pi_131031548
FML echt.

Afspraak van GGZ deze week gaat niet door. Was nogal belangrijk voor me. Denk dat ik het dieptepunt nu wel bereikt en uit moet kijken dat ik niks verkeerds ga doen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_131048328
The Conjuring was awesome :D

Ik heb net braaf mijn huiswerk gemaakt, maar ik zit nog steeds met die opdracht van vorige week.
Vrijdag moet ik daarnaast ook beginnen met mijn propedeusethese en een ander verslag (waar ik vorig jaar mee vastliep), dat gaat echt een ramp worden...zenuwachtig als ik eraan denk en dan blokkeer ik dus...ik kan het niet ;(
Dat valt precies samen met college, niet handig, daar moest ik over mailen maar dat heb ik nog niet gedaan want mijn zelfvertrouwen is echt niet best op dit moment en dan durf ik niet eens een mailtje te sturen :') En nu is het toch al te laat. Denk ik.

Ik weet dat het sowieso niet gaat lukken als ik er zo over denk, maar ik vind het op dit moment moeilijk om optimistisch te zijn...

Morgenochtend gesprek met de spv, vind ik toch wel fijn op dit moment.
Maar daar maak ik me ook weer druk om, want vorige maand (vorige gesprek) was een beetje kut en ik wil dat aan de ene kant bespreken, duidelijk maken dat ik weet dat ik dom doe en dat het me spijt, aan de andere kant is dat super awkward en komt het nogal pathetisch/aandachtstrekkend over. Maar straks denkt ze dat het me niets kan schelen dat ik eerst loop te zeiken en vervolgens haar advies niet opvolg omdat ik denk dat dat toch niet werkt, oftewel ik doe kut terwijl zij haar best doet om mij te helpen...Want ik voelde me wel echt schuldig en stom na het vorige gesprek. Misschien is zij het allang vergeten want ik ben maar een van de velen, maar toch, ik zit er best wel mee.

Ik weet het niet hoor.

Maar ik wil er nog even bij zeggen dat ik echt aan dingen wil werken, ik kom misschien zeurderig over maar ik ga studiedingen bespreken morgen en niet opgeven want ik wil het echt graag halen. En ik doe mijn best om niet terug te vallen in een depressie. Doe leuke dingen en probeer daarvan te genieten/niet aan school te denken, zoals vandaag. Ga straks ook op mijn voeding letten, heb het een en ander gelezen over de relatie tussen bepaalde voedingsstoffen en depressie. Ben nog vrij oplossingsgericht, dat is een goed teken right? :)

Sorry, moest dit gewoon even kwijt :@

[ Bericht 1% gewijzigd door kuolema op 11-09-2013 00:46:21 ]
pi_131048370
-

[ Bericht 100% gewijzigd door kuolema op 11-09-2013 00:44:49 ]
pi_131048395
Oeps, ik heb mijn post gequote i.p.v. ge-edit. Kan ik hem niet verwijderen?
- edit: nevermind.

[ Bericht 13% gewijzigd door kuolema op 11-09-2013 00:45:32 ]
pi_131048421
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:00 schreef Miniem het volgende:
FML echt.

Afspraak van GGZ deze week gaat niet door. Was nogal belangrijk voor me. Denk dat ik het dieptepunt nu wel bereikt en uit moet kijken dat ik niks verkeerds ga doen.
Wanneer zou je die afspraak hebben? Hebben ze niet meteen een nieuwe afspraak gemaakt?
Geen gekke dingen doen!
pi_131048630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 00:32 schreef kuolema het volgende:

[..]

Wanneer zou je die afspraak hebben? Hebben ze niet meteen een nieuwe afspraak gemaakt?
Geen gekke dingen doen!
Ik snap echt niet dat mensen verkapt gaan dreigen zich van kant te maken. Ook al denk je dat dan zet je dat toch niet zo op internet :')
pi_131048677
quote:
17s.gif Op woensdag 11 september 2013 00:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat mensen verkapt gaan dreigen zich van kant te maken. Ook al denk je dat dan zet je dat toch niet zo op internet :')
Dat was geen dreigement, hij heeft niet gezegd dat hij iets van plan is. Het is alleen zijn manier om duidelijk te maken dat het niet goed gaat.
pi_131048684
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 00:30 schreef kuolema het volgende:
-
Je bent in ieder geval heel erg positief :D Zeker in je voordeel ;)
pi_131048725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:00 schreef Miniem het volgende:
FML echt.

Als het zo belangrijk is kan het ook best wachten. Zei m'n moeder altijd over terugbellen: als het belangrijk was, dan bellen ze wel terug. ;)

En je bent altijd welkom hier je hart te luchten, bij mensen die hetzelfde ervaren (hebben). *;
pi_131049672
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 00:32 schreef kuolema het volgende:

[..]

Geen gekke dingen doen!
Ze hebben mn ouders gebeld.
En ik moet zelf terugbellen voor een nieuwe afspraak.
Maar totaal geen zin in.
Haat het zo als een afspraak weer doorgeschoven wordt
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')